abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:39:19 #26
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_91373306
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef Countess het volgende:
Goeie topictitel ! ^O^
Nog dank voor de opmerking, maar helaas geldt het niet voor de hedendaagse serie... ;(
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:41:04 #27
328189 ArnieAlberts
pi_91373372
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:38 schreef roos85 het volgende:

[..]

hahah ja ik dacht even snel dat filmpje opzoeken :D
HA-HAAA! _O-
pi_91373623
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:41 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

HA-HAAA! _O-
het lijkt me wel leuk om Erik in een comedy te zien :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2011 @ 18:02:22 #29
43556 miss_dynastie
pi_91374193
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:09 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Weet je wat het is: het is zijn familie. Janine is echt te truttig voor hem, Nina te kinderachtig en Maxime is nou ook niet je-van-het. Ludo moet boven zijn familie staan, maar zijn familie staat meestal boven hém, zeker Janine en Nina. Stel je voor dat Rien Hogendoorn zo tegen Herman was als Nina tegen Ludo? Dan was er van Herman Hogendoorn ook niets van hoe we hem kennen.
Haha, ik heb ineens een mental image van Frits die zo tekeer gaat tegen Herman en Herman dan roept: 'Nee, nee, sorry prins, dat was niet de bedoeling' :') :X
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:03:30 #30
328189 ArnieAlberts
pi_91374233
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:47 schreef roos85 het volgende:

[..]

het lijkt me wel leuk om Erik in een comedy te zien :D
Het karakter wat nu Ludo Sanders voorstelt is al haast een sitcom-personage. :')
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:08:01 #31
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_91374411
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:03 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Het karakter wat nu Ludo Sanders voorstelt is al haast een sitcom-personage. :')
Dat is heel GTST al.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:09:07 #32
328189 ArnieAlberts
pi_91374446
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:08 schreef Frey het volgende:

[..]

Dat is heel GTST al.
Damn, je hebt gelijk. Toen ik die nieuwe leader zag zei ik al dat het een sitcom-leader was, maar daarom past hij zo goed bij de serie van nu. :P
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:17:20 #33
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_91374761
En eigenlijk zijn de cliffhangers hun magie een beetje verloren na de jaren 90, doordat er een vooruitblik met aparte muziek kwam. Die GTST tune aan het eind klinkt gewoon machtig, zeker na een ontzettend spannende cliffhanger.
pi_91374876
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:09 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Weet je wat het is: het is zijn familie. Janine is echt te truttig voor hem, Nina te kinderachtig en Maxime is nou ook niet je-van-het. Ludo moet boven zijn familie staan, maar zijn familie staat meestal boven hém, zeker Janine en Nina. Stel je voor dat Rien Hogendoorn zo tegen Herman was als Nina tegen Ludo? Dan was er van Herman Hogendoorn ook niets van hoe we hem kennen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Het verschil is dat Herman Hogendoorn een bikkelharde strenge vader was en Ludo Sanders een zachtige gevoelige vader tegenover Nina. Het is inderdaad zijn familie, maar dat hebben we aan de schrijvers te danken. Ludo had gewoon veel strenger en hard moeten zijn, niemand die hem zomaar mag tegenspreken. :) Dan was het personage ook een stuk interessander ;) Want elke keer weer zien hoe Nina loopt te zeiken omdat hij "iets heeel verschrikkelijks" heeft gedaan. Bah! :O
Ik ben het er niet mee eens dat Ludo een softie is geworden vanwege het feit dat ie een goede en gevoelige vader moet spelen. Sinds 1997 is ie al een gevoelige en goede vader voor Nina en heeft ie Janine nooit iets ernstigs aan kunnen doen, hoe ver ze ook ging. Dit nam niet weg dat ie bikkelhard was, denk aan een kunstschilder naar het buitenland verbannen, Huib met de dood bedreigen, hem met Dian laten emigreren, Bowien niet redden. Vergeet Roxy Bellifante niet en als laatste hoogtepunt zijn strijd met Martine. De reden van zijn huidige staat is volgens mij (het is al vaker gezegd) toch echt te danken aan het huidige beleid van de schrijvers e.d. :{w

In zijn toenmalig gepleegde daden ging hij duidelijk over de schreef, gebruikte zijn macht op het zakelijke en criminele en kreeg zijn zaakjes voor elkaar. Desalniettemin combineerde hij dit met het spelen van een goede vader, dat vond ik juist altijd het opmerkelijke en unieke van het personage Ludo Sanders. Een compliment voor Erik de Vogel uiteraard, het was niet niks om dat neer te zetten. ^O^

Wat Hogendoorn betreft, die was inderdaad veel slechter en ongevoeliger, maar hij was eigenlijk een "recurring character", kwam soms ineens een paar afleveringen boven water en verdween daarna weer ondergronds naar de achtergrond. Net als Martine Hafkamp in seizoen 1 en 2, dan is het makkelijker slechteriken gevoelloos en gewetenloos te maken, het zijn toch maar "flat characters". Iemand die echt vast in de serie speelt moet wat meer diepgang hebben, dit zag je ook veranderen bij Martine toen ze in seizoen 3 vast bij de serie kwam, hoewel ze nog steeds slecht was zag je ook meer zwakheden van haar, slaagden haar opzetjes niet continu en blies ze niet altijd meer met een triomfantelijke grijns de aftocht. In seizoen 4 werd dit nog veel duidelijker. ;)
Een heer met stijl
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:23:42 #35
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91374989
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Het verschil is dat Herman Hogendoorn een bikkelharde strenge vader was en Ludo Sanders een zachtige gevoelige vader tegenover Nina. Het is inderdaad zijn familie, maar dat hebben we aan de schrijvers te danken. Ludo had gewoon veel strenger en hard moeten zijn, niemand die hem zomaar mag tegenspreken. :) Dan was het personage ook een stuk interessander ;) Want elke keer weer zien hoe Nina loopt te zeiken omdat hij "iets heeel verschrikkelijks" heeft gedaan. Bah! :O
Misschien komt dat omdat Nina een meisje (zijn prinsesje) is. Tegen Nick was hij toch anders.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_91375102
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Misschien komt dat omdat Nina een meisje (zijn prinsesje) is. Tegen Nick was hij toch anders.
En hij kent Nina al vanaf dat ze baby was. Met Stefano heeft ie ook wel een flinke strijd gehad (denk aan die dopamine-verhaallijn), maar toch had hij een zwak voor Stefano. Maar ook die heeft ie vanaf dat ie baby was tot diens 8e gekend en daarna is er weer een band gegroeid. Voor hij Nick goed en wel kende had die al de meeste debiele dingen gedaan (o.a. die verkrachting) en hier ging ie mee door (moordopdracht aan Jack), althans zo zag Ludo dat en ik soms ook eigenlijk ook wel. ;)
Een heer met stijl
pi_91375280
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:17 schreef Frey het volgende:
En eigenlijk zijn de cliffhangers hun magie een beetje verloren na de jaren 90, doordat er een vooruitblik met aparte muziek kwam. Die GTST tune aan het eind klinkt gewoon machtig, zeker na een ontzettend spannende cliffhanger.
100% eens, dat cliffbeeld bleef toen gedurende die eindtune (die ook iets magisch had) op je netvlies gebrand en je bleef gedurende het lied nadenken 'hoe gaat dit in godesnaam verder'. Okee ik was toen ook wel een stuk jonger, maar die oude aftiteling hebben ze toch minstens tot en met seioen 9 gebruikt en ik heb vond hem toen nog steeds beter dan die rommelige, zogenaamde hippe moderne vooruitblik (die ze eventueel kunnen behouden voor na de aftiteling :P .

;)
Een heer met stijl
pi_91375317
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

[..]

Ik ben het er niet mee eens dat Ludo een softie is geworden vanwege het feit dat ie een goede en gevoelige vader moet spelen. Sinds 1997 is ie al een gevoelige en goede vader voor Nina en heeft ie Janine nooit iets ernstigs aan kunnen doen, hoe ver ze ook ging. Dit nam niet weg dat ie bikkelhard was, denk aan een kunstschilder naar het buitenland verbannen, Huib met de dood bedreigen, hem met Dian laten emigreren, Bowien niet redden. Vergeet Roxy Bellifante niet en als laatste hoogtepunt zijn strijd met Martine. De reden van zijn huidige staat is volgens mij (het is al vaker gezegd) toch echt te danken aan het huidige beleid van de schrijvers e.d. :{w

In zijn toenmalig gepleegde daden ging hij duidelijk over de schreef, gebruikte zijn macht op het zakelijke en criminele en kreeg zijn zaakjes voor elkaar. Desalniettemin combineerde hij dit met het spelen van een goede vader, dat vond ik juist altijd het opmerkelijke en unieke van het personage Ludo Sanders. Een compliment voor Erik de Vogel uiteraard, het was niet niks om dat neer te zetten. ^O^

Wat Hogendoorn betreft, die was inderdaad veel slechter en ongevoeliger, maar hij was eigenlijk een "recurring character", kwam soms ineens een paar afleveringen boven water en verdween daarna weer ondergronds naar de achtergrond. Net als Martine Hafkamp in seizoen 1 en 2, dan is het makkelijker slechteriken gevoelloos en gewetenloos te maken, het zijn toch maar "flat characters". Iemand die echt vast in de serie speelt moet wat meer diepgang hebben, dit zag je ook veranderen bij Martine toen ze in seizoen 3 vast bij de serie kwam, hoewel ze nog steeds slecht was zag je ook meer zwakheden van haar, slaagden haar opzetjes niet continu en blies ze niet altijd meer met een triomfantelijke grijns de aftocht. In seizoen 4 werd dit nog veel duidelijker. ;)
Ik bedoelde daarmee te zeggen dat hij wel een softie is tegenover Nina nu. Hij mag wel wat strenger zijn tegenover haar, want ze is altijd het verwende princes, helaas. Dat staat buiten het zakendoen etc. Maar zo is de band waarschijnlijk tussen Ludo en Nina opgegroeit denk ik. Want Ludo houd natuurlijk ontzettend veel van haar, dus zal dit altijd zo blijven. :)

Voor derest ben ik het er mee eens. ;)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:32:13 #39
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91375320
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

En hij kent Nina al vanaf dat ze baby was. Met Stefano heeft ie ook wel een flinke strijd gehad (denk aan die dopamine-verhaallijn), maar toch had hij een zwak voor Stefano. Maar ook die heeft ie vanaf dat ie baby was tot diens 8e gekend en daarna is er weer een band gegroeid. Voor hij Nick goed en wel kende had die al de meeste debiele dingen gedaan (o.a. die verkrachting) en hier ging ie mee door (moordopdracht aan Jack), althans zo zag Ludo dat en ik soms ook eigenlijk ook wel. ;)
Ja dat klopt, het feit dat hij met Nina en Stefano een relatie had. Aan de andere kant zou je ook kunnen stellen dat hij niet zo moeilijk zou moeten doen over de streken van Nick, zo erg waren die ook weer niet, omdat Nick behoorlijk gefrustreerd was en zich ontkend waande.

Ik kan me wel voorstellen dat een bad-guy een soft spot heeft voor zijn dochter, maar dit gaat wel veel te ver.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:44:25 #40
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_91375816
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

100% eens, dat cliffbeeld bleef toen gedurende die eindtune (die ook iets magisch had) op je netvlies gebrand en je bleef gedurende het lied nadenken 'hoe gaat dit in godesnaam verder'. Okee ik was toen ook wel een stuk jonger, maar die oude aftiteling hebben ze toch minstens tot en met seioen 9 gebruikt en ik heb vond hem toen nog steeds beter dan die rommelige, zogenaamde hippe moderne vooruitblik (die ze eventueel kunnen behouden voor na de aftiteling :P .

;)
In de eerste helft van seizoen 10 gebruikten ze ook nog de normale aftiteling, met de saxofoon versie. Dat was ik eigenlijk helemaal vergeten. :P

pi_91375838
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja dat klopt, het feit dat hij met Nina en Stefano een relatie had. Aan de andere kant zou je ook kunnen stellen dat hij niet zo moeilijk zou moeten doen over de streken van Nick, zo erg waren die ook weer niet, omdat Nick behoorlijk gefrustreerd was en zich ontkend waande.

Ik kan me wel voorstellen dat een bad-guy een soft spot heeft voor zijn dochter, maar dit gaat wel veel te ver.
Nou ja Nick heeft schuldig gemaakt aan 2 dingen waaraan Ludo zich nooit schuldig heeft gemaakt, namelijk een verkrachting en moord in opdracht met voorbedachte rade (anders dan tussen hem en Maxime dus, dat gebeurde in de hitte van een ruzie). Vooral dat van Jack dus vond ie ongelooflijk goedkoop en zwak van Nick, ook omdat hij het al vele malen geduldiger en geraffineerder had opgelost.

Overigens dit filmpje geeft goed aan wat ik bedoel, meedogenloos, intimiderend en machtig en toch tegelijkertijd liefhebbend naar Janine en Nina.

Maargoed in 1 opzicht hebben jullie misschien wel gelijk, hij hoeft niet te soft tegen Nina te zijn, ik zie dit alleen niet als de reden dat ie softer is in zaken, criminaliteit en meedogenloosheid. Dit zijn schrijvers en producers. ;)
Een heer met stijl
pi_91376297
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:44 schreef Frey het volgende:

[..]

In de eerste helft van seizoen 10 gebruikten ze ook nog de normale aftiteling, met de saxofoon versie. Dat was ik eigenlijk helemaal vergeten. :P

Klopt klopt, het is allemaal binnen korte tijd gegaan. Misschien ben ik wel met een platenspeler die blijft hangen maar ik blijf het opmerkelijk vinden: in het begin van seizoen 10 was er nog veel zoals daarvoor, Huize Alberts decor #1, rechercheur Bronkhorst, Kim, het AA&V decor. Binnen enkele maanden was dit allemaal verdwenen en hadden Robert en Laura een hip kapsel en gingen zich losgeslagen gedragen, verdween de meeste vertrouwde set van gtst (Alberts decor #1 dus), verdween AA&V, verdween het decor Huize Elschot/Daniël, verdween Kim ten gunste van die afgrijselijke Fischers. Hotel Dendermonde De Rozeboom was al afgefikt.

Alles werd veranderd en vernieuwd en hoe wel dat in het begin wel verfrissend was, verlangde ik al snel naar het vertrouwde, inclusief begin en eindtune ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 15-01-2011 19:08:39 (Zie post hieronder ;)) ]
Een heer met stijl
  zaterdag 15 januari 2011 @ 19:04:00 #43
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_91376760
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

De Rozeboom was al afgefikt.
Dendermonde neem ik aan. ;)

En Roberts geweldige kapsel ja. Dat is misschien nog wel het meest kenmerkende van die geweldige periode. :P
Met zijn haircut veranderde alles.
pi_91377187
Zelf schrijf ik ook een serie en lees ik jullie kritiek op de serie van nu, en dat geeft mij een advies van hoe en wel de serie eruit moet zien. :P
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:13:10 #45
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_91379554
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:14 schreef Lucas15 het volgende:
Zelf schrijf ik ook een serie en lees ik jullie kritiek op de serie van nu, en dat geeft mij een advies van hoe en wel de serie eruit moet zien. :P
Op welk zender wordt het uitgezonden ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:14:58 #46
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_91379645
Deze is voor Bartolhoven. Ik wil graag zijn reactie weten op het moment bij 8:40. O-)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:19:38 #47
268260 Dr.Mikey
pi_91379864
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef Frey het volgende:
Deze is voor Bartolhoven. Ik wil graag zijn reactie weten op het moment bij 8:40. O-)
Wat een afleveringen Ludo en Stefano die opeens broers zijn helaas.
Barbar die Jeff uit zijn eigen huis dreigt te zetten. Sjors nog als klein meisje.
R.I.P DTS.
pi_91380406
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Op welk zender wordt het uitgezonden ?
Niet :P
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:34:02 #49
268260 Dr.Mikey
pi_91380529
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Niet :P
Wat voor serie maak je dan ?
Ik ben wel benieuwt zoek je nog acteurs ?
R.I.P DTS.
pi_91398537
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef Frey het volgende:
Wat een stuk verdriet was het ook hè, blij dat die egoïstische, hypocriete, schijnheilige en dominante feeks opgedonderd is :P

Overigens dit vond ik kenmerkend voor het Fischer tijdperk: de Albertsen als de sulletjes en zij bepaalden hoe en of het ging. :{w Naast Barbara op 8.40 vind ik Milan die Robert in zijn gezichts spuugt ronduit de grootste vernedering van het personage ooit. Zo zou Arnie nooit met hem zijn omgegaan, de hele Milan-Morris-Charlie-Tracey generatie waren de meest egocentrische, asociale tieners ooit. Dan doet zo iemand als Rikki het toch stukken beter, neigt ook meer naar Kim trouwens ;)
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')