quote:
Ja, zoiets zal het inderdaad wel zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:10 schreef Heintje het volgende:
Om goed op live te kunnen gamen moet je een aantal poorten forwarden. Maar als je 2 xboxen op 1 internetverbinding hebt kun je dat niet voor allebij doen. Ik denk dat daar je probleem zit.
Ziet er best gelikt uitquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:15 schreef Tain het volgende:
Kingdom Under Fire: Circle of Doom
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en een trailer
of je zet universal plug & play (uPnP) op je routerquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:10 schreef Heintje het volgende:
Om goed op live te kunnen gamen moet je een aantal poorten forwarden. Maar als je 2 xboxen op 1 internetverbinding hebt kun je dat niet voor allebij doen. Ik denk dat daar je probleem zit.
Sfeervol.... wat is het?quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:15 schreef Tain het volgende:
Kingdom Under Fire: Circle of Doom
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en een trailer
http://www.mission360.nl/aanbieding/quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:32 schreef Klonk het volgende:
Even een vraagje, door andere dingen ben ik het hele 360 gebeuren een beetje uit het oog verloren en zit nu even met een prijstechnisch vraagje.
Eerder dit jaar was er sprake van een prijsverlaging, is daar iets meer over bekend ?
ik vraag het omdat ik vanmiddag een Saints Row pakket zag staan 433 euro, maar ik had zoiets van als er voor de feestdagen een verlaging aankomt, dan wacht ik nog even een maandje
Had deel 1 op de Xbox 1, een soort van Hack en Slash Strategy game.quote:
strakke aanbieding, toevallig iemand daar geweestquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
http://www.mission360.nl/aanbieding/
moet je wel alleen een flyer hebben van iemand die daar is geweest
leuk spel jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Had deel 1 op de Xbox 1, een soort van Hack en Slash Strategy game.
Was erg lastig want je speelde gewoon 1 gast maar je kon als je bij de vijand was elke groep (archers enz.) elke kant op laten sturen voor een betere aanval wat echt nodig was, anders was je zo dood.
En als je dan bij de vijand kwam was het lekker hakken op al die gasten.
Dat is officieel alleen voor medewerkers van bedrijven die die games verkopen. Misschien dat je inderdaad iemand met zo'n aanbieding kent.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
http://www.mission360.nl/aanbieding/
moet je wel alleen een flyer hebben van iemand die daar is geweest
quote:Xbox 360 price drop rumoured
Not quite yet
IF ANYTHING COULD ensure the launch of the PS3 became a nightmare for Sony, a significant Xbox 360 price drop would be it.
A small price drop in Europe has already occurred, but this tiny adjustment to the Core SKU is hardly worth mentioning, and certainly won't affect the launch of Sony's new console. A more significant drop of around $100 would certainly cause further worrying at Sony HQ, and it seems Microsoft are pushing ahead with cost reductions in an attempt to make the price drop financially plausible.
Rumours of contract renegoiations with Microsoft from suppliers in Taiwan, state that "the total production cost [of the Xbox 360] can be reduced by 15-20% due to diminishing costs for most components along with increasing production scales and decreasing defect rates" - and this fits perfectly with similar sources stating back in July that a price drop late in 2006 was a target for Microsoft.
Also, in September 2005 Microsoft said that the market should expect annual price drops for the 360, which would again fit nicely with the above rumours, considering its been exactly a year since the statement was made.
Furthermore, Microsoft has previously stated that the company has "a number of surprises up our sleeve" for the 360 in Q4 of 2006 - but these surprises are probably content and feature announcements as opposed to price-drop related, and news from the recent X06 conference of the addition of 1080p support, HD-DVD availability, and an extra Halo game from Peter Jackson, suggest this year's surprises are over.
Due to these rumours and statements, a number of industry pundits are suggesting the drop will come in to effect at a similar time as the launch of the Playstation 3, to inflict maximum damage on Sony's launch. But despite all of this, it still seems a price cut in 2006 is highly unlikely for two reasons.
Firstly, it would seem odd to drop the price just before the holiday season, considering demand for the console will be at its highest and also that the PS3 will be in incredibly short numbers - further driving up demand for the 360, without the need for any lowering of price.
Secondly, the Xbox 360's CPU is expected to receive a die-shrink from 90nm to 65nm in the first quarter of 2007, and possibly the ATI supplied graphics chipset too. Although this news is doing the rounds at the moment, its of no surprise and was well known sometime ago by the Inq and others. It's unlikely that the re-costing of multiple components from Taiwanese companies has effected a plausible $100 drop in price for the 360, however, these die shrinks coupled with the cost refactorings, could present MS with the significant drop in price they need.
By the time the die-shrink and cost-savings are incorporated into the console in Q1/Q2 2007, Sony will be ramping up production of the PS3 to allow for the shipment of much higher numbers of the product than the meagre offering expected at launch, and will also be belatedly releasing the console in Europe. This is the perfect time for the 360 to receive a price cut. µ
Jaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:46 schreef Panick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding],
.
[..]
Kan me niet voorstellen dat een bedrijf als Bioware geen tactieken of RPG elementen daarin gooit. Het zal zeker niet simpelweg schieten zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:43 schreef =HellFire= het volgende:
Mass Effect is echt sjankermooi, maar ben huiverig voor het vechtsysteem, wat meer ala Gears doet denken. Had van mij niet gehoeven iig.
ah wel vet dat je dat glas kan laten knallen van een afstandje, daar ga je denk ik nog wel een keer een hartverzakking van krijgen op live denk ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:56 schreef BMH het volgende:
Framerate is in multiplayer iig goed
Splinter cell 4's SvsU filmpje waarbij de spy tegen bot speelt. Normaal speel je dit 3 tegen 3![]()
Podver wat spannend..... nou als de framerate hier goed is is dat in de SP ook wel denk ik hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:56 schreef BMH het volgende:
Framerate is in multiplayer iig goed
Splinter cell 4's SvsU filmpje waarbij de spy tegen bot speelt. Normaal speel je dit 3 tegen 3![]()
Aan alles valt wat te verdienenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
strakke aanbieding, toevallig iemand daar geweest
Jij hebt ook wel een bijzonder krappe smaak, is het niet? Er zijn weinig dingen die je leuk vindt, zo lijkt het.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Het schieten ziet er wel leuk uit, maar ze zitten de hele tijd te zeveren over het dialoog systeem. Ik hoop niet dat je de helft van het spel teksten moet aanklikken.
Als je de dialogen met een controller met bewegingssensor zou kunnen bedienen zou 'ie het geweldig hebben gevondenquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een bijzonder krappe smaak, is het niet? Er zijn weinig dingen die je leuk vindt, zo lijkt het.
Speel Star Wars: KotOR en je weet meteen of je dit leuk gaat vinden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Het schieten ziet er wel leuk uit, maar ze zitten de hele tijd te zeveren over het dialoog systeem. Ik hoop niet dat je de helft van het spel teksten moet aanklikken.
In KotOR was het ook een soort van turn based, je koos eerst je aanvallen (paar achter elkaar) en dan gebeurde dat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:40 schreef H.Flick het volgende:
Het is een RPG. Ik mag toch wel hopen dat het om het verhaal draait en dat de dialogen een heel groot deel van het spel uitmaken.
De actie zelf hoeft van mij niet zo, geef mij maar turn-based
SCHAAM U DRIES!quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:12 schreef -Dries- het volgende:
Ik vond KOTOR echt kut...
Weet ik. Ik vond het ook een prima systeem. Maar Mass Effect is wel gewoon real-time combat, volgens mij.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:02 schreef Panick het volgende:
[..]
In KotOR was het ook een soort van turn based, je koos eerst je aanvallen (paar achter elkaar) en dan gebeurde dat.
Heel apart maar voor mij leukste RPG systeem
Dat kan, voor mij is het een van de beste games ooit.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:12 schreef -Dries- het volgende:
Ik vond KOTOR echt kut...
Ik las ergens dat hetzelfde combatsysteem gebruikt zou worden, maar dat is echt uit de tijd dat de game werd aangekondigd. Ik denk dat Hellfire ons wel kan verlichten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Weet ik. Ik vond het ook een prima systeem. Maar Mass Effect is wel gewoon real-time combat, volgens mij.
Wie was er nou bij?quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een bedrijf als Bioware geen tactieken of RPG elementen daarin gooit. Het zal zeker niet simpelweg schieten zijn.
Ja, verwacht binnenkort nog een preview op een NIET NADER TE NOEMEN WEBSITEquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hetzelfde combatsysteem gebruikt zou worden, maar dat is echt uit de tijd dat de game werd aangekondigd. Ik denk dat Hellfire ons wel kan verlichten..
Eitherway, ik heb vertrouwen in Bioware.
Ja jij maar ik neem jou niet als meetpunt voor gameplay hoorquote:
Ik vind het niet echt te vergelijken met GoW, ook al is de besturing enigszins hetzelfde.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja, verwacht binnenkort nog een preview op een NIET NADER TE NOEMEN WEBSITE(zie je Retuo, Fliepke, ik noem niet altijd Gamer.nl in m'n berichtem...)
FUCK!*
Maar ik kan wel vertellen dat het er enorm mooi uitziet, zorgvuldig ontworpen. Het punt alleen is dat de RPG-elementen voornamelijk in de actie zitten. Je wordt sterker en krijgt nieuwe aanvallen, beetje ala Psi-Ops bijvoorbeeld. Met grafity spelen dus. Of je doet meer damage met je wapen. En ondertussen speelt het als een simpele vorm van Gears of War. Dat hoeft dus van mij niet. Doe dan weer zoiets ala KotOR.
*I'm so mean!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja jij maar ik neem jou niet als meetpunt voor gameplay hoor
Hun wel bv
Each time we see the game, however, we see set pieces: quick looks into features that are impressive on their own, yet clearly play into a larger framework that BioWare doesn't want to reveal just yet. This game is large and as deep as it is ambitious, folks. It's one of Microsoft's big guns for a reason.
http://xbox360.ign.com/articles/736/736346p1.html
Ohja met afstand.... daar hoef ik de games niet eens voor te zien. Mass Effect zal sowieso in gameplay uitblinken denk ik. De productie waarde van Bioware games liggen zo hoog. Ik ben daar echt niet bang voor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef Panick het volgende:
[..].
Ik heb er ook alle vertrouwen in. Mass Effect doet me meer dan GoW..
GoW is wel meer dan dat, vooral de MP trekt me HEEL erg. SP ook wel, maar de co-op wordt gewoon vet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:57 schreef H.Flick het volgende:
GoW is ook alleen maar schieten. Mass Effect is zoveel meer!
Je moet em wel aanzetten hequote:Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb hem
loop nu alleen nog wat te worstelen met de draadloze controler, die word op een of andere vage manier niet herkend....
Als je gewoon een goede 5.1 set met dito speakers hebt hoor je de Xbox 360 geen eens tijdens het gamen / muziek spelen. Nogal overdreven van jequote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef Klonk het volgende:
whehe
ff heel snel een conclusie
+ uitgebreide live gebeuren
+ aan/uit via de controler
- mijn stofzuiger maakt minder herrie....
inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je gewoon een goede 5.1 set met dito speakers hebt hoor je de Xbox 360 geen eens tijdens het gamen / muziek spelen. Nogal overdreven van je![]()
Als je oordopjes indoet hoor je ook de 360 niet meerquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je gewoon een goede 5.1 set met dito speakers hebt hoor je de Xbox 360 geen eens tijdens het gamen / muziek spelen. Nogal overdreven van je![]()
Je kan je 360 ook aanzetten via je controller dan herkent hij hem meteen:) gewoon even de guide knop(witte knop met groene x erop) voor een paar seconden indrukken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb hem
loop nu alleen nog wat te worstelen met de draadloze controler, die word op een of andere vage manier niet herkend....
wel eens van een grapje gehoord, hij is nogal aanwezig, maar da's alles en hij hangt vanavond of morgen aan de stereo, dus dan is dat probleem opgelostquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ja, [CENTRAAL] Xbox 360 ruil en verkooptopic #4quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:59 schreef Klonk het volgende:
is er trouwens ook net als voor nintendo een ruil en verkooptopic voor 360 games ?
tof, bedanktquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:03 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ja, [CENTRAAL] Xbox 360 ruil en verkooptopic #4
Als je doof bent, ook nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:21 schreef -Dries- het volgende:
Als je je Xbox uitzet, hoor je em ook niet meer
Dan is er iets met je xbox aan de hand, want dat kan normaalgesproken niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:44 schreef BMH het volgende:
Het downloaden van Xbox 1 content van live is echt extreem langzaam
Het downloaden van wat Halo 2 maps duurt zolang dat me 360 controllers automatisch uitgaan... En doordat de controllers uitgaan stopt de download ook weer automatisch
Als je de 360 (wireless) voor een lange tijd niet aanraakt gaat ie automatisch uitquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan is er iets met je xbox aan de hand, want dat kan normaalgesproken niet.
Als je een play and charge kit hebt moet je die ff aansluiten, dan gaat je controller niet uit en kan hij dus blijven doordownloaden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:44 schreef BMH het volgende:
Het downloaden van Xbox 1 content van live is echt extreem langzaam
Het downloaden van wat Halo 2 maps duurt zolang dat me 360 controllers automatisch uitgaan... En doordat de controllers uitgaan stopt de download ook weer automatisch
Maar dan stopt het downloaden niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je de 360 (wireless) voor een lange tijd niet aanraakt gaat ie automatisch uit
Hij geeft naar een poos aan dat het downloaden mislukt isquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar dan stopt het downloaden niet.
Het download euvel heeft niks, nakkes, nada met je controller te maken. Laatst sonic demo gedownload, controller uit, knoppie indrukken en voila! Your download is complete.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij geeft naar een poos aan dat het downloaden mislukt is
Ik heb zoals iemand al had geadviseerd de plug & charge aan de console gesloten.
Ook kloten dat het download scherm 50hz is.. De vga kabel kan enkel 60hz weergeven dus moet ik me 360 naar een tv slepen om xbox 1 content te kunnen downloaden
Leuk als je savonds nog effe een spelletje wil spelen, maar er al mensen op bed liggen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zet je em zachter. Als je een goede versterker + goede speakers heb is dat goed te doenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:37 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Leuk als je savonds nog effe een spelletje wil spelen, maar er al mensen op bed liggen.
Nee, mijn vader wordt nogal snel wakkerquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zet je em zachter. Als je een goede versterker + goede speakers heb is dat goed te doen
whehe, als ik mijn vader wakker wil maken moet er heel wat gebeuren, die woont namelijk een kleine 300 km hier vandaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:37 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Leuk als je savonds nog effe een spelletje wil spelen, maar er al mensen op bed liggen.
Zoveel herrie maakt ie nu ook weer niet. 5.1 kan ook op stand 2quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:37 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Hitman uigespeeld.
Viel me wel wat tegen, vond deel 2 leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze Hitman zeker de coolste uit de serie![]()
Maar heb je Hitman wel echt uitgespeeld?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:15 schreef gijsje79 het volgende:
GoW Videowalkthrough van level 1
GoW Part 1
GoW Part 2
GoW Part 3
Ziet er goed uit.
Op normal of is dat niet genoeg voor je.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar heb je Hitman wel echt uitgespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
Nee ik bedoel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien was je download al klaar en dat daarna je controller pas uitging.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het download euvel heeft niks, nakkes, nada met je controller te maken. Laatst sonic demo gedownload, controller uit, knoppie indrukken en voila! Your download is complete.Waarom is alles zo groen/geelquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:15 schreef gijsje79 het volgende:
GoW Videowalkthrough van level 1
GoW Part 1
GoW Part 2
GoW Part 3
Ziet er goed uit.![]()
[..]Je hebt 'm dus niet uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oplaadbare batterijen zijn goedkoper.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef Klonk het volgende:
morgen zo'n Play and Charge Kit scoren, want de controlers lusten een beste hap batterijen...
zal best, maar ik was net even live aan het racen, kapt de controler ermee, nieuwe batterijen zoeken, zooi er in duwen, nah ik ga voor het snoertjequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oplaadbare batterijen zijn goedkoper.
Nee hoor. Oplaadbare batterijen (goede) zijn net zo duur (en een stuk duurder met oplader) en bovendien heel wat onhandiger.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is iets anders volgens mij. Playkit of zo.
Xbox Livequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:50 schreef Klonk het volgende:
ik heb net live ook geregeld, damn wat een vooruitgang, ik had op mijn ouwe zwarte xdoos ook live, maar het is een verschil van dag en nacht, de mogelijkheden om via het netwerk dingen te streamen, de live arcade, ik had er over gelezen maar dat het allemaal zo uitgebreid zou zijn, echt niet geloven
Oh ja sorry. Ik zat in eerste instantie met die quick charge in mijn hoofd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef Klonk het volgende:
we bedoelen hetzelfde: http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360playchargekit/
Tenzij je de kast vol hebt van die dingen, zoals in mijn geval.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee hoor. Oplaadbare batterijen (goede) zijn net zo duur (en een stuk duurder met oplader) en bovendien heel wat onhandiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |