quote:Huishoudster Rosa moet wennen aan afscheid GTST
Elly de Graaf is woensdagavond voor het laatst te zien in
Goede Tijden, Slechte Tijden. De actrice vond het moeilijk
haar afscheid verborgen te houden voor de buitenwereld.
De 57-jarige Elly speelde jarenlang de rol van Ludo's huishoudster
Rosa. "Ik wil ook direct tegen iedereen zeggen: sorry dat ik zo gejokt
heb. Tegelijkertijd vind ik het heel mooi dat dit grote geheim niet is
ontdekt. Dit is echt mijn dag", legt De Graaf uit aan De Telegraaf. "Ik
ben er met een kleine rol in gekomen, maar ga er met een harde
knal uit."
Pas sinds een paar weken dringt het echt door tot de actrice dat ze
geen deel meer uitmaakt van de cast. "Ik had wel vaker een paar
weken geen scènes en de zomerstop zat ertussen. Toen vorige week
de herhalingen voorbij kwamen, besefte ik opeens dat ik er niet meer
bij hoor."
Elly speelde sinds 2000 de rol van Rosa Gonzalez, de huishoudster
van de familie Sanders. In het begin was haar rol beperkt, maar deze
werd later groter door de komst van haar dochter Lorena. De actrice
hoopt dat haar acteercarrière nog niet voorbij is. "Ik hoop dat er hier
en daar nog wel een gastrol voor me is weggelegd."
quote:
Keihard huilen, want nu wordt Huize Sanders zo'n puinhoop, en da's zielig voor Ludoquote:Op woensdag 7 september 2011 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat moeten we nou zonder RosaDit kan toch verdomme niet man.
Maar wel een geweldige vrouw....quote:Op woensdag 7 september 2011 20:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb niet gehuild.
Zo dramatisch vind ik het allemaal niet. Het was maar een hele kleine rol.
oh jeequote:Op woensdag 7 september 2011 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Prima![]()
Oeps nu ben ik het alweer met je eens,
goeie vraagquote:wanneer spreken we af?
Jaquote:Op woensdag 7 september 2011 20:43 schreef Marrije het volgende:
Die hand van rosa op het been vanlorena toen ze stierf
Dat wel, maar GTST is zonder haar niet veel anders. Ja, Ludo is z'n huishoudster kwijt en Lorena haar moeder, maar dat is het dan ook wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:42 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Maar wel een geweldige vrouw....
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Huilen doe ik nietwel, maar degenen die reageren hebben Rosa veelal 11 jaar meegemaakt, vanaf 2000. Bovendien had niemand dit lang van tevoren zien aankomen.
ik wel. Maar ik ben zwanger dus een goed excuusquote:Op woensdag 7 september 2011 20:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb niet gehuild.
Zo dramatisch vind ik het allemaal niet. Het was maar een hele kleine rol.
GTST is wel degelijk anders zonder Rosa, wie moet er nu voor Ludo zorgen?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat wel, maar GTST is zonder haar niet veel anders. Ja, Ludo is z'n huishoudster kwijt en Lorena haar moeder, maar dat is het dan ook wel.
Ik wel denk ik. Geen idee eigenlijk of ik seizoenen gemist heb. Wel soms een paar maanden. Ik ben een slechte gtst verslaafdequote:Op woensdag 7 september 2011 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Huilen doe ik niet, maar degenen die reageren hebben Rosa veelal 11 jaar meegemaakt, vanaf 2000. Bovendien had niemand dit lang van tevoren zien aankomen.
Gofferdommequote:Op woensdag 7 september 2011 20:42 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/b0eba1d3-2358-4a0f-b278-d1a19fa116e9/
![]()
![]()
Ik mis haar nu al in huize Sandersquote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat wel, maar GTST is zonder haar niet veel anders. Ja, Ludo is z'n huishoudster kwijt en Lorena haar moeder, maar dat is het dan ook wel.
Nina. Doet ze tenminste iets nuttigs.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
GTST is wel degelijk anders zonder Rosa, wie moet er nu voor Ludo zorgen?
IKquote:Op woensdag 7 september 2011 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nina. Doet ze tenminste iets nuttigs.
Het verschil zit hem denk ik dat jij GTST kent vanaf 2007-nu, sommigen (waaronder ik) hebben Rosa van begin tot eind meegemaakt en ik kan me voorstellen dat GTST voor hen wèl heel anders is zonder Rosa.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
rosa's personage was het meest stabiel van alle personages, toch wel een gemis. Voor mij dan.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hiermee geven ze voor de zoveelste keer aan dat ze het gewoon niet meer weten.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:48 schreef leilab het volgende:
Ze hadden de keuze uit alle castleden !
En wat doen ze ? Ze kiezen Rosa.
Echt waar wnr gaan die kut schrijvers weg ???!!
Kunnen wij niet solliciteren of een keer zelf inspraak geven aan een nieuwe verhaal-reeks?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Hiermee geven ze voor de zoveelste keer aan dat ze het gewoon niet meer weten.
Wie weet gaat Charlie ook wel dood... in februari...quote:Op woensdag 7 september 2011 20:50 schreef roos85 het volgende:
Waarom moest Rosa nou dooden niet Danny of Charlie
Want 4 jaar Rosa is heel iets anders dan 11 jaar Rosa?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het verschil zit hem denk ik dat jij GTST kent vanaf 2007-nu, sommigen (waaronder ik) hebben Rosa van begin tot eind meegemaakt en ik kan me voorstellen dat GTST voor hen wèl heel anders is zonder Rosa.
Wat was die excuses ?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
Hebben ze bij Elly hetzelfde excuses als bij Chris
Dat ze te oud is.quote:
Hier ook:quote:Op woensdag 7 september 2011 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Echt een van de liefste momenten uit de serie vond ik
Eh ja, personages veranderen door de tijd en de impact die iemand op je heeft kan versterken met de tijd dat je hem kent.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Want 4 jaar Rosa is heel iets anders dan 11 jaar Rosa?
"Ik weet zeker dat Ludo Sanders dezelfde impact op mij had gehad als ik hem 1 dag mee had gemaakt in plaats van 15 jaar"quote:Ik weet wel zeker dat ik hetzelfde had gereageerd als ik vanaf 2000 had gekeken.
Staat er een online:quote:Op woensdag 7 september 2011 20:53 schreef leilab het volgende:
Wrm was er geen afscheidsfilmpje of het einde of komt die nog ?
Dan hadden Jeff misschien nooit meer gezien?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:51 schreef leilab het volgende:
Wrm is tineke gewoon niet dood gegaan?
Hmm ik kan me wel herrineren dat Roxy Bellifante daar van afgelazerd is, maar Rosa niet geloof ik...quote:Op woensdag 7 september 2011 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
Rosa was toch ook al een keer eerder bijna dood? Ik herinner me iets van een scène met een trap in het huis van Ludo
Was Nick die eraf lazerde, waarbij Rosa te hulp schoot.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
Rosa was toch ook al een keer eerder bijna dood? Ik herinner me iets van een scène met een trap in het huis van Ludo
Nick toch ook?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm ik kan me wel herrineren dat Roxy Bellifante daar van afgelazerd is, maar Rosa niet geloof ik...
Jep, dat zei ik netquote:
Moet ik hier serieus op reageren?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eh ja, personages veranderen door de tijd en de impact die iemand op je heeft kan versterken met de tijd dat je hem kent.
[..]
"Ik weet zeker dat Ludo Sanders dezelfde impact op mij had gehad als ik hem 1 dag mee had gemaakt in plaats van 15 jaar"
Was dat ook een hoektrap? Want dat zie ik zo voor mequote:Op woensdag 7 september 2011 20:56 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Was Nick die eraf lazerde, waarbij Rosa te hulp schoot.
En Roxy ook ja ^^ Thnx...
Schijnheilige bendequote:Met pijn in ons hart nemen we afscheid van Rosa! Bekijk het afscheidsinterview met Elly de Graaf en de video: 11 jaar Rosa!
er zat maar 10 sec tussen onze posts schatquote:Op woensdag 7 september 2011 20:57 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Jep, dat zei ik net![]()
Bijna twee keer zelfs. Hij is ook een keer bijna van de trap gevlogen nadat hij Biogludirine had zitten snuiven in zijn slaapkamer, met dank aan Stefano.
Volgens mij was het ook het oude decorquote:Op woensdag 7 september 2011 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Janine is trouwens wel van de trap afgelazerd die ze in het oude decor van Huize Sanders gebruikten, dat was zo een grote trap (die waar Ludo ook vanaf lazerde toen hij ondanks zijn verlamming probeerde te trap lopen)
het is niet zeker dat het bij haar de reden is hequote:Op woensdag 7 september 2011 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat "te oud" als reden vind ik ook belachelijk. Dan moeten Jette en Bartho er ook uit.
Waarom niet wat 70-plussers in GTST, zoals ze in veel andere soaps wel hebben?
Okee, ik kan met dat niet meer herrineren overigens.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook het oude decor
Onzinnig hè? Dat vind ik nou van een vergelijking van 4 jaar met 11 jaarquote:Op woensdag 7 september 2011 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op reageren?
1 dag vergelijken met 4 jaar.
Tegenwoordig willen deze schrijvers alleen nog maar tieners.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat "te oud" als reden vind ik ook belachelijk. Dan moeten Jette en Bartho er ook uit.
Waarom niet wat 70-plussers in GTST, zoals ze in veel andere soaps wel hebben?
twitter:RosaHuishouding twitterde op woensdag 07-09-2011 om 20:55:01Als ik 5 maanden geleden trending topic was zou ik nog in de serie zitten. Helaas! Maar wat een mooi symbool is dit, tranen! reageer retweet
Hoe lang zitten die schrijvers daar al nog?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:05 schreef leilab het volgende:
[..]
Tegenwoordig willen deze schrijvers alleen nog maar tieners.
volgens mij zit er een troll in het topicquote:Op woensdag 7 september 2011 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Onzinnig hè? Dat vind ik nou van een vergelijking van 4 jaar met 11 jaar
Kan uiteraard dat jij dat niet vindt, meningen verschillen tenslotte en dit is de mijne
* roos85 meldt zichquote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe lang zitten die schrijvers daar al nog?
Het wordt echt eens tijd voor een nieuw schrijversteam
Ja, deze sporen echt niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe lang zitten die schrijvers daar al nog?
Het wordt echt eens tijd voor een nieuw schrijversteam
Volgens mij op het forumquote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij zit er een troll in het topic
Pics van Rosa in een Porsche s'il vous plaît?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:08 schreef Grunge. het volgende:
Ik zag haar een tijd terug inKoffietijd
en toen vertelde ze dat ze de 'schrijvers' een beetje onder druk had gezet. Ze wilde meer tekst, anders zou ze vertrekken. Dat gebeurde. Helaas niet voor lang.
Ze heeft wel een heel mooie auto kunnen kopen, een Porsche geloof ik.
Het verschil tussen 1 dag en 15 jaar vergelijken met het verschil tussen 4 jaar en 11 jaarquote:Op woensdag 7 september 2011 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Onzinnig hè? Dat vind ik nou van een vergelijking van 4 jaar met 11 jaar
Kan uiteraard dat jij dat niet vindt, meningen verschillen tenslotte en dit is de mijne
Rosa hoort daar gewoon.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:09 schreef alors het volgende:
Nooit meer 'Dankje Rosa', 'Je kunt gaan Rosa' of 'Meneer Sanders wenst momenteel geen bezoek te ontvangen'
Ik moet het nog terugkijken, maar ik zie er zo tegenop
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het verschil tussen 1 dag en 15 jaar vergelijken met het verschil tussen 4 jaar en 11 jaar____!
Kom op zeg.
quote:En iedereen mocht toch zijn mening hebben?
Je mening wordt in ieder geval niet bestempeld als getroll, laten we dat buiten kijf stellenquote:Als mijn mening dan meteen wordt bestempeld als getroll, is dat dus blijkbaar niet zo.
Ik vind dat er een foto van Rosa in huize Sanders moet worden opgehangen, een permanent eerbetoonquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dat er een foto van Rosa in huize Sanders moet worden opgehangen, een permanent eerbetoon
En voor mij niet. 4 jaar is zeker lang genoeg om van een personage te gaan houden en het is helemaal belachelijk om het dan te vergelijken met 1 dag.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kennelijk niet, want ik mag niet vinden dat het verschil tussen 4 en 11 jaar significant is voor mezelf.
[..]
Je mening wordt in ieder geval niet bestempeld als getroll, laten we dat buiten kijf stellen
Maar mag ik/mogen wij het vinden of niet, ofschoon jij het belachelijk vindt?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En voor mij niet. 4 jaar is zeker lang genoeg om van een personage te gaan houden en het is helemaal belachelijk om het dan te vergelijken met 1 dag.
Even quoten waar iemand dat zegt? Ik kan het niet vinden.quote:En ik heb al meerdere keren gelezen dat ik zogenaamd een troll zou zijn, dus blijkbaar is het zo als je niet moet huilen om de dood van Rosa, je een troll bent.
Gelukkig mag je ook je mening over iemands mening uiten, dit is niet hetzelfde als die mening verbieden.quote:En dan toch zeggen dat iedereen hier zijn mening mag uiten ...
Of de "rosa gaat zo koekjes bakken". Wie moet nu de koekjes bakken....quote:Op woensdag 7 september 2011 21:09 schreef alors het volgende:
Nooit meer 'Dankje Rosa', 'Je kunt gaan Rosa' of 'Meneer Sanders wenst momenteel geen bezoek te ontvangen'
Ik moet het nog terugkijken, maar ik zie er zo tegenop
Eens, als er zoiets was gebeurd als met Guusje Nederhorst, Frederique Huydts of een van die anderen dan zou dat me meer verdriet doen dan het overlijden van een fictief personage. Elly de Graaf leeft immers vrolijk verderquote:Op woensdag 7 september 2011 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
Huilen heb ik niet gedaan, daar is het mij toch iets te soap voor. Maar jammer is het wel.
Dan uit ik mijn mening over jouw mening: 1 dag vergelijken met 4 jaar is belachelijk. Want dat is het ook.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar mag ik/mogen wij het vinden of niet, ofschoon jij het belachelijk vindt?
[..]
Even quoten waar iemand dat zegt? Ik kan het niet vinden.
[..]
Gelukkig mag je ook je mening over iemands mening uiten, dit is niet hetzelfde als die mening verbieden.
Nee dat is het niet, dat vind jij en dat is heel wat andersquote:Op woensdag 7 september 2011 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan uit ik mijn mening over jouw mening: 1 dag vergelijken met 4 jaar is belachelijk. Want dat is het ook.
Niet dat ik weetquote:En je zoekt zelf maar op waar het getroll wordt genoemd, want je hebt het zelf ook gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |