Zielig als in ''wat een zielig wijf!'' ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Je moet wel toch eerlijk toegeven, Charlie is gewoon ook zielig!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Redelijk groot spoiler-artikel over de cliffhanger. Inclusief de uitgelekte foto nog eensHet heeft zelfs al op de GTST site gestaan, maar is meteen weer weggehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De link is er echter nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat bedoelde ik ook zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:29 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zielig als in ''wat een zielig wijf!'' ja.
...roken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... zuipen, breezesletgedoe.....
Ja, zij zelf.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom Charlie als vlieg eigenlijk zeiden ze dat in de aflevering van vandaag?
Dat is misschien ook het probleem met onze hysterische vliegquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:22 schreef Frey het volgende:
Die vliegenmepper doet zijn best, maar hij krijgt haar niet te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat die trut nog een keuze heeft zeg![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat dacht ik dus ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Hopelijk wordt het net zo mooi als de cliff van seizoen 8. Al hebben ze maar de helft van de spanning van díe zomercliff, dan ben ik tevredenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:14 schreef Frey het volgende:
Het is echt lang geleden dat ik zo heb uitgekeken naar de zomercliffhanger. Als ze het nou maar waarmaken.
seizoen 8, was dat met de bruiloft van Julian en Alexandra?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het net zo mooi als de cliff van seizoen 8. Al hebben ze maar de helft van de spanning van díe zomercliff, dan ben ik tevreden
Yupsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
seizoen 8, was dat met de bruiloft van Julian en Alexandra?
Stond Sjors niet op de cliff-foto of wel? Anders kan het ook zijn dat Sjors opeens bevalt van een zesling ofzoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef Frey het volgende:
Of het loopt met een sisser af en de cliffhanger is dat Sjors weer zwanger is.
Van meerdere vaders.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:22 schreef PeterKelder het volgende:
Stond Sjors niet op de cliff-foto of wel? Anders kan het ook zijn dat Sjors opeens bevalt van een zesling ofzo
Een van de vaders draait door en vermoordt de andere 5 baby's. Uiteraard gaat de zaak weer naar Rechercheur Van Houten die meteen uitzoekt wiens baby nog leeft. Die is de hoofdverdachte, maar de dader schijnt een grote fout te hebben gemaakt...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:26 schreef PeterKelder het volgende:
Jef, Rik, Danny, Bing, Noud, Lucas...
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Een van de vaders draait door en vermoordt de andere 5 baby's. Uiteraard gaat de zaak weer naar Rechercheur Van Houten die meteen uitzoekt wiens baby nog leeft. Die is de hoofdverdachte, maar de dader schijnt een grote fout te hebben gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |