Die vond ik vrij prima totdat Benjamin overleed, toen voerde Ray die debiele strijd om de koning en daarna ging ie het klooster in, hierdoor raakte die rol al snel 'op'.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sebastiaan Labrie is trouwens echt een held weer een voorbeeld van een toffe acteur die verkeerd gebruikt is in de serie.
Ik vond Ray ook tof maar dat gedoe met de koning was gewoon zo nutteloos.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die vond ik vrij prima totdat Benjamin overleed, toen voerde Ray die debiele strijd om de koning en daarna ging ie het klooster in, hierdoor raakte die rol al snel 'op'.
Ik heb de indruk dat dat kloostergebeuren meer aan zijn besluit weg te gaan heeft bijgedragen dan Ludo. Sowieso had Ludo weinig tegen op de mannen die Janine had, tot Jack, wederom een punt waarop ze Ludo verpest hebben. Okee nieuwe geliefden van Janine vond ie niet leuk, maar hij hield zich er niet echt mee bezig, kijk maar naar Rafael Prins, Sebastiaan de Ridder (tot die een geheim onderzoek naar Ludo begon), Remco Terhorst, Simon Dekker en ook in die afleveringen die Frey postte zie je dat ie toen nog niks tegen Ray had.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vond Ray ook tof maar dat gedoe met de koning was gewoon zo nutteloos.
En uiteindelijk heeft ie het als zoveel mannen die aan Janine werden gelinkt het moeten afleggen tegen Ludo. Die relatie tussen Ray en Janine zorgde trouwens voor de complete turn in Ray zijn personage.
Ik ben wel benieuwd waar de relatie die Ludo nu opbouwt met de nieuwe huisarts zal leiden.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat dat kloostergebeuren meer aan zijn besluit weg te gaan heeft bijgedragen dan Ludo. Sowieso had Ludo weinig tegen op de mannen die Janine had, tot Jack, wederom een punt waarop ze Ludo verpest hebben. Okee nieuwe geliefden van Janine vond ie niet leuk, maar hij hield zich er niet echt mee bezig, kijk maar naar Rafael Prins, Sebastiaan de Ridder (tot die een geheim onderzoek naar Ludo begon), Remco Terhorst, Simon Dekker en ook in die afleveringen die Frey postte zie je dat ie toen nog niks tegen Ray had.
Uiteindelijk koos Janine wel voor Ludo ja, in die zin heeft ie het wel moeten afleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef Niggling het volgende:
Wisten jullie al dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wisten jullie al dat:Daar hoor ik van op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop eigenlijk dat Danny compleet wordt afgemaakt, je broer zo belazeren is onvergeeflijk!
Zijn verdiende straf
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Wisten jullie al dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef Niggling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef Niggling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Een vreselijk gedrocht, normaal gesproken ondervinden personages consequenties aan daden en als ze te ver gaan bieden ze hun excuses aan. Dit geldt alleen niet voor Charlie en alle andere afgrijselijke Fischersquote:Op zondag 16 januari 2011 22:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wilde het net zeggen, ik vind dat Charlie wel erg vaak mazzel heeft. Van kutpuber naar kutwijf.
Ik niet, ik vind figuren als Danny en Bing wel irritant, maar op zo een onbenullige manier dat ik er verder eigenlijk weinig last van heb. Heb het daarom vrijwel zelden over henquote:Op zondag 16 januari 2011 23:30 schreef Franneh het volgende:
Ik vind Danny nu wel oké. Wie gaat me slaan
Bing irritant gedoe..
Dankzij jou ben ik totaal anders naar de Fishers gaan kijken. Damn, zij namen serieus de serie over.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een vreselijk gedrocht, normaal gesproken ondervinden personages consequenties aan daden en als ze te ver gaan bieden ze hun excuses aan. Dit geldt alleen niet voor Charlie en alle andere afgrijselijke Fischers
Als ze erin blijft hoop ik wel dat ze flink over de hekel gehaald wordt, en boet voor haar gedragingen.quote:
Eens, zoals ik al weleens eerder zei vroeger (en niet eens zo heel lang geleden) werden pesonages 'gestraft' als ze over de schreef gingen, nu kunnen ze gewoon doorgaan met een arrogante brutale blik op het gelaatquote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze erin blijft hoop ik wel dat ze flink over de hekel gehaald wordt, en boet voor haar gedragingen.
Het slaat nu toch nergens op. Ik vond het al stom dat ze Jack aan de haak heeft geslagen. Dat zie ik wel al beloning voor haar aso-gedrag.
Dat, en ook nog verontwaardigd reageren als ze op hun gedrag aangesproken worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, zoals ik al weleens eerder zei vroeger (en niet eens zo heel lang geleden) werden pesonages 'gestraft' als ze over de schreef gingen, nu kunnen ze gewoon doorgaan met een arrogante brutale blik op het gelaat
Scherpe kantjes alleen is niet voldoende. De kijker wil toch een beetje genoegdoening.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind Lorena wel een van de leukste in heel het huidige gtst . Het enige personage waar nog scherpe randjes aanzitten. Zo als zo vaak in het huidige gtst komen personages met veel bombarie en nare karaktertrekjes de serie in om vervolgens die trekjes te verliezen.
Genoeg voorbeelden , Stefano was Maffia werd burgervader .
Benjamin van vrouwenhandelaar naar brave burger. Bing van bajus klant naar sukkeltje .
Ludo dat weten we allemaal etc etc .
Misschien komt dat nog. Controlegedrag hoeft niet constant te merken te zijn. De slimme controlfreak doet dat niet om elk wisjewasje. We gaan het zien.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:08 schreef Countess het volgende:
Bing en Danny slaan zich de serie door met een inhoudsloze rol.
Overigens blijf ik het betreuren dat Anton Bouwhuis zó snel al van dominante man naar brave huisvader is afgegleden.
Waar was die controledrang over zijn vrouw voor nodig, gezien het uitblijven van verdere ontwikkeling in die richting?
Lorena begon (volgens mij) Jack pas interessant te vinden. Nadat ze erachter kwam dat hij veel geld had. ( Momentopname in de Rozenboom)quote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze erin blijft hoop ik wel dat ze flink over de hekel gehaald wordt, en boet voor haar gedragingen.
Het slaat nu toch nergens op. Ik vond het al stom dat ze Jack aan de haak heeft geslagen. Dat zie ik wel al beloning voor haar aso-gedrag.
Klopt.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Lorena begon (volgens mij) Jack pas interessant te vinden. Nadat ze erachter kwam dat hij veel geld had. ( Momentopname in de Rozenboom)
Daardoor dacht ik eerst altijd, dat ze Jack (misschien financieel) wilde belazeren ofzo.
Verder denk ik inderdaad ook, dat de karakters Lorena en dadelijk Charlie en Danny er weer heel gemakkelijk van afkomen. Het zal weer overkomen dat we allemaal medelijden moeten gaan krijgen voor deze personages. En dat alles op een paar huilscene's van Charlie met Barbaraweer snel goedkomt.
Bing heeft anders een strafblad dat dikker is dan een rol wc-papierquote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bing van bajus klant naar sukkeltje .
Zoals?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bing heeft anders een strafblad dat dikker is dan een rol wc-papier
Wat ie precies heeft gedaan weet ik ook niet, maar het werd wel duidelijk toen hij een lening wilde hebben een paar weken geledenquote:
Hij heeft een keer onterecht vastgezeten voor een inbraak die zijn toenmalige vriendin gepleegd had, voor de rest heeft ie niks op zijn strafblad. Volgens mij werd ook helemaal niet gezegd dat ie een dik strafblad, alleen dat ie er een had. Niet meer van maken dan het is zou ik zeggen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ie precies heeft gedaan weet ik ook niet, maar het werd wel duidelijk toen hij een lening wilde hebben een paar weken geleden
??quote:
Klopt, en misschien ook dat gedoe met de club die in brand was gevlogen, omdat Lorena de boel besodemieterd had.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij heeft een keer onterecht vastgezeten voor een inbraak die zijn toenmalige vriendin gepleegd had, voor de rest heeft ie niks op zijn strafblad. Volgens mij werd ook helemaal niet gezegd dat ie een dik strafblad, alleen dat ie er een had. Niet meer van maken dan het is zou ik zeggen.
[..]
??
Ik geloof dat Lorena uiteindelijk toch de bak in ging toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, en misschien ook dat gedoe met de club omdat Lorena de boel besodemieterd had.
Ja inderdaad, nadat Bing al een tijdje gezeten had. Weet ook niet meer wat de reden was dat ze zichzelf aangaf (waar we verder weinig van gemerkt hebben). Daarna kwam ze terug en dacht dat ze weer met Bing verder kon, en ging toen Sjors het leven zuur maken, tot aan een poging tot abortus door Sjors dat rare drankje te laten drinken.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik geloof dat Lorena uiteindelijk toch de bak in ging toch?
Geniaal dit inderdaad, arme manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |