Hier ook:quote:Op woensdag 7 september 2011 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Echt een van de liefste momenten uit de serie vond ik
Eh ja, personages veranderen door de tijd en de impact die iemand op je heeft kan versterken met de tijd dat je hem kent.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Want 4 jaar Rosa is heel iets anders dan 11 jaar Rosa?
"Ik weet zeker dat Ludo Sanders dezelfde impact op mij had gehad als ik hem 1 dag mee had gemaakt in plaats van 15 jaar"quote:Ik weet wel zeker dat ik hetzelfde had gereageerd als ik vanaf 2000 had gekeken.
Staat er een online:quote:Op woensdag 7 september 2011 20:53 schreef leilab het volgende:
Wrm was er geen afscheidsfilmpje of het einde of komt die nog ?
Dan hadden Jeff misschien nooit meer gezien?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:51 schreef leilab het volgende:
Wrm is tineke gewoon niet dood gegaan?
Hmm ik kan me wel herrineren dat Roxy Bellifante daar van afgelazerd is, maar Rosa niet geloof ik...quote:Op woensdag 7 september 2011 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
Rosa was toch ook al een keer eerder bijna dood? Ik herinner me iets van een scène met een trap in het huis van Ludo
Was Nick die eraf lazerde, waarbij Rosa te hulp schoot.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
Rosa was toch ook al een keer eerder bijna dood? Ik herinner me iets van een scène met een trap in het huis van Ludo
Nick toch ook?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm ik kan me wel herrineren dat Roxy Bellifante daar van afgelazerd is, maar Rosa niet geloof ik...
Jep, dat zei ik netquote:
Moet ik hier serieus op reageren?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eh ja, personages veranderen door de tijd en de impact die iemand op je heeft kan versterken met de tijd dat je hem kent.
[..]
"Ik weet zeker dat Ludo Sanders dezelfde impact op mij had gehad als ik hem 1 dag mee had gemaakt in plaats van 15 jaar"
Was dat ook een hoektrap? Want dat zie ik zo voor mequote:Op woensdag 7 september 2011 20:56 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Was Nick die eraf lazerde, waarbij Rosa te hulp schoot.
En Roxy ook ja ^^ Thnx...
Schijnheilige bendequote:Met pijn in ons hart nemen we afscheid van Rosa! Bekijk het afscheidsinterview met Elly de Graaf en de video: 11 jaar Rosa!
er zat maar 10 sec tussen onze posts schatquote:Op woensdag 7 september 2011 20:57 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Jep, dat zei ik net![]()
Bijna twee keer zelfs. Hij is ook een keer bijna van de trap gevlogen nadat hij Biogludirine had zitten snuiven in zijn slaapkamer, met dank aan Stefano.
Volgens mij was het ook het oude decorquote:Op woensdag 7 september 2011 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Janine is trouwens wel van de trap afgelazerd die ze in het oude decor van Huize Sanders gebruikten, dat was zo een grote trap (die waar Ludo ook vanaf lazerde toen hij ondanks zijn verlamming probeerde te trap lopen)
het is niet zeker dat het bij haar de reden is hequote:Op woensdag 7 september 2011 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat "te oud" als reden vind ik ook belachelijk. Dan moeten Jette en Bartho er ook uit.
Waarom niet wat 70-plussers in GTST, zoals ze in veel andere soaps wel hebben?
Okee, ik kan met dat niet meer herrineren overigens.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook het oude decor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |