Heb het 1 keer gedaan... verdient goedquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:52 schreef Airelle het volgende:
Leuk om overheen te lopen, maar no way dat ik daar zelf ga zitten.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:53 schreef Airelle het volgende:
Ik vroeger ook.
Ach aan het einde van de dag had ik dat geld al weer uitgegeven aan de troep van een ander.
Had ik nou ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:53 schreef Airelle het volgende:
Ik vroeger ook.
Ach aan het einde van de dag had ik dat geld al weer uitgegeven aan de troep van een ander.
Il y a qu'est-ce que erroné avec Svenniepennie???quote:
ik bedoel uiteraard de reactie, niet 't feit dat Sven terug is...quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
gadverdamme....
Paris is leuk zoals ze is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
Ze heeft een beetje een kleine...en ook uuh..
![]()
Ooh dat het slijmerig overkwam of omdat hij mijn fok maatje is???quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bedoel uiteraard de reactie, niet 't feit dat Sven terug is...
* zwaait allervriendelijkst naar Sven...
Ik trap er niet inquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Paris is leuk zoals ze is.. Ze hoeft geen mega-Charisma-neppe-titten.
Wat ben je nou voor een homoquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
Je zou toch denken dat dat kind geld genoeg heeft om ondergoed te kopen..
euhm... eentje met smaak denk ik.quote:
dat eerst......quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
Ooh dat het slijmerig overkwam of omdat hij mijn fok maatje is???
mes amies Diz... mes amies.....quote:
A tout a l'heure.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
Je vais au lit! Je dois me réveiller à 5 heures
Au revoir mon amis
Au revoir svenniepennie
Ranzige foto van een ranzig wijfquote:
Is 't weer aan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
en eh, ik wilde net gaan douchen, maar als je liever gaat slapen........................
Nog steeds geen kamer???quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben niet op vakantie.
Hmmja, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
Nog steeds geen kamer???
Vanwaar dan nog steeds die sig?quote:
Daaromquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom vindt niemand Paris Hilton leuk?.
nee johquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:18 schreef Svensational het volgende:
Is 't weer aan?
Hoi, nieuw hier? Ik ben Svensational, één van de eerste ShowChatters.quote:
Zat dat bij de reis in, een vleugje arrogantie?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi, nieuw hier? Ik ben Svensational, één van de eerste ShowChatters.
Ik wou dat ik kon zeggen dat het wederzijds was.quote:
Jij hebt de "tiettruitje" foto nog niet gezienquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
Ik wou dat ik kon zeggen dat het wederzijds was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |