abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games zondag 1 oktober 2006 @ 11:18:38 #226
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_42276313
Q1 2007
.....Kennedy
  zondag 1 oktober 2006 @ 11:24:31 #227
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_42276393
Het schieten ziet er wel leuk uit, maar ze zitten de hele tijd te zeveren over het dialoog systeem. Ik hoop niet dat je de helft van het spel teksten moet aanklikken.
Houd van een lijntje.
  zondag 1 oktober 2006 @ 11:40:02 #228
100496 H.Flick
Turn-based
pi_42276624
Het is een RPG. Ik mag toch wel hopen dat het om het verhaal draait en dat de dialogen een heel groot deel van het spel uitmaken.

De actie zelf hoeft van mij niet zo, geef mij maar turn-based
pi_42276749
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 11:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Het schieten ziet er wel leuk uit, maar ze zitten de hele tijd te zeveren over het dialoog systeem. Ik hoop niet dat je de helft van het spel teksten moet aanklikken.
Jij hebt ook wel een bijzonder krappe smaak, is het niet? Er zijn weinig dingen die je leuk vindt, zo lijkt het.
  zondag 1 oktober 2006 @ 12:17:47 #230
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_42277220
Mag het?
Houd van een lijntje.
  zondag 1 oktober 2006 @ 12:27:02 #231
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42277364
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 11:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jij hebt ook wel een bijzonder krappe smaak, is het niet? Er zijn weinig dingen die je leuk vindt, zo lijkt het.
Als je de dialogen met een controller met bewegingssensor zou kunnen bedienen zou 'ie het geweldig hebben gevonden
pi_42277952
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 11:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Het schieten ziet er wel leuk uit, maar ze zitten de hele tijd te zeveren over het dialoog systeem. Ik hoop niet dat je de helft van het spel teksten moet aanklikken.
Speel Star Wars: KotOR en je weet meteen of je dit leuk gaat vinden.
KotOR is voor mij iig het beste spel van de afgelopen gen.
Je moet veel keuzes maken tijdens die dialogen, die een onwijse invloed hebben. Dat is echt heel cool gedaan en leuk om te doen omdat je verhaal zo steeds een andere wending krijgt.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_42277966
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 11:40 schreef H.Flick het volgende:
Het is een RPG. Ik mag toch wel hopen dat het om het verhaal draait en dat de dialogen een heel groot deel van het spel uitmaken.

De actie zelf hoeft van mij niet zo, geef mij maar turn-based
In KotOR was het ook een soort van turn based, je koos eerst je aanvallen (paar achter elkaar) en dan gebeurde dat.
Heel apart maar voor mij leukste RPG systeem
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_42278139
Ik vond KOTOR echt kut...
  zondag 1 oktober 2006 @ 13:22:46 #235
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42278356
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:12 schreef -Dries- het volgende:
Ik vond KOTOR echt kut...
SCHAAM U DRIES!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 1 oktober 2006 @ 13:23:58 #236
100496 H.Flick
Turn-based
pi_42278379
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:02 schreef Panick het volgende:

[..]

In KotOR was het ook een soort van turn based, je koos eerst je aanvallen (paar achter elkaar) en dan gebeurde dat.
Heel apart maar voor mij leukste RPG systeem
Weet ik. Ik vond het ook een prima systeem. Maar Mass Effect is wel gewoon real-time combat, volgens mij.
pi_42278547
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:12 schreef -Dries- het volgende:
Ik vond KOTOR echt kut...
Dat kan, voor mij is het een van de beste games ooit.
Gelukkig waren de meeste reviews het met mij eens en ben ik niet gek. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_42278640
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:23 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Weet ik. Ik vond het ook een prima systeem. Maar Mass Effect is wel gewoon real-time combat, volgens mij.
Ik las ergens dat hetzelfde combatsysteem gebruikt zou worden, maar dat is echt uit de tijd dat de game werd aangekondigd. Ik denk dat Hellfire ons wel kan verlichten. .
Eitherway, ik heb vertrouwen in Bioware .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_42278799
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 08:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat een bedrijf als Bioware geen tactieken of RPG elementen daarin gooit. Het zal zeker niet simpelweg schieten zijn.
Wie was er nou bij?
pi_42278839
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:36 schreef Panick het volgende:

[..]

Ik las ergens dat hetzelfde combatsysteem gebruikt zou worden, maar dat is echt uit de tijd dat de game werd aangekondigd. Ik denk dat Hellfire ons wel kan verlichten. .
Eitherway, ik heb vertrouwen in Bioware .
Ja, verwacht binnenkort nog een preview op een NIET NADER TE NOEMEN WEBSITE (zie je Retuo, Fliepke, ik noem niet altijd Gamer.nl in m'n berichtem...)

FUCK!*

Maar ik kan wel vertellen dat het er enorm mooi uitziet, zorgvuldig ontworpen. Het punt alleen is dat de RPG-elementen voornamelijk in de actie zitten. Je wordt sterker en krijgt nieuwe aanvallen, beetje ala Psi-Ops bijvoorbeeld. Met grafity spelen dus. Of je doet meer damage met je wapen. En ondertussen speelt het als een simpele vorm van Gears of War. Dat hoeft dus van mij niet. Doe dan weer zoiets ala KotOR.

*I'm so mean!
  zondag 1 oktober 2006 @ 14:11:26 #241
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42279424
Je bedoelt gravity?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 1 oktober 2006 @ 14:43:13 #242
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_42280300
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:46 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Wie was er nou bij?
Ja jij maar ik neem jou niet als meetpunt voor gameplay hoor

Hun wel bv

Each time we see the game, however, we see set pieces: quick looks into features that are impressive on their own, yet clearly play into a larger framework that BioWare doesn't want to reveal just yet. This game is large and as deep as it is ambitious, folks. It's one of Microsoft's big guns for a reason.


Volledige stuk incl. een stukje combat!
http://xbox360.ign.com/articles/736/736346p1.html
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_42280321
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:48 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ja, verwacht binnenkort nog een preview op een NIET NADER TE NOEMEN WEBSITE (zie je Retuo, Fliepke, ik noem niet altijd Gamer.nl in m'n berichtem...)

FUCK!*

Maar ik kan wel vertellen dat het er enorm mooi uitziet, zorgvuldig ontworpen. Het punt alleen is dat de RPG-elementen voornamelijk in de actie zitten. Je wordt sterker en krijgt nieuwe aanvallen, beetje ala Psi-Ops bijvoorbeeld. Met grafity spelen dus. Of je doet meer damage met je wapen. En ondertussen speelt het als een simpele vorm van Gears of War. Dat hoeft dus van mij niet. Doe dan weer zoiets ala KotOR.

*I'm so mean!
Ik vind het niet echt te vergelijken met GoW, ook al is de besturing enigszins hetzelfde.
Maar de previews zijn zo veelbelovend dat ik zeker weet dat dit een monstergame wordt.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_42280427
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:43 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja jij maar ik neem jou niet als meetpunt voor gameplay hoor

Hun wel bv

Each time we see the game, however, we see set pieces: quick looks into features that are impressive on their own, yet clearly play into a larger framework that BioWare doesn't want to reveal just yet. This game is large and as deep as it is ambitious, folks. It's one of Microsoft's big guns for a reason.


http://xbox360.ign.com/articles/736/736346p1.html
.
Ik heb er ook alle vertrouwen in. Mass Effect doet me meer dan GoW. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  zondag 1 oktober 2006 @ 14:53:08 #245
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_42280576
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef Panick het volgende:

[..]

.
Ik heb er ook alle vertrouwen in. Mass Effect doet me meer dan GoW. .
Ohja met afstand.... daar hoef ik de games niet eens voor te zien. Mass Effect zal sowieso in gameplay uitblinken denk ik. De productie waarde van Bioware games liggen zo hoog. Ik ben daar echt niet bang voor.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 1 oktober 2006 @ 14:57:14 #246
100496 H.Flick
Turn-based
pi_42280660
GoW is ook alleen maar schieten. Mass Effect is zoveel meer!
pi_42280737
Wat jullie willen. Ik weet wel beter.

Vind beide games vet though. Al blies GoW me meer weg dan Mass Effect.
pi_42280960
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:57 schreef H.Flick het volgende:
GoW is ook alleen maar schieten. Mass Effect is zoveel meer!
GoW is wel meer dan dat, vooral de MP trekt me HEEL erg. SP ook wel, maar de co-op wordt gewoon vet.
Verder sluit ik me bij Sjo aan, Bioware is gewoon magic .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  zondag 1 oktober 2006 @ 15:17:48 #249
100496 H.Flick
Turn-based
pi_42281146
Oh, MP boeit me sowieso niet. GoW koop ik ook wel, daar niet van
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:34:21 #250
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_42283124
ik heb hem

loop nu alleen nog wat te worstelen met de draadloze controler, die word op een of andere vage manier niet herkend....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')