Gaat goed hoor, ben gewoon aan het werk vandaag. Dinnetje heeft vannacht gewerkt, die ligt nu lekker te slapenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:42 schreef The_Hives het volgende:
es geht. Beetje aan het 'wachten' totdat ik naar mn werk moet. En met jou? (en het dinnetje)
Heb je hem zelf al geprobeerd? Volgens het forum is 1.426 nog zonder de nieuwe ME namelijk...quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:15 schreef Flappekz het volgende:
De nieuwe Hattrick Organizer, voor de nieuwe ME:
http://ho1.sourceforge.net/nightly/
Nog niet, maar las in HT-T dat ie wel goed werktequote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je hem zelf al geprobeerd? Volgens het forum is 1.426 nog zonder de nieuwe ME namelijk...
Top!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:15 schreef Flappekz het volgende:
De nieuwe Hattrick Organizer, voor de nieuwe ME:
http://ho1.sourceforge.net/nightly/
Prima, dan ga ik die ook proberen als ik weer thuis ben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog niet, maar las in HT-T dat ie wel goed werkte
Goedemiddag inmiddelsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:01 schreef Flappekz het volgende:
Goedemorgen en welkom in de Fok! Echoput
Prima training gehad, 3 spelers gestegen op vleugelspel:
[..]
[..]
En nog een C-trainee...
Schaars heeft ook al 2 of 3 pm-trainingen erbij, Jalink kwam ooit uit mn eigen jeugd met goed vleugel en redelijk pm
3.490.000 voor betaald. Was het openingsbod en is niemand overheen gegaan. Ik zou bijna gaan denken dat teveel heb betaald, wat vinden jullie?quote:25. Henri Raittila (152297746)
27 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 08-06-2010
redelijk in vorm, conditie goed
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: ADO'67 (sinds 12-05-2010)
Total Skill Index (TSI): 38 970
Loon: 11 220 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: briljant
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: mythisch
Ik weet niet hoe zijn TV ligt. Maar de prijs van spelers van die leeftijd met wonderbaarlijk scoren en minimaal goed passen ligt beduidend lager, maar aangezien deze briljant passen heeft en nog wel eens een vrije trap erin zal schieten heb je niet veel te veel betaald of zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:18 schreef sportfreak het volgende:
Nieuwe speler gekocht
[..]
3.490.000 voor betaald. Was het openingsbod en is niemand overheen gegaan. Ik zou bijna gaan denken dat teveel heb betaald, wat vinden jullie?
lekker slagveld in de jeugd..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zijn TV ligt. Maar de prijs van spelers van die leeftijd met wonderbaarlijk scoren en minimaal goed passen ligt beduidend lager, maar aangezien deze briljant passen heeft en nog wel eens een vrije trap erin zal schieten heb je niet veel te veel betaald of zo.
Zeg dat wel, één van de spelers die ik had willen promoveren deze week voor 4 weken in de lappenmand! (Al zullen dat er hooguit twee zijn in de jeugd)quote:
excuses daarvoor.. gelukkig was die andere maar 1 week..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zeg dat wel, één van de spelers die ik had willen promoveren deze week voor 4 weken in de lappenmand! (Al zullen dat er hooguit twee zijn in de jeugd)
hij neemt nu mijn standaard opstelling uit HT ook over.. waarschijnlijk een redelijk middenveld morgen.. ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kan jullie melden dat de HO beta prima werkt met de nieuwe engine!
Jestar (NT-coach) komt niet tot de goede middenveldberekeningen..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kan jullie melden dat de HO beta prima werkt met de nieuwe engine!
Bij mij zit HO er ook onder. Vorige week nog toen ik hem manueel instelde en nu hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:01 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Jestar (NT-coach) komt niet tot de goede middenveldberekeningen..
Maar goed, dat niveau zijn wij toch niet
Ik sta 8 miljoen in de plus...quote:Op zondag 16 mei 2010 12:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kak, vergeet al weken achtereen mn dokters te ontslaan, mede daardoor nu ook 322k in de minGelukkig een thuiswedstrijd vanavond.
Ter vervanging van deze:quote:Tobias Falkström
24 jaar en 42 dagen, volgende verjaardag: 25-07-2010
Geboren in: Suomi
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Delft (sinds 16-05-2010 (4/42), )
Total Skill Index (TSI): 48 030
Loon: 23 220 ¤ (19 350 ¤) /week inclusief 20% bonus 371 520 ¤ / seizoen
Conditie: uitstekend
Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht
Passen: goed
Vleugelspel: zwak
Verdedigen: waardeloos
Scoren: bovennatuurlijk
Spelhervatting: slecht
quote:Timo Kurunsaari
34 jaar en 30 dagen, volgende verjaardag: 06-08-2010
Geboren in: Suomi
zwak in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Dynamo Delft (sinds 07-05-2006 (2/29), 13s 2w)
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 636 ¤ (530 ¤) /week inclusief 20% bonus 10 176 ¤ / seizoen
Conditie: matig
Keepen: niet-bestaand
Positiespel: matig
Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht
Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel
Spelhervatting: matig