Reken maar op 2008. Duurt nog heeeel lang.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje van? En waneer komt ie eigenlijk uit? Die trailer met rennende zombie's was wel vet.
Dat komt omdat hij geen idee heeftquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:35 schreef Gajes het volgende:
Iemand al SC gespot bij de grotere speelgoedwinkels? Was gisteren bij E-plaza en die gozer zei dat hij hem pas de 26e binnen had! Ik zei dat is toch voor andere consoles en x360 is toch eerder, maar hij wou me niet geloven!
Nope.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch voorheen ook zo
Oh,... ik deed coop missies met een vriend van me gewoon tegen de computer.... is dat niet hetzelfdequote:
Ja, het kon idd. Maar je kon ook humans vs. humans doen. Dat gaat nu niet meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... ik deed coop missies met een vriend van me gewoon tegen de computer.... is dat niet hetzelfde![]()
Nou iig ga ik vanavond eerst een stukje SP doen om in te komen.
Tegen elkaar is juist geen coopquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:28 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ja, het kon idd. Maar je kon ook humans vs. humans doen. Dat gaat nu niet meer.
Wat is dat voor ietsquote:
Tis ook gewoon een kut spel.. neem een stuur en ga rondjes rijden, of neem een Gun en schiet op alles wat beweegtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan de eerste missie in Splinter Cell op easy niet eens uitspelen.
Ik denk dat ik maar moet stoppen met gamen, beetje zonde van mijn geld op deze manier, kom echt geen steek verder.
Goed om te lezen, dan hoef ik dat spel ook niet te gaan proberen bedankt!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
oefening baart kunst!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat ik maar moet stoppen met gamen, beetje zonde van mijn geld op deze manier, kom echt geen steek verder.
Ik denk dat het eerder aan mij ligt. Voor diegenen die het wel gehaald hebben:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Goed om te lezen, dan hoef ik dat spel ook niet te gaan proberen bedankt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live doet het vandaag niet. ze zijn met updates bezig.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:11 schreef quantas het volgende:
heeft iemand misschien het nummer van de xbox support line voor mij, ik kan dat live via die draadloze adapter maar niet fixen!
heb het al gevonden, laat maar!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:13 schreef rihago het volgende:
[..]
live doet het vandaag niet. ze zijn met updates bezig.
check http://www.xbox.com/
Live is al een paar uur upquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Wanneer is Live weer up dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |