Ben ik mee bezig!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:19 schreef koentje.k het volgende:
Ging iemand nu een Xbox live! Topic maken?
Er is er ook al 1 als je de search gebruikt... maar niemand die er echt in post.quote:
Mijn gratis maandje is opquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:21 schreef quantas het volgende:
tvptje
Ga nog ff genieten van de gratis week live, ik ben om, zeer binnenkort komt dat hier ook bij mij!
Valt heel erg tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Valt me toch wel erg tegen dat er sinds de persconferentie amper nieuw spul beschikbaar is gesteld, zeker qua demo's
Nee, want de nummering klopt niet. #148 mist.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Jubileum topic
Komt nog, het wordt allemaal wat gefaseerder gebracht geloof ik.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Valt me toch wel erg tegen dat er sinds de persconferentie amper nieuw spul beschikbaar is gesteld, zeker qua demo's
nee want vorige was 149...heb ook naar 148 gezocht maar kon het niet vinden..dus vandaar dat ie niet in de OP staat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, want de nummering klopt niet. #148 mist.
Deel 150-1 dus.
In het vorige topic zei de TS dat hij het verkeerde nummer had ingetoetstquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
nee want vorige was 149...heb ook naar 148 gezocht maar kon het niet vinden..dus vandaar dat ie niet in de OP staat.
Volgens mij komt er niets nieuws meer hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Komt nog, het wordt allemaal wat gefaseerder gebracht geloof ik.
Mijn 9 dagen gratis gold zitten er ook bijna op, maar ik ga denk ik over paar weken de vision cam kopen met 12 maanden live enzo dus vanaf dan ben ik weer vol lid van het Fok live clubjequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Mijn gratis maandje is opBinnenkort maar es nieuwe kopen he..
Nieuwe content op xbox live! Ben benieuwd naar de Mayhem Videoquote:Trailers:
X06 Arcade Montage
Stranglehold
Blitz the League
F.E.A.R.
Pictures
X06 Picture Pack
While not officially part of the bringing it home promotion, the below content has just gone live as well:
Video:
Saint's Row-Mayhem Video Strategy (720p)*
Saint's Row-Insurance Fraud Video Strategy (720p)*
Saint's Row-Hitman Video Strategy (720p)*
*Not available in France
Hmmm heb je nog meer tips?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mayhem is super makkelijk, zoek een straat met veel lantaarnpalen en rij die omver, combo en snel. Ook kun je een auto dwars neerzetten, zorgen dat andere auto's er achter stilstaan en dan een rocket erop schieten.
Zorg dat je 3 politie sterren hebt voor je begint. Zo heb je altijd auto's die naar je toe komenquote:
Vooral de heli's en de FBI tikken aan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:45 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Zorg dat je 3 politie sterren hebt voor je begint. Zo heb je altijd auto's die naar je toe komen
Dat gezeik om demo's steedsquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:
geef eens demo's
tzijn ook altijd dezelfde!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gezeik om demo's steeds
Vind het erg tegenvallen! Staan er wel een paar maar niet de demo's waar iedereen om roept! Dus dan mag er ook gezeikt worden!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gezeik om demo's steeds
Waarom? Het gerucht is door fanboys in de wereld gebracht. Als ze nou aangekondigd waren en ze kwamen niet, prima. Maar dit is zeiken om het zeiken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:43 schreef Gajes het volgende:
[..]
Vind het erg tegenvallen! Staan er wel een paar maar niet de demo's waar iedereen om roept! Dus dan mag er ook gezeikt worden!
Waarom? Wees blij dat je nu uberhaupt demo's kan downloaden en niet afhankelijk bent van blaadjes met demo cd'squote:Op vrijdag 29 september 2006 12:43 schreef Gajes het volgende:
[..]
Vind het erg tegenvallen! Staan er wel een paar maar niet de demo's waar iedereen om roept! Dus dan mag er ook gezeikt worden!
http://www.alanwake.com/s(...)t=Alan_Wake_2006_017quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:54 schreef =HellFire= het volgende:
Bioshock is geniaal man. En Alan Wake is the best goddamn looking game tot nu toe (tot 2006 sowieso). Gears of War is echt fucking addictive. Zei al tegen Cliffy B., verslavend spelletje man.... hij zo: Yeah we put some crack in it for you guys. En zo was het. Mass Effect, enigszins skeptisch over het actionpart maar voor de rest puik spelletje hoor!
En zo kan ik wel doorgaan voor uren en uren. Een ding is zeker: Sony gaat het moeilijk krijgen, want vrijwel elke game neigt naar extreem hoge scores , gebasseerd op wat ik nu allemaal heb gezien. Dat zelfs devs nog onder de indruk zijn van de 360, zegt ook al genoeg.
Ga maar uren door eigenlijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:54 schreef =HellFire= het volgende:
Bioshock is geniaal man. En Alan Wake is the best goddamn looking game tot nu toe (tot 2006 sowieso). Gears of War is echt fucking addictive. Zei al tegen Cliffy B., verslavend spelletje man.... hij zo: Yeah we put some crack in it for you guys. En zo was het. Mass Effect, enigszins skeptisch over het actionpart maar voor de rest puik spelletje hoor!
En zo kan ik wel doorgaan voor uren en uren. Een ding is zeker: Sony gaat het moeilijk krijgen, want vrijwel elke game neigt naar extreem hoge scores , gebasseerd op wat ik nu allemaal heb gezien. Dat zelfs devs nog onder de indruk zijn van de 360, zegt ook al genoeg.
En dat is soms ook gewoon lekker! Maar ze zeggen zelf dat ze veel content naar buiten brengen en dan alleen maar trailers vind ik persoonlijk een beetje jammer! En had zo gehoopt op een PES 6 demo. Maar je hebt ook wel een beetje gelijk!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:44 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Waarom? Het gerucht is door fanboys in de wereld gebracht. Als ze nou aangekondigd waren en ze kwamen niet, prima. Maar dit is zeiken om het zeiken.
technologie staat niet stil! Maar bij deze ben ik dankbaar!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom? Wees blij dat je nu uberhaupt demo's kan downloaden en niet afhankelijk bent van blaadjes met demo cd's
Fuck you gast. Als jij daar zou zitten zou je spontaan flauwvallen. Daar verbleekt je FIFA 07 bij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.alanwake.com/s(...)t=Alan_Wake_2006_017
die motorkap![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:02 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha, ok. Ik doe dat in fasen ok? Laat het wel weten. Vanmiddag maar es aan de bak.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Kun je aan iemand vragen wanneer de PES demo uitkomt Hellfire?
Dat vind ik momenteel eigenlijk het leukste aan Livequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom? Wees blij dat je nu uberhaupt demo's kan downloaden en niet afhankelijk bent van blaadjes met demo cd's
Wie is Marco?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:48 schreef =HellFire= het volgende:
Waaaaaaaaaaaa, dat was sjankerveeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Marco kan er over mee praten.
Flac? Wma? Een ander format?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb m'n PC nu via Windows Media Connect aangesloten. Ik heb m'n muziekmap gedeeld, daar staan zo'n 1500 MP3'tjes in. Op m'n Xbox 360 geeft hij aan maar 185 nummers te vinden. Hoe kan ditIemand een idee? Thnx.
Koop eerst de 1 en dan later de anderequote:Op vrijdag 29 september 2006 13:35 schreef Atuniel het volgende:
Ik twijfel nog steeds erg tussen RS en GoW.. komen zo'n beetje tegelijk uit... maar ik denk dat RS meer lol geeft omdat het meer is dan dom schieten en zagen in je vijand.. hoe cool dat ook kan zijn, verwacht ik ook meer tactiek.
Probleem is als je beide koopt, dat je er gewoon niet de dedicated energie insteekt die het spel verdient.
Ook hier: BWAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:21 schreef Retuobak het volgende:
Assassin\'s Creed krijgt betere AI op Xbox 360 dan op PS3
De cell is een heel goed ding toen er voor het eerst over gesproken werd, maar ja dat ding heeft zoveel vertraging opgelopen dat je dat gewoon niet meer keihard kunt makenquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:29 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ook hier: BWAHAHAHAHAHAHAHA.
So far voor de mythe van de Cell.. (tot nu toe dan)
Wat is beter dan naast de gfx tov RS vlgs jou?quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:42 schreef =HellFire= het volgende:
Ik zet m'n geld op Gears of War trouwens.
GOW equals een gegarandeerde adrenaline-kick. Perfect voor om eventjes een paar potjes te spelen, maar ook op de lange termijn een ENORM verslavende game die erg SUPER tof uitziet, ontzettend pick up and play is maar ondertussen enorm veel taktiek met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wat is beter dan naast de gfx tov RS vlgs jou?
Beide een shooter zeg maar.
Nu weet ik nog steeds niet welke ik eerder wil eigenlijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:46 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
GOW equals een gegarandeerde adrenaline-kick. Perfect voor om eventjes een paar potjes te spelen, maar ook op de lange termijn een ENORM verslavende game die erg SUPER tof uitziet, ontzettend pick up and play is maar ondertussen enorm veel taktiek met zich meebrengt.
RS moet je wel even voor gaan zitten, maar ook die is erg goed hoor (al heb ik die niet zelf gespeeld). Zag er ook goed uit, maar was toch lang zo uitnodigend niet.
Maar dat zal puur persoonlijk zijn natuurlijk.
Hmmm, dat zou wel een domper zijn. Ik doe altijd graag editten bij pes.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:43 schreef =HellFire= het volgende:
Kep nog eik geen data voor PES6 demo gehoord eigenlijk, maar denk dat het niet lang zal duren. De game was namelijk volledig te spelen op de X06.
Not that I care... maar voor de footiefans onder ons leuk spul hoor. Al scheen de gameplay nogal stroef te lopen en ik hoorde een gerucht dat je geen edit mode had...?
Nee, dat moet je zelf beleven vrees ik.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet welke ik eerder wil eigenlijk
Lees binnenkort de previews maar diverse nederlandse sites.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hmmm, dat zou wel een domper zijn. Ik doe altijd graag editten bij pes.
Stroeve gameplay kan ik me niet voorstellen.
Kan je eens stoppen met Fifa, niemand is geinteresseerd erin, en dit is een verkapte tvp ja!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze moeten fifa 07 en pes 6 demo tegelijk doen, daarna beiden spelen. en beoordelen op zelfde punte, gameplay en grafisch
Instant melee kill.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Zit er ook nog een toegevoegde waarde aan de kettingzaag, want in de demo kwam het erg onhandig over.
ik eis een ban voor iedereen die het nu nog over de PES demo begintquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Kun je aan iemand vragen wanneer de PES demo uitkomt Hellfire?
Boeit voor de meeste nederlanders toch geen reet welke er beter zou spelen, die willen de nederlandse competitie kunnen spelenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze moeten fifa 07 en pes 6 demo tegelijk doen, daarna beiden spelen. en beoordelen op zelfde punte, gameplay en grafisch
Dan eis ik een ban voor jouw! Wat maakt het nou weer uit! Mensen zijn gewoon geintresseerd in die game!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik eis een ban voor iedereen die het nu nog over de PES demo begint![]()
PES 6 demo komt echt niet meerquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:43 schreef =HellFire= het volgende:
Kep nog eik geen data voor PES6 demo gehoord eigenlijk, maar denk dat het niet lang zal duren. De game was namelijk volledig te spelen op de X06.
Not that I care... maar voor de footiefans onder ons leuk spul hoor. Al scheen de gameplay nogal stroef te lopen en ik hoorde een gerucht dat je geen edit mode had...?
ik zou bijna 2 topics kunnen vullen met de vraag wanneer de demo komt,of de verkondiging dat de demoecht vandaag eraan komtquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:29 schreef Gajes het volgende:
[..]
Dan eis ik een ban voor jouw! Wat maakt het nou weer uit! Mensen zijn gewoon geintresseerd in die game!
op pc en current gen jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:57 schreef devv05 het volgende:
FIFA 07 is al uit toch hoorde ik?
Ik hoor jequote:Op vrijdag 29 september 2006 15:01 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee, dat moet je zelf beleven vrees ik.
I was blown away by Gears of War in ieder geval. Die kettingzaagacties zijn zó heerlijk smerig en bruut, dat hele sfeertje van een viertal marines die non-chalant monsters uitmoorden ligt me wel en de graphics... su-per!
En co-op he...
STOP!! Nu kan ik al helemaal niet meer wachten!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:05 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Instant melee kill.Naja, tenzij de ander ook op B douwt haha. Dan heb je een onderling handgemeen van human vs. Locust. Die beesten maken van die gruwelijke geluiden trouwens en ogen heel menacing, echt heel cool.
Maar dat dekken, opzij duiken, wegspringen en van hoek naar hoek rennen, dat is echt zo goed gedaan dat ik me het niet voor kan stellen dat iemand het niet wil proberen.
Toegevoegde waarde is dan echt 0quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:49 schreef SToRM81 het volgende:
GoW ziet er wel goed uit in dat filmpje, alleen de explosies vind ik niks aan. Bij zo'n game horen over the top explosies vind ik
Van jou antwoord wel jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Toegevoegde waarde is dan echt 0
ja, zou de 29ste zijn. Ik begreep dat de 360 versie geen NL competitie bevat. Is het ook zo dat de "grote drie", Ajax, PSV en Feyenoord er niet in zitten ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:57 schreef devv05 het volgende:
FIFA 07 is al uit toch hoorde ik?
Die zitten er niet in neequote:Op vrijdag 29 september 2006 18:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, zou de 29ste zijn. Ik begreep dat de 360 versie geen NL competitie bevat. Is het ook zo dat de "grote drie", Ajax, PSV en Feyenoord er niet in zitten ?
Je wilt de NL competitie neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
er werd niet om je mening gevraagd
Haha, maak je niet al te druk om storm, hij is DE 360 afzeiker hier... Kijk maar eens naar zijn PS3 contributies, alleen maar positief (ook al is't bijzonder matig). Oh, en als verdediging zul je altijd 'ik heb ook een 360' krijgen... hahahaquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Toegevoegde waarde is dan echt 0
nou, de competitie kan me gestolen worden. Als er maar Ajax in zitquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Je wilt de NL competitie neem ik aan?
PES dusquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nou, de competitie kan me gestolen worden. Als er maar Ajax in zit
Dit weekend kun je previewen verwachten op Gamer.nlquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:10 schreef koentje.k het volgende:
[..]
STOP!! Nu kan ik al helemaal niet meer wachten!
VERTEL MEER:P
Jammerquote:
Splinter Cellquote:REVIEWS
SPLINTER CELL: DOUBLE AGENT 9
+Hugely diverse single-player campaign.
+Trust system is excellent
+Forgiving yet extremely challenging
+Sublime multiplayer
+Free moneyhats for this opinion
-Underdeveloped characters and plot
THE GODFATHER 7
NHL 2K7 6
NHL 07 6
MADDEN NFL 07 8
BOMBERMAN ACT: ZERO 3
SCRAMBLE (LIVE ARCADE) 2 GOTY!!!
TIME PILOT (LIVE ARCADE) 3
Haha, nee joh, tuurlijk niet dude, maar je bent altijd zo positief over alles PS3 en zo negatief (hard) over alles 360. Lijkt wel alsof je de 360 het liefst ziet falen en de PS3 naarvoren wilt duwen... waarom niet gewoon beide platformen succes gunnen? (doe ik ook)quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:33 schreef SToRM81 het volgende:
Dus als je veel PS3 nieuwtjes post ben je automatisch een 360 afzeiker
Oeh, jij weet veel van de PS3, mag ik je keihard anaal nemen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:33 schreef SToRM81 het volgende:
Dus als je veel PS3 nieuwtjes post ben je automatisch een 360 afzeiker
Yep... Hopelijk draait multiplayer snellerquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Net een filmpje van gezien. Matige framerate.
En Insidegamer dan? Gamevillage? Power Unlimited ook natuurlijk. Vergeet Gamekings niet. En Gamez was er ook nog.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:45 schreef Fliepke het volgende:
Je kunt ze ook verwachten op FOK!games heb ik net gehoord
Spamhoear!
speel er toch online niet meequote:Op vrijdag 29 september 2006 18:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Je wilt de NL competitie neem ik aan?
Je post bracht me bij de volgende vraag die voor iedereen bestemd is:quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
En Insidegamer dan? Gamevillage? Power Unlimited ook natuurlijk. Vergeet Gamekings niet. En Gamez was er ook nog.
"Spamming in een badjas" is my middlename.
Kan ik er wat aan helpen dat Gamer.nl Gamer.nl heet en niet Gamer.
Wat ben ik erg he!
Het zou ook dom zijn om alleen op je "eigen" site te komen, altijd handig om de concurrentie een beetje in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:06 schreef =HellFire= het volgende:
Omdat ik niet de slechtste bent in tegenstelling tot anderen bekijk ik ook graag games.fok.nl en insidegamer om maar wat sites te noemen.
Nou ja, echte concurrenten zijn we niet, we leven prima samen. Woensdagavond zat geworden met de gozers van IG dus dat is het echt niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:07 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het zou ook dom zijn om alleen op je "eigen" site te komen, altijd handig om de concurrentie een beetje in de gaten te houden
Het is echt waar dusquote:Baas Ubisoft reageert op Splinter Cell X360
Gisteren wisten we jullie te vertellen dat de nieuwe Splinter Cell achter Double Agent exclusief voor de Xbox 360 zal verschijnen. Vandaag gaf Yves Guillemot, baas van Ubisoft, volgende commentaar:
"Splinter Cell was created on the first Xbox, so we thought it was important to come back for one volume with Microsoft to create a very good quality title focused on using the full power of the system" (…) "And especially for next year when the big guns will be out, it's very important to have a game that will use 360 to the full, because you will need that to fight against all the other games that will be there. For us it's a good way to win the next-gen battle. We love Xbox 360 because it's easy to develop on and that's why we want to put great quality products on it."
Hoezo ben je dan crazy?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Call me crazy, maar ik vind Stranglehold er heel leuk uitzien.
Ja ik weet niet, je hoort er zo weinig over.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hoezo ben je dan crazy?
Die game ziet er imho geweldig leuk uit
27 oktober als het goed is.quote:
quote:Pro Evolution Soccer kicks off!
Konami Digital Entertainment GmbH confirms October 27th launch date for the eagerly-awaited PES6 in Europe
Konami Digital Entertainment GmbH has confirmed that it will launch the PlayStation 2, Xbox 360 and PC-DVD versions of its highly anticipated Pro Evolution Soccer 6 on October 27th, with the PSP™ (PlayStation®Portable) and Nintendo DS versions to follow shortly after.
The Konami football game enters its sixth incarnation with an unrivalled reputation for realistic and gripping gameplay. Key improvements to Pro Evolution Soccer 6 include new player AI with team mates running into space more intelligently, while the physical nature of the sport has also been enhanced with new turns and defensive blocks to learn, alongside closing down unmarked opponents.
The shooting system has also been refined, and players will be able to attempt more snap shots than in previous versions, while volleys and half-volleys have been reworked. It is also now possible to retain control of the ball after performing a sliding tackle, while all-new feints and backwards dribbling are now possible thanks to the improved dribbling controls. Coupled with the series’ famed realism, the result is a more flowing and fluid game with all the movement and pace of the real thing.
Konami’s has also added a raft of new licensed sides to Pro Evolution Soccer 6, and all versions will include the fully-licensed kits and squads for the Czech, French, Australian, English, Italian, Argentinian, Spanish and Swedish national sides. Similarly, the French Ligue 1 Orange has been added to the game, alongside key European sides such as Sporting Lisbon, Benfica, Olympiacos Piraeus, and Manchester United.
Another key addition to the October launch, is Pro Evolution Soccer 6’s first appearance for a Next Generation format. Released alongside the established PlayStation 2 version, the Xbox 360 game features massively improved visuals and audio effects, while the player AI is also noticeably improved as Producer Shingo ‘Seabass’ Takatsuka and his team flex their skills using the 360 system’s advanced capabilities.
“This is the date all football fans have been waiting for,” commented Martin Schneider, European Marketing and PR Director for Konami Digital Entertainment GmbH. “October 27th will see established Pro Evolution Soccer fans looking to get their hands on the latest version, while we are delighted to be bringing the first Next Generation version to Xbox 360 users, and taking the many delights of Pro Evolution Soccer to an all-new audience. The season truly starts here – and Pro Evolution Soccer 6 will once again top the table of the football genre.”
Vaag.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:33 schreef Eppie_NL het volgende:
iemand uit mijn friends list....speelde net fifa 07 (xbox360)![]()
is nog niet eens uit.....en hij is trouwens ook nog eens een die hard PES fan (hij speelde zowat elke dag pes 5).
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Nog 3 uur voor een demo.
Hij bedoelt denk ik voor als er nog een demo tijdens x06 zou komen dan zou daar nog 3 uur de tijd voor zijn.quote:
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:08 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik voor als er nog een demo tijdens x06 zou komen dan zou daar nog 3 uur de tijd voor zijn.
Maarja, nu is het over en heb nog nergens iets gelezen over een demo...
Ik heb een gemengd gevoel, er zijn erg coole filmpjes uitgekomen van onder andere Assasins Creed dus dat is erg leukquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad.
Valt vies tegen![]()
Heb je condemned al ( uitgespeeld )quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
We zitten wel ongeveer op een lijn wat games betreft volgens mij.
Uhhuh, volgens mij ook welquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
We zitten wel ongeveer op een lijn wat games betreft volgens mij.
Moet ik nog halen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je condemned al ( uitgespeeld )
waar wacht je opquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet ik nog halen.
Neen tochquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Wordt een classic binnenkort.
Owja, dacht geen condemned. maar je hebt gelijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij wel. 30 euro.
sinds 2 weken ofzo, neverwinter nights 2 verkochten ze ook als pre orderquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:16 schreef twi het volgende:
Ik zette laatst trouwens sinds lange tijd weer een stap in een "normale" FRS (geen stations-kiosk). Sinds wanneer verkopen ze daar pre-orders voor 4,99 euro?Bestel nu voor 4,99 <verschillende games, o.a. SC:DA> en krijg de bonus disk cadeau
ken je het verhaal van de demo die naar je xbox 360 kwam?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Nog 3 uur voor een demo.
kutswitchquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:08 schreef _Administr8or_ het volgende:
Hebben hier meer mensen last van timeouts op Xbox live?
Mijn broer heeft sinds gisteren namelijk ook een 360, dus we waren via Live samen een co-op level van Saints Row aan het doen en wat races in Test Drive.
Maar tijdens het gamen is de verbinding een keer of 5 weggevallen : "Unable to connect to xbox live" / "connection lost" (Beide consoles zijn aangesloten op dezelfde switch)
Ligt dat aan ons? of zijn er gewoon wat probleempjes met het Live netwerk
B al gepost hierbovequote:Op zaterdag 30 september 2006 09:45 schreef Atuniel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Schademodel is erg ok moet ik zeggen
[afbeelding]
Gfx zijn erg mooi ook.. wil niet eens weten hoe dit er uit ziet in het echt op een HD
quote:De belangrijkste feiten uit het interview kun je hieronder lezen.
- Er zijn drie multiplayer modus, één daarvan is 'War Zone', wat je het beste kan omschrijven als standaard 4 tegen 4 (Team)Deathmatch. Over de andere twee modus wil Epic echter nog niets kwijt.
- Er zijn 8 verschillende multiplayer maps
- Downloadable content zijn geplant na de release van de game, onder andere de toevoeging van een 'Versus-Mode'.
- In de online co-op modus is het mogelijk om de gehele wedstrijd te volgen als spectator. Na de wedstrijd kan de spectator de wedstrijd weer verlaten.
- Voor de offline co-op modus van Gears of War wordt het beeld horizontaal gesplitst. Natuurlijk is het ook mogelijk om co-op via Xbox Live en System Link te spelen.
- Als je partner dood gaat, kun je hem weer tot leven wekken.
- Onder de achievements vind je onder andere het verzamelen van zoveel mogelijk 'COG-tags', die dode soldaten achterlaten. Daarnaast is er ook een achievement voor de zogenaamde 'Perfect Reloads'.
- Vier speler co-op was voor Gears of War ideal geweest, maar Epic wil dat bewaren voor Gears of War 2 of 3.
Spel doet me sterk denken aan Prince of Persia, met dat zwieren en klauteren.. ben ik matig in geintresseerd, te meer omdat het puur SP spel is.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:53 schreef twi het volgende:
Toch jammer dat ze van zo'n briljant mooie intro als ze dat Shadowrun op de E3 gegeven hebben, zo'n slappe Spock-game hebben weten te maken. Het was echt leuk en fris met al die Zuid-Amerikaanse mythische en magische invloeden. Of haal ik nu 2 games door elkaar?
Nee hoor, maar het zijn kikkers gewordenquote:
Heb je ff wat te doen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het zijn kikkers geworden
Trouwens Oblivion collector's edition + 20 eurie vandaag binnengekregen, had dat geruild tegen Dead Rising.
lekker hoor, als ze dan ook met levels hebbenquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:52 schreef Atuniel het volgende:
GoW , MP mogelijkheden
[..]
Wel 8 verschillende maps, en 4 tegen 4.. karig
Co-op is leuk, maar ik weet niet hoe lang de SP is in uren..
Ik post soms weleens positief over de 360quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:34 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Haha, nee joh, tuurlijk niet dude, maar je bent altijd zo positief over alles PS3 en zo negatief (hard) over alles 360. Lijkt wel alsof je de 360 het liefst ziet falen en de PS3 naarvoren wilt duwen... waarom niet gewoon beide platformen succes gunnen? (doe ik ook)
Iig, ik kan je ook wel waarderen met je al nieuws hoor!![]()
Preciesquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:38 schreef devv05 het volgende:
Ondanks dat ie beide consoles interessant vind kan ie toch wel lichte voorkeur hebben. Bij mij is het andersom, maar dat betekent niet dat ik de PS3 geen succes gun ofzo. Ik hoop alleen dat de 360 het nog beter doet.
quote:
Ja, zoiets zal het inderdaad wel zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:10 schreef Heintje het volgende:
Om goed op live te kunnen gamen moet je een aantal poorten forwarden. Maar als je 2 xboxen op 1 internetverbinding hebt kun je dat niet voor allebij doen. Ik denk dat daar je probleem zit.
Ziet er best gelikt uitquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:15 schreef Tain het volgende:
Kingdom Under Fire: Circle of Doom
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en een trailer
of je zet universal plug & play (uPnP) op je routerquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:10 schreef Heintje het volgende:
Om goed op live te kunnen gamen moet je een aantal poorten forwarden. Maar als je 2 xboxen op 1 internetverbinding hebt kun je dat niet voor allebij doen. Ik denk dat daar je probleem zit.
Sfeervol.... wat is het?quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:15 schreef Tain het volgende:
Kingdom Under Fire: Circle of Doom
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en een trailer
http://www.mission360.nl/aanbieding/quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:32 schreef Klonk het volgende:
Even een vraagje, door andere dingen ben ik het hele 360 gebeuren een beetje uit het oog verloren en zit nu even met een prijstechnisch vraagje.
Eerder dit jaar was er sprake van een prijsverlaging, is daar iets meer over bekend ?
ik vraag het omdat ik vanmiddag een Saints Row pakket zag staan 433 euro, maar ik had zoiets van als er voor de feestdagen een verlaging aankomt, dan wacht ik nog even een maandje
Had deel 1 op de Xbox 1, een soort van Hack en Slash Strategy game.quote:
strakke aanbieding, toevallig iemand daar geweestquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
http://www.mission360.nl/aanbieding/
moet je wel alleen een flyer hebben van iemand die daar is geweest
leuk spel jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Had deel 1 op de Xbox 1, een soort van Hack en Slash Strategy game.
Was erg lastig want je speelde gewoon 1 gast maar je kon als je bij de vijand was elke groep (archers enz.) elke kant op laten sturen voor een betere aanval wat echt nodig was, anders was je zo dood.
En als je dan bij de vijand kwam was het lekker hakken op al die gasten.
Dat is officieel alleen voor medewerkers van bedrijven die die games verkopen. Misschien dat je inderdaad iemand met zo'n aanbieding kent.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
http://www.mission360.nl/aanbieding/
moet je wel alleen een flyer hebben van iemand die daar is geweest
quote:Xbox 360 price drop rumoured
Not quite yet
IF ANYTHING COULD ensure the launch of the PS3 became a nightmare for Sony, a significant Xbox 360 price drop would be it.
A small price drop in Europe has already occurred, but this tiny adjustment to the Core SKU is hardly worth mentioning, and certainly won't affect the launch of Sony's new console. A more significant drop of around $100 would certainly cause further worrying at Sony HQ, and it seems Microsoft are pushing ahead with cost reductions in an attempt to make the price drop financially plausible.
Rumours of contract renegoiations with Microsoft from suppliers in Taiwan, state that "the total production cost [of the Xbox 360] can be reduced by 15-20% due to diminishing costs for most components along with increasing production scales and decreasing defect rates" - and this fits perfectly with similar sources stating back in July that a price drop late in 2006 was a target for Microsoft.
Also, in September 2005 Microsoft said that the market should expect annual price drops for the 360, which would again fit nicely with the above rumours, considering its been exactly a year since the statement was made.
Furthermore, Microsoft has previously stated that the company has "a number of surprises up our sleeve" for the 360 in Q4 of 2006 - but these surprises are probably content and feature announcements as opposed to price-drop related, and news from the recent X06 conference of the addition of 1080p support, HD-DVD availability, and an extra Halo game from Peter Jackson, suggest this year's surprises are over.
Due to these rumours and statements, a number of industry pundits are suggesting the drop will come in to effect at a similar time as the launch of the Playstation 3, to inflict maximum damage on Sony's launch. But despite all of this, it still seems a price cut in 2006 is highly unlikely for two reasons.
Firstly, it would seem odd to drop the price just before the holiday season, considering demand for the console will be at its highest and also that the PS3 will be in incredibly short numbers - further driving up demand for the 360, without the need for any lowering of price.
Secondly, the Xbox 360's CPU is expected to receive a die-shrink from 90nm to 65nm in the first quarter of 2007, and possibly the ATI supplied graphics chipset too. Although this news is doing the rounds at the moment, its of no surprise and was well known sometime ago by the Inq and others. It's unlikely that the re-costing of multiple components from Taiwanese companies has effected a plausible $100 drop in price for the 360, however, these die shrinks coupled with the cost refactorings, could present MS with the significant drop in price they need.
By the time the die-shrink and cost-savings are incorporated into the console in Q1/Q2 2007, Sony will be ramping up production of the PS3 to allow for the shipment of much higher numbers of the product than the meagre offering expected at launch, and will also be belatedly releasing the console in Europe. This is the perfect time for the 360 to receive a price cut. µ
Jaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:46 schreef Panick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding],
.
[..]
Kan me niet voorstellen dat een bedrijf als Bioware geen tactieken of RPG elementen daarin gooit. Het zal zeker niet simpelweg schieten zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:43 schreef =HellFire= het volgende:
Mass Effect is echt sjankermooi, maar ben huiverig voor het vechtsysteem, wat meer ala Gears doet denken. Had van mij niet gehoeven iig.
ah wel vet dat je dat glas kan laten knallen van een afstandje, daar ga je denk ik nog wel een keer een hartverzakking van krijgen op live denk ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:56 schreef BMH het volgende:
Framerate is in multiplayer iig goed
Splinter cell 4's SvsU filmpje waarbij de spy tegen bot speelt. Normaal speel je dit 3 tegen 3![]()
Podver wat spannend..... nou als de framerate hier goed is is dat in de SP ook wel denk ik hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:56 schreef BMH het volgende:
Framerate is in multiplayer iig goed
Splinter cell 4's SvsU filmpje waarbij de spy tegen bot speelt. Normaal speel je dit 3 tegen 3![]()
Aan alles valt wat te verdienenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
strakke aanbieding, toevallig iemand daar geweest
Jij hebt ook wel een bijzonder krappe smaak, is het niet? Er zijn weinig dingen die je leuk vindt, zo lijkt het.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Het schieten ziet er wel leuk uit, maar ze zitten de hele tijd te zeveren over het dialoog systeem. Ik hoop niet dat je de helft van het spel teksten moet aanklikken.
Als je de dialogen met een controller met bewegingssensor zou kunnen bedienen zou 'ie het geweldig hebben gevondenquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een bijzonder krappe smaak, is het niet? Er zijn weinig dingen die je leuk vindt, zo lijkt het.
Speel Star Wars: KotOR en je weet meteen of je dit leuk gaat vinden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Het schieten ziet er wel leuk uit, maar ze zitten de hele tijd te zeveren over het dialoog systeem. Ik hoop niet dat je de helft van het spel teksten moet aanklikken.
In KotOR was het ook een soort van turn based, je koos eerst je aanvallen (paar achter elkaar) en dan gebeurde dat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:40 schreef H.Flick het volgende:
Het is een RPG. Ik mag toch wel hopen dat het om het verhaal draait en dat de dialogen een heel groot deel van het spel uitmaken.
De actie zelf hoeft van mij niet zo, geef mij maar turn-based
SCHAAM U DRIES!quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:12 schreef -Dries- het volgende:
Ik vond KOTOR echt kut...
Weet ik. Ik vond het ook een prima systeem. Maar Mass Effect is wel gewoon real-time combat, volgens mij.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:02 schreef Panick het volgende:
[..]
In KotOR was het ook een soort van turn based, je koos eerst je aanvallen (paar achter elkaar) en dan gebeurde dat.
Heel apart maar voor mij leukste RPG systeem
Dat kan, voor mij is het een van de beste games ooit.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:12 schreef -Dries- het volgende:
Ik vond KOTOR echt kut...
Ik las ergens dat hetzelfde combatsysteem gebruikt zou worden, maar dat is echt uit de tijd dat de game werd aangekondigd. Ik denk dat Hellfire ons wel kan verlichten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Weet ik. Ik vond het ook een prima systeem. Maar Mass Effect is wel gewoon real-time combat, volgens mij.
Wie was er nou bij?quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een bedrijf als Bioware geen tactieken of RPG elementen daarin gooit. Het zal zeker niet simpelweg schieten zijn.
Ja, verwacht binnenkort nog een preview op een NIET NADER TE NOEMEN WEBSITEquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hetzelfde combatsysteem gebruikt zou worden, maar dat is echt uit de tijd dat de game werd aangekondigd. Ik denk dat Hellfire ons wel kan verlichten..
Eitherway, ik heb vertrouwen in Bioware.
Ja jij maar ik neem jou niet als meetpunt voor gameplay hoorquote:
Ik vind het niet echt te vergelijken met GoW, ook al is de besturing enigszins hetzelfde.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja, verwacht binnenkort nog een preview op een NIET NADER TE NOEMEN WEBSITE(zie je Retuo, Fliepke, ik noem niet altijd Gamer.nl in m'n berichtem...)
FUCK!*
Maar ik kan wel vertellen dat het er enorm mooi uitziet, zorgvuldig ontworpen. Het punt alleen is dat de RPG-elementen voornamelijk in de actie zitten. Je wordt sterker en krijgt nieuwe aanvallen, beetje ala Psi-Ops bijvoorbeeld. Met grafity spelen dus. Of je doet meer damage met je wapen. En ondertussen speelt het als een simpele vorm van Gears of War. Dat hoeft dus van mij niet. Doe dan weer zoiets ala KotOR.
*I'm so mean!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja jij maar ik neem jou niet als meetpunt voor gameplay hoor
Hun wel bv
Each time we see the game, however, we see set pieces: quick looks into features that are impressive on their own, yet clearly play into a larger framework that BioWare doesn't want to reveal just yet. This game is large and as deep as it is ambitious, folks. It's one of Microsoft's big guns for a reason.
http://xbox360.ign.com/articles/736/736346p1.html
Ohja met afstand.... daar hoef ik de games niet eens voor te zien. Mass Effect zal sowieso in gameplay uitblinken denk ik. De productie waarde van Bioware games liggen zo hoog. Ik ben daar echt niet bang voor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef Panick het volgende:
[..].
Ik heb er ook alle vertrouwen in. Mass Effect doet me meer dan GoW..
GoW is wel meer dan dat, vooral de MP trekt me HEEL erg. SP ook wel, maar de co-op wordt gewoon vet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:57 schreef H.Flick het volgende:
GoW is ook alleen maar schieten. Mass Effect is zoveel meer!
Je moet em wel aanzetten hequote:Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb hem
loop nu alleen nog wat te worstelen met de draadloze controler, die word op een of andere vage manier niet herkend....
Als je gewoon een goede 5.1 set met dito speakers hebt hoor je de Xbox 360 geen eens tijdens het gamen / muziek spelen. Nogal overdreven van jequote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef Klonk het volgende:
whehe
ff heel snel een conclusie
+ uitgebreide live gebeuren
+ aan/uit via de controler
- mijn stofzuiger maakt minder herrie....
inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je gewoon een goede 5.1 set met dito speakers hebt hoor je de Xbox 360 geen eens tijdens het gamen / muziek spelen. Nogal overdreven van je![]()
Als je oordopjes indoet hoor je ook de 360 niet meerquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je gewoon een goede 5.1 set met dito speakers hebt hoor je de Xbox 360 geen eens tijdens het gamen / muziek spelen. Nogal overdreven van je![]()
Je kan je 360 ook aanzetten via je controller dan herkent hij hem meteen:) gewoon even de guide knop(witte knop met groene x erop) voor een paar seconden indrukken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb hem
loop nu alleen nog wat te worstelen met de draadloze controler, die word op een of andere vage manier niet herkend....
wel eens van een grapje gehoord, hij is nogal aanwezig, maar da's alles en hij hangt vanavond of morgen aan de stereo, dus dan is dat probleem opgelostquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ja, [CENTRAAL] Xbox 360 ruil en verkooptopic #4quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:59 schreef Klonk het volgende:
is er trouwens ook net als voor nintendo een ruil en verkooptopic voor 360 games ?
tof, bedanktquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:03 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ja, [CENTRAAL] Xbox 360 ruil en verkooptopic #4
Als je doof bent, ook nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:21 schreef -Dries- het volgende:
Als je je Xbox uitzet, hoor je em ook niet meer
Dan is er iets met je xbox aan de hand, want dat kan normaalgesproken niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:44 schreef BMH het volgende:
Het downloaden van Xbox 1 content van live is echt extreem langzaam
Het downloaden van wat Halo 2 maps duurt zolang dat me 360 controllers automatisch uitgaan... En doordat de controllers uitgaan stopt de download ook weer automatisch
Als je de 360 (wireless) voor een lange tijd niet aanraakt gaat ie automatisch uitquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan is er iets met je xbox aan de hand, want dat kan normaalgesproken niet.
Als je een play and charge kit hebt moet je die ff aansluiten, dan gaat je controller niet uit en kan hij dus blijven doordownloaden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:44 schreef BMH het volgende:
Het downloaden van Xbox 1 content van live is echt extreem langzaam
Het downloaden van wat Halo 2 maps duurt zolang dat me 360 controllers automatisch uitgaan... En doordat de controllers uitgaan stopt de download ook weer automatisch
Maar dan stopt het downloaden niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je de 360 (wireless) voor een lange tijd niet aanraakt gaat ie automatisch uit
Hij geeft naar een poos aan dat het downloaden mislukt isquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar dan stopt het downloaden niet.
Het download euvel heeft niks, nakkes, nada met je controller te maken. Laatst sonic demo gedownload, controller uit, knoppie indrukken en voila! Your download is complete.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij geeft naar een poos aan dat het downloaden mislukt is
Ik heb zoals iemand al had geadviseerd de plug & charge aan de console gesloten.
Ook kloten dat het download scherm 50hz is.. De vga kabel kan enkel 60hz weergeven dus moet ik me 360 naar een tv slepen om xbox 1 content te kunnen downloaden
Leuk als je savonds nog effe een spelletje wil spelen, maar er al mensen op bed liggen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zet je em zachter. Als je een goede versterker + goede speakers heb is dat goed te doenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:37 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Leuk als je savonds nog effe een spelletje wil spelen, maar er al mensen op bed liggen.
Nee, mijn vader wordt nogal snel wakkerquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zet je em zachter. Als je een goede versterker + goede speakers heb is dat goed te doen
whehe, als ik mijn vader wakker wil maken moet er heel wat gebeuren, die woont namelijk een kleine 300 km hier vandaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:37 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Leuk als je savonds nog effe een spelletje wil spelen, maar er al mensen op bed liggen.
Zoveel herrie maakt ie nu ook weer niet. 5.1 kan ook op stand 2quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:37 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Hitman uigespeeld.
Viel me wel wat tegen, vond deel 2 leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze Hitman zeker de coolste uit de serie![]()
Maar heb je Hitman wel echt uitgespeeld?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:15 schreef gijsje79 het volgende:
GoW Videowalkthrough van level 1
GoW Part 1
GoW Part 2
GoW Part 3
Ziet er goed uit.
Op normal of is dat niet genoeg voor je.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar heb je Hitman wel echt uitgespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
Nee ik bedoel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien was je download al klaar en dat daarna je controller pas uitging.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het download euvel heeft niks, nakkes, nada met je controller te maken. Laatst sonic demo gedownload, controller uit, knoppie indrukken en voila! Your download is complete.Waarom is alles zo groen/geelquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:15 schreef gijsje79 het volgende:
GoW Videowalkthrough van level 1
GoW Part 1
GoW Part 2
GoW Part 3
Ziet er goed uit.![]()
[..]Je hebt 'm dus niet uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oplaadbare batterijen zijn goedkoper.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef Klonk het volgende:
morgen zo'n Play and Charge Kit scoren, want de controlers lusten een beste hap batterijen...
zal best, maar ik was net even live aan het racen, kapt de controler ermee, nieuwe batterijen zoeken, zooi er in duwen, nah ik ga voor het snoertjequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oplaadbare batterijen zijn goedkoper.
Nee hoor. Oplaadbare batterijen (goede) zijn net zo duur (en een stuk duurder met oplader) en bovendien heel wat onhandiger.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is iets anders volgens mij. Playkit of zo.
Xbox Livequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:50 schreef Klonk het volgende:
ik heb net live ook geregeld, damn wat een vooruitgang, ik had op mijn ouwe zwarte xdoos ook live, maar het is een verschil van dag en nacht, de mogelijkheden om via het netwerk dingen te streamen, de live arcade, ik had er over gelezen maar dat het allemaal zo uitgebreid zou zijn, echt niet geloven
Oh ja sorry. Ik zat in eerste instantie met die quick charge in mijn hoofd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef Klonk het volgende:
we bedoelen hetzelfde: http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360playchargekit/
Tenzij je de kast vol hebt van die dingen, zoals in mijn geval.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee hoor. Oplaadbare batterijen (goede) zijn net zo duur (en een stuk duurder met oplader) en bovendien heel wat onhandiger.
Maat van me heeft um nog steeds aan z'n 100hz breedbeeld tv aangesloten, als ik dat zie moet ik altijd weer ff slikken wat een verschil dat is, het detail is echt een gigantisch verschil. Ben toch blij dat ik een Samsung 32" thuis heb staanquote:Op maandag 2 oktober 2006 06:17 schreef -Struikrover- het volgende:
HDTV aangesloten op m`n kruisdoos, wat een verschil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |