abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81536275
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:35 schreef Kirov het volgende:
Aangezien ik nu serieus kans maak op promotie wil ik mijn team wat versterken. Ik speel nu 5-4-1 en de posities die ik wil verbeteren zijn mijn middenveld(slecht) en mijn aanval(slecht,waardeloos,slecht). Wat voor stats moeten mijn spelers hebben om zwak/matig te worden?
Ik zou zeggen download HO, kijk rond op de TL en voer de spelers handmatig in (via Transfer scout onder functions). Je kunt dan alles uitpuzzelen adhv hoofd- en bijskills.
pi_81539997
Dat HO is wel lastig om mee te werken zeg, ik heb het nu voor mekaar dat mijn team in het programma staat maar ik krijg die 5-4-1 opstelling er niet in. Hij blijft op 4-4-2.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_81541744
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:48 schreef Kirov het volgende:
Dat HO is wel lastig om mee te werken zeg, ik heb het nu voor mekaar dat mijn team in het programma staat maar ik krijg die 5-4-1 opstelling er niet in. Hij blijft op 4-4-2.
Bij 541 moet je 1 van de spitsen als "extra centrale verdediger" opstellen. HO! zelf zal niet wijzigen. Je zult altijd de opstelling vanuit 442 perspectief zien.
pi_81541941
Aah:P Ik snapte er al niks van.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_81572139
iemand die geld heeft voor een openingsbod op een van mijn spelers?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_81573129
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef MrMoon het volgende:
Alleen op de goedkoopste
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_81573247
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:57 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Alleen op de goedkoopste
bedankt, maakt niet uit.. flap en koek ook bedankt
pi_81575042
Ik houd misschien binnenkort ook uitverkoop! Ik wil de boel omgooien, want op lange termijn komt het niet goed op deze manier. Als ik mijn topspits, m'n keeper en m'n beste (maar oude) middenvelder houdt en de rest verkoop heb ik dik 20 miljoen te besteden.

Het zal echter een flinke aanslag zijn op m'n TS en die kan ik aan het eind van het seizoen nog wel eens nodig hebben, gezien ik liever niet direct degradeer. Weet iemand of vijf weken PIC'en m'n TS enigszins hersteld vanaf één van de laagste niveaus?
Fokhattrick.org!
pi_81575608
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:46 schreef Gijs_ het volgende:
Ik houd misschien binnenkort ook uitverkoop! Ik wil de boel omgooien, want op lange termijn komt het niet goed op deze manier. Als ik mijn topspits, m'n keeper en m'n beste (maar oude) middenvelder houdt en de rest verkoop heb ik dik 20 miljoen te besteden.

Het zal echter een flinke aanslag zijn op m'n TS en die kan ik aan het eind van het seizoen nog wel eens nodig hebben, gezien ik liever niet direct degradeer. Weet iemand of vijf weken PIC'en m'n TS enigszins hersteld vanaf één van de laagste niveaus?
Niveau 1, na 5 PIC = 4,16
Niveau 2, na 5 PIC = 8,32

Dus op zich moet het wel lukken om weer op Bedaard te komen.
pi_81575622
Heb het al dat zou dan wel redelijk goed komen.
Fokhattrick.org!
pi_81575650
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Niveau 1, na 5 PIC = 4,16
Niveau 2, na 5 PIC = 8,32

Dus op zich moet het wel lukken om weer op Bedaard te komen.
Ja, ik zal iets meer nodig hebben dan bedaard, maar na wat verkoopjes moet niveau 2 wel te handhaven zijn! En misschien ben jij aan het eind van het seizoen ook in staat me een handje te helpen
Fokhattrick.org!
pi_81575680
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:02 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ja, ik zal iets meer nodig hebben dan bedaard, maar na wat verkoopjes moet niveau 2 wel te handhaven zijn! En misschien ben jij aan het eind van het seizoen ook in staat me een handje te helpen
Dat moet wel lukken ja. Wij spelen gewoon weer mooi PIC tegen elkaar.
pi_81575777
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:03 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dat moet wel lukken ja. Wij spelen gewoon weer mooi PIC tegen elkaar.

Dan nog even bedenken wat ik ga trainen! En heel erg hopen dat ik nog wat punten pak de komende 2 wedstrijden.
Fokhattrick.org!
pi_81576144
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:06 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Dan nog even bedenken wat ik ga trainen! En heel erg hopen dat ik nog wat punten pak de komende 2 wedstrijden.
Verdedigen. Werkt bij mij al tijden prima.

Sterk middenveld en sterke aanval, meer heb je niet nodig.
pi_81576462
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef MrMoon het volgende:
Wilde bieden op Ívar Johnson maar vind het ietwat tricky zo'n bedrag
pi_81578061
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:27 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Wilde bieden op Ívar Johnson maar vind het ietwat tricky zo'n bedrag
ik snapte je opmerking al niet, maar nu wel.. gisteravond stond de tv op zo'n 3,2 miljoen gemiddeld..
pi_81581897
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:11 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik snapte je opmerking al niet, maar nu wel.. gisteravond stond de tv op zo'n 3,2 miljoen gemiddeld..
Ja, misschien dat i kmorgen dat bied
pi_81582182
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:51 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Ja, misschien dat i kmorgen dat bied
het is geen noodzaak meer, maar wel bedankt voor het aanbod.. als je echt interesse hebt, mag je natuurlijk wel bieden
pi_81582886
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:18 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Verdedigen. Werkt bij mij al tijden prima.

Sterk middenveld en sterke aanval, meer heb je niet nodig.
Daar zat ik idd aan te denken! Ook omdat je tactisch lekker veel mogelijkheden hebt.

Alleen als ik wat ga skilltraden af en toe vis ik wel in dezelfde vijver als jou en Frituurvetpet!
Fokhattrick.org!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:04:54 #120
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_81584541
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:17 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Daar zat ik idd aan te denken! Ook omdat je tactisch lekker veel mogelijkheden hebt.

Alleen als ik wat ga skilltraden af en toe vis ik wel in dezelfde vijver als jou en Frituurvetpet!
Ik zit er sterk over na te denken om na mijn bekeravontuur te switchen van passen naar keepen training. De meeste trainees beginnen wat oud voor training te worden, en ik heb niet het idee dat passen veel opbrengt... Helemaal na de wijzigingen voor TDFW's. En keepen lijkt me lekker makkelijk en veel tactische ruimte Daarnaast heb ik kort geleden al een vrij jonge eerste keeper aangetrokken, dus ik hoef dan alleen een tweede keeper te kopen!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_81587905
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:17 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ik heb momenteel geen tijd meer om te skilltraden helaas. Dus mij zit je op dit moment niet in het vaarwater.
pi_81588040
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:04 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Ik zit er sterk over na te denken om na mijn bekeravontuur te switchen van passen naar keepen training. De meeste trainees beginnen wat oud voor training te worden, en ik heb niet het idee dat passen veel opbrengt... Helemaal na de wijzigingen voor TDFW's. En keepen lijkt me lekker makkelijk en veel tactische ruimte Daarnaast heb ik kort geleden al een vrij jonge eerste keeper aangetrokken, dus ik hoef dan alleen een tweede keeper te kopen!
Keepers trainen is wel lekker voor de rest van je mogelijkheden ja. Ik vraag me alleen altijd af of het wel rendabel is en of je je team er uiteindelijk redelijk jong én sterk mee kunt houden.
Fokhattrick.org!
pi_81588102
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:29 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik heb momenteel geen tijd meer om te skilltraden helaas. Dus mij zit je op dit moment niet in het vaarwater.
Uiteindelijk heb ik ook liever lange termijn trainees hoor, maar soms om wat tijd te overbruggen is het wel lekker.
Fokhattrick.org!
pi_81594962
Keepers trainen ftw!

Als de jeugdwedstrijd vandaag afgelopen is kan ik weer een 17jarige goed keeper met zwak verdedigen uit m'n jeugdopleiding pullen. Dat is de 7e al ofzo

En de volgende trainee dient zich alweer aan
quote:
Gegroet IJsbrand! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…

Hoor eens, Erben Warnaar is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.

Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.

Geven we hem een contract, baas?
Children of the night. What music they make.
pi_81610955
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef DeHovenier het volgende:
Keepers trainen ftw!

Als de jeugdwedstrijd vandaag afgelopen is kan ik weer een 17jarige goed keeper met zwak verdedigen uit m'n jeugdopleiding pullen. Dat is de 7e al ofzo

En de volgende trainee dient zich alweer aan
[..]
Wat levert het je nou op, dat keepers trainen?
Fokhattrick.org!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')