Over skilltraden gesproken, iemand openingsboden op:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daar zat ik idd aan te denken!Ook omdat je tactisch lekker veel mogelijkheden hebt.
Alleen als ik wat ga skilltraden af en toe vis ik wel in dezelfde vijver als jou en Frituurvetpet!
Ik heb het niet over de jeugd, maar over mijn a-team hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef DeHovenier het volgende:
Keepers trainen ftw!
Als de jeugdwedstrijd vandaag afgelopen is kan ik weer een 17jarige goed keeper met zwak verdedigen uit m'n jeugdopleiding pullen. Dat is de 7e al ofzo
En de volgende trainee dient zich alweer aan
[..]
Mijn tegenstander is me aan het proberen te verleiden om anders te spelen dan ik van plan was...quote:
Ja, maar hij traint het ook in zijn 'gewone' team voor zover ik weet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de jeugd, maar over mijn a-team he
Op wat voor manier?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn tegenstander is me aan het proberen te verleiden om anders te spelen dan ik van plan was...
quote:19-05-2010 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 75 ¤
Door te zeggen dat hij een slechte TS heeft, hij geen zwakke plek bij mij heeft kunnen ontdekken. En hij wil graag weten hoe ik ga spelen straks.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]kijk dat zijn de bedragen waar je het voor doet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]kijk dat zijn de bedragen waar je het voor doet
Altijd leuk zulke tegenstandersquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Door te zeggen dat hij een slechte TS heeft, hij geen zwakke plek bij mij heeft kunnen ontdekken. En hij wil graag weten hoe ik ga spelen straks.
Yup. Maar ik blijf gewoon bij mijn normale plan. Vanavond voor de eerste keer zonder PIC spelen.quote:
dat is idd het verstandigst je moet je tegenstander niet wijzer maken dan hij al is..quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Maar ik blijf gewoon bij mijn normale plan. Vanavond voor de eerste keer zonder PIC spelen.
En dan komende zondag weer PIC spelen, maar dat ligt natuurlijk aan de kaarten en/of blessures.
Ik heb hem doorgeven dat ik 352 speel. Maar dat speel ik al het hele seizoen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is idd het verstandigst je moet je tegenstander niet wijzer maken dan hij al is..
Als je gaat switchen van training, dan zou ik dat laatste doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:50 schreef Gijs_ het volgende:
Ik zit nog een beetje in dubio over wat te doen met mijn topspits. Vermoedelijk popt ie vrijdag naar reusachtig. Met goed passen en matig vleugelspel zou ie dan zo'n 5,5 miljoen op moeten kunnen brengen. Ik weet niet of ik hem moet houden, zodat ie nog jaren mee kan in mijn team, of dat ik hem beter kan verkopen. Als ik hem verkoop kan ik een spits met meer ervaring aantrekken en houd ik nog geld over. Iemand hier een idee over?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Flappekz
Outpost76
RealBizkit666
Pietverdriet
Robar
FrituurVetPet
FutureFairytale
Psychonikeo
MrMoon
TheVulture
Gijs_
motorbloempje
ColdFeet
tong80
golfer
RobinOok
NelisZ
GotC
TheArt
minilot
Curiosity
DarkElf
Enfermera
TargaFlorio
Windigo
uniekhoorn
Mirjam
Leatherface
marcodej
Tezz
Butterfly91
wimderon
Sylvana
Erasmo
LieLie
Sautor
beertenderrr
DeHovenier
Szura
elby1988
casper019
KiwiTjuHh
-Mellow-
Proud2beDiepfries
littledrummergirl
_Ophelia_
franklop
Wombcat
SaintOfKillers
Tommeke
Flappie is ook al mijn grootste vriendjequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:03 schreef The_Hives het volgende:
HeyFlappie
![]()
jij bent mijn grootste vriendje op Fok!
[..]
Flappekz
Outpost76
RealBizkit666
Psychonikeo
FrituurVetPet
MrMoon
TheVulture
NelisZ
rompompom
Proud2beDiepfries
foetre
GotC
Xummon
elby1988
Ruudt
ScudRaket
Puala
Robar
The_Hives
DeHovenier
Lyzio
RemCOW
Dynia
Clesar03
Paaskonijn
Jaheur
pekel
augurkenkoning
airedale1002
Egamer
GeneraalUli
Armageddon
Merson
Kirov
Grumpey
Re
OcinSnetram
One_conundrum
kristyle
taxhaven
Happel
Mangoworks2002
-J-D-
mindyourstep
sportfreak
drummerdude
borisz
Ender_Wiggin
ArTiC
Silver_Shark
Flappekz
Outpost76
Gijs_
MrMoon
cptmarco
FrituurVetPet
Psychonikeo
TheVulture
Proud2beDiepfries
NelisZ
elby1988
foetre
rompompom
UncleSam
GotC
Xummon
Dirkh
Ruudt
Klonk
ScudRaket
Puala
Tigertje
Googolplexian
Djeez
D.
The_Hives
DeHovenier
Xessive
RemCOW
Mannee
Paaskonijn
Robar
Lyzio
j95
Spooky4u
Clesar03
pekel
Dynia
airedale1002
augurkenkoning
Re
rival
retanik
zentuin
Jaheur
rickmans
One_conundrum
GeneraalUli
Happel
DriekOplopers
Hier klikken: http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:50 schreef DeHovenier het volgende:
Waar haal je die lijst vandaan?
En waarom sta ik maar 38e
Ah.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier klikken: http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
quote:Iemand anders gebruikt deze tool momenteel. Omdat deze tool heel veel van de zoekserver vraagt, moet je even wachten. Het zoeken voor die user begon om 13:55:40 en de wachttijd bedraagt nog ten hoogste 119 seconden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |