Jammer dat Sil er op zo een oneervolle manier uitgaat en dat ze zijn personage gebruiken voor de moord op Rutger.quote:
ow Sil was toch niet boeiend tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer dat Sil er op zo een oneervolle manier uitgaat en dat ze zijn personage gebruiken voor de moord op Rutger.
Ik bepaal zelf wel wie ik boeiend vind en boeiend dat had ie wel kunnen worden, maarja deze schrijvers zouden de zoon van Robert en Laura wel op een andere manier weten te verpesten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow Sil was toch niet boeiend toch
Die kop van die Edwin in de shortyquote:
Grrr... ze heeft hem zelf in de schulden `geholpen door hem over te halen te gaan beleggen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor daar komt Charlie de egobig weer omhoog kijken, wat wilt ze dan? Rik kiest toch ook tussen 2 kwaden. Dat soort vrouwen he![]()
![]()
k zeg toch niet dat jij dat niet zelf mag bepalenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wie ik boeiend vind en boeiend dat had ie wel kunnen worden, maarja deze schrijvers zouden de zoon van Robert en Laura wel op een andere manier weten te verpesten.
Ik stelde het maar even vast voor de zekerheid.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
k zeg toch niet dat jij dat niet zelf mag bepalen
Was? 'Vond' bedoel je denk ik?quote:Ik zeg alleen dat ik Sil niet boeiend was
ja vond...quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik stelde het maar even vast voor de zekerheid.
[..]
Was? 'Vond' bedoel je denk ik?
Tja het zal wel makkelijker zijn, om iemand die dan net in de serie zit ( met tijdelijk contract) er uit te schrijven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer van Sil zo als iemand anders laatst al zei waarom zou je een personage eerst sorassen (ik denk dat je het zo schrijft ) Om hem er vervolgens uit te schrijven.
Inderdaad, het hebben van een kind geeft het hele personage juist een beetje zin, jammer dat ze dit van haar afnemen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap het waarom ook niet zo. En Laura is nu net een soort ontwortelde boom in de serie. Ja, d'r kleinzoon zit er nog in en de broer van haar ex-man, maar verder? Waarom zou ze in Meerdijk moeten blijven? Of is dat nou juist de bedoeling van dit alles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie slaat wie dan in elkaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop niet dat Lucas en Bing een herhaling van Dennis en Ray om de Koning wordt zeg
Ik heb die afleveringen eigenlijk gemist, hoe zit dat nou inderdaad. Wat is de functie van Lucas en wat is de functie van Bing?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie slaat wie dan in elkaarbovendien dat kan helemaal niet als Lucas die Bing echt zat is gooit hij hem er gewoon uit. Bing is immers alleen in dienst van Lucas nu toch ?
Lucas financiert de boel, en Bing regelt de boelquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb die afleveringen eigenlijk gemist, hoe zit dat nou inderdaad. Wat is de functie van Lucas en wat is de functie van Bing?
Ik moet bekennen dat ik het ook niet precies weet . Maar de club wordt gefinancierd van het geld van Lucas . Het lijkt mij dan ook zo te zijn dat Lucas de wettige eigenaar is . Zelfs al heeft Bing een lening bij Lucas afgesloten lijkt he me juridisch gezien een niet al te moeilijke zaak willen ze van elkaar af.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb die afleveringen eigenlijk gemist, hoe zit dat nou inderdaad. Wat is de functie van Lucas en wat is de functie van Bing?
Hoe komt Lucas aan dat geld eigenlijk? Lijkt me niet dat Ome Ludo dat zomaar even beschikbaar stelt of hij Pa Stefano dit voor hem geregeld?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lucas financiert de boel, en Bing regelt de boel
Pa Stefano idd. kreeg een grote som met geld toen die 18 werd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe komt Lucas aan dat geld eigenlijk? Lijkt me niet dat Ome Ludo dat zomaar even beschikbaar stelt of hij Pa Stefano dit voor hem geregeld?
Een hele grote som inderdaad, als blijkt dat ie daarmee direct voor zichzelf kan beginnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Pa Stefano idd. kreeg een grote som met geld toen die 18 werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Heeft er altijd deel van uit gemaakt...en ik vond dat altijd het saaiste onderdeel, maarja onze verheven makers zijn een bepaalde weg in geslagen en niemand kan ze daar van af brengen ben ik bangquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
GTST is nu echt 100% relaties hè? In elke scène wordt er wel een dikke pakkert of tongzoen gegeven.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef Frey het volgende:
Morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegenwoordig kunnen ze daar ook geen kant meer mee op. De schrijvers van nu sucken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stefano mag van mij wel een tijdelijke comeback maken altijd wel interessant als hij opduikt .
Kunnen ze nog wel kanten mee op ondanks dat zijn rol de vorige keer echt op was.
Dit dus. Het zat altijd al wel redelijk veel in de serie, maar nu is het gewoon belachelijk veel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
GTST is nu echt 100% relaties hè? In elke scène wordt er wel een dikke pakkert of tongzoen gegeven.
Jep. Is zeker leuk om terug te zienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:29 schreef LetsGame het volgende:
Frey is awesome, voor al die seizoen 13-15 afleveringen (:
Die kun je niet echt met elkaar vergelijken. Sil heeft ze bewust meegemaakt (in de serie dan) en hij is nog een puppie. Die anderen hadden een geschiedenis.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daarom vind ik het ook zo jammer dat Sil nu weg is van de weinige scenes die hij met Laura had kon je toch duidelijk merken dat het moeder en zoon moest voorstellen. Sil en Laura hadden ook veel meer chemie dan bijvoorbeeld sukkel Dennis met Laura en Robert of kneusje Milan met Robert.
Charlie sure is een egoist van het hoogste kaliber.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:34 schreef masja2010 het volgende:
God, wat is Charlie een egoist. Zij helpt Rik in de financiele problemen en dan waardeert ze het nog niet eens dat Rik twee fulltime banen heeft want nu heeft hij geen tijd meer voor Charlie Fischer. Rik verdient juist respect
.
Laat ze dat inderdaad doen zeg, mooier kan haast niet, Laura en hij weer bij elkaar met uiteraard Sil die vervroegd is vrij gelaten. En Babette van Veen wil ook terugkeren (dan heeft Robert zeker iets te doenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:50 schreef Frey het volgende:
Wilbert Gieske: 'Ik mis de gezelligheid op de set'
Tijd voor de terugkeer van A&A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |