Als jouw team nieuw china heet welquote:Op woensdag 22 september 2010 20:19 schreef jampot het volgende:
[..]
Ah, speel ik tegen jou? Mijn tegenstander van volgende week hetzelfde.. :p
Nope helaasquote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als jouw team nieuw china heet wel
Met 3 nederlagen op rij zouden ze nooit weer een bal hebben geraakt, dus wat dat betreft ben ik de beroerdste nietquote:Op woensdag 22 september 2010 13:24 schreef Xummon het volgende:
de hulies van diepFries met een 2-0 nederlaag terug naar het verre friesland gestuurd.
na 2 nederlagen zijn mijn jonkies back
Nice, wordt alleen lastig voor ons om dat in te plannen in de fok!cupquote:Op woensdag 22 september 2010 19:46 schreef sportfreak het volgende:
Na een 1-2 achterstand met 3-2 gewonnen, en dus nog steeds in de beker
Ja het maakt alles niet zo gemakkelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
Nice, wordt alleen lastig voor ons om dat in te plannen in de fok!cup
Volgende week is toch die inhaalronde?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
Nice, wordt alleen lastig voor ons om dat in te plannen in de fok!cup
inhaalronde komt idd goed uit, wel verliezen volgende week hequote:Op woensdag 22 september 2010 21:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgende week is toch die inhaalronde?
Als ik dan verlies kan ik de ronde daarna precies instromen.
Als ik win, tja, dat zien we dan wel weer
Ongeveer 50k waard toen.quote:Memorable moments
15-09-2010
12:38 Was promoted from FC Mattheus Eugenius's Youth academy at the age of 17
quote:22-09-2010 (7/43) Sold a player and received 570 000 ¤.
Wit-Rusland komt nog best regelmatig voorbij in de poolquote:Op donderdag 23 september 2010 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Een hele rits uitdagingen uitstaan... ik probeer Bolivia of Wit-Rusland te regelen maar ze happen niet echt
Ja maar ik ben dan altijd te laatquote:Op donderdag 23 september 2010 11:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wit-Rusland komt nog best regelmatig voorbij in de pool
Net zo snel worden als ik!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dan altijd te laat
*gaat meer pinda's etenquote:
Ik welquote:
Bolivia lukt wel. Moet je gewoon geduld voor hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Een hele rits uitdagingen uitstaan... ik probeer Bolivia of Wit-Rusland te regelen maar ze happen niet echt
Opgeven is geen optie hiero.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:05 schreef Drassss het volgende:
Ik heb het opgegeven met de vlaggetjes.
Nu doe ik alleen een willekeurige internationale thuiswedstrijd en hoop ik op een vlaggetje
ja ik klik altijd op lui die dan ook online zijn maar die happen tot nu toe niet... het is dan ook bedtijd daarquote:Op donderdag 23 september 2010 11:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bolivia lukt wel. Moet je gewoon geduld voor hebben.
Ow ok. Ik daag gewoon 25 teams uit in 1 van de laagste regionen en ik voeg mn team toe in de oefenpot voor internationaal en dan het land wat ik hebben wil. Werkt 9 van de 10xquote:Op donderdag 23 september 2010 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja ik klik altijd op lui die dan ook online zijn maar die happen tot nu toe niet... het is dan ook bedtijd daar
Ik daag juist 25 teams uit in de hoogste regionen, die zijn vaak actiever wat betreft vriendschappelijk spelenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow ok. Ik daag gewoon 25 teams uit in 1 van de laagste regionen en ik voeg mn team toe in de oefenpot voor internationaal en dan het land wat ik hebben wil. Werkt 9 van de 10x
Ik heb het idee dat die minder snel zullen accepteren omdat ze me te min vinden of in 1 of andere loterij mee doen om hun stadion iedere week vol te krijgen. Dat laatste vooral met de kleinere landen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:36 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik daag juist 25 teams uit in de hoogste regionen, die zijn vaak actiever wat betreft vriendschappelijk spelen
Alleen ben ik nu aan Algerije toe, en die wordt al best lastig. Hij is vorige week in ieder geval niet gelukt...
Ga wel met de auto naar Duitsland dan!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga eens even gestructeerder vlaggetjes binnen harken. Ging eerst altijd in de oefenpot voor het land waar er maar 1 in zat![]()
De komende weken dus even landen als frankrijk en duitsland halen dus
Ach, als ik met de hele selectie voor 6000 kan vliegen vind ik dat primaquote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga wel met de auto naar Duitsland dan!
@Vullie nog 12 minuten en nog niet overboden.....
Als je je fiets maar thuis laat doelde ik op.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach, als ik met de hele selectie voor 6000 kan vliegen vind ik dat prima
Je hebt hem wel binnen uiteindelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef Outpost76 het volgende:
@Vullie nog 12 minuten en nog niet overboden.....
Ja hij gaf makkelijk op! Vind t eigenlijk ook wel erg weinig 532k voor je speler.......quote:Op donderdag 23 september 2010 12:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt hem wel binnen uiteindelijk
Ja ik ben bang dat ik dit keer mezelf inderdaad heb vergist in het tijdstip van de deadline... mijn winger heeft ook een paar ton te weinig opgebracht... vanaf nu wel weer wat gunstiger deadlines kiezenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hij gaf makkelijk op! Vind t eigenlijk ook wel erg weinig 532k voor je speler.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |