In de OP staat dit stukje ook overigens, met werkende linkjes erin.quote:IRC
Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden.
Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.
Hij zou met zijn trainees spelen komende zondag, en ik zou dus weer PIC kunnen spelen.quote:Voorspelling komend weekend:
FC Bifröst - Laika Rulez = 3-1
* AFC AJAX * - FC AXE = 4-0
''slayer'''77 - Serp = 0-2
Deutsche Mannsc - TeamKoekje = 0-8
woensdag is altijd wat lastig voor mij (en ik denk wel voor meerdere) omdat het dan rond etenstijd is..quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
De chat is ook op de woensdagspeeldag gewoon open. Zeker nu er nog teams in de beker zitten.
[..]
In de OP staat dit stukje ook overigens, met werkende linkjes erin.
Dus komt allen.
Dat is niet slim. Ik sta ondertussen met 0-1 voor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:18 schreef TheVulture het volgende:
Shit ik speel nu beker maar weet niet zeker of ik wel PIC heb gekozen...
nice.. en behaal je zondag dan wel een overwinning?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik moet uit tegen iemand uit VI. Met een PIC komende zondag, en dan woensdag met normal spelen, dan moet ik weer een ronde verder komen.
Waarschijnlijk wel. Mijn tegenstander gaat met zijn B-team spelen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nice.. en behaal je zondag dan wel een overwinning?
dat is nu al zeker?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Mijn tegenstander gaat met zijn B-team spelen.
quote:
Hij heeft gewonnen, dus ik ga ervan uit dat het zeker is.quote:10:39 Van: Joopf
Hey RealBizkit,
Ik ga het zondag rustig aan doen en speel met m'n trainees (of ik moet vanavond uit de beker vliegen...) Doe er je voordeel mee.
ja idd.. wel lekker dan om te weten.. weet hij ook dat jij het rustig aan gaat doen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft gewonnen, dus ik ga ervan uit dat het zeker is.
Nee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja idd.. wel lekker dan om te weten.. weet hij ook dat jij het rustig aan gaat doen?
Misschien dat ik dat na de training van vrijdag nog even doe.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en dat ga je hem dus ook niet vertellen
vormafhankelijk dus..quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat na de training van vrijdag nog even doe.
Even kijken of het niet te veel drukt op mijn ratings inderdaad.quote:
nee dat lijkt me idd wat onhandig.. ach gewoon niet vermelden..quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even kijken of het niet te veel drukt op mijn ratings inderdaad.
Maar ook dan moet ik het nog even overwegen met mezelf. Het grote probleem is dat ik op vakantie ben vanaf morgen (tot en met maandag), dus ik moet even via mijn telefoon inloggen op mijn PC thuis om via HO! te kunnen zien wat de trainingsresultaten zijn. En dat is niet heel fijn werken kan ik je zeggen...
Dat lijkt me misschien wel de beste conclusie. Wat niet weet, wat niet deert. Of misschien dat hij FOK! nog vind, dan kan hij het hier lezen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee dat lijkt me idd wat onhandig.. ach gewoon niet vermelden..
ach ja dat merk je dan wel.. in ieder geval een prettige vakantie toegewenst alvast.. ik ga voetbal kijkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat lijkt me misschien wel de beste conclusie. Wat niet weet, wat niet deert. Of misschien dat hij FOK! nog vind, dan kan hij het hier lezen.
De beginnershandleiding op HAG lezen is een heel goed begin.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:35 schreef StijnDa het volgende:
Het lijkt me best leuk, ben er nu een uur mee bezig geweest maar ik snap er nog niet zo heel veel van![]()
Komt goed hoop ik.
Vaag. Maar maakt niet uit, het is niet meer nodig. Ik heb besloten dat ik ga hopen dat mijn tegenstander van zondag wederom geen opstelling maakt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:13 schreef The_Hives het volgende:
hmmz, dat is vreemd. Als ik je spelers bekijk zie ik inderdaad dat icoontje dat ze te koop staan. Klik ik op de speler, dan kan ik nergens bieden![]()
Heb 3 miljoen op mn rekening, dus geld kan het probleem niet zijn. Ben ik geband van spelers kopen ofzo
Psycholoog en accountant ontslaan en daar woordvoerders voor aannemen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:18 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben bijna door de handleiding heen
Heeft iemand nog wat tips?
Personeel bijv. ik heb nu dit:
Keeperstrainers 0 0 ¤
Assistent-trainers 2 3 600 ¤
Sportpsychologen 1 1 800 ¤
Woordvoerders 0 0 ¤
Accountants 1 1 800 ¤
Fysiotherapeuten 1 1 800 ¤
Dokters 0 0 ¤
Totaal 5 9 000 ¤
En wat is PIC?
Oké goed.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Psycholoog en accountant ontslaan en daar woordvoerders voor aannemen.
Dat kan ik via mijn telefoon niet snel zien, dus daar moeten anderen je op ditmoment bij helpen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké goed.
Verder nog iets? Vooralsnog geld genoeg.
quote:Lennaert Schaars (262102250)
Nederland 18 jaar en 103 dagen, volgende verjaardag: 23-05-2010
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 14-10-2009)
Total Skill Index (TSI): 20 550
Loon: 1 810 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
En nog een C-trainee...quote:Arnoud Jalink (278096876)
Nederland 17 jaar en 81 dagen, volgende verjaardag: 14-06-2010
goed in vorm, conditie redelijk
Een gemeen persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 23-02-2010)
Total Skill Index (TSI): 1 780
Loon: 450 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Gaat goed hoor, ben gewoon aan het werk vandaag. Dinnetje heeft vannacht gewerkt, die ligt nu lekker te slapenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:42 schreef The_Hives het volgende:
es geht. Beetje aan het 'wachten' totdat ik naar mn werk moet. En met jou? (en het dinnetje)
Heb je hem zelf al geprobeerd? Volgens het forum is 1.426 nog zonder de nieuwe ME namelijk...quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:15 schreef Flappekz het volgende:
De nieuwe Hattrick Organizer, voor de nieuwe ME:
http://ho1.sourceforge.net/nightly/
Nog niet, maar las in HT-T dat ie wel goed werktequote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je hem zelf al geprobeerd? Volgens het forum is 1.426 nog zonder de nieuwe ME namelijk...
Top!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:15 schreef Flappekz het volgende:
De nieuwe Hattrick Organizer, voor de nieuwe ME:
http://ho1.sourceforge.net/nightly/
Prima, dan ga ik die ook proberen als ik weer thuis ben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog niet, maar las in HT-T dat ie wel goed werkte
Goedemiddag inmiddelsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:01 schreef Flappekz het volgende:
Goedemorgen en welkom in de Fok! Echoput
Prima training gehad, 3 spelers gestegen op vleugelspel:
[..]
[..]
En nog een C-trainee...
Schaars heeft ook al 2 of 3 pm-trainingen erbij, Jalink kwam ooit uit mn eigen jeugd met goed vleugel en redelijk pm
3.490.000 voor betaald. Was het openingsbod en is niemand overheen gegaan. Ik zou bijna gaan denken dat teveel heb betaald, wat vinden jullie?quote:25. Henri Raittila (152297746)
27 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 08-06-2010
redelijk in vorm, conditie goed
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: ADO'67 (sinds 12-05-2010)
Total Skill Index (TSI): 38 970
Loon: 11 220 ¤/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: briljant
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: mythisch
Ik weet niet hoe zijn TV ligt. Maar de prijs van spelers van die leeftijd met wonderbaarlijk scoren en minimaal goed passen ligt beduidend lager, maar aangezien deze briljant passen heeft en nog wel eens een vrije trap erin zal schieten heb je niet veel te veel betaald of zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:18 schreef sportfreak het volgende:
Nieuwe speler gekocht
[..]
3.490.000 voor betaald. Was het openingsbod en is niemand overheen gegaan. Ik zou bijna gaan denken dat teveel heb betaald, wat vinden jullie?
lekker slagveld in de jeugd..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zijn TV ligt. Maar de prijs van spelers van die leeftijd met wonderbaarlijk scoren en minimaal goed passen ligt beduidend lager, maar aangezien deze briljant passen heeft en nog wel eens een vrije trap erin zal schieten heb je niet veel te veel betaald of zo.
Zeg dat wel, één van de spelers die ik had willen promoveren deze week voor 4 weken in de lappenmand! (Al zullen dat er hooguit twee zijn in de jeugd)quote:
excuses daarvoor.. gelukkig was die andere maar 1 week..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zeg dat wel, één van de spelers die ik had willen promoveren deze week voor 4 weken in de lappenmand! (Al zullen dat er hooguit twee zijn in de jeugd)
hij neemt nu mijn standaard opstelling uit HT ook over.. waarschijnlijk een redelijk middenveld morgen.. ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kan jullie melden dat de HO beta prima werkt met de nieuwe engine!
Jestar (NT-coach) komt niet tot de goede middenveldberekeningen..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kan jullie melden dat de HO beta prima werkt met de nieuwe engine!
Bij mij zit HO er ook onder. Vorige week nog toen ik hem manueel instelde en nu hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:01 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Jestar (NT-coach) komt niet tot de goede middenveldberekeningen..
Maar goed, dat niveau zijn wij toch niet
Ik sta 8 miljoen in de plus...quote:Op zondag 16 mei 2010 12:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kak, vergeet al weken achtereen mn dokters te ontslaan, mede daardoor nu ook 322k in de minGelukkig een thuiswedstrijd vanavond.
Ter vervanging van deze:quote:Tobias Falkström
24 jaar en 42 dagen, volgende verjaardag: 25-07-2010
Geboren in: Suomi
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Delft (sinds 16-05-2010 (4/42), )
Total Skill Index (TSI): 48 030
Loon: 23 220 ¤ (19 350 ¤) /week inclusief 20% bonus 371 520 ¤ / seizoen
Conditie: uitstekend
Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht
Passen: goed
Vleugelspel: zwak
Verdedigen: waardeloos
Scoren: bovennatuurlijk
Spelhervatting: slecht
quote:Timo Kurunsaari
34 jaar en 30 dagen, volgende verjaardag: 06-08-2010
Geboren in: Suomi
zwak in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Dynamo Delft (sinds 07-05-2006 (2/29), 13s 2w)
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 636 ¤ (530 ¤) /week inclusief 20% bonus 10 176 ¤ / seizoen
Conditie: matig
Keepen: niet-bestaand
Positiespel: matig
Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht
Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel
Spelhervatting: matig
Ik stond dat ook. Maar heb toen een flinke investering gedaan in de selectie om het kampioenschap te gaan pakken. Resultaat: in de eerste drie wedstrijden twee spannende (lees: coinflips) verloren en al 6pt achter op de nummer 1quote:Op zondag 16 mei 2010 13:37 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik sta 8 miljoen in de plus...
Maar dat doktoren probleem hem ik gisteren opgelost
nice..quote:Op zondag 16 mei 2010 13:40 schreef DeHovenier het volgende:
Zow, nieuw aanvallertje gekocht:
[..]
Ter vervanging van deze:
[..]
Ben benieuwd hoe hij het vanavond doet!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nice..
vanavond voor het eerst met mn gerenoveerde middenveld, ben benieuwd..
quote:Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://widget.mibbit.com/?settings=f55aa93024a90db1bbb28af2dfab9e35&server=irc.tweakers.net&channel=%23fokhattrick is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres
same here...quote:
ik zag het al ja (zocht naar info over het uitbreiden van het stadion).. ziet er mooi uit..quote:Op zondag 16 mei 2010 23:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh ja. De site van HAG is sinds vandaag vernieuwd.
http://www.hagonline.org/
Ik heb heem mijn team ook vernieuwd met 3 uitmuntend 19 jarige verdedigers (trainen op positiespel) en 3 trainees van 17 jaar voor op het middenveld. 2 vleugelspelers met wereldklassen passen/vleugelspel van ieder wel een paar miljoen..quote:Op zondag 16 mei 2010 14:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik stond dat ook. Maar heb toen een flinke investering gedaan in de selectie om het kampioenschap te gaan pakken. Resultaat: in de eerste drie wedstrijden twee spannende (lees: coinflips) verloren en al 6pt achter op de nummer 1
Ik sta nu op 6 uit 4. Ben nu al afhankelijk van anderen om kampioen te worden. Weet niet of ik als 2de wil promoveren. Heb zelf een heel middenveld moeten kopen, een extra spits, een gigantisch goede keeper voor achter mijn def trainees en nog wat reserves. Niet perse voor het B-team maar als standin. Nu was dat niet zo'n probleem, voor 81k had ik al een uitmuntend middenvelderquote:Op maandag 17 mei 2010 08:01 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik heb heem mijn team ook vernieuwd met 3 uitmuntend 19 jarige verdedigers (trainen op positiespel) en 3 trainees van 17 jaar voor op het middenveld. 2 vleugelspelers met wereldklassen passen/vleugelspel van ieder wel een paar miljoen..
En het heeft me geen windeieren gelegd.. Counteren is geweldig! Daarnaast kan ik over 1,5 seizoen ook niet-counter spelen, omdat mijn middenveld dan gewoon weer op niveau is..
en die 8 miljoen heb ik nu over.. even kijken. Sta nu op 10 punten na 4 wedstrijden, helaas gelijk gespeeld gisteren.. Minuut 85 doelpunt tegen
Ik zou zeggen download HO, kijk rond op de TL en voer de spelers handmatig in (via Transfer scout onder functions). Je kunt dan alles uitpuzzelen adhv hoofd- en bijskills.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:35 schreef Kirov het volgende:
Aangezien ik nu serieus kans maak op promotie wil ik mijn team wat versterken. Ik speel nu 5-4-1 en de posities die ik wil verbeteren zijn mijn middenveld(slecht) en mijn aanval(slecht,waardeloos,slecht). Wat voor stats moeten mijn spelers hebben om zwak/matig te worden?
Bij 541 moet je 1 van de spitsen als "extra centrale verdediger" opstellen. HO! zelf zal niet wijzigen. Je zult altijd de opstelling vanuit 442 perspectief zien.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:48 schreef Kirov het volgende:
Dat HO is wel lastig om mee te werken zeg, ik heb het nu voor mekaar dat mijn team in het programma staat maar ik krijg die 5-4-1 opstelling er niet in. Hij blijft op 4-4-2.
Alleen op de goedkoopstequote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef MrMoon het volgende:
iemand die geld heeft voor een openingsbod op een van mijn spelers?
Niveau 1, na 5 PIC = 4,16quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:46 schreef Gijs_ het volgende:
Ik houd misschien binnenkort ook uitverkoop! Ik wil de boel omgooien, want op lange termijn komt het niet goed op deze manier. Als ik mijn topspits, m'n keeper en m'n beste (maar oude) middenvelder houdt en de rest verkoop heb ik dik 20 miljoen te besteden.
Het zal echter een flinke aanslag zijn op m'n TS en die kan ik aan het eind van het seizoen nog wel eens nodig hebben, gezien ik liever niet direct degradeer. Weet iemand of vijf weken PIC'en m'n TS enigszins hersteld vanaf één van de laagste niveaus?
Ja, ik zal iets meer nodig hebben dan bedaard, maar na wat verkoopjes moet niveau 2 wel te handhaven zijn! En misschien ben jij aan het eind van het seizoen ook in staat me een handje te helpenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niveau 1, na 5 PIC = 4,16
Niveau 2, na 5 PIC = 8,32
Dus op zich moet het wel lukken om weer op Bedaard te komen.
Dat moet wel lukken ja. Wij spelen gewoon weer mooi PIC tegen elkaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik zal iets meer nodig hebben dan bedaard, maar na wat verkoopjes moet niveau 2 wel te handhaven zijn! En misschien ben jij aan het eind van het seizoen ook in staat me een handje te helpen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken ja. Wij spelen gewoon weer mooi PIC tegen elkaar.
Verdedigen. Werkt bij mij al tijden prima.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Dan nog even bedenken wat ik ga trainen! En heel erg hopen dat ik nog wat punten pak de komende 2 wedstrijden.
Wilde bieden op Ívar Johnson maar vind het ietwat tricky zo'n bedragquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef MrMoon het volgende:
iemand die geld heeft voor een openingsbod op een van mijn spelers?
ik snapte je opmerking al niet, maar nu wel.. gisteravond stond de tv op zo'n 3,2 miljoen gemiddeld..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:27 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Wilde bieden op Ívar Johnson maar vind het ietwat tricky zo'n bedrag
Ja, misschien dat i kmorgen dat biedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik snapte je opmerking al niet, maar nu wel.. gisteravond stond de tv op zo'n 3,2 miljoen gemiddeld..
het is geen noodzaak meer, maar wel bedankt voor het aanbod.. als je echt interesse hebt, mag je natuurlijk wel biedenquote:
Daar zat ik idd aan te denken!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verdedigen. Werkt bij mij al tijden prima.
Sterk middenveld en sterke aanval, meer heb je niet nodig.
Ik zit er sterk over na te denken om na mijn bekeravontuur te switchen van passen naar keepen training. De meeste trainees beginnen wat oud voor training te worden, en ik heb niet het idee dat passen veel opbrengt... Helemaal na de wijzigingen voor TDFW's. En keepen lijkt me lekker makkelijk en veel tactische ruimtequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daar zat ik idd aan te denken!Ook omdat je tactisch lekker veel mogelijkheden hebt.
Alleen als ik wat ga skilltraden af en toe vis ik wel in dezelfde vijver als jou en Frituurvetpet!
Ik heb momenteel geen tijd meer om te skilltraden helaas. Dus mij zit je op dit moment niet in het vaarwater.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daar zat ik idd aan te denken!Ook omdat je tactisch lekker veel mogelijkheden hebt.
Alleen als ik wat ga skilltraden af en toe vis ik wel in dezelfde vijver als jou en Frituurvetpet!
Keepers trainen is wel lekker voor de rest van je mogelijkheden ja. Ik vraag me alleen altijd af of het wel rendabel is en of je je team er uiteindelijk redelijk jong én sterk mee kunt houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:04 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik zit er sterk over na te denken om na mijn bekeravontuur te switchen van passen naar keepen training. De meeste trainees beginnen wat oud voor training te worden, en ik heb niet het idee dat passen veel opbrengt... Helemaal na de wijzigingen voor TDFW's. En keepen lijkt me lekker makkelijk en veel tactische ruimteDaarnaast heb ik kort geleden al een vrij jonge eerste keeper aangetrokken, dus ik hoef dan alleen een tweede keeper te kopen!
Uiteindelijk heb ik ook liever lange termijn trainees hoor, maar soms om wat tijd te overbruggen is het wel lekker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen tijd meer om te skilltraden helaas. Dus mij zit je op dit moment niet in het vaarwater.
quote:Gegroet IJsbrand! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hoor eens, Erben Warnaar is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Wat levert het je nou op, dat keepers trainen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef DeHovenier het volgende:
Keepers trainen ftw!
Als de jeugdwedstrijd vandaag afgelopen is kan ik weer een 17jarige goed keeper met zwak verdedigen uit m'n jeugdopleiding pullen. Dat is de 7e al ofzo
En de volgende trainee dient zich alweer aan
[..]
Over skilltraden gesproken, iemand openingsboden op:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de jeugd, maar over mijn a-team hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef DeHovenier het volgende:
Keepers trainen ftw!
Als de jeugdwedstrijd vandaag afgelopen is kan ik weer een 17jarige goed keeper met zwak verdedigen uit m'n jeugdopleiding pullen. Dat is de 7e al ofzo
En de volgende trainee dient zich alweer aan
[..]
Mijn tegenstander is me aan het proberen te verleiden om anders te spelen dan ik van plan was...quote:
Ja, maar hij traint het ook in zijn 'gewone' team voor zover ik weet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de jeugd, maar over mijn a-team he
Op wat voor manier?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn tegenstander is me aan het proberen te verleiden om anders te spelen dan ik van plan was...
quote:19-05-2010 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 75 ¤
Door te zeggen dat hij een slechte TS heeft, hij geen zwakke plek bij mij heeft kunnen ontdekken. En hij wil graag weten hoe ik ga spelen straks.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]kijk dat zijn de bedragen waar je het voor doet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]kijk dat zijn de bedragen waar je het voor doet
Altijd leuk zulke tegenstandersquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Door te zeggen dat hij een slechte TS heeft, hij geen zwakke plek bij mij heeft kunnen ontdekken. En hij wil graag weten hoe ik ga spelen straks.
Yup. Maar ik blijf gewoon bij mijn normale plan. Vanavond voor de eerste keer zonder PIC spelen.quote:
dat is idd het verstandigst je moet je tegenstander niet wijzer maken dan hij al is..quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Maar ik blijf gewoon bij mijn normale plan. Vanavond voor de eerste keer zonder PIC spelen.
En dan komende zondag weer PIC spelen, maar dat ligt natuurlijk aan de kaarten en/of blessures.
Ik heb hem doorgeven dat ik 352 speel. Maar dat speel ik al het hele seizoen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is idd het verstandigst je moet je tegenstander niet wijzer maken dan hij al is..
Als je gaat switchen van training, dan zou ik dat laatste doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:50 schreef Gijs_ het volgende:
Ik zit nog een beetje in dubio over wat te doen met mijn topspits. Vermoedelijk popt ie vrijdag naar reusachtig. Met goed passen en matig vleugelspel zou ie dan zo'n 5,5 miljoen op moeten kunnen brengen. Ik weet niet of ik hem moet houden, zodat ie nog jaren mee kan in mijn team, of dat ik hem beter kan verkopen. Als ik hem verkoop kan ik een spits met meer ervaring aantrekken en houd ik nog geld over. Iemand hier een idee over?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Flappekz
Outpost76
RealBizkit666
Pietverdriet
Robar
FrituurVetPet
FutureFairytale
Psychonikeo
MrMoon
TheVulture
Gijs_
motorbloempje
ColdFeet
tong80
golfer
RobinOok
NelisZ
GotC
TheArt
minilot
Curiosity
DarkElf
Enfermera
TargaFlorio
Windigo
uniekhoorn
Mirjam
Leatherface
marcodej
Tezz
Butterfly91
wimderon
Sylvana
Erasmo
LieLie
Sautor
beertenderrr
DeHovenier
Szura
elby1988
casper019
KiwiTjuHh
-Mellow-
Proud2beDiepfries
littledrummergirl
_Ophelia_
franklop
Wombcat
SaintOfKillers
Tommeke
Flappie is ook al mijn grootste vriendjequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:03 schreef The_Hives het volgende:
HeyFlappie
![]()
jij bent mijn grootste vriendje op Fok!
[..]
Flappekz
Outpost76
RealBizkit666
Psychonikeo
FrituurVetPet
MrMoon
TheVulture
NelisZ
rompompom
Proud2beDiepfries
foetre
GotC
Xummon
elby1988
Ruudt
ScudRaket
Puala
Robar
The_Hives
DeHovenier
Lyzio
RemCOW
Dynia
Clesar03
Paaskonijn
Jaheur
pekel
augurkenkoning
airedale1002
Egamer
GeneraalUli
Armageddon
Merson
Kirov
Grumpey
Re
OcinSnetram
One_conundrum
kristyle
taxhaven
Happel
Mangoworks2002
-J-D-
mindyourstep
sportfreak
drummerdude
borisz
Ender_Wiggin
ArTiC
Silver_Shark
Flappekz
Outpost76
Gijs_
MrMoon
cptmarco
FrituurVetPet
Psychonikeo
TheVulture
Proud2beDiepfries
NelisZ
elby1988
foetre
rompompom
UncleSam
GotC
Xummon
Dirkh
Ruudt
Klonk
ScudRaket
Puala
Tigertje
Googolplexian
Djeez
D.
The_Hives
DeHovenier
Xessive
RemCOW
Mannee
Paaskonijn
Robar
Lyzio
j95
Spooky4u
Clesar03
pekel
Dynia
airedale1002
augurkenkoning
Re
rival
retanik
zentuin
Jaheur
rickmans
One_conundrum
GeneraalUli
Happel
DriekOplopers
Hier klikken: http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:50 schreef DeHovenier het volgende:
Waar haal je die lijst vandaan?
En waarom sta ik maar 38e
Ah.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier klikken: http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
quote:Iemand anders gebruikt deze tool momenteel. Omdat deze tool heel veel van de zoekserver vraagt, moet je even wachten. Het zoeken voor die user begon om 13:55:40 en de wachttijd bedraagt nog ten hoogste 119 seconden.
Outpost76
Flappekz
RealBizkit666
Psychonikeo
FrituurVetPet
Gijs_
TheVulture
Xummon
Proud2beDiepfries
NelisZ
GotC
foetre
rompompom
Ruudt
elby1988
DeHovenier
Puala
ScudRaket
Lyzio
The_Hives
pekel
Paaskonijn
Robar
Re
Clesar03
EnGCatjuh
Jaheur
RemCOW
PaRoDiUzZ
pjats
Psych-case
sportfreak
airedale1002
Rumille
dndiek
Freezor
Deoxyribonucleic
Grumpey
Egamer
CSI_MIAMI
twisteddlogic
Ender_Wiggin
Happel
borisz
rubbereend
One_conundrum
vogeltjesdans
Rucebo
Donaldo
GeneraalUli
BOOOOOquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:09 schreef MrMoon het volgende:
Flap is niet mijn grootste forumvriendje
[..]
Ruim 37 jaar oud, wat een triest einde van zijn carriere zeg. Zomaar ergens in een nietszeggende Tjechisch stadionnetjequote:Na 67 minuten moest Dinakar Krishnan worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander.
dat is dan idd je geluk geweest.. zit je alleen wel met een manke nelis als coach..quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...mn FC zal nooit meer kunnen voetballen vrees ik:
[..]
Ruim 37 jaar oud, wat een triest einde van zijn carriere zeg. Zomaar ergens in een nietszeggende Tjechisch stadionnetje![]()
maar goed dat ie net naar goed/goed was gestegen
Mja, ik denk dat ik m maar ga verpatsen. Heb m voorlopig toch nog niet nodigquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is dan idd je geluk geweest.. zit je alleen wel met een manke nelis als coach..
met zn goed goed vang je er ook nog wel wat voor.. dat is wel weer leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik m maar ga verpatsen. Heb m voorlopig toch nog niet nodig
Precies.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
met zn goed goed vang je er ook nog wel wat voor.. dat is wel weer leuk
Blessures worden toch gewist tijdens het coach maken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is dan idd je geluk geweest.. zit je alleen wel met een manke nelis als coach..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Blessures worden toch gewist tijdens het coach maken?
In mijn lijstje sta je wel hoog hoorquote:
Salou? En je zit te internetten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In mijn lijstje sta je wel hoog hoor![]()
Kan hem alleen niet copypasten hier vanuit Salou :´)
Inderdaad, beetje de voorzitter uithangen en dan vanwege een lullig bannetje de pijp aan maarten gevenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:24 schreef OcinSnetram het volgende:
psychonikeo ook elke keer in die lijst.. Wat een droeftoeter was dat
Same.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:36 schreef NelisZ het volgende:
Hoe staat het hier trouwens met de bekerhelden?
Ik zit er nog steeds in, en heb naar mijn idee een goede kans om te winnen! Ik speel daarvoor wel normaal, maar dat past wel in mijn schema met zondag een vrij makkelijke thuiswedstrijd
Hier net een 1-0 achterstandquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Same.
En al een 0-2 voorsprong.
quote:TeamKoekje had met 51 procent balbezit een veldoverwicht.
Sommige mensen houden ervan om in hun ootje genomen te worden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hehe. Ik wist dat mijn tegenstander me in het ootje wilde nemen.
[..]
Blijkbaar. Hij zal wel balen dat ik er niet in ben getrapt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sommige mensen houden ervan om in hun ootje genomen te worden.
Heb je geen spelers die nog wat opleveren in de verkoop? Redelijk is vaak al genoeg, iedere 10k helpt als je net bent gestartquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:10 schreef EMCioran het volgende:
Heb sinds een paar dagen ook een team aangewezen gekregen, en wel in de vermaarde Divisie IXVanaf heden begint dus mijn (ongetwijfeld enorm) lange weg naar boven. Ik heb me al een beetje ingelezen en ben in ieder geval begonnen met het kopen van 10 (jonge) middenvelders en het instellen van playmaking-training. Ook heb ik de andere linies ietsjes versterkt. Ik sta wel iets in de min, rond de 30k ofzo, maar dat verdien ik nog wel terug met die license-dingetjes die je aan het begin kan doen.
Ik heb ook staff aagenomen (4 assistenten, 2 spokespersons) en een friendly georganiseerd. Helaas kwam ik er pas later achter dat buitenlandse friendlies niet gunstig zijn voor teams van mijn niveau, dus de volgende keer moet ik maar een team uit NL vinden om mee te sparren. Ook heb ik nu 32 spelers, maar je kunt dacht ik elke 12 uur een speler ontslaan?
Iemand verder nog tips voor een absolute n00b? Mijn team vind je overigens hier
Intussen sta ik 2-0 achter, en ik had ook geen middenveldoverwichtquote:
Edit: 2-1quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Intussen sta ik 2-0 achter, en ik had ook geen middenveldoverwicht
Ben bang dat mijn bekeravontuur vandaag ophoudt...
quote:Willem Wafelbakker
17 jaar en 13 dagen, TSI = 1 510
redelijk in vorm, conditie matig
Heeft waardeloos ervaring en matig leiderschap.
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 7/20 goed
Scoren: 7/20 goed
Spelhervatting: 4/20 zwak
ik had nergens last van..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Bij mij is HT opeens zo traag. Meer mensen daar last van?
Edit: Hij ligt er helemaal uit dus...
Edit2: En weer normaal...
Voor Gijs te hopen dat het met PIC is geweest.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik sta met 1-4 voor.
En gijs heeft het zelfs tot 0-10 geschopt.
Hier ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:43 schreef Gijs_ het volgende:
0-10 inderdaad, met PIC![]()
M'n tegenstander had er blijkbaar geen vertrouwen in en had zijn b-team opgesteld. Wat ik volgende week krijg weet ik niet, hattrick down hier...
Denk het niet. Geen ideale spec, voor U-20 heeft ie niet de ideale leeftijd, en goed/redelijk is helaas niet voldoende. Daarbij krijg je vermoedelijk zijn vleugel en passen niet uitgetraind voor 17.000quote:
Maar altijd mooi om dadelijk in je eerste team te hebben. Enig idee wat het me op zal gaan leveren?quote:
Als ie 17.000 zou zijn, goed vleugel, redelijk passen, matig scoren, technisch .... 9 ton ofzo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maar altijd mooi om dadelijk in je eerste team te hebben. Enig idee wat het me op zal gaan leveren?
En wat daar voor gelukkige bij-stat van positiespel nog bijkomt natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:30 schreef Flappekz het volgende:
Als ie 17.000 zou zijn, goed vleugel, redelijk passen, matig scoren, technisch .... 9 ton ofzo?
Yep, maar tegen de tijd dat al zn stats zijn uitgetraind, is ie al een heel eind op weg qua leeftijd....en dat levert weer minder opquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En wat daar voor gelukkige bij-stat van positiespel nog bijkomt natuurlijk.
Succesquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:36 schreef Lyzio het volgende:
We zullen het zien. Hou jullie op de hoogte ;]
Gaat best hard zoquote:Fan updates
20-05-2010: -9
17-05-2010: -9
13-05-2010: -10
10-05-2010: -10
06-05-2010: -7
Daarvan komen er steeds 3 naar mijn club toe.quote:
quote:20-05-2010: +3
17-05-2010: +3
13-05-2010: +3
10-05-2010: +3
06-05-2010: +3
Schering en inslagquote:Fan updates
20-05-2010: -2
17-05-2010: -2
13-05-2010: -4
10-05-2010: -4
06-05-2010: -2
Interesse weg?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:10 schreef The_Hives het volgende:
ik was al verbaasd dat ik aldoor verloor. Blijk ik totaal geen opstelling te hebben![]()
![]()
Voor de rest van de wedstrijden toch maar een opstelling gemaakt
Is de waarde van Vleugelspel zo gestegen met de nieuwe ME?? Vleugelspel was altijd een goedkope hoofdstat, Passen is bijstat en matig Scoren wordt ook nauwelijks iemand blij van op een Winger, terwijl Technisch daar weer niet de meest ideale spec is. Blijft uiteraard een leuk talentje, ik zou 'm zeker niet afwijzen, 9 ton is echter ongeveer het dubbele van waar ik 'm op ingeschat had (uitgaande van geen Positiespel/Verdedigen uiteraard).quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ie 17.000 zou zijn, goed vleugel, redelijk passen, matig scoren, technisch .... 9 ton ofzo?
Oefenduels verlies ik ook altijd. Die zijn alleen belangrijk voor training, niet voor zeges. En je moet de opstelling gebruiken die het beste bij jou trainingsschema past.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:22 schreef EMCioran het volgende:
Eerste oefenduel met 3-1 verloren![]()
Trouwens, is het handig om meteen met een 3-5-2 opstelling te beginnen? En is het voor Divisie IX voldoende als elke speler passable heeft voor z'n mainskill?
We hebben geruchten gehoord over een ajaxpubliek-awardquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
De nieuwste trend hier wie de meeste fans kan kwijtraken?
Maar die is toch voor de bekerheld die het verste komt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hebben geruchten gehoord over een ajaxpubliek-award
Ach....AZ, Ajax .... allemaal een pot natquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Maar die is toch voor de bekerheld die het verste komt?
Ik dacht dat de award voor vertrekkende fans de AZ-award zou gaan heten...
Neehoor AJAXawardquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach....AZ, Ajax .... allemaal een pot nat
nee dat is de Go Ahead Award...quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
De Ajax award is natuurlijk voor het team met het beste doelsaldo.quote:
Nu je toch aan het duimzuigen bent, verzin de overige clubs er ook ff bij. Mis er een aantalquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:06 schreef Robar het volgende:
[..]
De Ajax award is natuurlijk voor het team met het beste doelsaldo.
De AZ award is voor het team met de meest wispelturige supporters (weg-terug-weg-terug-weg-terug).
De Haarlem award is voor het team met de meeste schulden.
De Feyenoord award is voor het team wat bewust de meeste wedstrijden verloren heeft.
De Twente award is voor het team waarvan we nooit gedacht hadden dat het kampioen zou worden.
De PSV award is voor het team met de meest tegenvallende prestatie.
De Excelsior award is voor het team wat eigenlijk nooit had mogen promoveren.
De Heracles award is voor een fantastisch presterende ploeg, die uiteindelijk met lege handen staat.
De Sparta award is voor het team met de meest fantasievolle opstellingen.
De RKC award is voor de meest kansloze pleg.
De Willem II award is voor de ploeg met de meeste gelukkige uitslagen.
Zo, is het nu duidelijk
Wees zelf eens creatiefquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu je toch aan het duimzuigen bent, verzin de overige clubs er ook ff bij. Mis er een aantal
Nee, met mijn creativiteit op dit vlak zullen een hoop mensen het niet eens zijnquote:
Zoals ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, met mijn creativiteit op dit vlak zullen een hoop mensen het niet eens zijn
Ach ik vergeet Ado Den Haag natuurlijk, daar kun je ook nog wel wat over verzinnen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Juistem. Sowieso alle aanhangers van rood-witte clubs
Over ADO valt altijd wel genoeg te verzinnen iddquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach ik vergeet Ado Den Haag natuurlijk, daar kun je ook nog wel wat over verzinnen.
De Ado award, voor de club die een speler op nonactief zette, maar daar heel snel op terugkwam.
De Ado award, voor de club die geen vertrouwen meer had in zijn trainer, of toch wel?
De Ado award, voor de club met zoveel keepersproblemen dat de sterspeler op doel moest.
ik zou de PSV award toch omruilen voor een Heerenveen Award.. die hebben volgens mij toch een tegenvallender seizoen gehad dan PSV, maar goed ik ben daar dan misschien niet de juiste persoon voor om dat te zeggenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:06 schreef Robar het volgende:
[..]
De AZ award is voor het team met de meest wispelturige supporters (weg-terug-weg-terug-weg-terug).
De Feyenoord award is voor het team wat bewust de meeste wedstrijden verloren heeft.
De Twente award is voor het team waarvan we nooit gedacht hadden dat het kampioen zou worden.
De Heracles award is voor een fantastisch presterende ploeg, die uiteindelijk met lege handen staat.
Zo, is het nu duidelijk
FC Groningen, dramatische eerste seizoenshelft met een come back in de tweede seizoenshelft..quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:15 schreef Robar het volgende:
De Top Oss award voor de ploeg die eigenlijk gedegradeerd was, maar toch mocht blijven
De Volendam award, voor de ploeg die gedegradeerd was en het eigenlijk verdiende nogmaals te degraderen
De Veendam award, voor de ploeg die zijn stadionnaam eindelijk waarheid gemaakt heeft
De andere clubs zijn eigenlijk zo grijs geweest dit seizoen, dat ik er niets bij kan verzinnen, even geduld AUB . . .
Lijkt me goed, maar dan moeten we wel nog een passende voor PSV vindenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zou de PSV award toch omruilen voor een Heerenveen Award.. die hebben volgens mij toch een tegenvallender seizoen gehad dan PSV, maar goed ik ben daar dan misschien niet de juiste persoon voor om dat te zeggen
Zeer goed lijstje moet ik zeggenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Zo, is het nu duidelijk
zonde, maar wel een erg leuke jeugdspelerquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:00 schreef Flappekz het volgende:
Krijg ik zojuist zn max verdedigen te horen:
[ afbeelding ]
Dat ga ik dus nooit meer redden he...
Inderdaad....geen idee hoe ik het aan ga pakken ...quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zonde, maar wel een erg leuke jeugdspeler
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
recalcitrant stuk vretenquote:
Ik zou het in een oefenwedstrijdje een keertje doen. Primaire training op keepen geeft zn potentie weer tijdens de trainingquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg een mail over een jeugspeler die momenteel matig keepen heeft (potentieel onbekend) en potentieel redelijk verdedigen... de keeperscout van -21 wil dat ik zijn max keepenstat ga onderzoeken... wat zouden jullie doen... ik train nu verdedigen en passen vanwege mijn eigen beleid en neig er naar om dit voort te zetten...
wat wil je er van maken? Je kunt natuurlijk ook passen en positiespel trainen..quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad....geen idee hoe ik het aan ga pakken ...
Dat train ik nu idd, primair pm en secundair passen. Puur omdat dat aansluit op mn A-teamquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat wil je er van maken? Je kunt natuurlijk ook passen en positiespel trainen..
dat voegt ook het meest toe aan hem als speler qua stats die hij nu heeft.. je kunt hem als hij uitgetraind is altijd nog eventueel op scoren trainen.. maar dat lijkt me op dit moment niet van belang..quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat train ik nu idd, primair pm en secundair passen. Puur omdat dat aansluit op mn A-team
Klopt....maar het zou zo stoer zijn geweest als ik m had kunnen pullen op 17.0 met 2 keer goed, 2 keer redelijk en een keer matigquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat voegt ook het meest toe aan hem als speler qua stats die hij nu heeft.. je kunt hem als hij uitgetraind is altijd nog eventueel op scoren trainen.. maar dat lijkt me op dit moment niet van belang..
16 jr 28 dagenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou het in een oefenwedstrijdje een keertje doen. Primaire training op keepen geeft zn potentie weer tijdens de training
Goed/redelijk is zo'n beetje de jackpot qua jeugdkeepers
Hoe oud issie?
Ik zie dat je heel binnenkort een friendly mag spelen....daarin zou ik het gewoon een keertje proberen. Friendlies trainen toch minder hard dan competitiewedstrijdenquote:
ja ik zal het eens gaan uitzoeken.. grappig dat hij over deze speler begint terwijl ik net een 17jr goed keepen met slecht verdedigen uitpoepquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zie dat je heel binnenkort een friendly mag spelen....daarin zou ik het gewoon een keertje proberen. Friendlies trainen toch minder hard dan competitiewedstrijden
Da's al niet meer voldoende ....quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja ik zal het eens gaan uitzoeken.. grappig dat hij over deze speler begint terwijl ik net een 17jr goed keepen met slecht verdedigen uitpoep
blijkbaar jaquote:
haha man ik zou al blij zijn met een speler die tenminste op 1 hoofdstat potentieel goed zou zijn..quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt....maar het zou zo stoer zijn geweest als ik m had kunnen pullen op 17.0 met 2 keer goed, 2 keer redelijk en een keer matig
Best frustrerend dat ik er nog 3 heb ik daar niet aan gaan komenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha man ik zou al blij zijn met een speler die tenminste op 1 hoofdstat potentieel goed zou zijn..
ik heb hooguit potentieel redelijk.. maar ja daar zitten ze al op..quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Best frustrerend dat ik er nog 3 heb ik daar niet aan gaan komen
Ik heb er nog 3 met potentieel goed vleugel, eentje met potentieel goed verdedigen en 2 met potentieel goed passenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb hooguit potentieel redelijk.. maar ja daar zitten ze al op..
damn.. het enige dat ik vraag is 3 spelers met potentieel goed scoren en minimaal matig passenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 met potentieel goed vleugel, eentje met potentieel goed verdedigen en 2 met potentieel goed passen
Die 2 met goed passen kunnen verder helemaal nix hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
damn.. het enige dat ik vraag is 3 spelers met potentieel goed scoren en minimaal matig passenof redelijk scoren met goed passen
ik heb ook nog nooit een uitstekend potentieeltje gehad..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die 2 met goed passen kunnen verder helemaal nix hoor
Ik zou weleens een uitstekend potentieeltje willen hebben, die heb ik dan weer nooit gehad.
Of gewoon een stuk of 4 a 5 redelijk allrounders van 15
quote:(22:18) 265 van de 265 door Criwi671
Congrats, you won the Qatar friendly in the FFFF.
nice..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
Dit zijn de gastenboekberichten die je wilt hebben:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zekers! En de wedstrijd is al geregeld ook
Dat klopt, in de competitie kan hij nu niet spelen. Hij kan zijn vriendschappelijke wedstrijd doordeweesk wel gewoon spelen, mocht je dat willenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef StijnDa het volgende:
Even een domme vraag tussendoor![]()
Een van mijn spelers heeft een rode kaart gehad in een competitiewedstrijd, er staat nu zo'n rode kaart achter zijn naam bij de opstelling.
Betekent dit dat hij niet kan spelen omdat hij geschorst is?
Oké, dankjewel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat klopt, in de competitie kan hij nu niet spelen. Hij kan zijn vriendschappelijke wedstrijd doordeweesk wel gewoon spelen, mocht je dat willen
je verward ons met azquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
moet je die feyenoorders zelf zienquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Neehoor AJAXaward
Want joden rennen altijd weg
Je loopt wat achter...quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach....AZ, Ajax .... allemaal een pot nat
zo heb ik ook nog een trainee uit mijn eigen jeugd, die eigenlijk te oud en te slecht is, maar ja eigen jeugd he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:54 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb ook 1 stijger, een E-trainee
18jr30dgn naar goed vleugel, heb ik ooit onverhoopt eens uit de jeugd gehaald
Herkenbaar...Zo heb ik nu een pareltje uit mn eigen jeugd te koop staan...17 jaar, goed pm en uitstekend vleugel en koppen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo heb ik ook nog een trainee uit mijn eigen jeugd, die eigenlijk te oud en te slecht is, maar ja eigen jeugd he?
iets té hoog?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Herkenbaar...Zo heb ik nu een pareltje uit mn eigen jeugd te koop staan...17 jaar, goed pm en uitstekend vleugel en koppen.
Normaal zet ik al mn spelers voor nul op de TL, maar deze heb ik toch maar een iets te hoge vraagprijs meegegeven
Reden dat ie op de TL staat: zonde om m op een 50% plek te trainen op wing....maar voor een 100% plek komt ie niet in aanmerking
Er zijn spelers voor meer verkocht, maar die waren ook jonger dan de mijne. Maar misschien dat er iemand wat extra's wilt geven wegens de Koppen-specquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
iets té hoog?
maar wel dusdanig dat je verwacht hem te verkopen, neem ik aan..
Ben het met alle eens behalve sparta en excelsior.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Zo, is het nu duidelijk
De Bayern Munchen award voor het team dat na een kleine dip alles bereikte wat maar bereikt kon worden. (Beker, competitie én internationaal)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:43 schreef Lyzio het volgende:
De Bayern München-award voor het team dat het verst komt in de Beker?
Vooral dat laatste...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De Bayern Munchen award voor het team dat na een kleine dip alles bereikte wat maar bereikt kon worden. (Beker, competitie én internationaal)
je loopt wel erg op de zaken vooruit vind je ook niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De Bayern Munchen award voor het team dat na een kleine dip alles bereikte wat maar bereikt kon worden. (Beker, competitie én internationaal)
Ah, ze winnen toch wel van Inter.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je loopt wel erg op de zaken vooruit vind je ook niet?
quote:Fan updates
20-05-2010: +1
17-05-2010: +1
13-05-2010: +5
10-05-2010: +5
06-05-2010: +3
jij hebt vrij, de rest moet spelenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:41 schreef The_Hives het volgende:
moeten we morgen voetballen of hebben we een pinkster weekend vrij?
Er lopen er momenteel 2 volgens mijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
heeft fok eigenlijk zijn eigen jeugd comp? misschien wel leuk om anders te starten?
Hoeveel verschil zit er tussen jouw CA en zijn CD? Ik zou niet snel kiezen voor vleugelaanval omdat ik daar nooit zo heeeel veel voordeel in zie. Vleugelaanval levert je nog steeds maar een KANS op extra kansen over de vleugel op namelijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:01 schreef Angelob het volgende:
Wat is wijsheid...
Het middenveld van mn tegenstander is een stuk beter dan mijne...
Mijn verdediging is in zijn totaliteit beter dan zijn aanval...
Mijn vleugelaanval is sterker dan zijn vleugelverdediging...
Mijn centrale aanval is zwakker dan zijn centrale verdediging.
Counter of Vleugelaanval?
Dat verschil is wel erg groot....quote:Op zondag 23 mei 2010 15:11 schreef Angelob het volgende:
Naar verwachting wordt mijn centrale aanval, slecht laag, en zijn centrale verdediging is goed hoog...
Dat komt omdat ik mn aanvallers naar de vleugel zetquote:Op zondag 23 mei 2010 15:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat verschil is wel erg groot....
Wat is je team?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:22 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik mn aanvallers naar de vleugel zet
144635, probleem is dat ik daar nog geen vleugelaanval mee heb gedaan, dus veel vergelijken kan je niet.quote:
Alleen de nr 3 is van een goed niveauquote:Op zondag 23 mei 2010 15:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik denk dat ik de spitsen normaal zou laten spelen en zou counteren. Wat een teams voor de VI trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |