Hij zal er ongetwijfeld wel meer weten maar ja dan moeten ze wel op de tl staan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel 2 deftrainees, dus als Drasss nou eens verder kijkt vind ik dat alleen maar prima
Het hoeven geen Prenten te zijn hequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sorry, de Prents zijn nogal schaars hehe.
Je hebt wel zeker 1 koper wanneer je een Prent omhoog traintquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:00 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het hoeven geen Prenten te zijn he![]()
Lijkt er wel op ja!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef Kirov het volgende:
Traint iedereen hier verdedigen ofso?
Scorenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef Kirov het volgende:
Traint iedereen hier verdedigen ofso?
Mooi om te weten. Dan zal ik m tzt voor 1 miljoen teveel op de tl zetten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je hebt wel zeker 1 koper wanneer je een Prent omhoog traint
Zonder grappen, maar ik had bijna 1.4 miljoen teveel voor mijn keeper gelapt. Gelukkig zat ik op mijn handen zodat ik niet op bieden kon klikken... Uiteindelijk heb ik maar 4 ton teveel gelapt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi om te weten. Dan zal ik m tzt voor 1 miljoen teveel op de tl zetten.
Zit nu op bijna 280k salaris, 78k daarvan is voor de mythisch IM die ik voor bekerronde 6 had aangeschaft. Dat was een gokje, had de hoop daarmee nog 2 bekerrondes te kunnen overleven (zou ronde 7 indien nodig hebben geMOTSt voor de mijlpaal) en de inkomsten uit kaartverkoop van nog 2 thuiswedstrijden zouden dan salaris + afschrijving dekken. Helaas pindakaas zitten m'n beide keepers al weken in een vormcrisis en weigerde m'n tegenstander me te onderschatten, dus met 1-2 werd ik er uit geknikkerd EN zit ik met Rijnsewijn in m'n maag. Ach, ik heb wel een buffertje en als liefst via p/d promoveer, dan komt 'ie vast ook wel weer van pasquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
een kleine 100k teveel aan salaris!Ik heb 80k aan salaris.
Ik heb spelers ook vaak met verlies verkocht. bv mijn international. Daar heb ik toch iets van 6 a 7 ton op verloren.
Meer dan de tv lappen is normaal hoor. Het gebeurt maar zelden dat men minder dan de tv betaald imo. Ik heb net 300k teveel betaald voor mn FC en nieuwe spits. Volgende week maar een middenvelder kopen zonder FC kansen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonder grappen, maar ik had bijna 1.4 miljoen teveel voor mijn keeper gelapt. Gelukkig zat ik op mijn handen zodat ik niet op bieden kon klikken... Uiteindelijk heb ik maar 4 ton teveel gelapt.![]()
SPOILER: Mijn nieuwe FC en spitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ok hij is zo kaal als wat maar goed ik denk dat ie mede door zn koppen behoorlijk wat goals kan gaan maken.![]()
Dit is wel echt een heeele domme opmerking. Denk er maar eens goed over naquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meer dan de tv lappen is normaal hoor. Het gebeurt maar zelden dat men minder dan de tv betaald imo.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meer dan de tv lappen is normaal hoor. Het gebeurt maar zelden dat men minder dan de tv betaald imo. Ik heb net 300k teveel betaald voor mn FC en nieuwe spits. Volgende week maar een middenvelder kopen zonder FC kansen.Ach hij zal toch wel iets kunnen lijkt me. Prima speler.SPOILER: Mijn nieuwe FC en spitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ok hij is zo kaal als wat maar goed ik denk dat ie mede door zn koppen behoorlijk wat goals kan gaan maken.
Normaal gesproken vind ik het ook niet erg om meer dan de TV te lappen. Als je over een paar ton praat kan het nog wel. Gaan we richting het miljoen is het toch wat minder hehe..
Achja ik kan weer eens geen klere doen. Behalve mijn jeugdpot straks bekijken + nu het live voetbal![]()
Ik ook, want dan maak ik tenminste weer kans om te winnenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:15 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die NU alweer naar het nieuwe seizoen snakt?
Zolang je het kan betalen is er toch niets mis mee. Ik schrok all1 van het bedrag.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zit nu op bijna 280k salaris, 78k daarvan is voor de mythisch IM die ik voor bekerronde 6 had aangeschaft. Dat was een gokje, had de hoop daarmee nog 2 bekerrondes te kunnen overleven (zou ronde 7 indien nodig hebben geMOTSt voor de mijlpaal) en de inkomsten uit kaartverkoop van nog 2 thuiswedstrijden zouden dan salaris + afschrijving dekken. Helaas pindakaas zitten m'n beide keepers al weken in een vormcrisis en weigerde m'n tegenstander me te onderschatten, dus met 1-2 werd ik er uit geknikkerd EN zit ik met Rijnsewijn in m'n maag. Ach, ik heb wel een buffertje en als liefst via p/d promoveer, dan komt 'ie vast ook wel weer van pas
Hier ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:18 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik ook, want dan maak ik tenminste weer kans om te winnen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:15 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die NU alweer naar het nieuwe seizoen snakt?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dit is wel echt een heeele domme opmerking. Denk er maar eens goed over na
Het is m maar geraden dat ie wat kan ja!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach hij zal toch wel iets kunnen lijkt me. Prima speler.
Normaal gesproken vind ik het ook niet erg om meer dan de TV te lappen. Als je over een paar ton praat kan het nog wel. Gaan we richting het miljoen is het toch wat minder hehe..
Achja ik kan weer eens geen klere doen. Behalve mijn jeugdpot straks bekijken + nu het live voetbal
Ik doel dan idd ook op een paar ton niet op een miljoen of meer.quote:Doelpunten in carrière: 144
Hattricks: 13
Hint: De TV is een gemiddeldequote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef Outpost76 het volgende:
Nou dan ben ik zeker dom want ik snap je niet.
[..]
Dat weet ik maar dan snap ik nog niet wat er dom aan is. Meer dan het gemiddelde betalen gebeurt volgens mij vaak.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hint: De TV is een gemiddelde
Niet vaker dan gemiddeldquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dan snap ik nog niet wat er dom aan is. Meer dan het gemiddelde betalen gebeurt volgens mij vaak.
Ik heb de hele serie omlaag geladen maar ik wil meerdere afleveringen branden in een menu en zo dat het met een normale dvd speler af te spelen is. Daar gebruik je ConvertXtoDvd voor. All1 maakt die het te groot om het te branden op een normale dvd dus gebruik ik DvdShrink om het weer kleiner te maken en te branden op een normale dvd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:27 schreef Drassss het volgende:
Ik moet kiezen. Verder gaan met Stargate SG1 (Ik ben alles opnieuw aan het kijken) en seizoen 9 en 10 met ConvertXtoDvd omvormen en branden met Dvd shrink of Dungeon siege 2 verder gaan spelen
Het is echt allemaal Chinees voor me
Dat snap ik. Ik snap all1 niet wat er zo dom is aan mijn opmerking.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet vaker dan gemiddeldHet is niet voor niets een gemiddelde. Als het gemiddelde 1mln is en een speler ging voor 1,5 miljoen, moet de ander dus voor 5 ton gegaan zijn.
Ah!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb de hele serie omlaag geladen maar ik wil meerdere afleveringen branden in een menu en zo dat het met een normale dvd speler af te spelen is. Daar gebruik je ConvertXtoDvd voor. All1 maakt die het te groot om het te branden op een normale dvd dus gebruik ik DvdShrink om het weer kleiner te maken en te branden op een normale dvd.
Dungeons Siege is een computerspel.
Met openingen maken 1 level passen omhoog en dan met winst verkopen inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Flappekz het volgende:
Koekie, welke handelswijze gebruik je nou, en hoe winstgevend is het?
Goh verbazingwekkend!quote:26-09-2010 (7/43) Het gevaar om failliet te gaan lijkt geweken. De bank heeft je financiële situatie nog eens doorgelicht en ze hebben groen licht gegeven om door te gaan!
Bij mij waren het 2 16 jarige en een 17 jarige. De laatste (1 van 16) zou slecht blijven in verdedigen en was een matig alrounder. Nou nee dank je. 16 en dan pas slecht in verdedigen..... Zelfs al zou hij uitstekend hebben kunnen worden had ik m niet genomen denk. Dat red ie vanaf slecht toch niet voor hij gepromoveerd kan worden.quote:Op zondag 26 september 2010 07:46 schreef Drassss het volgende:
Pascal Berns heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Jahoor kom maar bij de ploeg
Ik heb helaas geen ruimte nu om scoren te trainen, moet ik ms maar eens naar gaan kijkenquote:Greetings Mats02! It's about time we had a little chat…
I think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Joey Meulman and is 16.007 years old.
His overall abilities are inadequate, in my opinion. Right now I would say his Winger capabilities are around the weak level. Coach this player right and he will reach his potential of passable Scoring before you know it!
What do you say? Should we give him a chance?
87 dagenquote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Hoor eens, Tommy Hoornik is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel! Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
0 dagen, dat is nog eens een meevaller!quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Etienne Amperse en hij is 16 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer slecht zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Had ik met mijn spelert ook wel gewildquote:Op zondag 26 september 2010 12:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
0 dagen, dat is nog eens een meevaller!
Ok hij is al 18 maar of ik m nou met 17 koop op redelijk en als ie 18 is op uitstekend zit of ik koop er 1 maakt imo weinig uit.quote:Lennard Adelaar
18 jaar en 27 dagen, TSI = 1 680
redelijk in vorm, conditie matig [Koppen]
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Ik counter veel dus ja dan kan ik dat passen wel gebruiken ja. Doordat ik al mn A trainies aan het verkopen ben moet ik nog wel iets hebben om ze te vervangen. All1 maar redelijk verdedigers is dan niet voldoende en een 17 jarige met uitstekend verdedigen en wat passen is nu niet te betalen voor mij. Daarbij lijkt het me sterk dat een 17 jarige ( ± 66 dagen) met uitstekend verdedigen voor 4 a 5 ton kopen kan. De tv van deze speler zit al rond de 4 a 5 ton.quote:Op zondag 26 september 2010 14:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Een 17-jarige (halverwege 18) kale uitstekend def kost je 4-5 ton. Als je het Passen nodig hebt voor de prestaties van je A-team kan ik het me voorstellen, in het andere geval zou ik toch echt voor de financiële/trainingsmeerwaarde van de kale 17-jarige gaan..
quote:Mediaangemiddelde prijs 454 750 ¤
Gemiddelde prijs 454 450 ¤
Beetje jammer dit......quote:Omdat je onlangs een personeelslid van dit type aangenomen hebt, kun je er geen meer ontslaan tot 2010-09-29 10:30:27.
Ik heb er 2 (uitstekend def, geen nuttige bijstats) te koop staan. Als jij daar 5 ton voor wilt betalen graagquote:Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik counter veel dus ja dan kan ik dat passen wel gebruiken ja. Doordat ik al mn A trainies aan het verkopen ben moet ik nog wel iets hebben om ze te vervangen. All1 maar redelijk verdedigers is dan niet voldoende en een 17 jarige met uitstekend verdedigen en wat passen is nu niet te betalen voor mij. Daarbij lijkt het me sterk dat een 17 jarige ( ± 66 dagen) met uitstekend verdedigen voor 4 a 5 ton kopen kan. De tv van deze speler zit al rond de 4 a 5 ton.
[..]
Volgens mij heeft ie gister ook 100k+ betaald voor een 18 jarige redelijk defquote:Op zondag 26 september 2010 14:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb er 2 (uitstekend def, geen nuttige bijstats) te koop staan. Als jij daar 5 ton voor wilt betalen graag
train eigenlijk geen scoren maar aangezien de rest poeperdepoep was, deze toch maar genomenquote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Barry Gianotten en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij zwak.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik heb het over spelers met passen erbij. Spelers zonder passen heb ik niet veel aan. Tenzij ik een train verzoekje krijg.quote:Op zondag 26 september 2010 14:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb er 2 (uitstekend def, geen nuttige bijstats) te koop staan. Als jij daar 5 ton voor wilt betalen graag
18 jarige kale goed def maar die heb ik nog niet binnen. Daarbij is dat een verzoek trainie das wat anders.quote:Op zondag 26 september 2010 14:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie gister ook 105k betaald voor een 18 jarige redelijk def
Al moet je team wel tegen een ts hitje kunnen als ik zo zn innerlijk bekijk.quote:Barend van den Bosch (278386117)
Tevens, iemand enig idee waarom 'copy player ad to clipboard' niet zou werken?quote:Mieczysław Latacz (124607099)
32 years and 30 days, Next birthday: 17-12-2010
In passable form, passable stamina.
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has excellent experience and poor leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius
(since 06-04-2010 (15/41), 1s 8wk 5d)
Total Skill Index (TSI): 15 230
Wage: 12 972 ¤ (10 810 ¤) /week including 20% bonus
207 552 ¤ /season
Warnings: 1
Injuries: Healthy
TRANSFER-LISTED
Deadline: 29-09-2010 17:51 (3 days 0hr 0min)
Asking price: 0 ¤
Place a bid for this player ¤
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: inadequate
Playmaking: world class
Winger: solid
Passing: weak
Scoring: inadequate
Set pieces: weak
geen idee.. maar ik dacht dat ik de enige was met dat probleem..quote:Op zondag 26 september 2010 17:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Iemand interesse in een oude rot voor op het middenveld?
[..]
Tevens, iemand enig idee waarom 'copy player ad to clipboard' niet zou werken?
Tevens SP-Hoer. Dat kostte wel wat moeite...quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef Armageddon het volgende:
Spits gekocht net. 196307695
3.75 mln
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |