Zoveel herrie maakt ie nu ook weer niet. 5.1 kan ook op stand 2quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:37 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Leuk als je savonds nog effe een spelletje wil spelen, maar er al mensen op bed liggen.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Hitman uigespeeld.
Viel me wel wat tegen, vond deel 2 leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze Hitman zeker de coolste uit de serie![]()
Maar heb je Hitman wel echt uitgespeeld?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:15 schreef gijsje79 het volgende:
GoW Videowalkthrough van level 1
GoW Part 1
GoW Part 2
GoW Part 3
Ziet er goed uit.
Op normal of is dat niet genoeg voor je.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar heb je Hitman wel echt uitgespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
Nee ik bedoel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien was je download al klaar en dat daarna je controller pas uitging.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het download euvel heeft niks, nakkes, nada met je controller te maken. Laatst sonic demo gedownload, controller uit, knoppie indrukken en voila! Your download is complete.Waarom is alles zo groen/geelquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:15 schreef gijsje79 het volgende:
GoW Videowalkthrough van level 1
GoW Part 1
GoW Part 2
GoW Part 3
Ziet er goed uit.![]()
[..]Je hebt 'm dus niet uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oplaadbare batterijen zijn goedkoper.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef Klonk het volgende:
morgen zo'n Play and Charge Kit scoren, want de controlers lusten een beste hap batterijen...
zal best, maar ik was net even live aan het racen, kapt de controler ermee, nieuwe batterijen zoeken, zooi er in duwen, nah ik ga voor het snoertjequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oplaadbare batterijen zijn goedkoper.
Nee hoor. Oplaadbare batterijen (goede) zijn net zo duur (en een stuk duurder met oplader) en bovendien heel wat onhandiger.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is iets anders volgens mij. Playkit of zo.
Xbox Livequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:50 schreef Klonk het volgende:
ik heb net live ook geregeld, damn wat een vooruitgang, ik had op mijn ouwe zwarte xdoos ook live, maar het is een verschil van dag en nacht, de mogelijkheden om via het netwerk dingen te streamen, de live arcade, ik had er over gelezen maar dat het allemaal zo uitgebreid zou zijn, echt niet geloven
Oh ja sorry. Ik zat in eerste instantie met die quick charge in mijn hoofd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef Klonk het volgende:
we bedoelen hetzelfde: http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360playchargekit/
Tenzij je de kast vol hebt van die dingen, zoals in mijn geval.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee hoor. Oplaadbare batterijen (goede) zijn net zo duur (en een stuk duurder met oplader) en bovendien heel wat onhandiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |