SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Aldus Rik tegen Charlie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het werd eens tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Aldus Rik tegen Charlie.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
bazenuitspraakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Aldus Rik tegen Charlie![]()
Be afraid, be very afraid, om maar eens de film 'The Fly te quoten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:05 schreef James1988 het volgende:
Gvd, er vliegt hier een Charlie rond.
Drommels eindelijk weer thuis, effe de aflevering terugkijken, hij was dus nogal saai begrijp ik?quote:
quote:Ludo laat Lorena schaduwen...
Keuze 1: Natuurlijk, hij laat heel Meerdijk schaduwen.
Keuze 2: Hij mag best iets minder achterdochtig zijn.
nogalquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Drommels eindelijk weer thuis, effe de aflevering terugkijken, hij was dus nogal saai begrijp ik?
Scenes met Bing had ik al zelf doorgespoeld, Charlie die spoort echt niet, zit ze gewoon weer in hun huis te krijsen tegen Rik die als een nerd achterblijft. Zo een vriendin wil je toch niet manquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef Frey het volgende:
Scènes met Bing en Sjors waren saai. Bereid je ook weer voor op Charlie...
Scènes met Ludo, Rosa en Lorena waren wel goed.
Ludo maakte al die saaiheid in 1 keer goed, een detective oftewel een mannetje van Ludo die gaat schaduwen, weer iets dat me doet denken aan vroeger tijdenquote:
dat is zeker waar, vermoed dat hij er op die manier achter komt wat Lorena en Maxime van plan zijn en dat hij bij hun gaat aansluiten..quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo maakte al die saaiheid in 1 keer goed, een detective oftewel een mannetje van Ludo die gaat schaduwen, weer iets dat me doet denken aan vroeger tijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadden ze beter aan Wiet kunnen geven, die is er onzeker genoeg voor. Dat van Rikkie komt uit het niets, maar het zal misschien gegooid worden op de huidige verwarrende toestanden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:02 schreef Moofasah het volgende:
Sjors die medelijden heeft met CharlieWaarom heeft toch altijd iedereen medelijden met dat mokkel.
En Rikki is ook niet slim om uitgerekend bij Charlie's te gaan zitten
Vind het jammer btw dat ze Rikki nu ook weer zo'n cliché verhaallijn gaan geven over anorexia, of waar dit dan ook naartoe moet gaan. Kunnen ze nu echt niks beters bedenken![]()
Je moet wel toch eerlijk toegeven, Charlie is gewoon ook zielig!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:02 schreef Moofasah het volgende:
Sjors die medelijden heeft met CharlieWaarom heeft toch altijd iedereen medelijden met dat mokkel.
Inderdaad zeg. Kan me ook niet voorstellen dat het zo lang geleden is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef MoiMoi85 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens het gevoel als je oude topics terugleest, dat je denkt: is dat al weer zolang geleden? Zoals Lorena, voor mijn gevoel zit zij er nog helemaal niet zolang in, maar is alweer uit 2007. En Dorothea met haar geesten gedoe in 2004. Wat gaat de tijd snel, of de soapwereld langzaam.
Ja inderdaad, Wiet zie ik er wel voor aan. Drugs, geesten en anorexie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hadden ze beter aan Wiet kunnen geven, die is er onzeker genoeg voor. Dat van Rikkie komt uit het niets, maar het zal misschien gegooid worden op de huidige verwarrende toestanden.
... zuipen, breezesletgedoe.....quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Wiet zie ik er wel voor aan. Drugs, geesten en anorexie.
Zielig als in ''wat een zielig wijf!'' ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Je moet wel toch eerlijk toegeven, Charlie is gewoon ook zielig!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Redelijk groot spoiler-artikel over de cliffhanger. Inclusief de uitgelekte foto nog eensHet heeft zelfs al op de GTST site gestaan, maar is meteen weer weggehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De link is er echter nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat bedoelde ik ook zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:29 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zielig als in ''wat een zielig wijf!'' ja.
...roken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... zuipen, breezesletgedoe.....
Ja, zij zelf.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom Charlie als vlieg eigenlijk zeiden ze dat in de aflevering van vandaag?
Dat is misschien ook het probleem met onze hysterische vliegquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:22 schreef Frey het volgende:
Die vliegenmepper doet zijn best, maar hij krijgt haar niet te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat die trut nog een keuze heeft zeg![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat dacht ik dus ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Hopelijk wordt het net zo mooi als de cliff van seizoen 8. Al hebben ze maar de helft van de spanning van díe zomercliff, dan ben ik tevredenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:14 schreef Frey het volgende:
Het is echt lang geleden dat ik zo heb uitgekeken naar de zomercliffhanger. Als ze het nou maar waarmaken.
seizoen 8, was dat met de bruiloft van Julian en Alexandra?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het net zo mooi als de cliff van seizoen 8. Al hebben ze maar de helft van de spanning van díe zomercliff, dan ben ik tevreden
Yupsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
seizoen 8, was dat met de bruiloft van Julian en Alexandra?
Stond Sjors niet op de cliff-foto of wel? Anders kan het ook zijn dat Sjors opeens bevalt van een zesling ofzoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef Frey het volgende:
Of het loopt met een sisser af en de cliffhanger is dat Sjors weer zwanger is.
Van meerdere vaders.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:22 schreef PeterKelder het volgende:
Stond Sjors niet op de cliff-foto of wel? Anders kan het ook zijn dat Sjors opeens bevalt van een zesling ofzo
Een van de vaders draait door en vermoordt de andere 5 baby's. Uiteraard gaat de zaak weer naar Rechercheur Van Houten die meteen uitzoekt wiens baby nog leeft. Die is de hoofdverdachte, maar de dader schijnt een grote fout te hebben gemaakt...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:26 schreef PeterKelder het volgende:
Jef, Rik, Danny, Bing, Noud, Lucas...
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Een van de vaders draait door en vermoordt de andere 5 baby's. Uiteraard gaat de zaak weer naar Rechercheur Van Houten die meteen uitzoekt wiens baby nog leeft. Die is de hoofdverdachte, maar de dader schijnt een grote fout te hebben gemaakt...
Mee tooquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef Frey het volgende:
De special guest star zou ik nog steeds erg graag in GTST zien als bad guy.
Tom van Beek =quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:30 schreef Frey het volgende:
Met Tom van Beek.![]()
![]()
![]()
![]()
Man, wat een acteur was dat.
Ah, dus dat is er gebeurd. Zag vaker beelden van ene Zayit op YouTube over Kamaran, maar wist niet of het een vriend, familielid of hijzelf was die het allemaal plaatste.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mee too
Overigens las ik dat Kamaran Abdalla (Eddy in de eerste 3 seizoenen) destijds zelfmoord heeft gepleegd:
http://www.kovandijkverte(...)alistiek-wanproduct/
Blijft een indrukwekkende man.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:30 schreef Frey het volgende:
Met Tom van Beek.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:33 schreef PeterKelder het volgende:
In deze opening zijn beelden te zien van GTST seizoen 5 en 6
Godzijdank is het niet het gevalquote:Barbara volgens Metro nog altijd in GTST
Bij de krant Metro zijn ze niet helemaal op de hoogte welke acteurs nu wel en niet in GTST spelen. Gisteren plaatste het gratis dagblad namelijk bij het tv-overzicht bij zender RTL4 een foto van Charlotte Besijn, waardoor het lijkt alsof de actrice nog steeds in GTST speelt (als Barbara Fischer). Ferry Doedens merkte het op en moest er zelf hard om lachen. 'Volgens Metro speelt Barbara vanavond mee in GTST, haha', twitterde de acteur.
dat zal wel jaquote:
Dat was zeker schrikken, ik kreeg spontaan de hoop dat ze Charlie kwam ophalen om mee te gaan naar dat B&B van haarquote:
En dan verdwijnt het vliegtuig in zee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:47 schreef douche-eendje het volgende:
Dat was zeker schrikken, ik kreeg spontaan de hoop dat ze Charlie kwam ophalen om mee te gaan naar dat B&B van haar
Hij is de getuige van Noud.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:01 schreef vencodark het volgende:
Ik weet niet wie ik erger vind eigenlijk. Charlie of Nina.
Btw, ik heb gemist wat Danny te maken heeft met het regelen van de bruiloft van Noud en Nina.
Kunt wel merken dat ze broer en zus zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een vies eng glazuur roze laagje hangt er altijd bij scenes tussen Nina en Lucas.
Alsof je net klaar bent met het eten van 30 roze koeken, misselijkmakend zoetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een vies eng glazuur roze laagje hangt er altijd bij scenes tussen Nina en Lucas.
Inderdaad terwijl Tante Till een nieuw schilderij staat te maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alsof je net klaar bent met het eten van 30 roze koeken, misselijkmakend zoet
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad terwijl Tante Till een nieuw schilderij staat te maken.
Haha ja die gast schuin achter Noud netquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, vandaag figuranten die een poging doen tot dansen
Zou Mickey nog wraakgevoelens hebben?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:43 schreef Frey het volgende:
En Rik is de pechvogel dat hij nu met deze schrijvers te maken heeft.
En anders Anton wel. Terwijl het zo een geweldige acteur is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:43 schreef Frey het volgende:
En Rik is de pechvogel dat hij nu met deze schrijvers te maken heeft.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:48 schreef Moofasah het volgende:
Die tranen van de ''o zo arme Charlie'' toen Rik haar omhelsde nadat hij haar had beledigd. Net goed voor d'r!
neem kat, die vangen ze voor jequote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef James1988 het volgende:
Er vliegt hier weer een Charlie rond. Kutbeest.
Meesterlijke scene "en anders de kogel", hij is zeker goed gecast voor de rol van Herman Hogendoorn, ik zou niet weten wie die rol beter had kunnen spelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:30 schreef Frey het volgende:
Met Tom van Beek.![]()
![]()
![]()
![]()
Lucas en Nina zijn ook meer karikaturen dan personages.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn kat niet hoor.quote:
quote:Babette van Veen wil terug in GTST
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Babette van Veen wil weer in Goede Tijden, Slechte Tijden. De blonde alleskunner was destijds Linda in het roemruchte GTST-trio Linda, Roos en Jessica, oftewel Babette, de overleden Guusje Nederhorst en Katja Schuurman.
„Ik wil dolgraag weer acteren en dan het liefst voor televisie. Omdat de opnametijden daarbij zo aangenaam zijn. Nu ik niet meer samen ben met Bas Westerweel wil ik er regelmatig zijn voor onze zonen. En dan wordt het kunnen plannen van een baan belangrijk.”
Babette heeft even een time-out genomen, maar is er weer helemaal klaar voor. „Ik zou heel graag met de makers willen gaan praten.” Misschien een idee om dan ook Katja te vragen? Zij heeft immers weer gelegenheid nu haar contract met Net 5 is afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |