Maar goed dat die twee klefferds verdwijnen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:58 schreef soapie het volgende:
Niet echt boeiend voor een eerste aflevering...![]()
Just Just... er zit een banaan in je oor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
en 't gaf nu al stof tot creativiteit, want dat Bert&Ernie-beeld raak ik nooit meer kwijt
wat maakt dát nou weer uit?!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:20 schreef Snake2005 het volgende:
En dit met al die homos, voor 6 jaar...![]()
Het is een slecht voorbeeld voor kinderen van zes. Die gaan alles nadoen....quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:30 schreef babette21 het volgende:
kinderen van zes zijn niet achterlijk hoor
het taalgebruik zoals dat het afgelopen seizoen geïntroduceerd werd lijkt me zorgwekkender.....
Eenschquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:30 schreef babette21 het volgende:
kinderen van zes zijn niet achterlijk hoor
het taalgebruik zoals dat het afgelopen seizoen geïntroduceerd werd lijkt me zorgwekkender.....
ONM wordt morgen herhaald tussen 16:05 en 17:00 uur op Nederland 1.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
gvd gvd kep et nie kunne zien vandaag![]()
Weet iemand of et morgen zoals gewoonlijk weer herhaald word ? Staat namelijk niks in de tvgids bij mij
![]()
dan is het goed...dan klopt me tvgids zoals gewoonlijk weer nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ONM wordt morgen herhaald tussen 16:05 en 17:00 uur op Nederland 1.
Ja.. en een uur laterquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het is een slecht voorbeeld voor kinderen van zes. Die gaan alles nadoen....
we doen ons bestquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:29 schreef Wup het volgende:
hihi, wat een enthousiasme weer hier:)
haha ik snapte er eerst niks van maar heb in mijn wijsheid vorige topic maar even geopendquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef babette21 het volgende:
we doen ons best
wat vind je van de nieuwe lichting??
nou ja zeg.. zijn de gifmengsters ontslagen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef Bron het volgende:
Die 2 serveersters zijn weg uit Dok. Jammer, er zijn nu 2 andere voor in de plaatst maar dat is geen tweeling...
ik heb dat seizoen van 't weekend zitten samenvatten;quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:53 schreef Wup het volgende:
maar het is idd. waar dat we ineens met zo een hele nieuwe lichting werden opgezadeld...zucht
plus Hillard die erg veel kon goedmaken natuurlijk.
ik weet 't niet meer zoquote:en had je seizoen daarvoor niet Couwenberg versus van Walsum? ook al zo een oncliff
stoer: Fredje, Hillard, Claire dood, jammerende Niels, Stephanquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
ik heb dat seizoen van 't weekend zitten samenvatten;
zo op papier lijkt 't zo stoer, maar ik heb me toch behoorlijk zitten ergeren dat jaar
zonder Hillard en een kwijnende Niels was 't misschien wel de meest dramatische ooit...
owww zatte Ellen toen nog, hahaquote:yep 2003 was met die niet boeiende confrontatie
maar óók met een zwangere Ellen, en dus met dat leuke "tof"-filmpje met Ellen & Claire![]()
yep, zie link hierboven ergensquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:11 schreef Wup het volgende:
stoer: Fredje, Hillard, Claire dood, jammerende Niels, Stephan
zoiets?
rond de cliff? volgens mij begon het hier toen net 'n beetje te lopen, het vierde topic slaat op die cliff...quote:owww zatte Ellen toen nog, haha
zaten wij toen al hier op Fok?
wow..... een ode aan Fokquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Terugkeer van de gevleugelde vrienden...
Elke middag om 16.30 uur op NL1.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:55 schreef Svensational het volgende:
Wanneer wordt het eigenlijk herhaald?
Ja, vandaag dus om 16.00 uur, ik schakelde toevallig op tijd inquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Elke middag om 16.30 uur op NL1.
Het was een ware ontknoping, ze stopten alles in de doofpot!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:21 schreef -Marlii- het volgende:
Wat een flutbegin van het seizoen zeg
maar goed dat er nog een échte cliff aan gaat komen!
Ze komt terug hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer halen ze dat "vuile huichelaar" van Kyra nou eens uit de leader, echt irritant![]()
![]()
Da's goed, maar laat ze dan wat anders zeggen of helemaal niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |