Gestegen op verdedigenquote:Arvid Dijns (IM) (250727386)
21 years and 14 days, Next birthday: 31-12-2010
In solid form, solid stamina.
A pleasant guy who is calm and upright.
Has poor experience and wretched leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius
(since 05-07-2009 (7/39), 3s 15wk 5d)
Total Skill Index (TSI): 20 450
Wage: 3 670 ¤/week
58 720 ¤ /season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Quick
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: formidable
Playmaking: outstanding
Winger: wretched
Passing: solid
Scoring: poor
Set pieces: disastrous
In 3 weken alle 5 mn A trainies gestegen. Woensdag gaat Ronnie op de TL. Ruperto is een projectje en Joni is Koek zn oude trainie.quote:Laatste trainingsrapport (24-09-2010)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
Ronnie Stellwagen
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van briljant naar wonderbaarlijk.
Faas van den Bosch
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van slecht naar zwak. (Ga toch gewoon klaverjassen vent)
Ruperto das Neves
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van matig naar redelijk.
Joni Mäntyneva
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van matig naar redelijk.
Zeur dan ook niet!quote:
quote:Mediaangemiddelde prijs 2 838 000 ¤
Gemiddelde prijs 2 895 400 ¤
Iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef Drassss het volgende:
Nondeknetter das wel een lekker bedrag.
Hey dat jou spelers zoveel testeron hebben dat ze zich zelf blesseren kunnen mijn lieve jongentjes niets aan doen!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wel.. dat je jeugd zo agressief speelt..
En daarbij je staat al dik voor!quote:15:06
Een paar jongens van Dynamo hadden wat last van een overdosis testosteron en gingen wat wilder spelen, wat er uiteindelijk toe leidde dat Dynamo de geblesseerde Dani Grijspaardt moest wisselen voor Dinand Eikema.
misschien is het tijd voor een bezoekje aan de opticienquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd
[..]
Hey dat jou spelers zoveel testeron hebben dat ze zich zelf blesseren kunnen mijn lieve jongentjes niets aan doen!!
[..]
het gaat niet om het resultaat, maar om mn spelers heel te houden en te kunnen trainen.. en je had uit zowel de aanval als het middenveld iemand eruit mogen schoppen, maar niet uit mn verdedigingquote:En daarbij je staat al dik voor!
Nog 2 klaverjassersquote:Ashwin van Walsem
His defending proficiency improved from poor to weak.
İbrahim Buluş
All that hard work paid off! His defending skill improved from disastrous to wretched.
Er staat toch nergens dat een speler van mij dat heeft gedaan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien is het tijd voor een bezoekje aan de opticien
Juist een verdediger. We spelen alle 2 counter jij hebt het balbezit, een betere aanval en een betere verdediging. Mocht ik er ooit door willen komen dan zou dat all1 kunnen als jou verdediging zwakker wordt.quote:het gaat niet om het resultaat, maar om mn spelers heel te houden en te kunnen trainen.. en je had uit zowel de aanval als het middenveld iemand eruit mogen schoppen, maar niet uit mn verdediging
er staat al helemaal niet wat jij posttequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat een speler van mij dat heeft gedaan!
je gunt het mij niet dat mn jeugdspelers getraind worden?quote:Juist een verdediger. We spelen alle 2 counter jij hebt het balbezit, een betere aanval en een betere verdediging. Mocht ik er ooit door willen komen dan zou dat all1 kunnen als jou verdediging zwakker wordt.
muwhahaha gerechtigheidquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer mn evt FC staat al op 816kBen bang dat ik m maar moet laten lopen en voor 1 moet gaan die ook nog in mn A team kan mee spelen.
Dat kwam net zo in de richting als wat jij suggereerde.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er staat al helemaal niet wat jij postte
Natuurlijk wel, maar niet als het om de kop positie gaat.quote:je gunt het mij niet dat mn jeugdspelers getraind worden?
quote:
ik suggereerde alleen dat er iets stond wat niet kloptequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kwam net zo in de richting als wat jij suggereerde.
quote:Natuurlijk wel, maar niet als het om de kop positie gaat.
quote:
Jij zei dat mijn jeugd te agressief was. Dat staat nergens dus hoe kan je dat nou weten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik suggereerde alleen dat er iets stond wat niet klopteen dat was het geval
quote:![]()
quote:
Ja als je dat tegen De Nootjes niet was gelukt dan had het nooit meer goed gekomen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef Flappekz het volgende:
Eindelijk van die laatste plaats af![]()
Ach, ben wel vaker laatste gewordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als je dat tegen die Nootjes niet was gelukt dan had het nooit meer goed gekomen.
Ow dat wist ik niet eens.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, ben wel vaker laatste geworden
Volgens mij GotC, maar dat weet ik ook niet 100% zekerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet eens.Ik hou all1 een beetje bij wie er kampioen zijn geworden. al weet ik dat van vorig seizoen niet meer. Was dat nou GotC of Gijs_ ??
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij GotC, maar dat weet ik ook niet 100% zeker
Ze weet hoe goed mijn geheugen in elkaar zitquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]laat haar dat maar niet lezen!
Tenzij je van billenkoek houd natuurlijk.
Het zelfde als bij de gemiddelde man?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze weet hoe goed mijn geheugen in elkaar zit
Ja bij mij ook. Vorige week netjes 0-2 winnen van GotC en nu wordt ik van de mat geveegd met (tot nu toe) 4-0quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Vorige week win ik met 6-2 en nu sta ik weer achter
quote:Trainingsrapport
Je trainer Marcel Musil heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gestegen! Jonathan Stolker Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in keepen vooruit van bovennatuurlijk naar reusachtig.
Als je dat nou eens met je hoofdteam zou doen zou je VJ nog kunnen winnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zelfde als bij de gemiddelde man?
[..]
Ja bij mij ook. Vorige week netjes 0-2 winnen van GotC en nu wordt ik van de mat geveegd met (tot nu toe) 4-0
ps nog een rode kaart ook.
zie het aantal kaarten en de blessure voor mijn spelerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij zei dat mijn jeugd te agressief was. Dat staat nergens dus hoe kan je dat nou weten?
Wat train jij eigenlijk tegenwoordig? 9, 5 en 9 stijgers i.c.m. 5-5-0 doet me denken aan controlerend spel of openingen maken. En dan is die eerste wel heel erg traag, dus concludeer ik openingen maken en dus Passen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
9 stijgers.
Dat wordt weer nieuwe spelers kopen.
Ja idd afgelopen weekend schoot natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als je dat nou eens met je hoofdteam zou doen zou je VJ nog kunnen winnen
1 gele kaart voor een swalbe, 1 gele kaart voor spelbederf en 1 gele voor het torpoderen van een speler van jou dus zo agressief is dat imo niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zie het aantal kaarten en de blessure voor mijn speler
ik had toch ook al beloofd om je van de mat te vegen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zelfde als bij de gemiddelde man?
[..]
Ja bij mij ook. Vorige week netjes 0-2 winnen van GotC en nu wordt ik van de mat geveegd met (tot nu toe) 4-0
ps nog een rode kaart ook.
Ja maar met deze stats had het niet zo een veeg partij moeten kunnen worden vind ik. Al heb je wel een heerlijke vleugel!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik had toch ook al beloofd om je van de mat te vegen?
en dan te bedenken dat ik van GotC verloren heb
Briljant slechtsquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar met deze stats had het niet zo een veeg partij moeten kunnen worden vind ik. Al heb je wel een heerlijke vleugel!!!![]()
![]()
Tja ik heb dan ook niet echt terecht gewonnen van GotC vind ikke.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Briljant slechts![]()
youthmatchid=43455993
quote:Dmytro Martynov (CV) (297942980)
17 jaar en 30 dagen, volgende verjaardag: 15-12-2010
goed in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen
(sinds 04-09-2010 (4/43), 20d)
Total Skill Index (TSI): 1 410
Loon: 540 ¤ (450 ¤) /week inclusief 20% bonus
8 640 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Deadline: 27-09-2010 20:15 (2 dagen 23u 59m)
Vraagprijs: 750 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: goed
Positiespel: goed
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: slecht
Spelhervatting: rampzalig
quote:Seizoensoverzicht, seizoen 32 (Week 1 - 6)
Totalen
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 637 804 ¤ Spelersloon 453 924 ¤
Sponsorgeld 877 115 ¤ Stadionkosten 259 154 ¤
Verkochte spelers 39 861 992 ¤ Bouwkosten stadion 0 ¤
Commissie 210 520 ¤ Personeel 243 000 ¤
Overig 90 ¤ Jeugdopleiding / scoutingsnetwerk 120 000 ¤
Financieel voordeel 0 ¤ Nieuwe aankopen* 23 812 622 ¤
Overig 78 000 ¤
Rente 0 ¤
Totale inkomsten 41 587 521 ¤ Totale uitgaven 24 966 700 ¤
Seizoensresultaat 16 620 820 ¤
Ik had een kleine 10 miljoen jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmm, 5 miljoen verlies. Je had dus nog genoeg op de bankrekening staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |