Je moet em wel aanzetten hequote:Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb hem
loop nu alleen nog wat te worstelen met de draadloze controler, die word op een of andere vage manier niet herkend....
Als je gewoon een goede 5.1 set met dito speakers hebt hoor je de Xbox 360 geen eens tijdens het gamen / muziek spelen. Nogal overdreven van jequote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef Klonk het volgende:
whehe
ff heel snel een conclusie
+ uitgebreide live gebeuren
+ aan/uit via de controler
- mijn stofzuiger maakt minder herrie....
inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je gewoon een goede 5.1 set met dito speakers hebt hoor je de Xbox 360 geen eens tijdens het gamen / muziek spelen. Nogal overdreven van je![]()
Als je oordopjes indoet hoor je ook de 360 niet meerquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je gewoon een goede 5.1 set met dito speakers hebt hoor je de Xbox 360 geen eens tijdens het gamen / muziek spelen. Nogal overdreven van je![]()
Je kan je 360 ook aanzetten via je controller dan herkent hij hem meteen:) gewoon even de guide knop(witte knop met groene x erop) voor een paar seconden indrukken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb hem
loop nu alleen nog wat te worstelen met de draadloze controler, die word op een of andere vage manier niet herkend....
wel eens van een grapje gehoord, hij is nogal aanwezig, maar da's alles en hij hangt vanavond of morgen aan de stereo, dus dan is dat probleem opgelostquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ja, [CENTRAAL] Xbox 360 ruil en verkooptopic #4quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:59 schreef Klonk het volgende:
is er trouwens ook net als voor nintendo een ruil en verkooptopic voor 360 games ?
tof, bedanktquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:03 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ja, [CENTRAAL] Xbox 360 ruil en verkooptopic #4
Als je doof bent, ook nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:21 schreef -Dries- het volgende:
Als je je Xbox uitzet, hoor je em ook niet meer
Dan is er iets met je xbox aan de hand, want dat kan normaalgesproken niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:44 schreef BMH het volgende:
Het downloaden van Xbox 1 content van live is echt extreem langzaam
Het downloaden van wat Halo 2 maps duurt zolang dat me 360 controllers automatisch uitgaan... En doordat de controllers uitgaan stopt de download ook weer automatisch
Als je de 360 (wireless) voor een lange tijd niet aanraakt gaat ie automatisch uitquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan is er iets met je xbox aan de hand, want dat kan normaalgesproken niet.
Als je een play and charge kit hebt moet je die ff aansluiten, dan gaat je controller niet uit en kan hij dus blijven doordownloaden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:44 schreef BMH het volgende:
Het downloaden van Xbox 1 content van live is echt extreem langzaam
Het downloaden van wat Halo 2 maps duurt zolang dat me 360 controllers automatisch uitgaan... En doordat de controllers uitgaan stopt de download ook weer automatisch
Maar dan stopt het downloaden niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je de 360 (wireless) voor een lange tijd niet aanraakt gaat ie automatisch uit
Hij geeft naar een poos aan dat het downloaden mislukt isquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar dan stopt het downloaden niet.
Het download euvel heeft niks, nakkes, nada met je controller te maken. Laatst sonic demo gedownload, controller uit, knoppie indrukken en voila! Your download is complete.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij geeft naar een poos aan dat het downloaden mislukt is
Ik heb zoals iemand al had geadviseerd de plug & charge aan de console gesloten.
Ook kloten dat het download scherm 50hz is.. De vga kabel kan enkel 60hz weergeven dus moet ik me 360 naar een tv slepen om xbox 1 content te kunnen downloaden
Leuk als je savonds nog effe een spelletje wil spelen, maar er al mensen op bed liggen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zet je em zachter. Als je een goede versterker + goede speakers heb is dat goed te doenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:37 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Leuk als je savonds nog effe een spelletje wil spelen, maar er al mensen op bed liggen.
Nee, mijn vader wordt nogal snel wakkerquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zet je em zachter. Als je een goede versterker + goede speakers heb is dat goed te doen
whehe, als ik mijn vader wakker wil maken moet er heel wat gebeuren, die woont namelijk een kleine 300 km hier vandaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:37 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Leuk als je savonds nog effe een spelletje wil spelen, maar er al mensen op bed liggen.
Zoveel herrie maakt ie nu ook weer niet. 5.1 kan ook op stand 2quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:37 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Hitman uigespeeld.
Viel me wel wat tegen, vond deel 2 leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze Hitman zeker de coolste uit de serie![]()
Maar heb je Hitman wel echt uitgespeeld?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:15 schreef gijsje79 het volgende:
GoW Videowalkthrough van level 1
GoW Part 1
GoW Part 2
GoW Part 3
Ziet er goed uit.
Op normal of is dat niet genoeg voor je.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar heb je Hitman wel echt uitgespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
Nee ik bedoel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien was je download al klaar en dat daarna je controller pas uitging.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het download euvel heeft niks, nakkes, nada met je controller te maken. Laatst sonic demo gedownload, controller uit, knoppie indrukken en voila! Your download is complete.Waarom is alles zo groen/geelquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:15 schreef gijsje79 het volgende:
GoW Videowalkthrough van level 1
GoW Part 1
GoW Part 2
GoW Part 3
Ziet er goed uit.![]()
[..]Je hebt 'm dus niet uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oplaadbare batterijen zijn goedkoper.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef Klonk het volgende:
morgen zo'n Play and Charge Kit scoren, want de controlers lusten een beste hap batterijen...
zal best, maar ik was net even live aan het racen, kapt de controler ermee, nieuwe batterijen zoeken, zooi er in duwen, nah ik ga voor het snoertjequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oplaadbare batterijen zijn goedkoper.
Nee hoor. Oplaadbare batterijen (goede) zijn net zo duur (en een stuk duurder met oplader) en bovendien heel wat onhandiger.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is iets anders volgens mij. Playkit of zo.
Xbox Livequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:50 schreef Klonk het volgende:
ik heb net live ook geregeld, damn wat een vooruitgang, ik had op mijn ouwe zwarte xdoos ook live, maar het is een verschil van dag en nacht, de mogelijkheden om via het netwerk dingen te streamen, de live arcade, ik had er over gelezen maar dat het allemaal zo uitgebreid zou zijn, echt niet geloven
Oh ja sorry. Ik zat in eerste instantie met die quick charge in mijn hoofd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef Klonk het volgende:
we bedoelen hetzelfde: http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360playchargekit/
Tenzij je de kast vol hebt van die dingen, zoals in mijn geval.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee hoor. Oplaadbare batterijen (goede) zijn net zo duur (en een stuk duurder met oplader) en bovendien heel wat onhandiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |