Gofferdommequote:Op woensdag 7 september 2011 20:42 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/b0eba1d3-2358-4a0f-b278-d1a19fa116e9/
![]()
![]()
Ik mis haar nu al in huize Sandersquote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat wel, maar GTST is zonder haar niet veel anders. Ja, Ludo is z'n huishoudster kwijt en Lorena haar moeder, maar dat is het dan ook wel.
Nina. Doet ze tenminste iets nuttigs.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
GTST is wel degelijk anders zonder Rosa, wie moet er nu voor Ludo zorgen?
IKquote:Op woensdag 7 september 2011 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nina. Doet ze tenminste iets nuttigs.
Het verschil zit hem denk ik dat jij GTST kent vanaf 2007-nu, sommigen (waaronder ik) hebben Rosa van begin tot eind meegemaakt en ik kan me voorstellen dat GTST voor hen wèl heel anders is zonder Rosa.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat wel, maar GTST is zonder haar niet veel anders. Ja, Ludo is z'n huishoudster kwijt en Lorena haar moeder, maar dat is het dan ook wel.
rosa's personage was het meest stabiel van alle personages, toch wel een gemis. Voor mij dan.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hiermee geven ze voor de zoveelste keer aan dat ze het gewoon niet meer weten.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:48 schreef leilab het volgende:
Ze hadden de keuze uit alle castleden !
En wat doen ze ? Ze kiezen Rosa.
Echt waar wnr gaan die kut schrijvers weg ???!!
Kunnen wij niet solliciteren of een keer zelf inspraak geven aan een nieuwe verhaal-reeks?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Hiermee geven ze voor de zoveelste keer aan dat ze het gewoon niet meer weten.
Wie weet gaat Charlie ook wel dood... in februari...quote:Op woensdag 7 september 2011 20:50 schreef roos85 het volgende:
Waarom moest Rosa nou dooden niet Danny of Charlie
Want 4 jaar Rosa is heel iets anders dan 11 jaar Rosa?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het verschil zit hem denk ik dat jij GTST kent vanaf 2007-nu, sommigen (waaronder ik) hebben Rosa van begin tot eind meegemaakt en ik kan me voorstellen dat GTST voor hen wèl heel anders is zonder Rosa.
Wat was die excuses ?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
Hebben ze bij Elly hetzelfde excuses als bij Chris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |