Caroline is wel een stuk jonger dan Jette hè, dat scheelt ook alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies, het zijn net de 20 jaar die het hardst zijn voor de mensch. Jette heeft daar wel erg last van, da's waar, zeker als je het vergelijkt met een Caroline de Bruijn.
Whehehe nee, dat niet, maar als dit mijn voorland is, dan duurt het korter dan ik dacht, voordat je 'oud' bent.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, aan de ene kant ook wel logisch op je 40e ben je net dertiger af en kleeft er nog net iets jeugdigs aan je, maar rond je 60e ben je op weg naar de pensioengerechtigde leeftijd en zie je de bejaardegrens al naderen. Die 20 jaar zijn de overbrugging tussen jeugdig en oud
[..]
Haha zo oud ben je toch niet?![]()
Ja, snap ik, maar die is toch ook al behoorlijk richting vijftig toch? En die is zeker de laatste tien jaar nauwelijks ouder geworden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Caroline is wel een stuk jonger dan Jette hè, dat scheelt ook al
Ja, daarom zeg ik ook 'zeker als je het vergelijkt met...'. Çharlotte Besijn heeft dat bijv. weer niet imho.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:27 schreef Mss het volgende:
Caroline is ook wel het andere uiterste he. Het is niet vaak dat vrouwen op die leeftijd nog zo'n natuurlijke schoonheid hebben.
Gaf wel weer aan wat een überbitch Charlie toen was, Milan neuken met geld van Nickquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat Charlie op Danny bieden bij de veiling gelijk aan toen met Milan nota bene van het geld van Nick ? Is het gewoon een herhaling?
Maar wat nu wel helemaal sneu is van de schrijvers dat ze de mannen veiling opnieuw gaan doen met waarschijnlijk hetzelfde resultaat , Ach Nick en Rik het rijmt op elkaar he.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gaf wel weer aan wat een überbitch Charlie toen was, Milan neuken met geld van Nick![]()
Maarja het is een Fischer hè die kunnen dat kennelijk maken en helemaal bij deze schrijvers die Charlie, Danny, Bing, Lorena en Maxime voortrekken boven de andere personages
Ik vond dat Bianca het wel leuk speelde. Alleen is het wel erg makkelijk om zoiets te organiseren als je er zelf ook geld in gestopt hebt. Wat Anton ook gelijk aangaf, dat ie eerst z'n eigen geld terug wou.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zijn Anton en Ludo nu voortaan de kneusjes die op zogenaamd komische wijze in de tang worden genomen door hun vrouwen![]()
![]()
En als Bing nu slecht wordt, maak het dan gewoon echt slecht en niet iemand die slecht doet, maar toch weer de dans ontspringt
Respect voor jouwquote:
Wanneer is Bing eerder de dans ontsprongen? Heb zeker iets gemist.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vond dat Bianca het wel leuk speelde. Alleen is het wel erg makkelijk om zoiets te organiseren als je er zelf ook geld in gestopt hebt. Wat Anton ook gelijk aangaf, dat ie eerst z'n eigen geld terug wou.
En die Bing is ook zo'n kneus.Maar goed, dat wijf zal wel een keertje doorslaan of dat ze in de problemen komen. Wat nog wel een leuke verhaallijn zou kunnen worden.
Maarja wat je al zegt, of aangeeft. Bing zal de dans wel weer ontspringen.
Toen hij laptops van Ludo had gepikt , Of toen met dat gedoe met Nina en het ontplofte Teluma waar hij de bedrijfs eigenaar was.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wanneer is Bing eerder de dans ontsprongen? Heb zeker iets gemist.
Ja duh, dat Telumagedoe, daar kon hij niets aan doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen hij laptops van Ludo had gepikt , Of toen met dat gedoe met Nina en het ontplofte Teluma waar hij de bedrijfs eigenaar was.
Dat Teluma gedoe kwam omdat hij zijn toenmalige vriendin dingen liet doen die een bedrijfsleider zelf hoort te doen. En die laptops heeft hij toch echt zelf gepikt .quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja duh, dat Telumagedoe, daar kon hij niets aan doen.
Wat betreft die laptops, daar zat wat achter, was niet gewoon even een diefstal.
Ja maar daar werd ie min of meer in gechanteerd door die Patricia en die malafide vriend van d'r die een dwarsleasie kreeg door Sjorsquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat Teluma gedoe kwam omdat hij zijn toenmalige vriendin dingen liet doen die een bedrijfsleider zelf hoort te doen. En die laptops heeft hij toch echt zelf gepikt .
Niet met je eens.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat Teluma gedoe kwam omdat hij zijn toenmalige vriendin dingen liet doen die een bedrijfsleider zelf hoort te doen. En die laptops heeft hij toch echt zelf gepikt .
Oja, das nog waar ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef Frey het volgende:
Patricia had de laptops gepikt, Bing bracht ze juist terug.
Ah dat was het ja, toen was die ubersukkel van een Bing ook nog boos op Ludo omdat ie hem niet geloofde, waar slaat zoiets op. Ik zou het ook denken als ik zo een figuur in mijn kantoor of huis rond zag lopen met nota bene mijn spullen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef Frey het volgende:
Patricia had de laptops gepikt, Bing bracht ze juist terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |