mes amies Diz... mes amies.....quote:
A tout a l'heure.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
Je vais au lit! Je dois me réveiller ŕ 5 heures
Au revoir mon amis
Au revoir svenniepennie
Ranzige foto van een ranzig wijfquote:
Is 't weer aan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
en eh, ik wilde net gaan douchen, maar als je liever gaat slapen........................
Nog steeds geen kamer???quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben niet op vakantie.
Hmmja, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
Nog steeds geen kamer???
Vanwaar dan nog steeds die sig?quote:
Daaromquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom vindt niemand Paris Hilton leuk?.
nee johquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:18 schreef Svensational het volgende:
Is 't weer aan?
Hoi, nieuw hier? Ik ben Svensational, één van de eerste ShowChatters.quote:
Zat dat bij de reis in, een vleugje arrogantie?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi, nieuw hier? Ik ben Svensational, één van de eerste ShowChatters.
Ik wou dat ik kon zeggen dat het wederzijds was.quote:
Jij hebt de "tiettruitje" foto nog niet gezienquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
Ik wou dat ik kon zeggen dat het wederzijds was..
Volgens mij al meerdere malen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij hebt de "tiettruitje" foto nog niet gezien![]()
Dacht dat die foto nieuw wasquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
Ik heb 'm zelfs als avatar gehad..
we houden evengoed van jequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:57 schreef Christine het volgende:
[..]
ja maar datn hoeft toch niet eiodereen te wetene > P:';)
Spreek voor jezellufquote:
Nee.quote:
Oh, dacht ik dat dat toch echt even.quote:
kan ik me voorstellen..... en 't is ook nog eens belabberd weer.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:21 schreef Svensational het volgende:
Ik kan echt niet wachten. Wordt een beetje moe van steeds die halve baantjes en thuiszitten enzo...
He man!quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:09 schreef timbob het volgende:
D:\Drum & Bass\4Hero\4 Hero - Mr Kirk's nightmare.mp3
ik wel!quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
He man!
Die heb ik nog helemaal niet...
Mag ik een keertje...quote:
Het was veel te kort.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef babette21 het volgende:
maar we gaan niet klagen he, na 3 weken vakantie in La France
over een week en drie dagen zit Babetje in [de auto naar] Italiëquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:31 schreef Airelle het volgende:
Over een week zit Evelientje in Engeland..
Ga je toch op vakantie???quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
over een week en drie dagen zit Babetje in [de auto naar] Italië![]()
Ja ik dacht je heel zielig aan het doen was over dat je geen vakantie had enzoquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
toch?!? ja zeker tof, vind dat ik 't wel 'n beetje verdiend heb....
nee joh da's MB.... samen met Dizer............ en Beau geloof ik.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:40 schreef Airelle het volgende:
Ja ik dacht je heel zielig aan het doen was over dat je geen vakantie had enzo.
Haha, oké dan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh da's MB.... samen met Dizer............ en Beau geloof ik.....
nou ja, ik niet iig
Ik heb ze al gevondenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
good luck with that![]()
ik ga de rust, de rose, de zon en vooruit de gladjakkers zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |