wel ff je voucher lezen he!quote:Deze actie is alleen geldig voor winkelpersoneel. De produkten voor deze actie kunnen niet voor wederverkoopt gebruitk worden!
En wat als ze er wel naar kijken?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:03 schreef Maart85 het volgende:
De bestelling moet voor 31 oktober 2006 op de www.mission360.nl/aanbieding geplaatst zijn. En ja, eigenlijk is de actie alleen voor winkelpersoneel, maar het lijkt mij niet dat iemand daar naar kijkt.
Vouchers zijn niet persoonsgebonden en je hoeft niet je retailketen op te geven bij de bestelling.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En wat als ze er wel naar kijken?
Als je 450 euro overmaakt bestel ik het voor je en kan je het komen ophalen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:06 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Als je dit alles voor mij ophaald betaal ik je 450 euro!
LOLquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:09 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Als je 450 euro overmaakt bestel ik het voor je en kan je het komen ophalen.
haha jezus wat een kansloos volk hier.quote:
Sorry maar zo werkt het hier niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:09 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Als je 450 euro overmaakt bestel ik het voor je en kan je het komen ophalen.
Ik heb zoals ik al eerder gezegd heb: geen 410 euro over om even die XBOX360 te kopen. Als het hier zo niet werkt, prima: dan koop je hem niet. Het zal mij een rotzorg zijn. Ik probeer alleen maar mensen te helpen. Je mag de voucher kopen voor 30 euro anders nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:31 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Sorry maar zo werkt het hier niet.Jij betaald keurig 400 euro voor je apparaat en dan kom ik met je 50 euro winst bij je langs en overhandig het aan jou nadat ik de spullen heb gezien.
![]()
Deal?
Een voucher die je NIET mag doorverkopen en UITSLUITEND bedoeld ik voor WINKELPERSONEEL is voor mij not-done.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:37 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Ik heb zoals ik al eerder gezegd heb: geen 410 euro over om even die XBOX360 te kopen. Als het hier zo niet werkt, prima: dan koop je hem niet. Het zal mij een rotzorg zijn. Ik probeer alleen maar mensen te helpen. Je mag de voucher kopen voor 30 euro anders niet
Ja dat vind ik prima. Geen probleem. Mail maar op maartenoomen (apestaart) hotmail pnt comquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:40 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Een voucher die je NIET mag doorverkopen en UITSLUITEND bedoeld ik voor WINKELPERSONEEL is voor mij not-done.Ik heb dan 0,0% zekerheid. Daarom wil ik iets met jou regelen. Ik ben zeker bereid om een bedrag voor te schieten of anders dit face-2-face te regelen bij je thuis. Dan weet ik tenminste waar ik moet aankloppen wanneer dit niet lukt.
![]()
Deal?
Deal!quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:42 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik prima. Geen probleem. Mail maar op maartenoomen (apestaart) hotmail pnt com
dat, of aangezien je toch in een winkel werkt waar ze 360's verkopen, de hele zut los doorverkopen in de winkel?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef I_PANDA_I het volgende:
Waarom bestel je ze niet gewoon, en verkoop je ze dan pas.
Kleine kans dat je er niet vanaf komt,..
Omdat er dan mensen beginnen te zeiken, zuigen en zeuren dat het toch 2e hands is, ondanks dat het nieuw spul is direct voor doorverkoop. Bovendien moet hij dan 820 euro voorschieten. Dat is leuk als je er 1640 euro voor terugkrijgt, maar niet als dat nauwelijks 880 euro zal zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef I_PANDA_I het volgende:
Waarom bestel je ze niet gewoon, en verkoop je ze dan pas.
Kleine kans dat je er niet vanaf komt,..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |