quote:Lennaert Schaars (262102250)
20 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 02-01-2011
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 14-10-2009 (6/40), 3s 1w 2d)
Total Skill Index (TSI): 32 070
Loon: 7 930 ¤/week
126 880 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:Guillaume Chaudron (290669141)
17 jaar en 96 dagen, volgende verjaardag: 10-10-2010
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
(sinds 13-09-2010 (6/43), 1w 4d)
Total Skill Index (TSI): 2 200
Loon: 684 ¤ (570 ¤) /week inclusief 20% bonus
10 944 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Luis Sánchez (296306605)
17 jaar en 54 dagen, volgende verjaardag: 21-11-2010
goed in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
(sinds 13-08-2010 (1/43), 6w)
Total Skill Index (TSI): 970
Loon: 420 ¤ (350 ¤) /week inclusief 20% bonus
6 720 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Schaars hou ik denk ik nog ff, die heeft geen tv.quote:Eldert Couperus (296808039)
17 jaar en 67 dagen, volgende verjaardag: 08-11-2010
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
(sinds 16-08-2010 (2/43), 5w 4d)
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 310 ¤/week
4 960 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Schaars is wel erg fijn, Chaudron zul je leuke winst op pakken lijkt me.quote:Op vrijdag 24 september 2010 06:15 schreef Flappekz het volgende:
4 stijgers in positiespel:
[..]
Schaars hou ik denk ik nog ff, die heeft geen tv.
Chaudron is na 2 trainingen gestegen, gekocht voor 500k. Gaat er weer uit.
Sanchez was gehaald met matig vleugel en matig pm voor 27k. Gaat er weer uit.
Couperus is een prutser uit eigen jeugd. Mag ook weg.
Chaudron zou voor voor een miljoen weg moeten gaan iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Schaars is wel erg fijn, Chaudron zul je leuke winst op pakken lijkt me.
Zelf 2 pops (skilltrades), nu afwachten of ik zondag die 150-200k winst per trade mag pakken..
TSI: +14 570 / -5 840
Verdedigen: +2 / -0
Conditie: +0 / -0
Vorm: +5 / -3
Vorm +1 / -2 in m'n basiself voor zondag. Wel 2 wisselspelers gestegen in vorm
15 jaar is leuk, maar die skills zijn gewoon bagger, en bovendien essentiele skills ... Vermoedelijk zou hij nog één mogelijke talent hebben in een andere skill, maar als dat Wing of passing zou zijn, heb je daaraan niks als Positiespel hooguit zwak is, en scoren slecht...quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:05 schreef Nixx- het volgende:
Johan van de Braak heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
15 jaar?, ik geef hem een kans!
Het kan inderdaad zijn dat de skills bagger blijken, dat zie ik vanzelf wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:58 schreef RM-rf het volgende:
15 jaar is leuk, maar die skills zijn gewoon bagger, en bovendien essentiele skills ... Vermoedelijk zou hij nog één mogelijke talent hebben in een andere skill, maar als dat Wing of passing zou zijn, heb je daaraan niks als Positiespel hooguit zwak is, en scoren slecht...
oftewel, éénmaal testen in DEF en hopen dat hij daarin sterren haalt (minimaal 5 ster), anders is het gewoon een hobbyistje
Bosvelt (17jr en 50 dagen) heeft nu goed vleugelspel en goed verdedigen. Martynov (17jr 30 dagen) is 3 weken geleden aangetrokken voor 625k en is nu 1 - 1,5 miljoen waard met z'n goed positiespel en goed verdedigen.quote:Je trainer Roy Westenborg heeft het volgende vastgesteld:
Jochum Bosvelt: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van redelijk naar goed.
Dmytro Martynov: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van redelijk naar goed.
Ik zou een speler niet later dan woensdagmiddag af laten lopen, maar liever idd dinsdag. In het geval van trainees zelfs dinsdagmiddagquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:39 schreef MrMoon het volgende:
Weer 2 stijgers
[..]
Bosvelt (17jr en 50 dagen) heeft nu goed vleugelspel en goed verdedigen. Martynov (17jr 30 dagen) is 3 weken geleden aangetrokken voor 625k en is nu 1 - 1,5 miljoen waard met z'n goed positiespel en goed verdedigen.
Ik ga Martynov zaterdagavond of zondagavond maar eens op de TL zetten. Dan loopt hij dinsdagavond of woensdagavond af. Ik neig zelf naar dinsdagavond omdat hij woensdag dan nog eventueel kan spelen. (iemand tips wat beter is?)
Je hebt het er maar druk mee!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
9 stijgers.
Dat wordt weer nieuwe spelers kopen.
Heb je weer wat te doen op deze waardeloze vrijdagquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
9 stijgers.
Dat wordt weer nieuwe spelers kopen.
hmmz en maandagavond?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou een speler niet later dan woensdagmiddag af laten lopen, maar liever idd dinsdag. In het geval van trainees zelfs dinsdagmiddag
Ik zit anders nog steeds op de camping. Morgen ben ik pas weer thuis.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je weer wat te doen op deze waardeloze vrijdag
Ohja! Dat was ik vergeten. Nog een beetje goed weer daaro?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zit anders nog steeds op de camping. Morgen ben ik pas weer thuis.
Alleen er even aan denken om de spelers weer zo gunstig mogelijk te verkopen.
Tot en met gisteren was het weer geweldig. Maar vandaag regent het pijpestelen. Met een beetje pech kan ik de boel nat inpakken...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohja! Dat was ik vergeten. Nog een beetje goed weer daaro?
Ah heerlijk natte spullen en gras geurquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tot en met gisteren was het weer geweldig. Maar vandaag regent het pijpestelen. Met een beetje pech kan ik de boel nat inpakken...
mooi dan gaat hij vanavond nog op de TL...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heeft altijd mijn voorkeur. Heeft me geen windeieren gelegd tot op heden.
Yup. Gelukkig heb ik een grote garage waar ik alles in kan laten drogen. Dat is wel zo handig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah heerlijk natte spullen en gras geurZo herkenbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |