In de OP staat dit stukje ook overigens, met werkende linkjes erin.quote:IRC
Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden.
Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.
Hij zou met zijn trainees spelen komende zondag, en ik zou dus weer PIC kunnen spelen.quote:Voorspelling komend weekend:
FC Bifröst - Laika Rulez = 3-1
* AFC AJAX * - FC AXE = 4-0
''slayer'''77 - Serp = 0-2
Deutsche Mannsc - TeamKoekje = 0-8
woensdag is altijd wat lastig voor mij (en ik denk wel voor meerdere) omdat het dan rond etenstijd is..quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
De chat is ook op de woensdagspeeldag gewoon open. Zeker nu er nog teams in de beker zitten.
[..]
In de OP staat dit stukje ook overigens, met werkende linkjes erin.
Dus komt allen.
Dat is niet slim. Ik sta ondertussen met 0-1 voor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:18 schreef TheVulture het volgende:
Shit ik speel nu beker maar weet niet zeker of ik wel PIC heb gekozen...
nice.. en behaal je zondag dan wel een overwinning?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik moet uit tegen iemand uit VI. Met een PIC komende zondag, en dan woensdag met normal spelen, dan moet ik weer een ronde verder komen.
Waarschijnlijk wel. Mijn tegenstander gaat met zijn B-team spelen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nice.. en behaal je zondag dan wel een overwinning?
dat is nu al zeker?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Mijn tegenstander gaat met zijn B-team spelen.
quote:
Hij heeft gewonnen, dus ik ga ervan uit dat het zeker is.quote:10:39 Van: Joopf
Hey RealBizkit,
Ik ga het zondag rustig aan doen en speel met m'n trainees (of ik moet vanavond uit de beker vliegen...) Doe er je voordeel mee.
ja idd.. wel lekker dan om te weten.. weet hij ook dat jij het rustig aan gaat doen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft gewonnen, dus ik ga ervan uit dat het zeker is.
Nee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja idd.. wel lekker dan om te weten.. weet hij ook dat jij het rustig aan gaat doen?
Misschien dat ik dat na de training van vrijdag nog even doe.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en dat ga je hem dus ook niet vertellen
vormafhankelijk dus..quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat na de training van vrijdag nog even doe.
Even kijken of het niet te veel drukt op mijn ratings inderdaad.quote:
nee dat lijkt me idd wat onhandig.. ach gewoon niet vermelden..quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even kijken of het niet te veel drukt op mijn ratings inderdaad.
Maar ook dan moet ik het nog even overwegen met mezelf. Het grote probleem is dat ik op vakantie ben vanaf morgen (tot en met maandag), dus ik moet even via mijn telefoon inloggen op mijn PC thuis om via HO! te kunnen zien wat de trainingsresultaten zijn. En dat is niet heel fijn werken kan ik je zeggen...
Dat lijkt me misschien wel de beste conclusie. Wat niet weet, wat niet deert. Of misschien dat hij FOK! nog vind, dan kan hij het hier lezen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee dat lijkt me idd wat onhandig.. ach gewoon niet vermelden..
ach ja dat merk je dan wel.. in ieder geval een prettige vakantie toegewenst alvast.. ik ga voetbal kijkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat lijkt me misschien wel de beste conclusie. Wat niet weet, wat niet deert. Of misschien dat hij FOK! nog vind, dan kan hij het hier lezen.
De beginnershandleiding op HAG lezen is een heel goed begin.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:35 schreef StijnDa het volgende:
Het lijkt me best leuk, ben er nu een uur mee bezig geweest maar ik snap er nog niet zo heel veel van![]()
Komt goed hoop ik.
Vaag. Maar maakt niet uit, het is niet meer nodig. Ik heb besloten dat ik ga hopen dat mijn tegenstander van zondag wederom geen opstelling maakt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:13 schreef The_Hives het volgende:
hmmz, dat is vreemd. Als ik je spelers bekijk zie ik inderdaad dat icoontje dat ze te koop staan. Klik ik op de speler, dan kan ik nergens bieden![]()
Heb 3 miljoen op mn rekening, dus geld kan het probleem niet zijn. Ben ik geband van spelers kopen ofzo
Psycholoog en accountant ontslaan en daar woordvoerders voor aannemen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:18 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben bijna door de handleiding heen
Heeft iemand nog wat tips?
Personeel bijv. ik heb nu dit:
Keeperstrainers 0 0 ¤
Assistent-trainers 2 3 600 ¤
Sportpsychologen 1 1 800 ¤
Woordvoerders 0 0 ¤
Accountants 1 1 800 ¤
Fysiotherapeuten 1 1 800 ¤
Dokters 0 0 ¤
Totaal 5 9 000 ¤
En wat is PIC?
Oké goed.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Psycholoog en accountant ontslaan en daar woordvoerders voor aannemen.
Dat kan ik via mijn telefoon niet snel zien, dus daar moeten anderen je op ditmoment bij helpen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké goed.
Verder nog iets? Vooralsnog geld genoeg.
quote:Lennaert Schaars (262102250)
Nederland 18 jaar en 103 dagen, volgende verjaardag: 23-05-2010
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 14-10-2009)
Total Skill Index (TSI): 20 550
Loon: 1 810 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
En nog een C-trainee...quote:Arnoud Jalink (278096876)
Nederland 17 jaar en 81 dagen, volgende verjaardag: 14-06-2010
goed in vorm, conditie redelijk
Een gemeen persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 23-02-2010)
Total Skill Index (TSI): 1 780
Loon: 450 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Gaat goed hoor, ben gewoon aan het werk vandaag. Dinnetje heeft vannacht gewerkt, die ligt nu lekker te slapenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:42 schreef The_Hives het volgende:
es geht. Beetje aan het 'wachten' totdat ik naar mn werk moet. En met jou? (en het dinnetje)
Heb je hem zelf al geprobeerd? Volgens het forum is 1.426 nog zonder de nieuwe ME namelijk...quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:15 schreef Flappekz het volgende:
De nieuwe Hattrick Organizer, voor de nieuwe ME:
http://ho1.sourceforge.net/nightly/
Nog niet, maar las in HT-T dat ie wel goed werktequote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je hem zelf al geprobeerd? Volgens het forum is 1.426 nog zonder de nieuwe ME namelijk...
Top!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:15 schreef Flappekz het volgende:
De nieuwe Hattrick Organizer, voor de nieuwe ME:
http://ho1.sourceforge.net/nightly/
Prima, dan ga ik die ook proberen als ik weer thuis ben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog niet, maar las in HT-T dat ie wel goed werkte
Goedemiddag inmiddelsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:01 schreef Flappekz het volgende:
Goedemorgen en welkom in de Fok! Echoput
Prima training gehad, 3 spelers gestegen op vleugelspel:
[..]
[..]
En nog een C-trainee...
Schaars heeft ook al 2 of 3 pm-trainingen erbij, Jalink kwam ooit uit mn eigen jeugd met goed vleugel en redelijk pm
3.490.000 voor betaald. Was het openingsbod en is niemand overheen gegaan. Ik zou bijna gaan denken dat teveel heb betaald, wat vinden jullie?quote:25. Henri Raittila (152297746)
27 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 08-06-2010
redelijk in vorm, conditie goed
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: ADO'67 (sinds 12-05-2010)
Total Skill Index (TSI): 38 970
Loon: 11 220 ¤/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: briljant
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: mythisch
Ik weet niet hoe zijn TV ligt. Maar de prijs van spelers van die leeftijd met wonderbaarlijk scoren en minimaal goed passen ligt beduidend lager, maar aangezien deze briljant passen heeft en nog wel eens een vrije trap erin zal schieten heb je niet veel te veel betaald of zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:18 schreef sportfreak het volgende:
Nieuwe speler gekocht
[..]
3.490.000 voor betaald. Was het openingsbod en is niemand overheen gegaan. Ik zou bijna gaan denken dat teveel heb betaald, wat vinden jullie?
lekker slagveld in de jeugd..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zijn TV ligt. Maar de prijs van spelers van die leeftijd met wonderbaarlijk scoren en minimaal goed passen ligt beduidend lager, maar aangezien deze briljant passen heeft en nog wel eens een vrije trap erin zal schieten heb je niet veel te veel betaald of zo.
Zeg dat wel, één van de spelers die ik had willen promoveren deze week voor 4 weken in de lappenmand! (Al zullen dat er hooguit twee zijn in de jeugd)quote:
excuses daarvoor.. gelukkig was die andere maar 1 week..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zeg dat wel, één van de spelers die ik had willen promoveren deze week voor 4 weken in de lappenmand! (Al zullen dat er hooguit twee zijn in de jeugd)
hij neemt nu mijn standaard opstelling uit HT ook over.. waarschijnlijk een redelijk middenveld morgen.. ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kan jullie melden dat de HO beta prima werkt met de nieuwe engine!
Jestar (NT-coach) komt niet tot de goede middenveldberekeningen..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kan jullie melden dat de HO beta prima werkt met de nieuwe engine!
Bij mij zit HO er ook onder. Vorige week nog toen ik hem manueel instelde en nu hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:01 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Jestar (NT-coach) komt niet tot de goede middenveldberekeningen..
Maar goed, dat niveau zijn wij toch niet
Ik sta 8 miljoen in de plus...quote:Op zondag 16 mei 2010 12:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kak, vergeet al weken achtereen mn dokters te ontslaan, mede daardoor nu ook 322k in de minGelukkig een thuiswedstrijd vanavond.
Ter vervanging van deze:quote:Tobias Falkström
24 jaar en 42 dagen, volgende verjaardag: 25-07-2010
Geboren in: Suomi
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Delft (sinds 16-05-2010 (4/42), )
Total Skill Index (TSI): 48 030
Loon: 23 220 ¤ (19 350 ¤) /week inclusief 20% bonus 371 520 ¤ / seizoen
Conditie: uitstekend
Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht
Passen: goed
Vleugelspel: zwak
Verdedigen: waardeloos
Scoren: bovennatuurlijk
Spelhervatting: slecht
quote:Timo Kurunsaari
34 jaar en 30 dagen, volgende verjaardag: 06-08-2010
Geboren in: Suomi
zwak in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Dynamo Delft (sinds 07-05-2006 (2/29), 13s 2w)
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 636 ¤ (530 ¤) /week inclusief 20% bonus 10 176 ¤ / seizoen
Conditie: matig
Keepen: niet-bestaand
Positiespel: matig
Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht
Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel
Spelhervatting: matig
Ik stond dat ook. Maar heb toen een flinke investering gedaan in de selectie om het kampioenschap te gaan pakken. Resultaat: in de eerste drie wedstrijden twee spannende (lees: coinflips) verloren en al 6pt achter op de nummer 1quote:Op zondag 16 mei 2010 13:37 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik sta 8 miljoen in de plus...
Maar dat doktoren probleem hem ik gisteren opgelost
nice..quote:Op zondag 16 mei 2010 13:40 schreef DeHovenier het volgende:
Zow, nieuw aanvallertje gekocht:
[..]
Ter vervanging van deze:
[..]
Ben benieuwd hoe hij het vanavond doet!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nice..
vanavond voor het eerst met mn gerenoveerde middenveld, ben benieuwd..
quote:Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://widget.mibbit.com/?settings=f55aa93024a90db1bbb28af2dfab9e35&server=irc.tweakers.net&channel=%23fokhattrick is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres
same here...quote:
ik zag het al ja (zocht naar info over het uitbreiden van het stadion).. ziet er mooi uit..quote:Op zondag 16 mei 2010 23:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh ja. De site van HAG is sinds vandaag vernieuwd.
http://www.hagonline.org/
Ik heb heem mijn team ook vernieuwd met 3 uitmuntend 19 jarige verdedigers (trainen op positiespel) en 3 trainees van 17 jaar voor op het middenveld. 2 vleugelspelers met wereldklassen passen/vleugelspel van ieder wel een paar miljoen..quote:Op zondag 16 mei 2010 14:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik stond dat ook. Maar heb toen een flinke investering gedaan in de selectie om het kampioenschap te gaan pakken. Resultaat: in de eerste drie wedstrijden twee spannende (lees: coinflips) verloren en al 6pt achter op de nummer 1
Ik sta nu op 6 uit 4. Ben nu al afhankelijk van anderen om kampioen te worden. Weet niet of ik als 2de wil promoveren. Heb zelf een heel middenveld moeten kopen, een extra spits, een gigantisch goede keeper voor achter mijn def trainees en nog wat reserves. Niet perse voor het B-team maar als standin. Nu was dat niet zo'n probleem, voor 81k had ik al een uitmuntend middenvelderquote:Op maandag 17 mei 2010 08:01 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik heb heem mijn team ook vernieuwd met 3 uitmuntend 19 jarige verdedigers (trainen op positiespel) en 3 trainees van 17 jaar voor op het middenveld. 2 vleugelspelers met wereldklassen passen/vleugelspel van ieder wel een paar miljoen..
En het heeft me geen windeieren gelegd.. Counteren is geweldig! Daarnaast kan ik over 1,5 seizoen ook niet-counter spelen, omdat mijn middenveld dan gewoon weer op niveau is..
en die 8 miljoen heb ik nu over.. even kijken. Sta nu op 10 punten na 4 wedstrijden, helaas gelijk gespeeld gisteren.. Minuut 85 doelpunt tegen
Ik zou zeggen download HO, kijk rond op de TL en voer de spelers handmatig in (via Transfer scout onder functions). Je kunt dan alles uitpuzzelen adhv hoofd- en bijskills.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:35 schreef Kirov het volgende:
Aangezien ik nu serieus kans maak op promotie wil ik mijn team wat versterken. Ik speel nu 5-4-1 en de posities die ik wil verbeteren zijn mijn middenveld(slecht) en mijn aanval(slecht,waardeloos,slecht). Wat voor stats moeten mijn spelers hebben om zwak/matig te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |