quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Erica Terpsta in 1963 (rechtsonder)
Yassir Arafat
Luciano Pavarotti]
Bas van Toor
Aad van Toor
Ria Valk
Toch wel opmerkelijk hoe de tand des tijds mensen kan doen veranderen, iets dat weer bewijst dat uiterlijk vergankelijk is![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Michelle Pfeiffer blijft ongelooflijk goed geconserveerd, ze is van 1957.
1982:
1985:
1997:
Juli 2007:
Nee, want dit hoeft niet per se over sterren te gaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:03 schreef MissBliss het volgende:
Is dit topic eigenlijk niet precies hetzelfde als Sterren Toen en Nu ?
Ik vind dat best een mooie foto van Sylvi. Ze is niet zo vies zonnebank bruin en ze trekt niet zo'n debiele kop als normaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:02 schreef alors het volgende:
Sylvie is afgevallen en dat staat haar niet mooi
NU
[ afbeelding ]
Ze is 30, maar dat zou ik haar niet meer geven...
Ik ook, ik snap de eerdere opmerking ook niet, de gemiddelde vrouw mocht willen dat ze er zo uit zag op haar 30e, ik vind echt niet dat ze zo oud lijkt daaro.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:43 schreef massy het volgende:
[..]
Ik vind dat best een mooie foto van Sylvi. Ze is niet zo vies zonnebank bruin en ze trekt niet zo'n debiele kop als normaal.
Dus ik mag hier ook fotos van mn buurman posten 10 jaar geleden en nuquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee, want dit hoeft niet per se over sterren te gaan
Bovendien was deel 1 van dit topic er eerder![]()
Alleen als hij 10 jaar geleden een lekker ding was en nu 'eng'quote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:19 schreef DrDentz het volgende:
Dus ik mag hier ook fotos van mn buurman posten 10 jaar geleden en nu
Hij is eng![]()
In mijn sociale omgeving bestaan geen lekkere dingenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen als hij 10 jaar geleden een lekker ding was en nu 'eng'
Wildensteinquote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:28 schreef Sanne1805 het volgende:
kennen jullie deze?
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
Estelle Getty leeft nog, is 85, maar is zwaar dement en leeft teruggetrokken.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat ze nog leven!
* Nou ja, één toch niet meer zo te zien*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |