Of te wel.. als je toen al online kwam had ik met je kunnen klessebesse... maar ik ga over 3 minute ofllinequote:Op woensdag 27 juli 2005 21:26 schreef Svensational het volgende:
Wat duurde dat lang zeg, dat vorige topic. Heb wel drie kwartier moeten wachten ofzo.
Sorryquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of te wel.. als je toen al online kwam had ik met je kunnen klessebesse... maar ik ga over 3 minute oflline
Wij hebben een vaatwasser [14.gif]quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Avond.
Ik moet de afwas nog doen, maar heb geen zin..
Ik moet echt aan mijn verslag... dus kom om de 10 minuten dan even kijken, ok?quote:
Op een gegeven moment heb je het wel gezien eigenlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:34 schreef Airelle het volgende:
Ow Diz hoef jij die Idols de audities DVD ook al niet meer?
Ik hoef hem ook niet meer.
Iemand hier intresse?
Ik heb um twee keer gezien.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je het wel gezien eigenlijk
Eensch.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:33 schreef timbob het volgende:
sven is oke olé olé
Over een jaar of tien is het leuk om nog eens terug te kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je het wel gezien eigenlijk
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:38 schreef OnaNia het volgende:
"Wat was die Zosja toch ook verschrikkelijk!"
Heeft die kut Zombie lopen verneuken van The Cranberries????quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zosja..
* Tom_Tom- luistert nu: Zosja - Zombie.
Van haar album.. Prachtige cover.
.
Van de finalisten welquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
En het stond dus ook op de dvd.
Dat wist ik niet meer.
Niet elke auditie staat erop.
Het is een hele mooie, ingetogen versie geworden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:43 schreef Dizer het volgende:
Heeft die kut Zombie lopen verneuken van The Cranberries????
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow.
Ga ik het toch nog eens bekijken voordat ik hem weg doe..
die eerste austin powers was nog wel leuk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
Mja.. ik heb nog meer van die dingen.
Abeltje
Austin Powers
enz.... Ik zou ze zo weg gooien.
VERKOPEN!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
Mja.. ik heb nog meer van die dingen.
Abeltje
Austin Powers
enz.... Ik zou ze zo weg gooien.
3e meest leuke van allemaalquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:49 schreef timbob het volgende:
[..]
die eerste austin powers was nog wel leuk.
2de minder
3de niet eens gezien
Ik heb de tweede.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:49 schreef timbob het volgende:
[..]
die eerste austin powers was nog wel leuk.
2de minder
3de niet eens gezien
Heb het 1 keer gedaan... verdient goedquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:52 schreef Airelle het volgende:
Leuk om overheen te lopen, maar no way dat ik daar zelf ga zitten.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:53 schreef Airelle het volgende:
Ik vroeger ook.
Ach aan het einde van de dag had ik dat geld al weer uitgegeven aan de troep van een ander.
Had ik nou ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:53 schreef Airelle het volgende:
Ik vroeger ook.
Ach aan het einde van de dag had ik dat geld al weer uitgegeven aan de troep van een ander.
Il y a qu'est-ce que erroné avec Svenniepennie???quote:
ik bedoel uiteraard de reactie, niet 't feit dat Sven terug is...quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
gadverdamme....
Paris is leuk zoals ze is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
Ze heeft een beetje een kleine...en ook uuh..
![]()
Ooh dat het slijmerig overkwam of omdat hij mijn fok maatje is???quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bedoel uiteraard de reactie, niet 't feit dat Sven terug is...
* zwaait allervriendelijkst naar Sven...
Ik trap er niet inquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Paris is leuk zoals ze is.. Ze hoeft geen mega-Charisma-neppe-titten.
Wat ben je nou voor een homoquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
Je zou toch denken dat dat kind geld genoeg heeft om ondergoed te kopen..
euhm... eentje met smaak denk ik.quote:
dat eerst......quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
Ooh dat het slijmerig overkwam of omdat hij mijn fok maatje is???
mes amies Diz... mes amies.....quote:
A tout a l'heure.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
Je vais au lit! Je dois me réveiller à 5 heures
Au revoir mon amis
Au revoir svenniepennie
Ranzige foto van een ranzig wijfquote:
Is 't weer aan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
en eh, ik wilde net gaan douchen, maar als je liever gaat slapen........................
Nog steeds geen kamer???quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben niet op vakantie.
Hmmja, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
Nog steeds geen kamer???
Vanwaar dan nog steeds die sig?quote:
Daaromquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom vindt niemand Paris Hilton leuk?.
nee johquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:18 schreef Svensational het volgende:
Is 't weer aan?
Hoi, nieuw hier? Ik ben Svensational, één van de eerste ShowChatters.quote:
Zat dat bij de reis in, een vleugje arrogantie?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi, nieuw hier? Ik ben Svensational, één van de eerste ShowChatters.
Ik wou dat ik kon zeggen dat het wederzijds was.quote:
Jij hebt de "tiettruitje" foto nog niet gezienquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
Ik wou dat ik kon zeggen dat het wederzijds was..
Volgens mij al meerdere malen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij hebt de "tiettruitje" foto nog niet gezien![]()
Dacht dat die foto nieuw wasquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
Ik heb 'm zelfs als avatar gehad..
we houden evengoed van jequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:57 schreef Christine het volgende:
[..]
ja maar datn hoeft toch niet eiodereen te wetene > P:';)
Spreek voor jezellufquote:
Nee.quote:
Oh, dacht ik dat dat toch echt even.quote:
kan ik me voorstellen..... en 't is ook nog eens belabberd weer.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:21 schreef Svensational het volgende:
Ik kan echt niet wachten. Wordt een beetje moe van steeds die halve baantjes en thuiszitten enzo...
He man!quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:09 schreef timbob het volgende:
D:\Drum & Bass\4Hero\4 Hero - Mr Kirk's nightmare.mp3
ik wel!quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
He man!
Die heb ik nog helemaal niet...
Mag ik een keertje...quote:
Het was veel te kort.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef babette21 het volgende:
maar we gaan niet klagen he, na 3 weken vakantie in La France
over een week en drie dagen zit Babetje in [de auto naar] Italiëquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:31 schreef Airelle het volgende:
Over een week zit Evelientje in Engeland..
Ga je toch op vakantie???quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
over een week en drie dagen zit Babetje in [de auto naar] Italië![]()
Ja ik dacht je heel zielig aan het doen was over dat je geen vakantie had enzoquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
toch?!? ja zeker tof, vind dat ik 't wel 'n beetje verdiend heb....
nee joh da's MB.... samen met Dizer............ en Beau geloof ik.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:40 schreef Airelle het volgende:
Ja ik dacht je heel zielig aan het doen was over dat je geen vakantie had enzo.
Haha, oké dan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh da's MB.... samen met Dizer............ en Beau geloof ik.....
nou ja, ik niet iig
Ik heb ze al gevondenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
good luck with that![]()
ik ga de rust, de rose, de zon en vooruit de gladjakkers zoeken
mja ik val er niet bepaald op, maar 't oog wil ook wat hequote:Op donderdag 28 juli 2005 11:52 schreef Airelle het volgende:
Gladjakkers.... ach ze hebben in elk geval een leuk accent
.
Je begint voorspelbaar te worden TéBe.quote:
wacht maar tot ik naast je in bed lig!quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je begint voorspelbaar te worden TéBe..
de handboeien, kaarsen en zweepjes liggen al te wachten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:14 schreef timbob het volgende:
[..]
wacht maar tot ik naast je in bed lig!![]()
![]()
hoe voorspelbaarquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
de handboeien, kaarsen en zweepjes liggen al te wachten..
.
.
Ow.quote:
Middag ook enzoquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:17 schreef Tania18 het volgende:
Waar ga je op vakantie Babet?
Goeiemiddag trouwens
dat je dat nog wist.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:24 schreef Dizer het volgende:
Vandaag is feest
Want svensational komt terug
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:17 schreef Tania18 het volgende:
Waar ga je op vakantie Babet?
Goeiemiddag trouwens
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
over een week en drie dagen zit Babetje in [de auto naar] Italië![]()
hehe, en dan gewoon niks doenquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef Dizer het volgende:
Ze doen echt te geheimzinnig over mijn afscheidskado bij mijn stage en zo. En wat er allemaal gaat gebeuren. Ze hebben echt allemaal dingen georganiseerd en zo! Receptie had mij ook al gebeld of ik morgen de hele dag aanwezig was of niet, ik vroeg hoezo? Gaat je niks aan werd geantwoord
Ik vind het eng worden![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow..
wat dacht je van pindakaas, een tuinslang en een lampekap?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:36 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe, en dan gewoon niks doen
jij wachten daar
Toscanequote:Op donderdag 28 juli 2005 12:25 schreef Tania18 het volgende:
Ja maar de grote vraag is waar in Italie?![]()
![]()
Loopt je luchtbed leeg of snuit je gewoon die gok van je?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:39 schreef Skaai het volgende:
Pêêêêp.
Ik knijp in de neus van Timbob.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:39 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Loopt je luchtbed leeg of snuit je gewoon die gok van je?
Dan valt het nog mee....quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:40 schreef Skaai het volgende:
Ik knijp in de neus van Timbob.
too much informationquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:49 schreef Skaai het volgende:
Als ik mijn gok snuit dan klinkt het heel anders.
Denk maar een zo'n noodhoorn van een cruiseschip. Ofzo.
De natte stukjes die om mijn oren vliegen en zich aan mijn gezicht vastklevenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:49 schreef Skaai het volgende:
Als ik mijn gok snuit dan klinkt het heel anders.
Denk maar een zo'n noodhoorn van een cruiseschip. Ofzo.
heb ik ook heel vaak gehadquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef babette21 het volgende:
ik was net in overleg met een collega bij mijn bureau....
toen zij weer weg was zag ik dat ik fok niet had weggeklikt......... ai![]()
![]()
't is een beetje gênant...quote:
Al 1782 posts verder.quote:
quote:
Oi...quote:
Ja, Bupatih is er niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat is het rustig hier...
Ooh vandaarquote:
Je negeert mequote:
Valt het op?quote:
Yepsquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat is het rustig hier...
Houden zoquote:
Je mag hem niet ?quote:
Niet echt:quote:
quote:
Nou dan vertel je niet hoe je vakantie wasquote:
Wat heb ik gemist dan toen ik in PUB zat ?quote:
Doe je nou alsof of ben je nou...quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist dan toen ik in PUB zat ?![]()
quote:Nijmegen Tourfanaten gaat er op de valreep alsnog met een dagoverwinning vandoor met 140 punten. Ze zaten er al vaak vlakbij. ShowChat werd tweede voor Alcmaria-TDFM.
Zeg, das heel goed jaquote:
Ben je gestikt in je dildo?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:00 schreef Duiveltja het volgende:
Ik klink nu als een zeehond
Ik heb best snel last van mijn keel. Ik vermoed dat het komt van donderdag. Stond met iemand te praten die ik vaagjes kende in de discotheek en ik moest best hard praten. Wel minder omdat ik nu ook niet kan werken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:07 schreef Tania18 het volgende:
Ben je ziek dan ofzo?
Maar beter dan 75equote:
Heb je nu geen zwoele, hese stem dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:10 schreef Duiveltja het volgende:
Wel minder omdat ik nu ook niet kan werken.
Nu niet meer, neequote:Op donderdag 28 juli 2005 17:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je nu geen zwoele, hese stem dan?
Niks, was dagetappe van de Tour.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in![]()
En, wat heb je gewonnen???![]()
Wat een kutspel danquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks, was dagetappe van de Tour.Subleages konden niks winnen.
Vertelquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:20 schreef BVO het volgende:
Die TT.. Mijn haat tegen Fransen (
!!!!!)is door deze vakantie alleen maar groter geworden.
.
Die arrogantie.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vertel![]()
Ik haat Fransen ook trouwens![]()
Je vraagt ze alleen maar welke metro je moet hebben en pas bij de 10e persoon die je aanspreekt krijg je een reactie (en dat blijkt ook nog eens een Engelsman te zijn)
En ze probeert sexy over te komen in de clip wat haar ook niet echt lukt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:17 schreef Tania18 het volgende:
Die cover? Dat nummer is wel leuk, alleen zij kan niet zingen
Je blijft toch nog bijna een week?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Die arrogantie..
. Twee avonden terug kwam het hier bijna nog tot vechten tussen een groep Nederlanders en een aantal Fransen na een potje avondvoetbal.
. Wat wel weer erg leuk was.
.
Heb helemaal geen zin om naar huis te gaan..
Dinsdag vertrekken we ja.quote:
Aansteller.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Die arrogantie..
. Twee avonden terug kwam het hier bijna nog tot vechten tussen een groep Nederlanders en een aantal Fransen na een potje avondvoetbal.
. Wat wel weer erg leuk was.
.
Heb helemaal geen zin om naar huis te gaan..
Ik niet, vertel eensquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:27 schreef Tania18 het volgende:
Oh en ik kan wel raden wie er weggaat zaterdag![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:27 schreef Tania18 het volgende:
45 graden![]()
![]()
Oh en ik kan wel raden wie er weggaat zaterdag![]()
Gisteravond wel ff en straks ook weer, maar wel met veel anderen, alleen durf ik het toch nog niet echt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, ook goed
Ben je al wel weer het centrum in geweest e.d.?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Gisteravond wel ff en straks ook weer, maar wel met veel anderen, alleen durf ik het toch nog niet echt.. Ook elke keer als er 's avonds iemand een foto maakt met lichtflits schrik me nog steeds helemaal dood.
. Ach ja, gaat wel over.
.
Gaat iemand mij nog iets uitleggen, want ik snap er geen snars vanquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Gisteravond wel ff en straks ook weer, maar wel met veel anderen, alleen durf ik het toch nog niet echt.. Ook elke keer als er 's avonds iemand een foto maakt met lichtflits schrik me nog steeds helemaal dood.
. Ach ja, gaat wel over.
.
Ja, die had ik wel verwacht, maar toch vind ik het gemeenquote:
Gisteravond in die bar ook, in 10 minuten 3 keer een lichtflits en 3 keer schrik me daar werkelijk helemaal dood.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan loop je daar ook lekker relaxt
Ik zie het al voor me, iedereen die begint te rennen bij elke lichtflits![]()
Ik heb een bomaanslag zien gebeuren en er zit hier een erg leuk Egyptisch meisje in het hotel. Zoiets.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gaat iemand mij nog iets uitleggen, want ik snap er geen snars van!@@@@
Nou begin ik mij toch wel te schamen, ik weet alleen van aanslagen in Londen iets af, heb drie weken geen krant gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:37 schreef Tania18 het volgende:
Bob zit in Egypte. In het gebied waar die aanslag was.
Ik zou het hotel niet eens meer uit durven denk ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Gisteravond in die bar ook, in 10 minuten 3 keer een lichtflits en 3 keer schrik me daar werkelijk helemaal dood.. Anderen hebben het niet zo als ik hoor, maar die hebben het ook niet gezien.
.
Drie zware bommen hier vlak in de buurt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou begin ik mij toch wel te schamen, ik weet alleen van aanslagen in Londen iets af, heb drie weken geen krant gezien..
Maar daar kan je niks mee beginnen omdat ze er werktquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:38 schreef BVO het volgende:
er zit hier een erg leuk Egyptisch meisje in het hotel
Oh wacht, die kan niet vertrekken omdat ze er werkt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar daar kan je niks mee beginnen omdat ze er werkt??
Vond ik gisteren ook wel weer eng hoor, maar ik was met veel anderen (niet dat dat helpt natuurlijk bij een bom, maar goedquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zou het hotel niet eens meer uit durven denk ik![]()
Dan zou ik maar geen onverwachte bewegingen makenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:41 schreef BVO het volgende:
om de 100 meter staat een politieagent met een geweer van een halve meter, dus bewaakt wordt het wel goed..
Uhuh.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh wacht, die kan niet vertrekken omdat ze er werkt.! Sorry
Nee, lees het NRC maarquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:42 schreef Svensational het volgende:
Maar je ouders hebben niet zoiets van, we gaan hier weg??
M'n moeder en eigenlijk de meeste Nederlanders hier hadden die nacht zoiets van ik wil op het eerste vliegtuig naar huis, maar de dagen erna werd het steeds rustiger en zeker als je hier op het park blijft kan je niet heel vee gebeuren (we zitten niet midden in het centrum ofzo). En er is een grote en leuke groep Nederlanders hier, dat heeft ook erg geholpen, je heb toch meer steun bij elkaar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:42 schreef Svensational het volgende:
Maar je ouders hebben niet zoiets van, we gaan hier weg??
Die vent heeft mij niet eens genoemd.quote:
Alsof ik die heb.quote:
Het stond er ook heel lulligquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Die vent heeft mij niet eens genoemd..
Ik heb zojuist besloten dat ik met je meega. Op jouw kosten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook. Oh nee wacht, ik moet nog gaan![]()
![]()
Ik was ook niet bij haar, maar hier vlak in de buurt. Zij zat 6 km. verderop in een druk toeristengebied, waar die twee andere bommen waren ontploft.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het stond er ook heel lullig
Er stond zoiets van dat je ouders heel erg ongerust waren over hun dochter. Over jou stond niets![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten dat ik met je meega. Op jouw kosten.
Het was ook maar een geintje, ik dacht al zoietsquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik was ook niet bij haar, maar hier vlak in de buurt. Zij zat 6 km. verderop in een druk toeristengebied, waar die twee andere bommen waren ontploft..
Maareh, ik ben weg..
Heb je je brief al af?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:48 schreef timbob het volgende:
ik verveel me!
Ja de 6e. Hebje m'n cadeau al ingepaktquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Trouwens, jij bent toch bijna jarig?
Geef maar geldquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja de 6e. Hebje m'n cadeau al ingepakt???
Hè, dat hoor ik toch te zeggenquote:
Je wou een cadeautjequote:Op donderdag 28 juli 2005 17:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hè, dat hoor ik toch te zeggen??
je hebt vast die mooie gebruiktquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:51 schreef timbob het volgende:
allllllang al
Ja, maar die ga ik dan toch niet zelf betalen.quote:
Ja, dan kan ik er ook niks aan doen. Ik heb geen geldquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar die ga ik dan toch niet zelf betalen..
En je kan wel op vakantie zeker.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik er ook niks aan doen. Ik heb geen geld![]()
misschien moet jij eens 'n baantje zoeken....quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:00 schreef Svensational het volgende:
En je kan wel op vakantie zeker.Je moet leren prioriteiten te stellen.
.
Ik ben niet degene die geen geld heeft.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien moet jij eens 'n baantje zoeken....![]()
Nooit van m'n leven meer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:13 schreef babette21 het volgende:
misschien kun je wel weer gaan schoffelen?!?!??!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |