quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
\"PS3 launchtitels benaderen al de 25GB\"
Ik denk toch echt dat de 360 problemen gaat krijgen over een tijdje. Die HD DVD uitbreiding gaat opzeker gebruikt worden voor games binnen nu en 3 jaar.
Denk dat je het vooral gaat merken in kleinere werelden dan de PS3 aankan, maar ik ben bijv benieuwd hoe groot de wereld van Mass Effect gaat worden om te zien of dat echt een gemis zal wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef Retuobak het volgende:
Ja, de problemen verwacht ik ook wel eigenlijk
was dat ook de reden dat fifa 2007 gestriped is voor de 360?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:33 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Denk dat je het vooral gaat merken in kleinere werelden dan de PS3 aankan, maar ik ben bijv benieuwd hoe groot de wereld van Mass Effect gaat worden om te zien of dat echt een gemis zal worden
Dat was hoofdzakelijk een kosten-issuequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:38 schreef sakeh het volgende:
was dat ook de reden dat fifa 2007 gestriped is voor de 360?
EA claimt ieder geval dat ze teveel tijd nodig hadden voor de nieuwe engine van fifa voor de 360, maar dat lijken me twee aparte afdelingen al weet je niet wat EA doet om te bezuinigen op de kosten van een spelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:38 schreef sakeh het volgende:
[..]
was dat ook de reden dat fifa 2007 gestriped is voor de 360?
zwaar eensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat spel lijkt me nou helemaal niks
Mij ook niet, ik heb het niet op dat soort spellen...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat spel lijkt me nou helemaal niks
Ik denk dat het meevalt, als de ontwikkelaars nu games als assasins creed/gow/sc/rs en alle andere toppers kunnen maken dan kunnen ze dat ook over 2 jaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk toch echt dat de 360 problemen gaat krijgen over een tijdje. Die HD DVD uitbreiding gaat opzeker gebruikt worden voor games binnen nu en 3 jaar.
In het begin dacht men dat ook bij de PS2, toen het merendeel van de games op CD kwam.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:57 schreef Niek. het volgende:
Ik denk dat het meevalt, als de ontwikkelaars nu games als assasins creed/gow/sc/rs en alle andere toppers kunnen maken dan kunnen ze dat ook over 2 jaar.
http://tweakers.net/nieuws/44721/quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
welke andere??? Oh, die ene met die matige besturing? Hoe heet dat spel ook al weer.... je weet wel.. die ene die het moet hebben van zijn licenties en graphics in plaats van speelbaarheid....quote:
Compressietechnieken gingen de afgelopen generatie ook vooruit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:27 schreef Panick het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/44721/
De technologie staat niet stil ofzo.
HD!! HD!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekker hoor die next gen voetbalspellen. Na Fifa heeft ook PES veel beperkingen toz van de current gen versies![]()
Rarequote:
Morgenochtend ff bellen, laten ophalen, volgende week een nieuwe aan je voordeurquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:33 schreef Capo85 het volgende:
Net nu volgende week pes6 uitkomt begeeft mijn 360 het (Ring of death)...![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:24 schreef Erwtensoep het volgende:
je schijnt niet eens de replays te kunnen bewaren bij PES.
Echt waar zijn ze mee bezig....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Duur hoorquote:Morgen oftewel vandaag komt Lumines Live op Arcade
1200 punten en 600 voor optionele pack.
wat zit er in die 600 points optional pack?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:03 schreef Chrizs het volgende:
Morgen oftewel vandaag komt Lumines Live op Arcade
* Full online multiplayer play over Xbox Live – battle your friends head-to-head
* Classic Lumines gameplay, including Challenge, Puzzle and vs. CPU modes
* All-new Skin Edit Mode allows you to re-mix the order of your unlocked skins to create a custom Lumines experience
* All-new Mission mode presents player with pre-designed Lumines puzzle scenarios
* Dynamic skins, sound effects and music optimized specifically for Lumines Live! in high-definition graphics and 5.1 channel surround audio
* Extensive downloadable content support over Xbox Live Marketplace – add new skins, puzzles, missions, artist packs and more
* Full suite of online leaderboards
Schijnt wel grappig spel te zijn, soort Tetris maar dan met muziek.quote:
Zal wel de MP zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat zit er in die 600 points optional pack?
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:50 schreef Chocobo het volgende:
Krijg kriebels na het zien van het SC topic
ah de MP zit er niet standaard bij?quote:
20 euroquote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:57 schreef Strolie75 het volgende:
Hoeveel is 1800 M$ eigenlijk precies?
quote:major nelson:
The full version of the game will be 1200 points. Plus an optional pack for 600 points will also be available that will allow gamers to change their music scene as well as choose from 22 new skins. I'll post the moment 'Lumines Live' is available on the Marketplace. The actual time of availability will depend how the rest of the maintenance goes
http://www.majornelson.com/archive/2...e-preview.aspx
Ja je hebt gelijk.... online zal die ook niet echt veel gegamed worden hoor.... heb hem zelf voor de SP.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik ook.Maar dat is een game waar ik nog wel een paar maanden op kan wachten. Komt wel een keer....net als met CoD2
Zo zie je maar hoe foute info de wereld in wordt geholpen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ah de MP zit er niet standaard bij?
goed dan hoef ik lumines niet
Heeft Struikrover zijn Tetris.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:03 schreef Chrizs het volgende:
Morgen oftewel vandaag komt Lumines Live op Arcade
* Full online multiplayer play over Xbox Live – battle your friends head-to-head
* Classic Lumines gameplay, including Challenge, Puzzle and vs. CPU modes
* All-new Skin Edit Mode allows you to re-mix the order of your unlocked skins to create a custom Lumines experience
* All-new Mission mode presents player with pre-designed Lumines puzzle scenarios
* Dynamic skins, sound effects and music optimized specifically for Lumines Live! in high-definition graphics and 5.1 channel surround audio
* Extensive downloadable content support over Xbox Live Marketplace – add new skins, puzzles, missions, artist packs and more
* Full suite of online leaderboards
Er zal niks veranderd zijn, het is gewoon onderhoud. Misschien de site iets, maar daar kom ik toch bijna nooit. Ik houd niet van propagandamachines die het bestaan van de rest van de wereld ontkennen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:11 schreef bluebit het volgende:
zit op werk, maar xbox.com is nog steeds down...kunnen jullie wel al met de xbox op live komen?
wat is er nu precies veranderd?
Groetjes aan Mulderquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik houd niet van propagandamachines die het bestaan van de rest van de wereld ontkennen.
ik wel, maar ik heb dan ook niet voor niets gedeeltelijk duits bloed, zit dus in mijn genenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik houd niet van propagandamachines die het bestaan van de rest van de wereld ontkennen.
<----quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heeft Struikrover zijn Tetris.
tvp.
Je kunt altijd eigen muziek opzettenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:43 schreef BMH het volgende:
Ik neem Lumines ook werkt met je eigen muziek?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:01 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit van FIFA fanboys komt die wat onzin lopen te spuien. Straks krijgen we nog het gerucht dat je geen steekpasses kunt geven..
![]()
Net weer een paar leveltjes condemned gedaan, wel een leuke game. Erg spannend soms.Idd, coolste level van Condemned.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YTMND!
Gefeliciteerd![]()
Dat pak is echt zo fout.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:11 schreef Robhimself.2 het volgende:
Splinter Cell is cool!
Vanavond maar eens verkleed als een zwarte condoom servers hacken, mits Live weer naar behoren werkt...
With ribbings, for easy access..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dat pak is echt zo fout.
Jammer overigens dat die guards a.i. bestuurd zijn...
Zeker! Als mijn vriendin me nou ff 30 euries wil lenen kan ik vandaag ff 2100 MS punten kopenquote:
Alleen 2vs2 via LIVE zit er niet inquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekker hoor die next gen voetbalspellen. Na Fifa heeft ook PES veel beperkingen toz van de current gen versies![]()
Proestquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:11 schreef Robhimself.2 het volgende:
Splinter Cell is cool!
Vanavond maar eens verkleed als een zwarte condoom servers hacken, mits Live weer naar behoren werkt...
Hahaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker! Als mijn vriendin me nou ff 30 euries wil lenen kan ik vandaag ff 2100 MS punten kopen
Jezus, kom eens een keer onder een trein ofzo irritant dom kkjoch.quote:
zo fijn altijd dat jij dingen roept zonder ergens een bron te vermelden, ga kakken op dat fifa van je!quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef Panick het volgende:
[..]
Jezus, kom eens een keer onder een trein ofzo irritant dom kkjoch.
PROESTquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef quantas het volgende:
[..]
zo fijn altijd dat jij dingen roept zonder ergens een bron te vermelden, ga kakken op dat fifa van je!
Je zal toch raar staan te kijken als het echt gebeurt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef Panick het volgende:
[..]
Jezus, kom eens een keer onder een trein ofzo irritant dom kkjoch.
Ja, ik heb ook liever dat ie dood wordt geschoten door iemand uit de metro.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je zal toch raar staan te kijken als het echt gebeurt.
Plus een heel sumiere edit modequote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:55 schreef Panick het volgende:
[..]
Alleen 2vs2 via LIVE zit er niet in.
Dat van die edit mode is niet helemaal waar, je kan alleen geen clubnamen veranderen. Wel spelersnamen en specsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Plus een heel sumiere edit mode
Gerucht:
Maar 8 stadions
Je kan geen replays bewaren
Verschrikkelijk jongen, heb je FIFA 07 al gespeeld?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:07 schreef jorienvdherik het volgende:
dat is geen gerucht meer, komt van een review site waar een pes 6 review op is
?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zit ook slowdown in Gears of War
Moon Patrol ook men,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, en Halo 3 heeft ook slowdown trouwens
Ach, bijna elke game heeft dat zo nu en dan.....quote:
Maar FIFA nietquote:
Nee, FIFA is ontwikkeld door onze lieve Heer himself.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:09 schreef Panick het volgende:
[..]
Verschrikkelijk jongen, heb je FIFA 07 al gespeeld?
Ja, leuk. Slik nu het dvdtje eens in voor de grap.
Die review gaf trouwens wel een dikke 9. Fifa daarentegen..
Ik kliktequote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
www.bordvoorje.kop
Uitstekend topisch hardhout.
Dat is inderdaad een zeer betrouwbare site ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:07 schreef jorienvdherik het volgende:
dat is geen gerucht meer, komt van een review site waar een pes 6 review op is
Jammer dat FOK! niet aan achievements doetquote:
Genieten zal je!! Ik was bang dat het concept teveel verandert zou zijn, maar het is er alleen maar beter op geworden! Het gevangenis level is niets minder dan impressive te noemen, zo vet. Tis net Shawshank/ prisonbreak.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Proest
Ik krijg hem vandaag binnen
He heerlijk om te lezen..... las ook dat er erg veel wow effecten en momenten in het spel voorkomen. Ben toch zo benieuwd.... van de MP snap ik nog maar weinig... de een zegt wel coop en de ander niet... die weer met bots... ik zie het wel !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:39 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Genieten zal je!! Ik was bang dat het concept teveel verandert zou zijn, maar het is er alleen maar beter op geworden! Het gevangenis level is niets minder dan impressive te noemen, zo vet. Tis net Shawshank/ prisonbreak.
De rest is ook super in orde, speelt lekker, oogt mooi en ondanks minder sneakwerk toch rete spannend!
Co-op doe je tegen bots. Humans vs. A.I dus.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He heerlijk om te lezen..... las ook dat er erg veel wow effecten en momenten in het spel voorkomen. Ben toch zo benieuwd.... van de MP snap ik nog maar weinig... de een zegt wel coop en de ander niet... die weer met bots... ik zie het wel !
GVD HIER NIETquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:46 schreef Chrizs het volgende:
Xbox live doet het weer........even.
heb lumines wel binne kunne trekken
Ja maar dat was toch voorheen ook zoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Co-op doe je tegen bots. Humans vs. A.I dus.
Heb je daar een linkje van? En waneer komt ie eigenlijk uit? Die trailer met rennende zombie's was wel vet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:47 schreef mini-lellan het volgende:
Resident Evil 5 naar 360!
Was allang bekend maar ach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |