Heb je geen spelers die nog wat opleveren in de verkoop? Redelijk is vaak al genoeg, iedere 10k helpt als je net bent gestartquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:10 schreef EMCioran het volgende:
Heb sinds een paar dagen ook een team aangewezen gekregen, en wel in de vermaarde Divisie IXVanaf heden begint dus mijn (ongetwijfeld enorm) lange weg naar boven. Ik heb me al een beetje ingelezen en ben in ieder geval begonnen met het kopen van 10 (jonge) middenvelders en het instellen van playmaking-training. Ook heb ik de andere linies ietsjes versterkt. Ik sta wel iets in de min, rond de 30k ofzo, maar dat verdien ik nog wel terug met die license-dingetjes die je aan het begin kan doen.
Ik heb ook staff aagenomen (4 assistenten, 2 spokespersons) en een friendly georganiseerd. Helaas kwam ik er pas later achter dat buitenlandse friendlies niet gunstig zijn voor teams van mijn niveau, dus de volgende keer moet ik maar een team uit NL vinden om mee te sparren. Ook heb ik nu 32 spelers, maar je kunt dacht ik elke 12 uur een speler ontslaan?
Iemand verder nog tips voor een absolute n00b? Mijn team vind je overigens hier
Intussen sta ik 2-0 achter, en ik had ook geen middenveldoverwichtquote:
Edit: 2-1quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Intussen sta ik 2-0 achter, en ik had ook geen middenveldoverwicht
Ben bang dat mijn bekeravontuur vandaag ophoudt...
quote:Willem Wafelbakker
17 jaar en 13 dagen, TSI = 1 510
redelijk in vorm, conditie matig
Heeft waardeloos ervaring en matig leiderschap.
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 7/20 goed
Scoren: 7/20 goed
Spelhervatting: 4/20 zwak
ik had nergens last van..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Bij mij is HT opeens zo traag. Meer mensen daar last van?
Edit: Hij ligt er helemaal uit dus...
Edit2: En weer normaal...
Voor Gijs te hopen dat het met PIC is geweest.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik sta met 1-4 voor.
En gijs heeft het zelfs tot 0-10 geschopt.
Hier ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:43 schreef Gijs_ het volgende:
0-10 inderdaad, met PIC![]()
M'n tegenstander had er blijkbaar geen vertrouwen in en had zijn b-team opgesteld. Wat ik volgende week krijg weet ik niet, hattrick down hier...
Denk het niet. Geen ideale spec, voor U-20 heeft ie niet de ideale leeftijd, en goed/redelijk is helaas niet voldoende. Daarbij krijg je vermoedelijk zijn vleugel en passen niet uitgetraind voor 17.000quote:
Maar altijd mooi om dadelijk in je eerste team te hebben. Enig idee wat het me op zal gaan leveren?quote:
Als ie 17.000 zou zijn, goed vleugel, redelijk passen, matig scoren, technisch .... 9 ton ofzo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maar altijd mooi om dadelijk in je eerste team te hebben. Enig idee wat het me op zal gaan leveren?
En wat daar voor gelukkige bij-stat van positiespel nog bijkomt natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:30 schreef Flappekz het volgende:
Als ie 17.000 zou zijn, goed vleugel, redelijk passen, matig scoren, technisch .... 9 ton ofzo?
Yep, maar tegen de tijd dat al zn stats zijn uitgetraind, is ie al een heel eind op weg qua leeftijd....en dat levert weer minder opquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En wat daar voor gelukkige bij-stat van positiespel nog bijkomt natuurlijk.
Succesquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:36 schreef Lyzio het volgende:
We zullen het zien. Hou jullie op de hoogte ;]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |