Vaag.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:33 schreef Eppie_NL het volgende:
iemand uit mijn friends list....speelde net fifa 07 (xbox360)![]()
is nog niet eens uit.....en hij is trouwens ook nog eens een die hard PES fan (hij speelde zowat elke dag pes 5).
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Nog 3 uur voor een demo.
Hij bedoelt denk ik voor als er nog een demo tijdens x06 zou komen dan zou daar nog 3 uur de tijd voor zijn.quote:
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:08 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik voor als er nog een demo tijdens x06 zou komen dan zou daar nog 3 uur de tijd voor zijn.
Maarja, nu is het over en heb nog nergens iets gelezen over een demo...
Ik heb een gemengd gevoel, er zijn erg coole filmpjes uitgekomen van onder andere Assasins Creed dus dat is erg leukquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad.
Valt vies tegen![]()
Heb je condemned al ( uitgespeeld )quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
We zitten wel ongeveer op een lijn wat games betreft volgens mij.
Uhhuh, volgens mij ook welquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
We zitten wel ongeveer op een lijn wat games betreft volgens mij.
Moet ik nog halen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je condemned al ( uitgespeeld )
waar wacht je opquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet ik nog halen.
Neen tochquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Wordt een classic binnenkort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |