Ja ik dacht je heel zielig aan het doen was over dat je geen vakantie had enzoquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
toch?!? ja zeker tof, vind dat ik 't wel 'n beetje verdiend heb....
nee joh da's MB.... samen met Dizer............ en Beau geloof ik.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:40 schreef Airelle het volgende:
Ja ik dacht je heel zielig aan het doen was over dat je geen vakantie had enzo.
Haha, oké dan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh da's MB.... samen met Dizer............ en Beau geloof ik.....
nou ja, ik niet iig
Ik heb ze al gevondenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
good luck with that![]()
ik ga de rust, de rose, de zon en vooruit de gladjakkers zoeken
mja ik val er niet bepaald op, maar 't oog wil ook wat hequote:Op donderdag 28 juli 2005 11:52 schreef Airelle het volgende:
Gladjakkers.... ach ze hebben in elk geval een leuk accent
.
Je begint voorspelbaar te worden TéBe.quote:
wacht maar tot ik naast je in bed lig!quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je begint voorspelbaar te worden TéBe..
de handboeien, kaarsen en zweepjes liggen al te wachten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:14 schreef timbob het volgende:
[..]
wacht maar tot ik naast je in bed lig!![]()
![]()
hoe voorspelbaarquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
de handboeien, kaarsen en zweepjes liggen al te wachten..
.
.
Ow.quote:
Middag ook enzoquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:17 schreef Tania18 het volgende:
Waar ga je op vakantie Babet?
Goeiemiddag trouwens
dat je dat nog wist.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:24 schreef Dizer het volgende:
Vandaag is feest
Want svensational komt terug
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:17 schreef Tania18 het volgende:
Waar ga je op vakantie Babet?
Goeiemiddag trouwens
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
over een week en drie dagen zit Babetje in [de auto naar] Italië![]()
hehe, en dan gewoon niks doenquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef Dizer het volgende:
Ze doen echt te geheimzinnig over mijn afscheidskado bij mijn stage en zo. En wat er allemaal gaat gebeuren. Ze hebben echt allemaal dingen georganiseerd en zo! Receptie had mij ook al gebeld of ik morgen de hele dag aanwezig was of niet, ik vroeg hoezo? Gaat je niks aan werd geantwoord
Ik vind het eng worden![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow..
wat dacht je van pindakaas, een tuinslang en een lampekap?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:36 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe, en dan gewoon niks doen
jij wachten daar
Toscanequote:Op donderdag 28 juli 2005 12:25 schreef Tania18 het volgende:
Ja maar de grote vraag is waar in Italie?![]()
![]()
Loopt je luchtbed leeg of snuit je gewoon die gok van je?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:39 schreef Skaai het volgende:
Pêêêêp.
Ik knijp in de neus van Timbob.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:39 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Loopt je luchtbed leeg of snuit je gewoon die gok van je?
Dan valt het nog mee....quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:40 schreef Skaai het volgende:
Ik knijp in de neus van Timbob.
too much informationquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:49 schreef Skaai het volgende:
Als ik mijn gok snuit dan klinkt het heel anders.
Denk maar een zo'n noodhoorn van een cruiseschip. Ofzo.
De natte stukjes die om mijn oren vliegen en zich aan mijn gezicht vastklevenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:49 schreef Skaai het volgende:
Als ik mijn gok snuit dan klinkt het heel anders.
Denk maar een zo'n noodhoorn van een cruiseschip. Ofzo.
heb ik ook heel vaak gehadquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef babette21 het volgende:
ik was net in overleg met een collega bij mijn bureau....
toen zij weer weg was zag ik dat ik fok niet had weggeklikt......... ai![]()
![]()
't is een beetje gênant...quote:
Al 1782 posts verder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |