Inderdaad terwijl Tante Till een nieuw schilderij staat te maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alsof je net klaar bent met het eten van 30 roze koeken, misselijkmakend zoet
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad terwijl Tante Till een nieuw schilderij staat te maken.
Haha ja die gast schuin achter Noud netquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, vandaag figuranten die een poging doen tot dansen
Zou Mickey nog wraakgevoelens hebben?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:43 schreef Frey het volgende:
En Rik is de pechvogel dat hij nu met deze schrijvers te maken heeft.
En anders Anton wel. Terwijl het zo een geweldige acteur is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:43 schreef Frey het volgende:
En Rik is de pechvogel dat hij nu met deze schrijvers te maken heeft.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:48 schreef Moofasah het volgende:
Die tranen van de ''o zo arme Charlie'' toen Rik haar omhelsde nadat hij haar had beledigd. Net goed voor d'r!
neem kat, die vangen ze voor jequote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef James1988 het volgende:
Er vliegt hier weer een Charlie rond. Kutbeest.
Meesterlijke scene "en anders de kogel", hij is zeker goed gecast voor de rol van Herman Hogendoorn, ik zou niet weten wie die rol beter had kunnen spelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:30 schreef Frey het volgende:
Met Tom van Beek.![]()
![]()
![]()
![]()
Man, wat een acteur was dat.
Lucas en Nina zijn ook meer karikaturen dan personages.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een vies eng glazuur roze laagje hangt er altijd bij scenes tussen Nina en Lucas.
Mijn kat niet hoor.quote:
quote:Babette van Veen wil terug in GTST
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Babette van Veen wil weer in Goede Tijden, Slechte Tijden. De blonde alleskunner was destijds Linda in het roemruchte GTST-trio Linda, Roos en Jessica, oftewel Babette, de overleden Guusje Nederhorst en Katja Schuurman.
„Ik wil dolgraag weer acteren en dan het liefst voor televisie. Omdat de opnametijden daarbij zo aangenaam zijn. Nu ik niet meer samen ben met Bas Westerweel wil ik er regelmatig zijn voor onze zonen. En dan wordt het kunnen plannen van een baan belangrijk.”
Babette heeft even een time-out genomen, maar is er weer helemaal klaar voor. „Ik zou heel graag met de makers willen gaan praten.” Misschien een idee om dan ook Katja te vragen? Zij heeft immers weer gelegenheid nu haar contract met Net 5 is afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |