Vullie dan wel weer nietquote:Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Was het maar een kut, dan had je er nog wat aan.
Ach ik vul allesquote:
quote:
quote:
quote:Hoogste bod: 1 750 000 ¤ door TeamKoekje
alsof er hier ooit een niveau behaalt wordtquote:
een laag niveau is ook een niveauquote:Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef Xummon het volgende:
[..]
alsof er hier ooit een niveau behaalt wordt
hier doet hij het gewoon hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 17:01 schreef jampot het volgende:
Nee, niet down gaan nu net mn bekermatch begint
volgens mij is het niveau hier lager dan laagquote:Op woensdag 22 september 2010 17:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
een laag niveau is ook een niveau
Niet als ik er ben.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:06 schreef Xummon het volgende:
[..]
volgens mij is het niveau hier lager dan laag
Alsof het helpt als ik er ben.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet als ik er ben.
dan ist nog lager
ja heel erg vaak.. al is het maar een paar seconden..quote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef Flappekz het volgende:
Ennnnnnnnn weer in de lucht. Gebeurt vaak zeg, de laatste tijd
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:46 schreef sportfreak het volgende:
Na een 1-2 achterstand met 3-2 gewonnen, en dus nog steeds in de beker
Ah, speel ik tegen jou? Mijn tegenstander van volgende week hetzelfde.. :pquote:Op woensdag 22 september 2010 19:46 schreef sportfreak het volgende:
Als jouw team nieuw china heet welquote:Op woensdag 22 september 2010 20:19 schreef jampot het volgende:
[..]
Ah, speel ik tegen jou? Mijn tegenstander van volgende week hetzelfde.. :p
Nope helaasquote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als jouw team nieuw china heet wel
Met 3 nederlagen op rij zouden ze nooit weer een bal hebben geraakt, dus wat dat betreft ben ik de beroerdste nietquote:Op woensdag 22 september 2010 13:24 schreef Xummon het volgende:
de hulies van diepFries met een 2-0 nederlaag terug naar het verre friesland gestuurd.
na 2 nederlagen zijn mijn jonkies back
Nice, wordt alleen lastig voor ons om dat in te plannen in de fok!cupquote:Op woensdag 22 september 2010 19:46 schreef sportfreak het volgende:
Ja het maakt alles niet zo gemakkelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
Nice, wordt alleen lastig voor ons om dat in te plannen in de fok!cup
Volgende week is toch die inhaalronde?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
Nice, wordt alleen lastig voor ons om dat in te plannen in de fok!cup
inhaalronde komt idd goed uit, wel verliezen volgende week hequote:Op woensdag 22 september 2010 21:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgende week is toch die inhaalronde?
Als ik dan verlies kan ik de ronde daarna precies instromen.
Als ik win, tja, dat zien we dan wel weer
Ongeveer 50k waard toen.quote:Memorable moments
15-09-2010
12:38 Was promoted from FC Mattheus Eugenius's Youth academy at the age of 17
quote:22-09-2010 (7/43) Sold a player and received 570 000 ¤.
Wit-Rusland komt nog best regelmatig voorbij in de poolquote:Op donderdag 23 september 2010 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Een hele rits uitdagingen uitstaan... ik probeer Bolivia of Wit-Rusland te regelen maar ze happen niet echt
Ja maar ik ben dan altijd te laatquote:Op donderdag 23 september 2010 11:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wit-Rusland komt nog best regelmatig voorbij in de pool
Net zo snel worden als ik!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dan altijd te laat
*gaat meer pinda's etenquote:
Ik welquote:
Bolivia lukt wel. Moet je gewoon geduld voor hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Een hele rits uitdagingen uitstaan... ik probeer Bolivia of Wit-Rusland te regelen maar ze happen niet echt
Opgeven is geen optie hiero.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:05 schreef Drassss het volgende:
Ik heb het opgegeven met de vlaggetjes.
Nu doe ik alleen een willekeurige internationale thuiswedstrijd en hoop ik op een vlaggetje
ja ik klik altijd op lui die dan ook online zijn maar die happen tot nu toe niet... het is dan ook bedtijd daarquote:Op donderdag 23 september 2010 11:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bolivia lukt wel. Moet je gewoon geduld voor hebben.
Ow ok. Ik daag gewoon 25 teams uit in 1 van de laagste regionen en ik voeg mn team toe in de oefenpot voor internationaal en dan het land wat ik hebben wil. Werkt 9 van de 10xquote:Op donderdag 23 september 2010 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja ik klik altijd op lui die dan ook online zijn maar die happen tot nu toe niet... het is dan ook bedtijd daar
Ik daag juist 25 teams uit in de hoogste regionen, die zijn vaak actiever wat betreft vriendschappelijk spelenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow ok. Ik daag gewoon 25 teams uit in 1 van de laagste regionen en ik voeg mn team toe in de oefenpot voor internationaal en dan het land wat ik hebben wil. Werkt 9 van de 10x
Ik heb het idee dat die minder snel zullen accepteren omdat ze me te min vinden of in 1 of andere loterij mee doen om hun stadion iedere week vol te krijgen. Dat laatste vooral met de kleinere landen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:36 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik daag juist 25 teams uit in de hoogste regionen, die zijn vaak actiever wat betreft vriendschappelijk spelen
Alleen ben ik nu aan Algerije toe, en die wordt al best lastig. Hij is vorige week in ieder geval niet gelukt...
Ga wel met de auto naar Duitsland dan!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga eens even gestructeerder vlaggetjes binnen harken. Ging eerst altijd in de oefenpot voor het land waar er maar 1 in zat![]()
De komende weken dus even landen als frankrijk en duitsland halen dus
Ach, als ik met de hele selectie voor 6000 kan vliegen vind ik dat primaquote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga wel met de auto naar Duitsland dan!
@Vullie nog 12 minuten en nog niet overboden.....
Als je je fiets maar thuis laat doelde ik op.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach, als ik met de hele selectie voor 6000 kan vliegen vind ik dat prima
Je hebt hem wel binnen uiteindelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef Outpost76 het volgende:
@Vullie nog 12 minuten en nog niet overboden.....
Ja hij gaf makkelijk op! Vind t eigenlijk ook wel erg weinig 532k voor je speler.......quote:Op donderdag 23 september 2010 12:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt hem wel binnen uiteindelijk
Ja ik ben bang dat ik dit keer mezelf inderdaad heb vergist in het tijdstip van de deadline... mijn winger heeft ook een paar ton te weinig opgebracht... vanaf nu wel weer wat gunstiger deadlines kiezenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hij gaf makkelijk op! Vind t eigenlijk ook wel erg weinig 532k voor je speler.......
Die Wit-Russen zijn zo apatisch als de pest... ze accepteren en weigeren niet... dus kan ik ook niet verder zoeken aangezien al mijn challenges zijn gebruiktquote:Op donderdag 23 september 2010 12:19 schreef MrMoon het volgende:
Zoo.. maar even 25 teams uit Bangladesh uitgenodigd.. ben benieuwd of dat wat gaat worden.. denk het niet, maar goed wie niet waagt..
Je krijgt iig nog meer geld wanneer ik m weer verkoop. Ik train m zelf verder en dus wordt ie meer waard. Das imo een voordeel want bij een ander die m koopt weet je dat niet zeker.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat ik dit keer mezelf inderdaad heb vergist in het tijdstip van de deadline... mijn winger heeft ook een paar ton te weinig opgebracht... vanaf nu wel weer wat gunstiger deadlines kiezen
Ik heb heel suriname weer uitgedaagd.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:19 schreef MrMoon het volgende:
Zoo.. maar even 25 teams uit Bangladesh uitgenodigd.. ben benieuwd of dat wat gaat worden.. denk het niet, maar goed wie niet waagt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Outpost76 op 23-09-2010 12:32:51 ]
Ja en hij heeft deze week ook gespeeld dus je hebt al een week training cadeauquote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je krijgt iig nog meer geld wanneer ik m weer verkoop. Ik train m zelf verder en dus wordt ie meer waard. Das imo een voordeel want bij een ander die m koopt weet je dat niet zeker.![]()
Hij was afgelopen training toch gestegen?
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb heel suriname weer uitgedaagd.Zal wel weer niks worden maar zoals jij al zegt wie niet waagt....
Verder Panama uitgedaagd via de oefenpot. Ook dat zal niet veel worden denk ik maar goed dat zien we vanzelf wel.ik heb Mongolië nog uitgedaagd via de oefenpotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal ook niks worden waarschijnlijk..HT: FC Dinamo Assen (504765)
Die vlieger gaat niet meer op hequote:Op donderdag 23 september 2010 12:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en hij heeft deze week ook gespeeld dus je hebt al een week training cadeau
Niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet meer op he
Hoe heb je Jamaica geregeld dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef vanpers het volgende:
Ik wil deze week mijn 50ste vlagje binnenhalen in uitwedstrijden.
Gister jamaica gehad waar een A speler op een trainingsplaats 3 weken gekregen heeft.
Gelukkig nu een 2 luik tegen de nummer laatst met 0 punten, 1 doelpunt voor en 44 tegen.
Sta zelf nog steeds ongeslagen bovenaan.
Nee, een speler ontvangt alleen training als hij heeft gespeeld bij de club waar hij op het moment van training onder contract staat. Daarom is vroeg op donderdag geen goede tijd om een deadline te hebben, aangezien alle trainingen dat nog moeten beginnen, maar alle wedstrijden wel al zijn geweestquote:
Ik ben een Noobquote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, een speler ontvangt alleen training als hij heeft gespeeld bij de club waar hij op het moment van training onder contract staat. Daarom is vroeg op donderdag geen goede tijd om een deadline te hebben, aangezien alle trainingen dat nog moeten beginnen, maar alle wedstrijden wel al zijn geweest
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat weet ik toch![]()
* Flappekz aait over Vullie's eeeuuhhh...bolletje
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb Mongolië nog uitgedaagd via de oefenpot
zal ook niks worden waarschijnlijk..
* Possie geeft een hand aan Vullie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop dat mijn experimenten eindelijk eens poppenquote:
Same herequote:Op donderdag 23 september 2010 14:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn experimenten eindelijk eens poppen
Heb ik allang!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Uiteindelijk een vlaggetje in Paraguay gescoord
Gewonnen met een lotterijquote:Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe heb je Jamaica geregeld dan?
Ja die hebben wel heel weinig usersquote:Op donderdag 23 september 2010 16:35 schreef vanpers het volgende:
[..]
Gewonnen met een lotterij![]()
Is die zo moeizaam te verkrijgen?
En dat met een tv van 150kquote:23-09-2010 16:17 600 000 ¤ de waterdragers2006
23-09-2010 15:03 273 000 ¤ Vislielākie Kretīni
23-09-2010 09:43 267 000 ¤ BK Øllebrød
23-09-2010 00:54 261 000 ¤ TUTKUMSEVDA SO FC
22-09-2010 15:58 255 000 ¤ RCLAC PAVIA 4 C.F.
22-09-2010 12:51 250 000 ¤ RKDEO
22-09-2010 11:15 82 000 ¤ The Razor's Edge
22-09-2010 00:21 80 000 ¤ TUTKUMSEVDA SO FC
21-09-2010 23:35 78 000 ¤ c.d.WINNER
21-09-2010 23:32 47 000 ¤ AJ Semur
Dat dusquote:Op donderdag 23 september 2010 17:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog nooit wat gewonnen bij die loterijen
tv is niet zaligmakend he, zeker niet in het geval van FC's, SH's en specialiteitenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
Zow dr heeft er 1 ff op de speler geboden waarvan ik dacht dat dat wel eens mijn FC kon worden.![]()
[..]
En dat met een tv van 150k![]()
Dat weet ik en ik was ook wel bereid om er meer voor te betalen maar om nou meer dan het 4 voudige er voor neer te leggen........quote:Op donderdag 23 september 2010 17:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
tv is niet zaligmakend he, zeker niet in het geval van FC's, SH's en specialiteiten
Koop m zelf voor 1000, heb je ook weer een mijlpaal binnen. Mocht je die nog niet hebben....quote:Op donderdag 23 september 2010 17:40 schreef TheVulture het volgende:
Een oud jeugdspelertje van mij wordt echt als een hoer telkens aangeboden voor 0 op de TL maar niemand wil hem hebben
Ik zal eens kijken als ie over 3 dagen weer aflooptquote:Op donderdag 23 september 2010 17:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Koop m zelf voor 1000, heb je ook weer een mijlpaal binnen. Mocht je die nog niet hebben....
Als het een goed/goed FC is, is 600k helemaal geen hoge prijs. Veel goedkoper zul je die niet binnen kunnen halen!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik was ook wel bereid om er meer voor te betalen maar om nou meer dan het 4 voudige er voor neer te leggen........
Gelukkig kan ik er nog een nachtje over slapen.
Je bent me net voor. En 600k is voor eentje zonder skills. Dus als jouw gewilde FC zo'n 150k waard is door z'n skills, zou deze voor zo'n 750k moeten gaanquote:Op donderdag 23 september 2010 17:43 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Als het een goed/goed FC is, is 600k helemaal geen hoge prijs. Veel goedkoper zul je die niet binnen kunnen halen!
Hij heeft uitstekend ervaring, goed leiderschap en formidabel scoren, dus hij zou dan nog meer geld mogen kosten?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:43 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Als het een goed/goed FC is, is 600k helemaal geen hoge prijs. Veel goedkoper zul je die niet binnen kunnen halen!
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij heeft uitstekend ervaring, goed leiderschap en formidabel scoren, dus hij zou dan nog meer geld mogen kosten?Als ie nog een rol kan spelen in je team wel, anders kun je net zo goed een skill-loze FC kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij heeft uitstekend ervaring, goed leiderschap en formidabel scoren, dus hij zou dan nog meer geld mogen kosten?Ja, door zijn uitstekend ervaring is hij goedkoper om tot coach te benoemen, ik neem aan dat je daar in ieder geval een gedeelte van in de aankoopprijs terug zal zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Mwa t is meer een B spits en reserve.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ie nog een rol kan spelen in je team wel, anders kun je net zo goed een skill-loze FC kopen
Dat is zo. Daarom is mn huidige coach ook reusachtig in ervaring. Die heeft all1 iets meer gekost en speelde tot zn blessure in mn A team.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:25 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ja, door zijn uitstekend ervaring is hij goedkoper om tot coach te benoemen, ik neem aan dat je daar in ieder geval een gedeelte van in de aankoopprijs terug zal zien...
Heb m voor de gein ff in mn hotlist gemiktquote:Op donderdag 23 september 2010 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa t is meer een B spits en reserve.
[..]
Dat is zo. Daarom is mn huidige coach ook reusachtig in ervaring. Die heeft all1 iets meer gekost en speelde tot zn blessure in mn A team.
Net 750k geboden. Ik ben benieuwd want ik weet niet of ik morgen bij zn deadline kan zijn.
Altijd lekker, iets in de jeugd om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Talentje wat ik zondag gescout heb (huidig matig Def, potentieel redelijk Passen) kan goed Def halen en zit al op matig Passen. M.a.w. past redelijk perfect in m'n trainingsstraatje en hij kan op 17j0d gepromoveerd worden
Als 't goed is vanavond minstens 2 pops (skilltrades) en 't zou ook fijn zijn wanneer de vormen van m'n beide Keepers weer eens wat aantrekken
Ik heb nog nooit een uitstekend potentieel gehadquote:Op donderdag 23 september 2010 20:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Yup. Heb de luxe dat er inmiddels weer meerdere talentjes in de categorie goed+redelijk rondlopen
Aan de andere kant nog 'maar' 2x een speler met potentie Uitstekend (Vleugelspel respectievelijk Scoren) gehad. Waren beide al zo'n 17 jaar toen ze gescout werden en dat is al weer 1,5-2 jaar geleden. Nouja, die multiskillers (2-3 skills goed/redelijk) zijn ook best leuk, met name wanneer je ze nog snel even op kunt trainen
Ik pas voor het eerst sinds jaren 1tje.. Nu moet ik hem nog trainen en ik heb geen idee op hoe laag/hoog hij zit.. Gelukkig is hij nog 15 jaar.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een uitstekend potentieel gehad
hier nog eentjequote:Op donderdag 23 september 2010 20:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een uitstekend potentieel gehad
lucky bastard.. ik heb alleen ooit eens in de oude methode een 17 jarige uitstekende spits gepullt.. en toen werd er nog niet in dagen gerekend en het was natuurlijk aan het einde van het seizoenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er nu ook eentje... en volgens mij heb ik er ooit al eens eentje eerder gehad
Sterren bij spitsen zijn overrated. Is er al iets bekend over z'n skills (scoutingrapport/trainingsverslagen)?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Kirov het volgende:
Om terug te komen op het luxe probleem bij mijn jeugd:
Ik heb een 15 jarige spits die 7 sterren haalt, is dit hoog?
hij zal matig scoren met matig passen oid zijn gok ik.. Mijn spitsen zijn ook matig en halen 7,5 a 8 sterren..quote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Kirov het volgende:
Om terug te komen op het luxe probleem bij mijn jeugd:
Ik heb een 15 jarige spits die 7 sterren haalt, is dit hoog?
quote:Lennaert Schaars (262102250)
20 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 02-01-2011
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 14-10-2009 (6/40), 3s 1w 2d)
Total Skill Index (TSI): 32 070
Loon: 7 930 ¤/week
126 880 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:Guillaume Chaudron (290669141)
17 jaar en 96 dagen, volgende verjaardag: 10-10-2010
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
(sinds 13-09-2010 (6/43), 1w 4d)
Total Skill Index (TSI): 2 200
Loon: 684 ¤ (570 ¤) /week inclusief 20% bonus
10 944 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Luis Sánchez (296306605)
17 jaar en 54 dagen, volgende verjaardag: 21-11-2010
goed in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
(sinds 13-08-2010 (1/43), 6w)
Total Skill Index (TSI): 970
Loon: 420 ¤ (350 ¤) /week inclusief 20% bonus
6 720 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Schaars hou ik denk ik nog ff, die heeft geen tv.quote:Eldert Couperus (296808039)
17 jaar en 67 dagen, volgende verjaardag: 08-11-2010
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
(sinds 16-08-2010 (2/43), 5w 4d)
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 310 ¤/week
4 960 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Schaars is wel erg fijn, Chaudron zul je leuke winst op pakken lijkt me.quote:Op vrijdag 24 september 2010 06:15 schreef Flappekz het volgende:
4 stijgers in positiespel:
[..]
Schaars hou ik denk ik nog ff, die heeft geen tv.
Chaudron is na 2 trainingen gestegen, gekocht voor 500k. Gaat er weer uit.
Sanchez was gehaald met matig vleugel en matig pm voor 27k. Gaat er weer uit.
Couperus is een prutser uit eigen jeugd. Mag ook weg.
Chaudron zou voor voor een miljoen weg moeten gaan iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Schaars is wel erg fijn, Chaudron zul je leuke winst op pakken lijkt me.
Zelf 2 pops (skilltrades), nu afwachten of ik zondag die 150-200k winst per trade mag pakken..
TSI: +14 570 / -5 840
Verdedigen: +2 / -0
Conditie: +0 / -0
Vorm: +5 / -3
Vorm +1 / -2 in m'n basiself voor zondag. Wel 2 wisselspelers gestegen in vorm
15 jaar is leuk, maar die skills zijn gewoon bagger, en bovendien essentiele skills ... Vermoedelijk zou hij nog één mogelijke talent hebben in een andere skill, maar als dat Wing of passing zou zijn, heb je daaraan niks als Positiespel hooguit zwak is, en scoren slecht...quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:05 schreef Nixx- het volgende:
Johan van de Braak heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
15 jaar?, ik geef hem een kans!
Het kan inderdaad zijn dat de skills bagger blijken, dat zie ik vanzelf wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:58 schreef RM-rf het volgende:
15 jaar is leuk, maar die skills zijn gewoon bagger, en bovendien essentiele skills ... Vermoedelijk zou hij nog één mogelijke talent hebben in een andere skill, maar als dat Wing of passing zou zijn, heb je daaraan niks als Positiespel hooguit zwak is, en scoren slecht...
oftewel, éénmaal testen in DEF en hopen dat hij daarin sterren haalt (minimaal 5 ster), anders is het gewoon een hobbyistje
Bosvelt (17jr en 50 dagen) heeft nu goed vleugelspel en goed verdedigen. Martynov (17jr 30 dagen) is 3 weken geleden aangetrokken voor 625k en is nu 1 - 1,5 miljoen waard met z'n goed positiespel en goed verdedigen.quote:Je trainer Roy Westenborg heeft het volgende vastgesteld:
Jochum Bosvelt: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van redelijk naar goed.
Dmytro Martynov: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van redelijk naar goed.
Ik zou een speler niet later dan woensdagmiddag af laten lopen, maar liever idd dinsdag. In het geval van trainees zelfs dinsdagmiddagquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:39 schreef MrMoon het volgende:
Weer 2 stijgers
[..]
Bosvelt (17jr en 50 dagen) heeft nu goed vleugelspel en goed verdedigen. Martynov (17jr 30 dagen) is 3 weken geleden aangetrokken voor 625k en is nu 1 - 1,5 miljoen waard met z'n goed positiespel en goed verdedigen.
Ik ga Martynov zaterdagavond of zondagavond maar eens op de TL zetten. Dan loopt hij dinsdagavond of woensdagavond af. Ik neig zelf naar dinsdagavond omdat hij woensdag dan nog eventueel kan spelen. (iemand tips wat beter is?)
Je hebt het er maar druk mee!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
9 stijgers.
Dat wordt weer nieuwe spelers kopen.
Heb je weer wat te doen op deze waardeloze vrijdagquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
9 stijgers.
hmmz en maandagavond?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou een speler niet later dan woensdagmiddag af laten lopen, maar liever idd dinsdag. In het geval van trainees zelfs dinsdagmiddag
Ik zit anders nog steeds op de camping. Morgen ben ik pas weer thuis.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je weer wat te doen op deze waardeloze vrijdag
Ohja! Dat was ik vergeten. Nog een beetje goed weer daaro?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zit anders nog steeds op de camping. Morgen ben ik pas weer thuis.
Alleen er even aan denken om de spelers weer zo gunstig mogelijk te verkopen.
Tot en met gisteren was het weer geweldig. Maar vandaag regent het pijpestelen. Met een beetje pech kan ik de boel nat inpakken...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohja! Dat was ik vergeten. Nog een beetje goed weer daaro?
Ah heerlijk natte spullen en gras geurquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tot en met gisteren was het weer geweldig. Maar vandaag regent het pijpestelen. Met een beetje pech kan ik de boel nat inpakken...
mooi dan gaat hij vanavond nog op de TL...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heeft altijd mijn voorkeur. Heeft me geen windeieren gelegd tot op heden.
Yup. Gelukkig heb ik een grote garage waar ik alles in kan laten drogen. Dat is wel zo handig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah heerlijk natte spullen en gras geurZo herkenbaar.
Gestegen op verdedigenquote:Arvid Dijns (IM) (250727386)
21 years and 14 days, Next birthday: 31-12-2010
In solid form, solid stamina.
A pleasant guy who is calm and upright.
Has poor experience and wretched leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius
(since 05-07-2009 (7/39), 3s 15wk 5d)
Total Skill Index (TSI): 20 450
Wage: 3 670 ¤/week
58 720 ¤ /season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Quick
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: formidable
Playmaking: outstanding
Winger: wretched
Passing: solid
Scoring: poor
Set pieces: disastrous
In 3 weken alle 5 mn A trainies gestegen. Woensdag gaat Ronnie op de TL. Ruperto is een projectje en Joni is Koek zn oude trainie.quote:Laatste trainingsrapport (24-09-2010)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
Ronnie Stellwagen
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van briljant naar wonderbaarlijk.
Faas van den Bosch
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van slecht naar zwak. (Ga toch gewoon klaverjassen vent)
Ruperto das Neves
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van matig naar redelijk.
Joni Mäntyneva
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van matig naar redelijk.
Zeur dan ook niet!quote:
quote:Mediaangemiddelde prijs 2 838 000 ¤
Gemiddelde prijs 2 895 400 ¤
Iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef Drassss het volgende:
Nondeknetter das wel een lekker bedrag.
Hey dat jou spelers zoveel testeron hebben dat ze zich zelf blesseren kunnen mijn lieve jongentjes niets aan doen!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wel.. dat je jeugd zo agressief speelt..
En daarbij je staat al dik voor!quote:15:06
Een paar jongens van Dynamo hadden wat last van een overdosis testosteron en gingen wat wilder spelen, wat er uiteindelijk toe leidde dat Dynamo de geblesseerde Dani Grijspaardt moest wisselen voor Dinand Eikema.
misschien is het tijd voor een bezoekje aan de opticienquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd
[..]
Hey dat jou spelers zoveel testeron hebben dat ze zich zelf blesseren kunnen mijn lieve jongentjes niets aan doen!!
[..]
het gaat niet om het resultaat, maar om mn spelers heel te houden en te kunnen trainen.. en je had uit zowel de aanval als het middenveld iemand eruit mogen schoppen, maar niet uit mn verdedigingquote:En daarbij je staat al dik voor!
Nog 2 klaverjassersquote:Ashwin van Walsem
His defending proficiency improved from poor to weak.
İbrahim Buluş
All that hard work paid off! His defending skill improved from disastrous to wretched.
Er staat toch nergens dat een speler van mij dat heeft gedaan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien is het tijd voor een bezoekje aan de opticien
Juist een verdediger. We spelen alle 2 counter jij hebt het balbezit, een betere aanval en een betere verdediging. Mocht ik er ooit door willen komen dan zou dat all1 kunnen als jou verdediging zwakker wordt.quote:het gaat niet om het resultaat, maar om mn spelers heel te houden en te kunnen trainen.. en je had uit zowel de aanval als het middenveld iemand eruit mogen schoppen, maar niet uit mn verdediging
er staat al helemaal niet wat jij posttequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat een speler van mij dat heeft gedaan!
je gunt het mij niet dat mn jeugdspelers getraind worden?quote:Juist een verdediger. We spelen alle 2 counter jij hebt het balbezit, een betere aanval en een betere verdediging. Mocht ik er ooit door willen komen dan zou dat all1 kunnen als jou verdediging zwakker wordt.
muwhahaha gerechtigheidquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer mn evt FC staat al op 816kBen bang dat ik m maar moet laten lopen en voor 1 moet gaan die ook nog in mn A team kan mee spelen.
Dat kwam net zo in de richting als wat jij suggereerde.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er staat al helemaal niet wat jij postte
Natuurlijk wel, maar niet als het om de kop positie gaat.quote:je gunt het mij niet dat mn jeugdspelers getraind worden?
quote:
ik suggereerde alleen dat er iets stond wat niet kloptequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kwam net zo in de richting als wat jij suggereerde.
quote:Natuurlijk wel, maar niet als het om de kop positie gaat.
quote:
Jij zei dat mijn jeugd te agressief was. Dat staat nergens dus hoe kan je dat nou weten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik suggereerde alleen dat er iets stond wat niet klopteen dat was het geval
quote:![]()
quote:
Ja als je dat tegen De Nootjes niet was gelukt dan had het nooit meer goed gekomen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef Flappekz het volgende:
Eindelijk van die laatste plaats af![]()
Ach, ben wel vaker laatste gewordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als je dat tegen die Nootjes niet was gelukt dan had het nooit meer goed gekomen.
Ow dat wist ik niet eens.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, ben wel vaker laatste geworden
Volgens mij GotC, maar dat weet ik ook niet 100% zekerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet eens.Ik hou all1 een beetje bij wie er kampioen zijn geworden. al weet ik dat van vorig seizoen niet meer. Was dat nou GotC of Gijs_ ??
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij GotC, maar dat weet ik ook niet 100% zeker
Ze weet hoe goed mijn geheugen in elkaar zitquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]laat haar dat maar niet lezen!
Tenzij je van billenkoek houd natuurlijk.
Het zelfde als bij de gemiddelde man?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze weet hoe goed mijn geheugen in elkaar zit
Ja bij mij ook. Vorige week netjes 0-2 winnen van GotC en nu wordt ik van de mat geveegd met (tot nu toe) 4-0quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Vorige week win ik met 6-2 en nu sta ik weer achter
quote:Trainingsrapport
Je trainer Marcel Musil heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gestegen! Jonathan Stolker Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in keepen vooruit van bovennatuurlijk naar reusachtig.
Als je dat nou eens met je hoofdteam zou doen zou je VJ nog kunnen winnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zelfde als bij de gemiddelde man?
[..]
Ja bij mij ook. Vorige week netjes 0-2 winnen van GotC en nu wordt ik van de mat geveegd met (tot nu toe) 4-0
ps nog een rode kaart ook.
zie het aantal kaarten en de blessure voor mijn spelerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij zei dat mijn jeugd te agressief was. Dat staat nergens dus hoe kan je dat nou weten?
Wat train jij eigenlijk tegenwoordig? 9, 5 en 9 stijgers i.c.m. 5-5-0 doet me denken aan controlerend spel of openingen maken. En dan is die eerste wel heel erg traag, dus concludeer ik openingen maken en dus Passen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
9 stijgers.
Ja idd afgelopen weekend schoot natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als je dat nou eens met je hoofdteam zou doen zou je VJ nog kunnen winnen
1 gele kaart voor een swalbe, 1 gele kaart voor spelbederf en 1 gele voor het torpoderen van een speler van jou dus zo agressief is dat imo niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zie het aantal kaarten en de blessure voor mijn speler
ik had toch ook al beloofd om je van de mat te vegen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zelfde als bij de gemiddelde man?
[..]
Ja bij mij ook. Vorige week netjes 0-2 winnen van GotC en nu wordt ik van de mat geveegd met (tot nu toe) 4-0
ps nog een rode kaart ook.
Ja maar met deze stats had het niet zo een veeg partij moeten kunnen worden vind ik. Al heb je wel een heerlijke vleugel!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik had toch ook al beloofd om je van de mat te vegen?
en dan te bedenken dat ik van GotC verloren heb
Briljant slechtsquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar met deze stats had het niet zo een veeg partij moeten kunnen worden vind ik. Al heb je wel een heerlijke vleugel!!!![]()
![]()
Tja ik heb dan ook niet echt terecht gewonnen van GotC vind ikke.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Briljant slechts![]()
youthmatchid=43455993
quote:Dmytro Martynov (CV) (297942980)
17 jaar en 30 dagen, volgende verjaardag: 15-12-2010
goed in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen
(sinds 04-09-2010 (4/43), 20d)
Total Skill Index (TSI): 1 410
Loon: 540 ¤ (450 ¤) /week inclusief 20% bonus
8 640 ¤ / seizoen
Deadline: 27-09-2010 20:15 (2 dagen 23u 59m)
Vraagprijs: 750 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: goed
Positiespel: goed
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: slecht
Spelhervatting: rampzalig
quote:Seizoensoverzicht, seizoen 32 (Week 1 - 6)
Totalen
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 637 804 ¤ Spelersloon 453 924 ¤
Sponsorgeld 877 115 ¤ Stadionkosten 259 154 ¤
Verkochte spelers 39 861 992 ¤ Bouwkosten stadion 0 ¤
Commissie 210 520 ¤ Personeel 243 000 ¤
Overig 90 ¤ Jeugdopleiding / scoutingsnetwerk 120 000 ¤
Financieel voordeel 0 ¤ Nieuwe aankopen* 23 812 622 ¤
Overig 78 000 ¤
Rente 0 ¤
Totale inkomsten 41 587 521 ¤ Totale uitgaven 24 966 700 ¤
Seizoensresultaat 16 620 820 ¤
Ik had een kleine 10 miljoen jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmm, 5 miljoen verlies. Je had dus nog genoeg op de bankrekening staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht ik geld tekort komen dan gooi ik mn laatste A trainie wel voor woensdag op de tl en al heb ik dan hulp nodig dan verzoek ik 1 van van mijn lieve mede forum bezoekersmet geld om een bodje te doen.
![]()
iedere week ± 10 nieuwe trainies kopen, die 1 level op trainen en dan met dikke winst verkopen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Flappekz het volgende:
Koekie, welke handelswijze gebruik je nou, en hoe winstgevend is het?
1 level passen dus...hmmz...ok!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
iedere week ± 10 nieuwe trainies kopen, die 1 level op trainen en dan met dikke winst verkopen.
Als ik zijn berichten hier zo lees,....... HEEL ERG VEEL!!!.....
Als ik je advies mag geven zou ik hier geen cent meer voor betalen, tenzij je plannen hebt om van hem een Uitstekend/goed trainer te gaan maken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
Goed mijn (hopelijk) nieuwe FC :
[..]
Mocht ik geld tekort komen dan gooi ik mn laatste A trainie wel voor woensdag op de tl en al heb ik dan hulp nodig dan verzoek ik 1 van van mijn lieve mede forum bezoekersmet geld om een bodje te doen.
quote:Benny van Beers
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van goed naar uitstekend.
Mario Blumer
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van goed naar uitstekend.
Maak me weer aan het twijfelen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als ik je advies mag geven zou ik hier geen cent meer voor betalen, tenzij je plannen hebt om van hem een Uitstekend/goed trainer te gaan maken.
De skills van deze 34-jarige speler met matig conditie zijn mijns inziens nog max 5-6 ton waard. Een goed/goed FC zonder enige skills is ergens rond de 5-6 ton waard.
Als je dan vervolgens gaat kijken naar het geld wat je bespaard bij het intern goed/goed coach maken, dan ligt het verschil tussen wereldklasse en goed ervaring op max 4,5 ton, zie bijvoorbeeld HAG
Met andere woorden betaal je, mijns inziens althans, nu al 1,9 - 6 - 6 - 4,5 = 2,5 ton 'teveel'.
Just my 2 cents
Ik ga voor de combi idd en 2 a 3 ton teveel is voor mij dan niets. Ik heb al miljoenen weg gegooid sinds ik hattrick speel. Ik snap je benadering en t is ook heel logies. Toch denk ik dat je dit soort spelers niet veel goedkoper krijgen kan. Gister ging er een FC met uitstekend ervaring \ goed leiderschap en slechts formidabel scoren al voor bijna een miljoen. terwijl zn TV 150k aangaf. Dit dus puur doordat hij FC is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zoals ik al schreef, als je je middenveld wilt boosten zijn er veel goedkopere opties (1,9 mln vs 6 ton). Als je er een goed/goed-coach van wilt maken ook (1,9 mln minus 4,5 besparing vs 6 ton). Als je voor de combi gaat is het een overweging, echter betaal je mijns inziens dan nu al nog steeds 2-3 ton 'teveel'.
Aan de andere kant, 't is jouw geld, team en jij moet doen wat jou het beste lijkt. Als we het over geld 'over de balk smijten' hebben moet ik geen commentaar hebben met m'n Flinterman-projectje (kleine 11 miljoen investering)
SPOILER: Mijn projectjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan goffer gewoon nog vol door getraint worden en erg hoog komen!quote:Karel van Puffelen (273434272)
19 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 15-12-2010
Netherlands
matig in vorm, conditie goed
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: CSKA Torredembarra
(sinds 19-01-2010 (4/41), 2s 3w 4d)
Total Skill Index (TSI): 30 470
Loon: 14 940 ¤/week inclusief 20% bonus
239 040 ¤ / seizoen
Deadline: 27-09-2010 22:26 (2 dagen 9u 56m)
Vraagprijs: 4 500 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden:
Conditie: goed Keepen: wereldklasse
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Dat projectje heb ik gemist?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zoals ik al schreef, als je je middenveld wilt boosten zijn er veel goedkopere opties (1,9 mln vs 6 ton). Als je er een goed/goed-coach van wilt maken ook (1,9 mln minus 4,5 besparing vs 6 ton). Als je voor de combi gaat is het een overweging, echter betaal je mijns inziens dan nu al nog steeds 2-3 ton 'teveel'.
Aan de andere kant, 't is jouw geld, team en jij moet doen wat jou het beste lijkt. Als we het over geld 'over de balk smijten' hebben moet ik geen commentaar hebben met m'n Flinterman-projectje (kleine 11 miljoen investering)
De bedoeling is dat Kristiaan Flinterman (234904437) over een 6-7 seizoen NT-keeper isquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat projectje heb ik gemist?
Dat is wel een serieus doel zeg! Wat zijn zn stats?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
De bedoeling is dat Kristiaan Flinterman (234904437) over een 6-7 seizoen NT-keeper is
Liep daarbij echter in een bidwar tegen een irritante Roemeen, dus dat kostte me een paar euries meer dan gepland/verwacht. Bovendien moest ik om voldoende geld vrij te maken een aantal spelers op ongunstig tijdstip listen wat nog een keer 1-1,5 miljoen heeft gekost, maar afijn.. Als je zo'n keuze maakt moet je er ook maar vol voor gaan denk ik maar
Zn tv was 2.1 gemiddeld.quote:25-09-2010 (7/43) Zacharias van der Meer Verkocht aan FOROÍN FC ¤ 2 341 000 tsi 16320
Is dat wel haalbaar? Het u-20 heeft al een keeper van 20.49 met 60k tsi, 25k loon en 7 sterren...quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
De bedoeling is dat Kristiaan Flinterman (234904437) over een 6-7 seizoen NT-keeper is
Liep daarbij echter in een bidwar tegen een irritante Roemeen, dus dat kostte me een paar euries meer dan gepland/verwacht. Bovendien moest ik om voldoende geld vrij te maken een aantal spelers op ongunstig tijdstip listen wat nog een keer 1-1,5 miljoen heeft gekost, maar afijn.. Als je zo'n keuze maakt moet je er ook maar vol voor gaan denk ik maar
Die heeft dus niet zoveel def en shquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Is dat wel haalbaar? Het u-20 heeft al een keeper van 20.49 met 60k tsi, 25k loon en 7 sterren...
Nou succes dan maar! Het is natuurlijk wel moeilijk vet om een speler in het, nota bene je eigen, NT te krijgenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die heeft dus niet zoveel def en sh
Ok das wel erg lekker zeg! Ga je m zelf ook nog verder trainen op keepen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hij zit momenteel op 13/11/9, zou over een 4 weken weer moeten poppen op def
Als ie niet zo kaal wasquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:12 schreef Drassss het volgende:
Iemand zin om Pascal te trainen ( 287171565 ) ?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:12 schreef Drassss het volgende:
quote:Hoogste bod: 100 000 ¤ door RKDEO
Zou wel tof zijn als 't lukt, aan de andere kant zijn we dan ook al een 2 kalenderjaren verder. Kan best zijn dat ik dat al met al niet ga trekken en 'm de deur uit doe zodat iemand anders 't klusje af mag maken (GK trainen).quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nou succes dan maar! Het is natuurlijk wel moeilijk vet om een speler in het, nota bene je eigen, NT te krijgen
Heb 'm +- een seizoen geleden aangetrokken toen er wat een noodsituatie was binnen HOG. Onverwacht op TL en geen beschikbare trainer/farm. In ieder geval is 't voorlopig een leuk projectje en hij is erg tof voor m'n defratings als 'ie op goal staatquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok das wel erg lekker zeg! Ga je m zelf ook nog verder trainen op keepen?
Niet als je zelf def traintquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is zelf ook op te trainen.
Dat zou wel zonde zijn dan. Zijn er wel trainers die een tzt 24 jarige trainie willen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als 't lukt, aan de andere kant zijn we dan ook al een 2 kalenderjaren verder. Kan best zijn dat ik dat al met al niet ga trekken en 'm de deur uit doe zodat iemand anders 't klusje af mag maken (GK trainen).
HOG?quote:Heb 'm +- een seizoen geleden aangetrokken toen er wat een noodsituatie was binnen HOG. Onverwacht op TL en geen beschikbare trainer/farm. In ieder geval is 't voorlopig een leuk projectje en hij is erg tof voor m'n defratings als 'ie op goal staat
Mja ik kijk nog wel even. Woensdag gaat mn laatste oude A trainie op de tl dus dan heb ik weer een trainie nodig. Moet all1 oppassen dat ik niet teveel "rommel" ga trainen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij heeft haar hoor![]()
! Dank Outpost. Van mijn part mag je Dicky frikandellen laten bakken
1 van deze 2 zal het veld moeten ruimen tzt en ik denk dat dat toch mn eigen jeugd spelert wordt.quote:14. Dino Beckers
17 jaar en 100 dagen, TSI = 490
matig in vorm, conditie matig [Koppen]
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
16. Dicky Prent
20 jaar en 73 dagen, TSI = 1 600
redelijk in vorm, conditie goed [Onvoorspelbaar]
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
In het tussen seizoen train je neem ik aan ook passen (net als ik) dus daar wordt ie ook beter van. Mijn A trainies zaten op t moment van verkoop bijna allemaal op redelijk, goed of uitstekend passen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet als je zelf def traint
quote:
Ik zag alleen niet dat hij 18 wasquote:Hoogste bod: 102 000 ¤ door FC Erm
dat is toch 'Het Oranje Gevoel' ... de Fed die de meeste dingen regelen rondom het Nationaal Team en U21 van Nederland..quote:
Wat doe je!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:32 schreef Kirov het volgende:
[..]
[..]
Ik zag alleen niet dat hij 18 was
Afgelopen tussenseizoen niet gedaan en deze speler is zelfs daar te kaal voor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In het tussen seizoen train je neem ik aan ook passen (net als ik) dus daar wordt ie ook beter van. Mijn A trainies zaten op t moment van verkoop bijna allemaal op redelijk, goed of uitstekend passen.
Zeer zeker zijn die er wel, zeker met het verdedigen en spelhervatten wat 'ie er straks bij heeft is hij erg interessant voor GK-trainers in de hogere divisies. Daarnaast zijn er altijd gekken die gewoon een speler het NT in willen trainenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zou wel zonde zijn dan. Zijn er wel trainers die een tzt 24 jarige trainie willen?
Het Oranje Gevoel (federatie waar het gros van U-20/NT-betrokkenen in zit)quote:[..]
HOG?
Heb nu wel een kleine 100k teveel salaris, veroorzaakt door blessures bij m'n spitsen en een gokje met een mythisch IM om verder te komen in de beker. Probeer nu 2 spelers (Astrup/Rijnsewijn) zonder al teveel verlies door te verkopen, maar de markt is niet gemakkelijk en ik moet ze boven de tvgl listen. Dus waarschijnlijk ga ik daar uiteindelijk ook een 5-8 ton op moeten toeleggenquote:Ja met zulke ratings geloof ik dat zonder meer!![]()
Ah op die fietsch. Thxquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat is toch 'Het Oranje Gevoel' ... de Fed die de meeste dingen regelen rondom het Nationaal Team en U21 van Nederland..
Bidwarquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat doe je!![]()
Ik had al 40k meer dan de tv geboden zodat ik m kon gaan trainen. Nou moet ik er weer overheen.....
![]()
Verdediger?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat doe je!![]()
Ik had al 40k meer dan de tv geboden zodat ik m kon gaan trainen. Nou moet ik er weer overheen.....
![]()
Te oud en te weinig bijstatsquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:12 schreef Drassss het volgende:
Hmm als je hem tot briljant of meer wilt trainen zou het perfect zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:36 schreef Kirov het volgende:
[..]
Verdediger?Maar goed ik dacht dat het een 17 jarige was en die zijn meer als een ton waard
Zelfs slecht train ik in het tussen seizoen op. Daar word ie all1 maar meer waard van. Zeker omdat je ze seizoenen trainen kan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Afgelopen tussenseizoen niet gedaan en deze speler is zelfs daar te kaal voor.
Ok ik zou het leuk vinden maar erg zonde van mn trainings tijd. Gekken zoals jij bedoel je?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zeer zeker zijn die er wel, zeker met het verdedigen en spelhervatten wat 'ie er straks bij heeft is hij erg interessant voor GK-trainers in de hogere divisies. Daarnaast zijn er altijd gekken die gewoon een speler het NT in willen trainen
een kleine 100k teveel aan salaris!quote:Heb nu wel een kleine 100k teveel salaris, veroorzaakt door blessures bij m'n spitsen en een gokje met een mythisch IM om verder te komen in de beker. Probeer nu 2 spelers (Astrup/Rijnsewijn) zonder al teveel verlies door te verkopen, maar de markt is niet gemakkelijk en ik moet ze boven de tvgl listen. Dus waarschijnlijk ga ik daar uiteindelijk ook een 5-8 ton op moeten toeleggen
Ik heb je weer overboden. Ik wil hem voor Drasss op trainen in verdedigen en passen. Als je m echt wil hebben zal je echt veel meer moeten bieden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:36 schreef Kirov het volgende:
[..]
Verdediger?Maar goed ik dacht dat het een 17 jarige was en die zijn meer als een ton waard
Maakt niet uit ik train m wel.quote:
Ik weet niet waar jij ze vandaan haalt, maar ik heb maar een gelimiteerd aantal trainingsplekken. En mijn beste spelers krijgen dus ook de meeste training in passenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zelfs slecht train ik in het tussen seizoen op. Daar word ie all1 maar meer waard van. Zeker omdat je ze seizoenen trainen kan.
[..]
Ok ik zou het leuk vinden maar erg zonde van mn trainings tijd. Gekken zoals jij bedoel je?![]()
[..]
een kleine 100k teveel aan salaris!Ik heb 80k aan salaris.
Ik heb spelers ook vaak met verlies verkocht. bv mijn international. Daar heb ik toch iets van 6 a 7 ton op verloren.
Als een trainie al op goed zit qua passen train ik ze vaak niet verder omdat dat te lang duurde op de oude manier. Komend tussen seizoen maar eens over dubben.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij ze vandaan haalt, maar ik heb maar een gelimiteerd aantal trainingsplekken. En mijn beste spelers krijgen dus ook de meeste training in passen
Ik zoek nog wel 2 deftrainees, dus als Drasss nou eens verder kijkt vind ik dat alleen maar primaquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb je weer overboden. Ik wil hem voor Drasss op trainen in verdedigen en passen. Als je m echt wil hebben zal je echt veel meer moeten bieden.
[..]
Maakt niet uit ik train m wel.
Sorry, de Prents zijn nogal schaars hehe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel 2 deftrainees, dus als Drasss nou eens verder kijkt vind ik dat alleen maar prima
Hij zal er ongetwijfeld wel meer weten maar ja dan moeten ze wel op de tl staan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel 2 deftrainees, dus als Drasss nou eens verder kijkt vind ik dat alleen maar prima
Het hoeven geen Prenten te zijn hequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sorry, de Prents zijn nogal schaars hehe.
Je hebt wel zeker 1 koper wanneer je een Prent omhoog traintquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:00 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het hoeven geen Prenten te zijn he![]()
Lijkt er wel op ja!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef Kirov het volgende:
Traint iedereen hier verdedigen ofso?
Scorenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef Kirov het volgende:
Traint iedereen hier verdedigen ofso?
Mooi om te weten. Dan zal ik m tzt voor 1 miljoen teveel op de tl zetten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je hebt wel zeker 1 koper wanneer je een Prent omhoog traint
Zonder grappen, maar ik had bijna 1.4 miljoen teveel voor mijn keeper gelapt. Gelukkig zat ik op mijn handen zodat ik niet op bieden kon klikken... Uiteindelijk heb ik maar 4 ton teveel gelapt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi om te weten. Dan zal ik m tzt voor 1 miljoen teveel op de tl zetten.
Zit nu op bijna 280k salaris, 78k daarvan is voor de mythisch IM die ik voor bekerronde 6 had aangeschaft. Dat was een gokje, had de hoop daarmee nog 2 bekerrondes te kunnen overleven (zou ronde 7 indien nodig hebben geMOTSt voor de mijlpaal) en de inkomsten uit kaartverkoop van nog 2 thuiswedstrijden zouden dan salaris + afschrijving dekken. Helaas pindakaas zitten m'n beide keepers al weken in een vormcrisis en weigerde m'n tegenstander me te onderschatten, dus met 1-2 werd ik er uit geknikkerd EN zit ik met Rijnsewijn in m'n maag. Ach, ik heb wel een buffertje en als liefst via p/d promoveer, dan komt 'ie vast ook wel weer van pasquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
een kleine 100k teveel aan salaris!Ik heb 80k aan salaris.
Ik heb spelers ook vaak met verlies verkocht. bv mijn international. Daar heb ik toch iets van 6 a 7 ton op verloren.
Meer dan de tv lappen is normaal hoor. Het gebeurt maar zelden dat men minder dan de tv betaald imo. Ik heb net 300k teveel betaald voor mn FC en nieuwe spits. Volgende week maar een middenvelder kopen zonder FC kansen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonder grappen, maar ik had bijna 1.4 miljoen teveel voor mijn keeper gelapt. Gelukkig zat ik op mijn handen zodat ik niet op bieden kon klikken... Uiteindelijk heb ik maar 4 ton teveel gelapt.![]()
SPOILER: Mijn nieuwe FC en spitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ok hij is zo kaal als wat maar goed ik denk dat ie mede door zn koppen behoorlijk wat goals kan gaan maken.![]()
Dit is wel echt een heeele domme opmerking. Denk er maar eens goed over naquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meer dan de tv lappen is normaal hoor. Het gebeurt maar zelden dat men minder dan de tv betaald imo.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meer dan de tv lappen is normaal hoor. Het gebeurt maar zelden dat men minder dan de tv betaald imo. Ik heb net 300k teveel betaald voor mn FC en nieuwe spits. Volgende week maar een middenvelder kopen zonder FC kansen.Ach hij zal toch wel iets kunnen lijkt me. Prima speler.SPOILER: Mijn nieuwe FC en spitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ok hij is zo kaal als wat maar goed ik denk dat ie mede door zn koppen behoorlijk wat goals kan gaan maken.
Normaal gesproken vind ik het ook niet erg om meer dan de TV te lappen. Als je over een paar ton praat kan het nog wel. Gaan we richting het miljoen is het toch wat minder hehe..
Achja ik kan weer eens geen klere doen. Behalve mijn jeugdpot straks bekijken + nu het live voetbal![]()
Ik ook, want dan maak ik tenminste weer kans om te winnenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:15 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die NU alweer naar het nieuwe seizoen snakt?
Zolang je het kan betalen is er toch niets mis mee. Ik schrok all1 van het bedrag.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zit nu op bijna 280k salaris, 78k daarvan is voor de mythisch IM die ik voor bekerronde 6 had aangeschaft. Dat was een gokje, had de hoop daarmee nog 2 bekerrondes te kunnen overleven (zou ronde 7 indien nodig hebben geMOTSt voor de mijlpaal) en de inkomsten uit kaartverkoop van nog 2 thuiswedstrijden zouden dan salaris + afschrijving dekken. Helaas pindakaas zitten m'n beide keepers al weken in een vormcrisis en weigerde m'n tegenstander me te onderschatten, dus met 1-2 werd ik er uit geknikkerd EN zit ik met Rijnsewijn in m'n maag. Ach, ik heb wel een buffertje en als liefst via p/d promoveer, dan komt 'ie vast ook wel weer van pas
Hier ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:18 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik ook, want dan maak ik tenminste weer kans om te winnen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:15 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die NU alweer naar het nieuwe seizoen snakt?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dit is wel echt een heeele domme opmerking. Denk er maar eens goed over na
Het is m maar geraden dat ie wat kan ja!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach hij zal toch wel iets kunnen lijkt me. Prima speler.
Normaal gesproken vind ik het ook niet erg om meer dan de TV te lappen. Als je over een paar ton praat kan het nog wel. Gaan we richting het miljoen is het toch wat minder hehe..
Achja ik kan weer eens geen klere doen. Behalve mijn jeugdpot straks bekijken + nu het live voetbal
Ik doel dan idd ook op een paar ton niet op een miljoen of meer.quote:Doelpunten in carrière: 144
Hattricks: 13
Hint: De TV is een gemiddeldequote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef Outpost76 het volgende:
Nou dan ben ik zeker dom want ik snap je niet.
[..]
Dat weet ik maar dan snap ik nog niet wat er dom aan is. Meer dan het gemiddelde betalen gebeurt volgens mij vaak.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hint: De TV is een gemiddelde
Niet vaker dan gemiddeldquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dan snap ik nog niet wat er dom aan is. Meer dan het gemiddelde betalen gebeurt volgens mij vaak.
Ik heb de hele serie omlaag geladen maar ik wil meerdere afleveringen branden in een menu en zo dat het met een normale dvd speler af te spelen is. Daar gebruik je ConvertXtoDvd voor. All1 maakt die het te groot om het te branden op een normale dvd dus gebruik ik DvdShrink om het weer kleiner te maken en te branden op een normale dvd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:27 schreef Drassss het volgende:
Ik moet kiezen. Verder gaan met Stargate SG1 (Ik ben alles opnieuw aan het kijken) en seizoen 9 en 10 met ConvertXtoDvd omvormen en branden met Dvd shrink of Dungeon siege 2 verder gaan spelen
Het is echt allemaal Chinees voor me
Dat snap ik. Ik snap all1 niet wat er zo dom is aan mijn opmerking.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet vaker dan gemiddeldHet is niet voor niets een gemiddelde. Als het gemiddelde 1mln is en een speler ging voor 1,5 miljoen, moet de ander dus voor 5 ton gegaan zijn.
Ah!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb de hele serie omlaag geladen maar ik wil meerdere afleveringen branden in een menu en zo dat het met een normale dvd speler af te spelen is. Daar gebruik je ConvertXtoDvd voor. All1 maakt die het te groot om het te branden op een normale dvd dus gebruik ik DvdShrink om het weer kleiner te maken en te branden op een normale dvd.
Dungeons Siege is een computerspel.
Met openingen maken 1 level passen omhoog en dan met winst verkopen inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Flappekz het volgende:
Koekie, welke handelswijze gebruik je nou, en hoe winstgevend is het?
Goh verbazingwekkend!quote:26-09-2010 (7/43) Het gevaar om failliet te gaan lijkt geweken. De bank heeft je financiële situatie nog eens doorgelicht en ze hebben groen licht gegeven om door te gaan!
Bij mij waren het 2 16 jarige en een 17 jarige. De laatste (1 van 16) zou slecht blijven in verdedigen en was een matig alrounder. Nou nee dank je. 16 en dan pas slecht in verdedigen..... Zelfs al zou hij uitstekend hebben kunnen worden had ik m niet genomen denk. Dat red ie vanaf slecht toch niet voor hij gepromoveerd kan worden.quote:Op zondag 26 september 2010 07:46 schreef Drassss het volgende:
Pascal Berns heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Jahoor kom maar bij de ploeg
Ik heb helaas geen ruimte nu om scoren te trainen, moet ik ms maar eens naar gaan kijkenquote:Greetings Mats02! It's about time we had a little chat…
I think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Joey Meulman and is 16.007 years old.
His overall abilities are inadequate, in my opinion. Right now I would say his Winger capabilities are around the weak level. Coach this player right and he will reach his potential of passable Scoring before you know it!
What do you say? Should we give him a chance?
87 dagenquote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Hoor eens, Tommy Hoornik is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel! Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan.
0 dagen, dat is nog eens een meevaller!quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Etienne Amperse en hij is 16 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer slecht zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Had ik met mijn spelert ook wel gewildquote:Op zondag 26 september 2010 12:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
0 dagen, dat is nog eens een meevaller!
Ok hij is al 18 maar of ik m nou met 17 koop op redelijk en als ie 18 is op uitstekend zit of ik koop er 1 maakt imo weinig uit.quote:Lennard Adelaar
18 jaar en 27 dagen, TSI = 1 680
redelijk in vorm, conditie matig [Koppen]
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Ik counter veel dus ja dan kan ik dat passen wel gebruiken ja. Doordat ik al mn A trainies aan het verkopen ben moet ik nog wel iets hebben om ze te vervangen. All1 maar redelijk verdedigers is dan niet voldoende en een 17 jarige met uitstekend verdedigen en wat passen is nu niet te betalen voor mij. Daarbij lijkt het me sterk dat een 17 jarige ( ± 66 dagen) met uitstekend verdedigen voor 4 a 5 ton kopen kan. De tv van deze speler zit al rond de 4 a 5 ton.quote:Op zondag 26 september 2010 14:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Een 17-jarige (halverwege 18) kale uitstekend def kost je 4-5 ton. Als je het Passen nodig hebt voor de prestaties van je A-team kan ik het me voorstellen, in het andere geval zou ik toch echt voor de financiële/trainingsmeerwaarde van de kale 17-jarige gaan..
quote:Mediaangemiddelde prijs 454 750 ¤
Gemiddelde prijs 454 450 ¤
Beetje jammer dit......quote:Omdat je onlangs een personeelslid van dit type aangenomen hebt, kun je er geen meer ontslaan tot 2010-09-29 10:30:27.
Ik heb er 2 (uitstekend def, geen nuttige bijstats) te koop staan. Als jij daar 5 ton voor wilt betalen graagquote:Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik counter veel dus ja dan kan ik dat passen wel gebruiken ja. Doordat ik al mn A trainies aan het verkopen ben moet ik nog wel iets hebben om ze te vervangen. All1 maar redelijk verdedigers is dan niet voldoende en een 17 jarige met uitstekend verdedigen en wat passen is nu niet te betalen voor mij. Daarbij lijkt het me sterk dat een 17 jarige ( ± 66 dagen) met uitstekend verdedigen voor 4 a 5 ton kopen kan. De tv van deze speler zit al rond de 4 a 5 ton.
[..]
Volgens mij heeft ie gister ook 100k+ betaald voor een 18 jarige redelijk defquote:Op zondag 26 september 2010 14:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb er 2 (uitstekend def, geen nuttige bijstats) te koop staan. Als jij daar 5 ton voor wilt betalen graag
train eigenlijk geen scoren maar aangezien de rest poeperdepoep was, deze toch maar genomenquote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Barry Gianotten en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij zwak.
Ik heb het over spelers met passen erbij. Spelers zonder passen heb ik niet veel aan. Tenzij ik een train verzoekje krijg.quote:Op zondag 26 september 2010 14:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb er 2 (uitstekend def, geen nuttige bijstats) te koop staan. Als jij daar 5 ton voor wilt betalen graag
18 jarige kale goed def maar die heb ik nog niet binnen. Daarbij is dat een verzoek trainie das wat anders.quote:Op zondag 26 september 2010 14:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie gister ook 105k betaald voor een 18 jarige redelijk def
Al moet je team wel tegen een ts hitje kunnen als ik zo zn innerlijk bekijk.quote:Barend van den Bosch (278386117)
Tevens, iemand enig idee waarom 'copy player ad to clipboard' niet zou werken?quote:Mieczysław Latacz (124607099)
32 years and 30 days, Next birthday: 17-12-2010
In passable form, passable stamina.
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has excellent experience and poor leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius
(since 06-04-2010 (15/41), 1s 8wk 5d)
Total Skill Index (TSI): 15 230
Wage: 12 972 ¤ (10 810 ¤) /week including 20% bonus
207 552 ¤ /season
Warnings: 1
Injuries: Healthy
TRANSFER-LISTED
Deadline: 29-09-2010 17:51 (3 days 0hr 0min)
Asking price: 0 ¤
Place a bid for this player ¤
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: inadequate
Playmaking: world class
Winger: solid
Passing: weak
Scoring: inadequate
Set pieces: weak
geen idee.. maar ik dacht dat ik de enige was met dat probleem..quote:Op zondag 26 september 2010 17:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Iemand interesse in een oude rot voor op het middenveld?
[..]
Tevens, iemand enig idee waarom 'copy player ad to clipboard' niet zou werken?
Tevens SP-Hoer. Dat kostte wel wat moeite...quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef Armageddon het volgende:
Spits gekocht net. 196307695
3.75 mln
Dat zou ik ook niet weten. Ik kan (zal wel weer noob zijn) dat clipboard niet vinden dus gebruik ik dat nooit. Selecteren, ctrl c en dan ctrl v werkt imo prima.quote:Op zondag 26 september 2010 17:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Tevens, iemand enig idee waarom 'copy player ad to clipboard' niet zou werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |