Da's al niet meer voldoende ....quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja ik zal het eens gaan uitzoeken.. grappig dat hij over deze speler begint terwijl ik net een 17jr goed keepen met slecht verdedigen uitpoep
blijkbaar jaquote:
haha man ik zou al blij zijn met een speler die tenminste op 1 hoofdstat potentieel goed zou zijn..quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt....maar het zou zo stoer zijn geweest als ik m had kunnen pullen op 17.0 met 2 keer goed, 2 keer redelijk en een keer matig
Best frustrerend dat ik er nog 3 heb ik daar niet aan gaan komenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha man ik zou al blij zijn met een speler die tenminste op 1 hoofdstat potentieel goed zou zijn..
ik heb hooguit potentieel redelijk.. maar ja daar zitten ze al op..quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Best frustrerend dat ik er nog 3 heb ik daar niet aan gaan komen
Ik heb er nog 3 met potentieel goed vleugel, eentje met potentieel goed verdedigen en 2 met potentieel goed passenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb hooguit potentieel redelijk.. maar ja daar zitten ze al op..
damn.. het enige dat ik vraag is 3 spelers met potentieel goed scoren en minimaal matig passenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 met potentieel goed vleugel, eentje met potentieel goed verdedigen en 2 met potentieel goed passen
Die 2 met goed passen kunnen verder helemaal nix hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
damn.. het enige dat ik vraag is 3 spelers met potentieel goed scoren en minimaal matig passenof redelijk scoren met goed passen
ik heb ook nog nooit een uitstekend potentieeltje gehad..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die 2 met goed passen kunnen verder helemaal nix hoor
Ik zou weleens een uitstekend potentieeltje willen hebben, die heb ik dan weer nooit gehad.
Of gewoon een stuk of 4 a 5 redelijk allrounders van 15
quote:(22:18) 265 van de 265 door Criwi671
Congrats, you won the Qatar friendly in the FFFF.
nice..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
Dit zijn de gastenboekberichten die je wilt hebben:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zekers! En de wedstrijd is al geregeld ook
Dat klopt, in de competitie kan hij nu niet spelen. Hij kan zijn vriendschappelijke wedstrijd doordeweesk wel gewoon spelen, mocht je dat willenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef StijnDa het volgende:
Even een domme vraag tussendoor![]()
Een van mijn spelers heeft een rode kaart gehad in een competitiewedstrijd, er staat nu zo'n rode kaart achter zijn naam bij de opstelling.
Betekent dit dat hij niet kan spelen omdat hij geschorst is?
Oké, dankjewel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat klopt, in de competitie kan hij nu niet spelen. Hij kan zijn vriendschappelijke wedstrijd doordeweesk wel gewoon spelen, mocht je dat willen
je verward ons met azquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hebben geruchten gehoord over een ajaxpubliek-award
moet je die feyenoorders zelf zienquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Neehoor AJAXaward
Want joden rennen altijd weg
Je loopt wat achter...quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Maar die is toch voor de bekerheld die het verste komt?
Ik dacht dat de award voor vertrekkende fans de AZ-award zou gaan heten...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach....AZ, Ajax .... allemaal een pot nat
zo heb ik ook nog een trainee uit mijn eigen jeugd, die eigenlijk te oud en te slecht is, maar ja eigen jeugd he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:54 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb ook 1 stijger, een E-trainee
18jr30dgn naar goed vleugel, heb ik ooit onverhoopt eens uit de jeugd gehaald
Herkenbaar...Zo heb ik nu een pareltje uit mn eigen jeugd te koop staan...17 jaar, goed pm en uitstekend vleugel en koppen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo heb ik ook nog een trainee uit mijn eigen jeugd, die eigenlijk te oud en te slecht is, maar ja eigen jeugd he?
iets té hoog?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Herkenbaar...Zo heb ik nu een pareltje uit mn eigen jeugd te koop staan...17 jaar, goed pm en uitstekend vleugel en koppen.
Normaal zet ik al mn spelers voor nul op de TL, maar deze heb ik toch maar een iets te hoge vraagprijs meegegeven
Reden dat ie op de TL staat: zonde om m op een 50% plek te trainen op wing....maar voor een 100% plek komt ie niet in aanmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |