Nou, niet daardoor. Ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van Yolanthe, eigenlijk helemaal niet. Wat al die mannen in haar zien snap ik totaal niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat je het 'zo gewoon gebleven' in de reclame met Yolanthe (als je die bedoelt) toch met een flinke knipoog bedoeld is. Je bent natuurlijk niet gewoon gebleven als je boodschappen gaat doen met een chopper.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
ThunderBitch vroeg mij overigens het nieuwe topic aan te maken
Oh, met Ludo Sanders kun je nog zoveel leuke dingen mee doen. De schrijvers hebben het personage verknalt maar dat neemt niet weg dat hij niet meer de oude kan worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij kán iemand neerknallen, dat hebben we gezien met Maxime. Maar als hij iemand doodt is het exit Ludo. Al denk ik dat ik persoonlijk dat niet zo erg zou vindenEn Danny mag na zijn derde jaarcontract ook opzouten.
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:55 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Oh, met Ludo Sanders kun je nog zoveel leuke dingen mee doen. De schrijvers hebben het personage verknalt maar dat neemt niet weg dat hij niet meer de oude kan worden.Ludo Sanders moet gewoon slecht zijn. Een zakenman op kantoor en niet de huisvader. Vele malen interessander toch?
Dan zijn we het helemaal met elkaar eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, niet daardoor. Ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van Yolanthe, eigenlijk helemaal niet. Wat al die mannen in haar zien snap ik totaal niet.
Nou, dat weet ik niet zeker hoor. Dat met dat neerschieten van Maxime zat echt op het randje. En nu gaat hij het nieuwbakken vriendje van zijn Prinses het leven zuur maken. Wat gaat hij doen? De hamer en beitel uit Noud's klusbak (weet ik veel hoe zo'n ding heet) halen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:55 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Oh, met Ludo Sanders kun je nog zoveel leuke dingen mee doen. De schrijvers hebben het personage verknalt maar dat neemt niet weg dat hij niet meer de oude kan worden.Ludo Sanders moet gewoon slecht zijn. Een zakenman op kantoor en niet de huisvader. Vele malen interessander toch?
Jan Kooijemans is werkelijk een arrogante kwalquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Frans Bauer is gewoon gebleven. Wijlen Antonie Kamerling is destijds gewoon gebleven. Jan Kooijman is NIET gewoon gebleven. Moge dat duidelijk zijn.
Tenzij het altijd al een kwal was, dan heb ik niks gezegd.
Dat dus. Meneertje Barbiepopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jan Kooijemans is werkelijk een arrogante kwal
Geen idee hoe hij was voordat hij bekend werd, maar iets zegt me dat het altijd al een kwal was
Ja, dat was zeker tof. Dat zie ik een Jan Kooijman nog niet doen. Die zou denken: een voedselbank??? What the fuck is dat?!quote:AK was zeker erg gewoon gebleven, die werkte nog voor de voedselbank.
echt super tof dat hij zelf ook pakketten stond in te pakken!
Met deze schrijver wel ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet zeker hoor. Dat met dat neerschieten van Maxime zat echt op het randje. En nu gaat hij het nieuwbakken vriendje van zijn Prinses het leven zuur maken. Wat gaat hij doen? De hamer en beitel uit Noud's klusbak (weet ik veel hoe zo'n ding heet) halen?
Weet je wat het is: het is zijn familie. Janine is echt te truttig voor hem, Nina te kinderachtig en Maxime is nou ook niet je-van-het. Ludo moet boven zijn familie staan, maar zijn familie staat meestal boven hém, zeker Janine en Nina. Stel je voor dat Rien Hogendoorn zo tegen Herman was als Nina tegen Ludo? Dan was er van Herman Hogendoorn ook niets van hoe we hem kennen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:06 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Met deze schrijver wel ja.![]()
Maar ik doelde op het feit dat het oude personage 'Ludo Sanders' altijd terug kan komen als hoe hij daadwerkelijk was, desondanks hij Maxime neerknalde. Een badguy mag in principe ook iemand vermoorden, Martine Hafkamp deed dat ook. Maar zo zie ik Ludo Sanders niet en Erik de Vogel ook niet, hij heeft laten weten dat hij geen koelbloedige moordernaar wilde spelen. Dat neemt niet weg dat hij hard en slecht mag zijn.
Het verschil is dat Herman Hogendoorn een bikkelharde strenge vader was en Ludo Sanders een zachtige gevoelige vader tegenover Nina. Het is inderdaad zijn familie, maar dat hebben we aan de schrijvers te danken. Ludo had gewoon veel strenger en hard moeten zijn, niemand die hem zomaar mag tegenspreken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je wat het is: het is zijn familie. Janine is echt te truttig voor hem, Nina te kinderachtig en Maxime is nou ook niet je-van-het. Ludo moet boven zijn familie staan, maar zijn familie staat meestal boven hém, zeker Janine en Nina. Stel je voor dat Rien Hogendoorn zo tegen Herman was als Nina tegen Ludo? Dan was er van Herman Hogendoorn ook niets van hoe we hem kennen.
Dat zal binnenkort wel weer te zien zijn, als Ludo Noud's leven 'zuur' (AHUM!!!) gaat maken. Komt Wallie Sanders weer stampvoetend binnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Herman Hogendoorn een bikkelharde strenge vader was en Ludo Sanders een zachtige gevoelige vader tegenover Nina. Het is inderdaad zijn familie, maar dat hebben we aan de schrijvers te danken. Ludo had gewoon veel strenger en hard moeten zijn, niemand die hem zomaar mag tegenspreken.Dan was het personage ook een stuk interessander
Want elke keer weer zien hoe Nina loopt te zeiken omdat hij "iets heeel verschrikkelijks" heeft gedaan. Bah!
Dat dus. Daarom zeg ik het volgende:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef Frey het volgende:
Het is gewoon zonde. Erik de Vogel is een geweldige acteur en heeft nu de juiste uitstraling om een soort Herman Hogendoorn neer te zetten. Maar dat krijg je er nooit door met deze schrijvers en ook niet met de huidige generatie kijkers ben ik bang,
Ben ik helemaal mee eens. Zonde want Erik lijkt op zo'n maffia type net als Tony Montana, haha.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef Frey het volgende:
Het is gewoon zonde. Erik de Vogel is een geweldige acteur en heeft nu de juiste uitstraling om een soort Herman Hogendoorn neer te zetten. Maar dat krijg je er nooit door met deze schrijvers en ook niet met de huidige generatie kijkers ben ik bang,
Bassie en Adriaan op reis door Suriname.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:23 schreef Lucas15 het volgende:
Nu is het meer een kinder serie en zal Ludo Sanders helaas nooit een Herman Hogendoorn type worden.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan op reis door Suriname.
Zelfs Bassie & Adriaan is nog van een hoger niveau dan het huidige GTSTquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan op reis door Suriname.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfs Bassie & Adriaan is nog van een hoger niveau dan het huidige GTST
Dát was waarop ik wachttequote:
hahah ja ik dacht even snel dat filmpje opzoekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dát was waarop ik wachtte
Uiteraard met dank aan Frey
Nog dank voor de opmerking, maar helaas geldt het niet voor de hedendaagse serie...quote:
HA-HAAA!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
hahah ja ik dacht even snel dat filmpje opzoeken
Haha, ik heb ineens een mental image van Frits die zo tekeer gaat tegen Herman en Herman dan roept: 'Nee, nee, sorry prins, dat was niet de bedoeling'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je wat het is: het is zijn familie. Janine is echt te truttig voor hem, Nina te kinderachtig en Maxime is nou ook niet je-van-het. Ludo moet boven zijn familie staan, maar zijn familie staat meestal boven hém, zeker Janine en Nina. Stel je voor dat Rien Hogendoorn zo tegen Herman was als Nina tegen Ludo? Dan was er van Herman Hogendoorn ook niets van hoe we hem kennen.
Het karakter wat nu Ludo Sanders voorstelt is al haast een sitcom-personage.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
het lijkt me wel leuk om Erik in een comedy te zien
Dat is heel GTST al.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het karakter wat nu Ludo Sanders voorstelt is al haast een sitcom-personage.
Damn, je hebt gelijk. Toen ik die nieuwe leader zag zei ik al dat het een sitcom-leader was, maar daarom past hij zo goed bij de serie van nu.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat Ludo een softie is geworden vanwege het feit dat ie een goede en gevoelige vader moet spelen. Sinds 1997 is ie al een gevoelige en goede vader voor Nina en heeft ie Janine nooit iets ernstigs aan kunnen doen, hoe ver ze ook ging. Dit nam niet weg dat ie bikkelhard was, denk aan een kunstschilder naar het buitenland verbannen, Huib met de dood bedreigen, hem met Dian laten emigreren, Bowien niet redden. Vergeet Roxy Bellifante niet en als laatste hoogtepunt zijn strijd met Martine. De reden van zijn huidige staat is volgens mij (het is al vaker gezegd) toch echt te danken aan het huidige beleid van de schrijvers e.d.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Herman Hogendoorn een bikkelharde strenge vader was en Ludo Sanders een zachtige gevoelige vader tegenover Nina. Het is inderdaad zijn familie, maar dat hebben we aan de schrijvers te danken. Ludo had gewoon veel strenger en hard moeten zijn, niemand die hem zomaar mag tegenspreken.Dan was het personage ook een stuk interessander
Want elke keer weer zien hoe Nina loopt te zeiken omdat hij "iets heeel verschrikkelijks" heeft gedaan. Bah!
Misschien komt dat omdat Nina een meisje (zijn prinsesje) is. Tegen Nick was hij toch anders.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
En hij kent Nina al vanaf dat ze baby was. Met Stefano heeft ie ook wel een flinke strijd gehad (denk aan die dopamine-verhaallijn), maar toch had hij een zwak voor Stefano. Maar ook die heeft ie vanaf dat ie baby was tot diens 8e gekend en daarna is er weer een band gegroeid. Voor hij Nick goed en wel kende had die al de meeste debiele dingen gedaan (o.a. die verkrachting) en hier ging ie mee door (moordopdracht aan Jack), althans zo zag Ludo dat en ik soms ook eigenlijk ook wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat Nina een meisje (zijn prinsesje) is. Tegen Nick was hij toch anders.
100% eens, dat cliffbeeld bleef toen gedurende die eindtune (die ook iets magisch had) op je netvlies gebrand en je bleef gedurende het lied nadenken 'hoe gaat dit in godesnaam verder'. Okee ik was toen ook wel een stuk jonger, maar die oude aftiteling hebben ze toch minstens tot en met seioen 9 gebruikt en ik heb vond hem toen nog steeds beter dan die rommelige, zogenaamde hippe moderne vooruitblik (die ze eventueel kunnen behouden voor na de aftitelingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:17 schreef Frey het volgende:
En eigenlijk zijn de cliffhangers hun magie een beetje verloren na de jaren 90, doordat er een vooruitblik met aparte muziek kwam. Die GTST tune aan het eind klinkt gewoon machtig, zeker na een ontzettend spannende cliffhanger.
Ik bedoelde daarmee te zeggen dat hij wel een softie is tegenover Nina nu. Hij mag wel wat strenger zijn tegenover haar, want ze is altijd het verwende princes, helaas. Dat staat buiten het zakendoen etc. Maar zo is de band waarschijnlijk tussen Ludo en Nina opgegroeit denk ik. Want Ludo houd natuurlijk ontzettend veel van haar, dus zal dit altijd zo blijven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat Ludo een softie is geworden vanwege het feit dat ie een goede en gevoelige vader moet spelen. Sinds 1997 is ie al een gevoelige en goede vader voor Nina en heeft ie Janine nooit iets ernstigs aan kunnen doen, hoe ver ze ook ging. Dit nam niet weg dat ie bikkelhard was, denk aan een kunstschilder naar het buitenland verbannen, Huib met de dood bedreigen, hem met Dian laten emigreren, Bowien niet redden. Vergeet Roxy Bellifante niet en als laatste hoogtepunt zijn strijd met Martine. De reden van zijn huidige staat is volgens mij (het is al vaker gezegd) toch echt te danken aan het huidige beleid van de schrijvers e.d.![]()
In zijn toenmalig gepleegde daden ging hij duidelijk over de schreef, gebruikte zijn macht op het zakelijke en criminele en kreeg zijn zaakjes voor elkaar. Desalniettemin combineerde hij dit met het spelen van een goede vader, dat vond ik juist altijd het opmerkelijke en unieke van het personage Ludo Sanders. Een compliment voor Erik de Vogel uiteraard, het was niet niks om dat neer te zetten.![]()
Wat Hogendoorn betreft, die was inderdaad veel slechter en ongevoeliger, maar hij was eigenlijk een "recurring character", kwam soms ineens een paar afleveringen boven water en verdween daarna weer ondergronds naar de achtergrond. Net als Martine Hafkamp in seizoen 1 en 2, dan is het makkelijker slechteriken gevoelloos en gewetenloos te maken, het zijn toch maar "flat characters". Iemand die echt vast in de serie speelt moet wat meer diepgang hebben, dit zag je ook veranderen bij Martine toen ze in seizoen 3 vast bij de serie kwam, hoewel ze nog steeds slecht was zag je ook meer zwakheden van haar, slaagden haar opzetjes niet continu en blies ze niet altijd meer met een triomfantelijke grijns de aftocht. In seizoen 4 werd dit nog veel duidelijker.
Ja dat klopt, het feit dat hij met Nina en Stefano een relatie had. Aan de andere kant zou je ook kunnen stellen dat hij niet zo moeilijk zou moeten doen over de streken van Nick, zo erg waren die ook weer niet, omdat Nick behoorlijk gefrustreerd was en zich ontkend waande.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En hij kent Nina al vanaf dat ze baby was. Met Stefano heeft ie ook wel een flinke strijd gehad (denk aan die dopamine-verhaallijn), maar toch had hij een zwak voor Stefano. Maar ook die heeft ie vanaf dat ie baby was tot diens 8e gekend en daarna is er weer een band gegroeid. Voor hij Nick goed en wel kende had die al de meeste debiele dingen gedaan (o.a. die verkrachting) en hier ging ie mee door (moordopdracht aan Jack), althans zo zag Ludo dat en ik soms ook eigenlijk ook wel.
In de eerste helft van seizoen 10 gebruikten ze ook nog de normale aftiteling, met de saxofoon versie. Dat was ik eigenlijk helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
100% eens, dat cliffbeeld bleef toen gedurende die eindtune (die ook iets magisch had) op je netvlies gebrand en je bleef gedurende het lied nadenken 'hoe gaat dit in godesnaam verder'. Okee ik was toen ook wel een stuk jonger, maar die oude aftiteling hebben ze toch minstens tot en met seioen 9 gebruikt en ik heb vond hem toen nog steeds beter dan die rommelige, zogenaamde hippe moderne vooruitblik (die ze eventueel kunnen behouden voor na de aftiteling.
Nou ja Nick heeft schuldig gemaakt aan 2 dingen waaraan Ludo zich nooit schuldig heeft gemaakt, namelijk een verkrachting en moord in opdracht met voorbedachte rade (anders dan tussen hem en Maxime dus, dat gebeurde in de hitte van een ruzie). Vooral dat van Jack dus vond ie ongelooflijk goedkoop en zwak van Nick, ook omdat hij het al vele malen geduldiger en geraffineerder had opgelost.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja dat klopt, het feit dat hij met Nina en Stefano een relatie had. Aan de andere kant zou je ook kunnen stellen dat hij niet zo moeilijk zou moeten doen over de streken van Nick, zo erg waren die ook weer niet, omdat Nick behoorlijk gefrustreerd was en zich ontkend waande.
Ik kan me wel voorstellen dat een bad-guy een soft spot heeft voor zijn dochter, maar dit gaat wel veel te ver.
Klopt klopt, het is allemaal binnen korte tijd gegaan. Misschien ben ik wel met een platenspeler die blijft hangen maar ik blijf het opmerkelijk vinden: in het begin van seizoen 10 was er nog veel zoals daarvoor, Huize Alberts decor #1, rechercheur Bronkhorst, Kim, het AA&V decor. Binnen enkele maanden was dit allemaal verdwenen en hadden Robert en Laura een hip kapsel en gingen zich losgeslagen gedragen, verdween de meeste vertrouwde set van gtst (Alberts decor #1 dus), verdween AA&V, verdween het decor Huize Elschot/Daniël, verdween Kim ten gunste van die afgrijselijke Fischers. Hotel Dendermonde De Rozeboom was al afgefikt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:44 schreef Frey het volgende:
[..]
In de eerste helft van seizoen 10 gebruikten ze ook nog de normale aftiteling, met de saxofoon versie. Dat was ik eigenlijk helemaal vergeten.
Dendermonde neem ik aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De Rozeboom was al afgefikt.
Op welk zender wordt het uitgezonden ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:14 schreef Lucas15 het volgende:
Zelf schrijf ik ook een serie en lees ik jullie kritiek op de serie van nu, en dat geeft mij een advies van hoe en wel de serie eruit moet zien.
Wat een afleveringen Ludo en Stefano die opeens broers zijn helaas.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef Frey het volgende:
Deze is voor Bartolhoven. Ik wil graag zijn reactie weten op het moment bij 8:40.
Nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op welk zender wordt het uitgezonden ?
Wat voor serie maak je dan ?quote:
Wat een stuk verdriet was het ook hè, blij dat die egoïstische, hypocriete, schijnheilige en dominante feeks opgedonderd isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef Frey het volgende:
Deze is voor Bartolhoven. Ik wil graag zijn reactie weten op het moment bij 8:40.
Die vond ik vrij prima totdat Benjamin overleed, toen voerde Ray die debiele strijd om de koning en daarna ging ie het klooster in, hierdoor raakte die rol al snel 'op'.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sebastiaan Labrie is trouwens echt een held weer een voorbeeld van een toffe acteur die verkeerd gebruikt is in de serie.
Ik vond Ray ook tof maar dat gedoe met de koning was gewoon zo nutteloos.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die vond ik vrij prima totdat Benjamin overleed, toen voerde Ray die debiele strijd om de koning en daarna ging ie het klooster in, hierdoor raakte die rol al snel 'op'.
Ik heb de indruk dat dat kloostergebeuren meer aan zijn besluit weg te gaan heeft bijgedragen dan Ludo. Sowieso had Ludo weinig tegen op de mannen die Janine had, tot Jack, wederom een punt waarop ze Ludo verpest hebben. Okee nieuwe geliefden van Janine vond ie niet leuk, maar hij hield zich er niet echt mee bezig, kijk maar naar Rafael Prins, Sebastiaan de Ridder (tot die een geheim onderzoek naar Ludo begon), Remco Terhorst, Simon Dekker en ook in die afleveringen die Frey postte zie je dat ie toen nog niks tegen Ray had.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vond Ray ook tof maar dat gedoe met de koning was gewoon zo nutteloos.
En uiteindelijk heeft ie het als zoveel mannen die aan Janine werden gelinkt het moeten afleggen tegen Ludo. Die relatie tussen Ray en Janine zorgde trouwens voor de complete turn in Ray zijn personage.
Ik ben wel benieuwd waar de relatie die Ludo nu opbouwt met de nieuwe huisarts zal leiden.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat dat kloostergebeuren meer aan zijn besluit weg te gaan heeft bijgedragen dan Ludo. Sowieso had Ludo weinig tegen op de mannen die Janine had, tot Jack, wederom een punt waarop ze Ludo verpest hebben. Okee nieuwe geliefden van Janine vond ie niet leuk, maar hij hield zich er niet echt mee bezig, kijk maar naar Rafael Prins, Sebastiaan de Ridder (tot die een geheim onderzoek naar Ludo begon), Remco Terhorst, Simon Dekker en ook in die afleveringen die Frey postte zie je dat ie toen nog niks tegen Ray had.
Uiteindelijk koos Janine wel voor Ludo ja, in die zin heeft ie het wel moeten afleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef Niggling het volgende:
Wisten jullie al dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wisten jullie al dat:Daar hoor ik van op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop eigenlijk dat Danny compleet wordt afgemaakt, je broer zo belazeren is onvergeeflijk!
Zijn verdiende straf
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Wisten jullie al dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef Niggling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef Niggling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Een vreselijk gedrocht, normaal gesproken ondervinden personages consequenties aan daden en als ze te ver gaan bieden ze hun excuses aan. Dit geldt alleen niet voor Charlie en alle andere afgrijselijke Fischersquote:Op zondag 16 januari 2011 22:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wilde het net zeggen, ik vind dat Charlie wel erg vaak mazzel heeft. Van kutpuber naar kutwijf.
Ik niet, ik vind figuren als Danny en Bing wel irritant, maar op zo een onbenullige manier dat ik er verder eigenlijk weinig last van heb. Heb het daarom vrijwel zelden over henquote:Op zondag 16 januari 2011 23:30 schreef Franneh het volgende:
Ik vind Danny nu wel oké. Wie gaat me slaan
Bing irritant gedoe..
Dankzij jou ben ik totaal anders naar de Fishers gaan kijken. Damn, zij namen serieus de serie over.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een vreselijk gedrocht, normaal gesproken ondervinden personages consequenties aan daden en als ze te ver gaan bieden ze hun excuses aan. Dit geldt alleen niet voor Charlie en alle andere afgrijselijke Fischers
Als ze erin blijft hoop ik wel dat ze flink over de hekel gehaald wordt, en boet voor haar gedragingen.quote:
Eens, zoals ik al weleens eerder zei vroeger (en niet eens zo heel lang geleden) werden pesonages 'gestraft' als ze over de schreef gingen, nu kunnen ze gewoon doorgaan met een arrogante brutale blik op het gelaatquote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze erin blijft hoop ik wel dat ze flink over de hekel gehaald wordt, en boet voor haar gedragingen.
Het slaat nu toch nergens op. Ik vond het al stom dat ze Jack aan de haak heeft geslagen. Dat zie ik wel al beloning voor haar aso-gedrag.
Dat, en ook nog verontwaardigd reageren als ze op hun gedrag aangesproken worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, zoals ik al weleens eerder zei vroeger (en niet eens zo heel lang geleden) werden pesonages 'gestraft' als ze over de schreef gingen, nu kunnen ze gewoon doorgaan met een arrogante brutale blik op het gelaat
Scherpe kantjes alleen is niet voldoende. De kijker wil toch een beetje genoegdoening.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind Lorena wel een van de leukste in heel het huidige gtst . Het enige personage waar nog scherpe randjes aanzitten. Zo als zo vaak in het huidige gtst komen personages met veel bombarie en nare karaktertrekjes de serie in om vervolgens die trekjes te verliezen.
Genoeg voorbeelden , Stefano was Maffia werd burgervader .
Benjamin van vrouwenhandelaar naar brave burger. Bing van bajus klant naar sukkeltje .
Ludo dat weten we allemaal etc etc .
Misschien komt dat nog. Controlegedrag hoeft niet constant te merken te zijn. De slimme controlfreak doet dat niet om elk wisjewasje. We gaan het zien.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:08 schreef Countess het volgende:
Bing en Danny slaan zich de serie door met een inhoudsloze rol.
Overigens blijf ik het betreuren dat Anton Bouwhuis zó snel al van dominante man naar brave huisvader is afgegleden.
Waar was die controledrang over zijn vrouw voor nodig, gezien het uitblijven van verdere ontwikkeling in die richting?
Lorena begon (volgens mij) Jack pas interessant te vinden. Nadat ze erachter kwam dat hij veel geld had. ( Momentopname in de Rozenboom)quote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze erin blijft hoop ik wel dat ze flink over de hekel gehaald wordt, en boet voor haar gedragingen.
Het slaat nu toch nergens op. Ik vond het al stom dat ze Jack aan de haak heeft geslagen. Dat zie ik wel al beloning voor haar aso-gedrag.
Klopt.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Lorena begon (volgens mij) Jack pas interessant te vinden. Nadat ze erachter kwam dat hij veel geld had. ( Momentopname in de Rozenboom)
Daardoor dacht ik eerst altijd, dat ze Jack (misschien financieel) wilde belazeren ofzo.
Verder denk ik inderdaad ook, dat de karakters Lorena en dadelijk Charlie en Danny er weer heel gemakkelijk van afkomen. Het zal weer overkomen dat we allemaal medelijden moeten gaan krijgen voor deze personages. En dat alles op een paar huilscene's van Charlie met Barbaraweer snel goedkomt.
Bing heeft anders een strafblad dat dikker is dan een rol wc-papierquote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bing van bajus klant naar sukkeltje .
Zoals?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bing heeft anders een strafblad dat dikker is dan een rol wc-papier
Wat ie precies heeft gedaan weet ik ook niet, maar het werd wel duidelijk toen hij een lening wilde hebben een paar weken geledenquote:
Hij heeft een keer onterecht vastgezeten voor een inbraak die zijn toenmalige vriendin gepleegd had, voor de rest heeft ie niks op zijn strafblad. Volgens mij werd ook helemaal niet gezegd dat ie een dik strafblad, alleen dat ie er een had. Niet meer van maken dan het is zou ik zeggen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ie precies heeft gedaan weet ik ook niet, maar het werd wel duidelijk toen hij een lening wilde hebben een paar weken geleden
??quote:
Klopt, en misschien ook dat gedoe met de club die in brand was gevlogen, omdat Lorena de boel besodemieterd had.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij heeft een keer onterecht vastgezeten voor een inbraak die zijn toenmalige vriendin gepleegd had, voor de rest heeft ie niks op zijn strafblad. Volgens mij werd ook helemaal niet gezegd dat ie een dik strafblad, alleen dat ie er een had. Niet meer van maken dan het is zou ik zeggen.
[..]
??
Ik geloof dat Lorena uiteindelijk toch de bak in ging toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, en misschien ook dat gedoe met de club omdat Lorena de boel besodemieterd had.
Ja inderdaad, nadat Bing al een tijdje gezeten had. Weet ook niet meer wat de reden was dat ze zichzelf aangaf (waar we verder weinig van gemerkt hebben). Daarna kwam ze terug en dacht dat ze weer met Bing verder kon, en ging toen Sjors het leven zuur maken, tot aan een poging tot abortus door Sjors dat rare drankje te laten drinken.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik geloof dat Lorena uiteindelijk toch de bak in ging toch?
Geniaal dit inderdaad, arme manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
en Danny & Sjors meenemenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
inderdaad.... opzouten
Lorena en Jack
Ja erg professioneel. Als de bazen op elkaar lopen te schelden midden in de zaak.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Echt heel gezellig in die club daar.
dat jaquote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja erg professioneel. Als de bazen op elkaar lopen te schelden midden in de zaak.
Ik had dat vieze wijf dr gelijk uit gegooid. Alsof het zo erg is, als Lucas zich dr een beetje mee bemoeid.
Niet iedereen hier heeft dat ook gekeken uiteraard, ik niet in ieder geval. Zou het wel driedubbel dom vinden als Bing hierin meegaatquote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb de eind scene gezien wat een sukkel die Bing.
Hebben we dat trouwens bij onm al niet eens gezien dat die joost een nieuwe club had samen met Yolanthe en ook opeens criminele dingen ging doen ?
Nou...geweldig, ik vond Jack weer net zo een grote kneus als de huidige generatie gtst-mannen die hun vrouw geen enkele tegenwicht kunnen bieden, maar willoos achter ze aanlopen en ze naar de mond praten om zichzelf vervolgens te onderwerpen aan hun grillenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
inderdaad.... opzouten
Lorena en Jack
Ik had ook beter van Jack verwacht. Wel erg soft zo, voor onze 'stoere' g-man.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet iedereen hier heeft dat ook gekeken uiteraard, ik niet in ieder geval. Zou het wel driedubbel dom vinden als Bing hierin meegaat
[..]
Nou...ik vond Jack weer net zo een grote kneus als de huidige generatie gtst-mannen die hun vrouw geen enkele tegenwicht kunnen bieden, maar willoos achter ze aanlopen en ze naar de mond praten om zichzelf vervolgens te onderwerpen aan hun grillen![]()
Leuk voor de dames uiteraard, ik waardeerde de eerdere generatie beter, Anton leek zo te worden maar kennelijk was dat een klein experimentje dat ze niet hebben doorgezet. Jack is bijna de Martijn Huygens II
Ja. Alsof hij helemaal fout zat, dat ie haar als verdachte zag!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had ook beter van Jack verwacht. Wel erg soft zo, voor onze 'stoere' g-man.
Yep, een slappe zak is 't.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja. Alsof hij helemaal fout zat, dat ie haar als verdachte zag!
Hij had juist alle recht om boos op haar te zijn.
Eens, dit vind ik nou een gelijkwaardigere ruzie:quote:
ZO, die durft.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, dit vind ik nou een gelijkwaardigere ruzie:
(vanaf 2.10 minuten ongeveer)
Laura kreeg in dit geval haar zin, maar Robert gedroeg zich niet als de slappe zak Jack
Weinig? 20 jaar tochquote:Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ZO, die durft.
Realiseer me eigenlijk hoe weinig tijd er eigenlijk tussen zit, tussen het uiterlijk van Laura toen en nu. Dat een mens in die tijd zo kan verouderen zeg.
Ik wou hem persoonlijk al een knal verkopenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:38 schreef Maartel het volgende:
Haar ontslaan nadat je het met 'r gedaan hebt lijkt me ook niet zo slim..
Maarja, Bing is dan ook een knurft dat ie zich daar toe liet verleiden, op de werkvloer tijdens openingstijden nog wel
Dat zou idd leuk zijn. Maarja, dat zal wel niet gebeuren.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef Lucas15 het volgende:
Zou leuk zijn als Janine en Bianca samen een onderneming opstarten ofzo. En dan Ludo samen in zaken gaat met Anton. Ze zijn toch zulke goede vrienden.Lijk me wel leuk om te zien hoe Ludo samen met Anton zaken doet.
Nou, ik vind het nogal wat. Als een mens in 20 jaar zo aftakelt, dan voorspelt het niet veel goeds.quote:
Op die leeftijd kan het ineens hard gaan geloof ik (verschil tussen 40 en 60 dus), bij Edwin Rutten bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nogal wat. Als een mens in 20 jaar zo aftakelt, dan voorspelt het niet veel goeds.
Yep, wat is het leven toch kort he?!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op die leeftijd kan het ineens hard gaan geloof ik (verschil tussen 40 en 60 dus), bij Edwin Rutten bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
1990
[ afbeelding ]
Nu
Aad van Toor
[ afbeelding ]
1989
[ afbeelding ]
Nu (okee hij is dan wel ziek geweest, misschien dat daar ook wat aan ligt)
Heb daar ooit eens een topic over geopend, echt opzienbarende verschillende soms (denk aan een slanke Terpstra, een slanke Pavarotti, enz)
Precies, het zijn net de 20 jaar die het hardst zijn voor de mensch. Jette heeft daar wel erg last van, da's waar, zeker als je het vergelijkt met een Caroline de Bruijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op die leeftijd kan het ineens hard gaan geloof ik (verschil tussen 40 en 60 dus), bij Edwin Rutten bijvoorbeeld:
Inderdaad, aan de ene kant ook wel logisch op je 40e ben je net dertiger af en kleeft er nog net iets jeugdigs aan je, maar rond je 60e ben je op weg naar de pensioengerechtigde leeftijd en zie je de bejaardegrens al naderen. Die 20 jaar zijn de overbrugging tussen jeugdig en oudquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies, het zijn net de 20 jaar die het hardst zijn voor de mensch. Jette heeft daar wel erg last van, da's waar, zeker als je het vergelijkt met een Caroline de Bruijn.
Haha zo oud ben je toch niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, wat is het leven toch kort he?!
Caroline is wel een stuk jonger dan Jette hè, dat scheelt ook alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies, het zijn net de 20 jaar die het hardst zijn voor de mensch. Jette heeft daar wel erg last van, da's waar, zeker als je het vergelijkt met een Caroline de Bruijn.
Whehehe nee, dat niet, maar als dit mijn voorland is, dan duurt het korter dan ik dacht, voordat je 'oud' bent.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, aan de ene kant ook wel logisch op je 40e ben je net dertiger af en kleeft er nog net iets jeugdigs aan je, maar rond je 60e ben je op weg naar de pensioengerechtigde leeftijd en zie je de bejaardegrens al naderen. Die 20 jaar zijn de overbrugging tussen jeugdig en oud
[..]
Haha zo oud ben je toch niet?![]()
Ja, snap ik, maar die is toch ook al behoorlijk richting vijftig toch? En die is zeker de laatste tien jaar nauwelijks ouder geworden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Caroline is wel een stuk jonger dan Jette hè, dat scheelt ook al
Ja, daarom zeg ik ook 'zeker als je het vergelijkt met...'. Çharlotte Besijn heeft dat bijv. weer niet imho.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:27 schreef Mss het volgende:
Caroline is ook wel het andere uiterste he. Het is niet vaak dat vrouwen op die leeftijd nog zo'n natuurlijke schoonheid hebben.
Gaf wel weer aan wat een überbitch Charlie toen was, Milan neuken met geld van Nickquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat Charlie op Danny bieden bij de veiling gelijk aan toen met Milan nota bene van het geld van Nick ? Is het gewoon een herhaling?
Maar wat nu wel helemaal sneu is van de schrijvers dat ze de mannen veiling opnieuw gaan doen met waarschijnlijk hetzelfde resultaat , Ach Nick en Rik het rijmt op elkaar he.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gaf wel weer aan wat een überbitch Charlie toen was, Milan neuken met geld van Nick![]()
Maarja het is een Fischer hè die kunnen dat kennelijk maken en helemaal bij deze schrijvers die Charlie, Danny, Bing, Lorena en Maxime voortrekken boven de andere personages
Ik vond dat Bianca het wel leuk speelde. Alleen is het wel erg makkelijk om zoiets te organiseren als je er zelf ook geld in gestopt hebt. Wat Anton ook gelijk aangaf, dat ie eerst z'n eigen geld terug wou.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zijn Anton en Ludo nu voortaan de kneusjes die op zogenaamd komische wijze in de tang worden genomen door hun vrouwen![]()
![]()
En als Bing nu slecht wordt, maak het dan gewoon echt slecht en niet iemand die slecht doet, maar toch weer de dans ontspringt
Respect voor jouwquote:
Wanneer is Bing eerder de dans ontsprongen? Heb zeker iets gemist.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vond dat Bianca het wel leuk speelde. Alleen is het wel erg makkelijk om zoiets te organiseren als je er zelf ook geld in gestopt hebt. Wat Anton ook gelijk aangaf, dat ie eerst z'n eigen geld terug wou.
En die Bing is ook zo'n kneus.Maar goed, dat wijf zal wel een keertje doorslaan of dat ze in de problemen komen. Wat nog wel een leuke verhaallijn zou kunnen worden.
Maarja wat je al zegt, of aangeeft. Bing zal de dans wel weer ontspringen.
Toen hij laptops van Ludo had gepikt , Of toen met dat gedoe met Nina en het ontplofte Teluma waar hij de bedrijfs eigenaar was.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wanneer is Bing eerder de dans ontsprongen? Heb zeker iets gemist.
Ja duh, dat Telumagedoe, daar kon hij niets aan doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen hij laptops van Ludo had gepikt , Of toen met dat gedoe met Nina en het ontplofte Teluma waar hij de bedrijfs eigenaar was.
Dat Teluma gedoe kwam omdat hij zijn toenmalige vriendin dingen liet doen die een bedrijfsleider zelf hoort te doen. En die laptops heeft hij toch echt zelf gepikt .quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja duh, dat Telumagedoe, daar kon hij niets aan doen.
Wat betreft die laptops, daar zat wat achter, was niet gewoon even een diefstal.
Ja maar daar werd ie min of meer in gechanteerd door die Patricia en die malafide vriend van d'r die een dwarsleasie kreeg door Sjorsquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat Teluma gedoe kwam omdat hij zijn toenmalige vriendin dingen liet doen die een bedrijfsleider zelf hoort te doen. En die laptops heeft hij toch echt zelf gepikt .
Niet met je eens.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat Teluma gedoe kwam omdat hij zijn toenmalige vriendin dingen liet doen die een bedrijfsleider zelf hoort te doen. En die laptops heeft hij toch echt zelf gepikt .
Oja, das nog waar ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef Frey het volgende:
Patricia had de laptops gepikt, Bing bracht ze juist terug.
Ah dat was het ja, toen was die ubersukkel van een Bing ook nog boos op Ludo omdat ie hem niet geloofde, waar slaat zoiets op. Ik zou het ook denken als ik zo een figuur in mijn kantoor of huis rond zag lopen met nota bene mijn spullen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef Frey het volgende:
Patricia had de laptops gepikt, Bing bracht ze juist terug.
Jammer dat Sil er op zo een oneervolle manier uitgaat en dat ze zijn personage gebruiken voor de moord op Rutger.quote:
ow Sil was toch niet boeiend tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer dat Sil er op zo een oneervolle manier uitgaat en dat ze zijn personage gebruiken voor de moord op Rutger.
Ik bepaal zelf wel wie ik boeiend vind en boeiend dat had ie wel kunnen worden, maarja deze schrijvers zouden de zoon van Robert en Laura wel op een andere manier weten te verpesten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow Sil was toch niet boeiend toch
Die kop van die Edwin in de shortyquote:
Grrr... ze heeft hem zelf in de schulden `geholpen door hem over te halen te gaan beleggen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor daar komt Charlie de egobig weer omhoog kijken, wat wilt ze dan? Rik kiest toch ook tussen 2 kwaden. Dat soort vrouwen he![]()
![]()
k zeg toch niet dat jij dat niet zelf mag bepalenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wie ik boeiend vind en boeiend dat had ie wel kunnen worden, maarja deze schrijvers zouden de zoon van Robert en Laura wel op een andere manier weten te verpesten.
Ik stelde het maar even vast voor de zekerheid.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
k zeg toch niet dat jij dat niet zelf mag bepalen
Was? 'Vond' bedoel je denk ik?quote:Ik zeg alleen dat ik Sil niet boeiend was
ja vond...quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik stelde het maar even vast voor de zekerheid.
[..]
Was? 'Vond' bedoel je denk ik?
Tja het zal wel makkelijker zijn, om iemand die dan net in de serie zit ( met tijdelijk contract) er uit te schrijven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer van Sil zo als iemand anders laatst al zei waarom zou je een personage eerst sorassen (ik denk dat je het zo schrijft ) Om hem er vervolgens uit te schrijven.
Inderdaad, het hebben van een kind geeft het hele personage juist een beetje zin, jammer dat ze dit van haar afnemen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap het waarom ook niet zo. En Laura is nu net een soort ontwortelde boom in de serie. Ja, d'r kleinzoon zit er nog in en de broer van haar ex-man, maar verder? Waarom zou ze in Meerdijk moeten blijven? Of is dat nou juist de bedoeling van dit alles?
Wie slaat wie dan in elkaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop niet dat Lucas en Bing een herhaling van Dennis en Ray om de Koning wordt zeg
Ik heb die afleveringen eigenlijk gemist, hoe zit dat nou inderdaad. Wat is de functie van Lucas en wat is de functie van Bing?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie slaat wie dan in elkaarbovendien dat kan helemaal niet als Lucas die Bing echt zat is gooit hij hem er gewoon uit. Bing is immers alleen in dienst van Lucas nu toch ?
Lucas financiert de boel, en Bing regelt de boelquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb die afleveringen eigenlijk gemist, hoe zit dat nou inderdaad. Wat is de functie van Lucas en wat is de functie van Bing?
Ik moet bekennen dat ik het ook niet precies weet . Maar de club wordt gefinancierd van het geld van Lucas . Het lijkt mij dan ook zo te zijn dat Lucas de wettige eigenaar is . Zelfs al heeft Bing een lening bij Lucas afgesloten lijkt he me juridisch gezien een niet al te moeilijke zaak willen ze van elkaar af.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb die afleveringen eigenlijk gemist, hoe zit dat nou inderdaad. Wat is de functie van Lucas en wat is de functie van Bing?
Hoe komt Lucas aan dat geld eigenlijk? Lijkt me niet dat Ome Ludo dat zomaar even beschikbaar stelt of hij Pa Stefano dit voor hem geregeld?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lucas financiert de boel, en Bing regelt de boel
Pa Stefano idd. kreeg een grote som met geld toen die 18 werd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe komt Lucas aan dat geld eigenlijk? Lijkt me niet dat Ome Ludo dat zomaar even beschikbaar stelt of hij Pa Stefano dit voor hem geregeld?
Een hele grote som inderdaad, als blijkt dat ie daarmee direct voor zichzelf kan beginnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Pa Stefano idd. kreeg een grote som met geld toen die 18 werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Heeft er altijd deel van uit gemaakt...en ik vond dat altijd het saaiste onderdeel, maarja onze verheven makers zijn een bepaalde weg in geslagen en niemand kan ze daar van af brengen ben ik bangquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
GTST is nu echt 100% relaties hè? In elke scène wordt er wel een dikke pakkert of tongzoen gegeven.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef Frey het volgende:
Morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegenwoordig kunnen ze daar ook geen kant meer mee op. De schrijvers van nu sucken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stefano mag van mij wel een tijdelijke comeback maken altijd wel interessant als hij opduikt .
Kunnen ze nog wel kanten mee op ondanks dat zijn rol de vorige keer echt op was.
Dit dus. Het zat altijd al wel redelijk veel in de serie, maar nu is het gewoon belachelijk veel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
GTST is nu echt 100% relaties hè? In elke scène wordt er wel een dikke pakkert of tongzoen gegeven.
Jep. Is zeker leuk om terug te zienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:29 schreef LetsGame het volgende:
Frey is awesome, voor al die seizoen 13-15 afleveringen (:
Die kun je niet echt met elkaar vergelijken. Sil heeft ze bewust meegemaakt (in de serie dan) en hij is nog een puppie. Die anderen hadden een geschiedenis.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daarom vind ik het ook zo jammer dat Sil nu weg is van de weinige scenes die hij met Laura had kon je toch duidelijk merken dat het moeder en zoon moest voorstellen. Sil en Laura hadden ook veel meer chemie dan bijvoorbeeld sukkel Dennis met Laura en Robert of kneusje Milan met Robert.
Charlie sure is een egoist van het hoogste kaliber.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:34 schreef masja2010 het volgende:
God, wat is Charlie een egoist. Zij helpt Rik in de financiele problemen en dan waardeert ze het nog niet eens dat Rik twee fulltime banen heeft want nu heeft hij geen tijd meer voor Charlie Fischer. Rik verdient juist respect
.
Laat ze dat inderdaad doen zeg, mooier kan haast niet, Laura en hij weer bij elkaar met uiteraard Sil die vervroegd is vrij gelaten. En Babette van Veen wil ook terugkeren (dan heeft Robert zeker iets te doenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:50 schreef Frey het volgende:
Wilbert Gieske: 'Ik mis de gezelligheid op de set'
Tijd voor de terugkeer van A&A.
Hij geeft in het interview ook aan dat hij wel iets te doen wil hebben, zoals bijvoorbeeld een strijd met Ludo.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:50 schreef Frey het volgende:
Wilbert Gieske: 'Ik mis de gezelligheid op de set'
Tijd voor de terugkeer van A&A.
Is er al iets vernomen van Robert sinds bekend is dat Sil Rutger heeft omgelegd met een pook? Het zal wel niet, zeker niet met deze schrijvers.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef Lucas15 het volgende:
Zou ook veel reailistischer zijn als Robert terugkeert. Want zijn zoon zit in de gevangenis. Dat hij er alles aan zal doen om hem eruit te krijgen.
Ja, met als eerste klant George Vandermeerquote:Robert ging destijds toch eruit voor zaken? Nou mooi, dan heeft hij behoorlijk wat kapitaal opgebouwd om een internationale reclame bureau samen met Jef op te richten.
Met die cowboyhoed op natuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Frey het volgende:
Hello Bob. How's the happy family? *eindtune*
Ja, dit dus. En Robert kan gemakkelijk de serie weer ingeschreven worden en heeft zo een aantal mooie verhaallijnen te pakken:quote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik word wel blij van dit soort nieuws. Een sterke Robert Alberts, zoals in de eerste seizoenen. Zakelijk erg sterk, vastberaden om Ludo aan te pakken en de spil van de Alberts familie te worden.
De laatste seizoenen was Robert een suffe, verslaafde zak geworden. Ik wil de oude Robert en Jef terug. Keihard voor elkaar en anderen als het moet en enorm koppig. Samen de strijd aan tegen Ludo of tegen een teruggekeerde Martine Hafkamp.
Ouderwetse zakelijke verhaallijnen, complotten en slechterikenstreken op reguliere basis in combinatie met de huidige liefdeslijnen en ik zie weer potentie!
Had je het over mijn post? In dat geval: bedankt voor het complimentquote:Op maandag 24 januari 2011 18:00 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nu nog even die schrijvers eruit werken en hun plaats innemen.
Precies, en dan Sil ook nog uit de gevangenis, dan heb je een hele mooie Alberts/Selmhorst-familie:quote:Op maandag 24 januari 2011 18:05 schreef Frey het volgende:
Jazeker.
A&A kan prima aangevuld worden met Remco aangezien Bennie den Haan een terugkeer ook al zag zitten.
Dat hoeft niet hoor. We kunnen ook massaal ScriptStudio gaan bestoken met mailtjes, brieven, telefoontjes e.d. om hun te overtuigen van onze ideeën. Of het lukt is natuurlijk nog maar de vraag, maar proberen kan altijdquote:Op maandag 24 januari 2011 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geweldig inderdaad helaas blijft het bij fantasie.
Tja, zou wel kunnen inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als jij een petitie opstart wil ik hem wel tekenen .
Ik snap dan ook niet dat er tussen de 1.4 en 1.7 miljoen mensen naar de huidige serie kunnen kijken. Oké, als je vanaf begin af aan kijkt kan ik het nog wel begrijpen, maar er zijn dus serieus mensen die het huidige GTST ontzettend goed vinden.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel met de huidige schrijvers ja, die een soort Zoop of huis Annubis van gtst hebben gemaakt
Oké, laat ik eerlijk zijn: toen ik 9 was vond ik Zoop erg leuk, maar GTST vond ik ook fantastisch. Maar als ik nu een aflevering van Zoop, of hoe heet dat andere ding op Nederland 3 om 7 uur, zie denk ik: wtf is dit?! Zo ook met het huidige GTST.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef Frey het volgende:
Er zijn een boel jongeren die graag iets zoals Zoop willen zien ja. Dat in combinatie met de vaste kijkers zal ongetwijfeld de kijkcijfers camoufleren.
Technisch gezien zouden ze hun kijkcijfers kunnen verdubbelen, een aantal jaar geleden verlieten veel kijkers de serie in de groet 25-50 denk ik, hier hebben ze kennelijk veel jonge kijkers voor terug gekregen. Als ze er nou een en-en situatie maken in plaats of-of, met de parameters liefdeslijntjes-zakenleven, dan zouden ze hun verloren kijkers terug krijgen en zouden ze wellicht de 2 miljoen weer met gemak kunnen halen en overstijgen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef Frey het volgende:
Er zijn een boel jongeren die graag iets zoals Zoop willen zien ja. Dat in combinatie met de vaste kijkers zal ongetwijfeld de kijkcijfers camoufleren.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als jij een petitie opstart wil ik hem wel tekenen .
Dat was inderdaad nogal amateuristisch en knullig ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Hogendoorn het volgende:
Net als dat strippen van Jack. Het juiste nummer stond wel ineens op zeg.
Wat ik ook zo irritant vind zijn die snelle overgangen van scènes. Bing en Lorena in Charlie's en een seconde later in de boot van Jack. Waar zijn de overgangsscenes gebleven?
En Nina en Noud... wel, dat is enorm onnozel zeg. Net samen, meteen trouwen. Als ik Ludo was zou ik Nina een klap verkopen. Gek wijf.
Verder vond ik Lorena wel sterk deze uitzending.
Spangasquote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, laat ik eerlijk zijn: toen ik 9 was vond ik Zoop erg leuk, maar GTST vond ik ook fantastisch. Maar als ik nu een aflevering van Zoop, of hoe heet dat andere ding op Nederland 3 om 7 uur, zie denk ik: wtf is dit?! Zo ook met het huidige GTST.
quote:
Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebeuren?Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ach, nou en... Het is tenminste realistisch.
Wat gaat er metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom hoef ik het nog niet leuk te vinden, dat iemand anders dat wel vindt heb ik geen problemen mee. Als het om realistisch gaat dan zou Robert Alberts hier allang moeten zijn en had ik op z'n minst de naam 'Karin' moeten horen tijdens de begravenis van Dian, maar niets van datquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ach, nou en... Het is tenminste realistisch.
quote:Wat gaat er met [spoiler]Noud[/spoiler] gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft nog een reden voor Robert om terug te keren
Een heer met stijl
Ik vond het al knap dat Remco een rouwkrans had gestuurd toen Dian overleed.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daarom hoef ik het nog niet leuk te vinden, dat iemand anders dat wel vindt heb ik geen problemen mee. Als het om realistisch gaat dan zou Robert Alberts hier allang moeten zijn en had ik op z'n minst de naam 'Karin' moeten horen tijdens de begravenis van Dian, maar niets van dat
quote:Zeker als blijkt dat Ludo er - natuurlijk - achter zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft nog een reden voor Robert om terug te keren![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Inderdaad. Als Charlie haar twijfels gaat vertellen. Ga ik weg zappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan de andere kant geeft het ook weer aan hoe mild Ludo nu isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Goh dit lijkt inderdaad weer een beetje op de oude Ludo:
Dat dus.. en ik ben een beetje teleurgesteld. Ze moet het gewoon vertellen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
En dat Lorena nu weer iets moet verzwijgen en gechanteerd wordt. Hopelijk vertelt ze het tegen Jack, maar dat zal wel weer niet.
graagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan iemand Bing ff een nekschot geven.
Charlie is behalve egoïstisch ook nog ontzettend hysterisch en ordinair, echt een walgelijk personage. Van Lexmond lijkt me ook zo iemand die zichzelf veels te leuk vindtquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat voor broer is DannyWat een lul van een vent die Charlie laat trouwens ook weer zien dat ze een stoephoer is van de onderste richel .
Alstublieft kijk vanavond en post je reactie tegelijkertijd wat ze dan gaat flikken hou je niet voor mogelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Charlie is behalve egoïstisch ook nog ontzettend hysterisch en ordinair, echt een walgelijk personage. Van Lexmond lijkt me ook zo iemand die zichzelf veels te leuk vindt
Ja, inderdaad. De grote zakenman verworden tot jaloerse pappiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ludo begint knap irritant te worden met z'n anti-Noudgedrag.
Jaloezie weet ik niet, sinds Dex is gebleken dat ie het wel tolereert dat zijn dochter een vriendje an sich heeftquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. De grote zakenman verworden tot jaloerse pappie
Ludo is al lang niet meer de grote zakenman van weleer .quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. De grote zakenman verworden tot jaloerse pappie
Misschien is jaloers niet helemaal het goede woord dan, maar hij lijkt het als een persoonlijke afwijzing te ervaren dat zijn dochter voor inhoud en liefde gaat en niet voor euro's. Alsof zijn eigen inbreng in het gezin terug te brengen is tot geld, en verder niets. Ik hou er niet vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jaloezie weet ik niet, sinds Dex is gebleken dat ie het wel tolereert dat zijn dochter een vriendje an sich heeft
Volgens mij al weer 2 seizoenen geleden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wanneer is Sanders Incorporated nou eigenlijk voor het laatst in beeld geweest? Dit seizoen of het vorige?
Nee ik kan me nog herrineren dat nadat Ludo en Janine weer bij elkaar kwamen (koninginnedag 2010), ze hem nog een opzocht in zijn kantoor en dat ze daar over Amy en Isabella spraken. Dus vorig seizoen zeker nog, maar ik twijfel dus of dat seizoen het laatst was of dat het er dit seizoen ook nog was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij al weer 2 seizoenen geleden.
Hoe het met Ludo zit weet ik natuurlijk niet, dat blijft een fictief karakter (dat helaas met komen en gaan van schrijvers verandert), maar ik ken wel ouders die zich zo gedragen. En het gaat daarbij niet eens zozeer om geld, maar om ambitie, de drive om door te blijven gaan en jezelf en je carrière te blijven verrijken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is jaloers niet helemaal het goede woord dan, maar hij lijkt het als een persoonlijke afwijzing te ervaren dat zijn dochter voor inhoud en liefde gaat en niet voor euro's. Alsof zijn eigen inbreng in het gezin terug te brengen is tot geld, en verder niets. Ik hou er niet van
Ben het opzich wel met je eens.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe het met Ludo zit weet ik natuurlijk niet, dat blijft een fictief karakter (dat helaas met komen en gaan van schrijvers verandert), maar ik ken wel ouders die zich zo gedragen. En het gaat daarbij niet eens zozeer om geld, maar om ambitie, de drive om door te blijven gaan en jezelf en je carrière te blijven verrijken.
Ik denk zelf dat Dex enig respect heeft afgedwongen bij Ludo toen hij zijn mannetje stond en niet alles deed om die deal met die vrouw te sluiten (die met hem naar bed wilde). Hij heeft toen zijn grenzen aangegeven en naar Nina toe was het ook positief.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe het met Ludo zit weet ik natuurlijk niet, dat blijft een fictief karakter (dat helaas met komen en gaan van schrijvers verandert), maar ik ken wel ouders die zich zo gedragen. En het gaat daarbij niet eens zozeer om geld, maar om ambitie, de drive om door te blijven gaan en jezelf en je carrière te blijven verrijken.
Bij Ludo kan dit ook zou zijn. Dex had ook niet veel meer geld dan Noud, maar Ludo denkt dat Noud de rest van zijn leven een klusjesman zal blijven, wat overigens niet hoeft, als ondernemer kun je het ver schoppen. Albert Heijn is begonnen als een simpel kruidenierszaakje, Ahold wat eruit voortkwam is nu een internationaal bedrijf. Hetzelfde geldt voor Philips dat ooit een plaatselijke gloeilampemfabriek was
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef Koosnaam het volgende:
Haha!Zal ik dan maar beginnen.
Wat een kutwijf! Je zult er maar mee gaan trouwen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is die charly een irrirtant kutwijf
dit ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is die charly een irrirtant kutwijf
Wacht maar over 5 minuten neem je dat terugquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:28 schreef James1988 het volgende:
"Zie ik eruit als een sloof?"
Ja.
Ein-de-lijk eens een zinnige opmerking van Danny. Voor het eerst sinds hij in GTST zit dat ik me niet aan hem erger.
Of Rikki komt dadelijk binnen en maakt ze kapot. Kan ze gezellig in de cel zitten met Sil.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een walgelijk wijf bah![]()
![]()
![]()
En die Danny is ook een kneus eerste klas ik hoop dat Rik ze kapot maakt.
Rikki zou dan tot held moeten worden verheven en een standbeeld krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Of Rikki komt dadelijk binnen en maakt ze kapot. Kan ze gezellig in de cel zitten met Sil.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rikki zou dan tot held moeten worden verheven en een standbeeld krijgen.
Helaas zat Bartolhoven niet voor de buis, dingen regelen voor een korte reis, maar zal de berichten op dit forum in de gaten houden komende dagen. De serie kan je zo namelijk prima volgen. Nu wel effe de aflevering van vanavond terugkijkenquote:
Oke en het klopt dat je het via het forum prima kan volgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helaas zat Bartolhoven niet voor de buis, dingen regelen voor een korte reis, maar zal de berichten op dit forum in de gaten houden komende dagen. De serie kan je zo namelijk prima volgen. Nu wel effe de aflevering van vanavond terugkijken
Heb inmiddels de eerste scene gezien (voor de leader) en had nu al de neiging die krijskip te vloeren, zo een gemene teckel jullie weten wel, hard en effectief, wat trut de behanger zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke en het klopt dat je het via het forum prima kan volgen.
Werkt uitstekend kan je zien of het de moeite waard is. Laat even weten wat je van de laatste scene vond.
Ik bereidt me voor op je ontploffingquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb inmiddels de eerste scene gezien (voor de leader) en had nu al de neiging die krijskip te vloeren, zo een gemene teckel jullie weten wel, hard en effectief, wat trut de behanger zeg
Die blijft uit en heeft plaats gemaakt voor iets dat de pure triestheid over het personage Charlie kenmerkt over de afgelopen 10 jaar. Dit type wijven bestaat echt, houden alleen van zichzelf en als ze een vriendje hebben is het alleen een soort item voor ze dat als een object in hun straatje moet passen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bereidt me voor op je ontploffing
Daarom, valt weinig over te zeggen, Danny is precies zo iemand die Wilbert Gieske niet meer wilde zijn: een personage zonder eigen gedachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hebt helemaal gelijk , Maar we denken sowieso wel hetzelfde over Charlie.
Maar wat vond je van Danny ? Die gaat natuurlijk ook niet vrij uit. Gelukkig is de rol een leeg omhulsel .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |