quote:Op maandag 5 december 2005 21:16 schreef Sassie het volgende:
Hmm er is iets misgegaan bij het posten van dit topic: GAE topic #3 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
Zou iemand dat even kunnen verhelpen?
oke dat geef ik ook nog even doorquote:Op maandag 5 december 2005 21:28 schreef Sassie het volgende:
Hmm ja even ter aanvulling: ik kreeg iets van een SML (fout?)melding ofzo (kan het niet meer terug halen - zal nog wel in m'n cache ff zoeken). Misschien was ik iets te enthousiast met m'n OP ofzo.![]()
Ja, ik dacht via text-only, maar dat werkte bij mij ook niet.quote:Op maandag 5 december 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan het wel even oplossen, is een truuk voor.
quote:Op maandag 5 december 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan het wel even oplossen, is een truuk voor.
Ok staat erin, maar kan wmb zo ook wel blijven zoals het nu is.quote:Op maandag 5 december 2005 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom maar op met deel 2!
Die had ik al gedaan, was een lange OP dus daar moet je een handigheidje toepassen.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:01 schreef Suijk het volgende:
Ik heb jong ac fok al gedaan.
Die andere kan ik niet wijzigen?
nog even dus een toelichting op die wiki (is een beetje overbodig maybe, maar nav emails) , die is geheel voor jullie en/of de de users van VBLquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:17 schreef Suijk het volgende:
Ah, bedankt! Dan zullen we binnenkort eens kijken hoe we die eens netjes gaan vullen. Dat plaatje, daar kan iemand van hier vast wel iets moois voor maken.
Dat gaat ook gewoon gebeuren denk ik, net als vorig jaar zo rond mei of niet?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:38 schreef DeTolk het volgende:
Is het niet handig om een apart forum te maken voor het WK 2006? Net als met het EK vorig jaar.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden?
ooww. okquote:Op donderdag 8 december 2005 10:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat gaat ook gewoon gebeuren denk ik, net als vorig jaar zo rond mei of niet?
Quasar heeft toch al 32 banners voor de landen gemaaktquote:Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neem aan dat Quasar of hoe die kerel ook heet weer banners gaat maken en de stukjes van MM in de OP komen?
Oke, dat had ik nog niet meegekregenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt helemaal Bos, maar hij wilde ze nog gaan vernieuwen.
de meeste programma's worden zelf al besproken in de desbetreffende topics zelf zoals bijvoorbeeld VI en SV. Voor de rest heeft MotD ook al een eigen topic. en eigenlijk is het talpa topic voornamelijk een discussie over de Wedstrijden. dus wat mij betreft hoeft neit alles per zender bij elkaar geschoven te worden in een centraal topic.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Talpa #8: Incompetent of een keuze..?
Ik bedoel niet persee de programma's zelf. Meer de samenvattingen, commentatoren, beeldweergave, uitzendingen. Als de NOS nu iets mist, kun je het nergens kwijt eigenlijk. Niet specifiek een programma.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de meeste programma's worden zelf al besproken in de desbetreffende topics zelf zoals bijvoorbeeld VI en SV. Voor de rest heeft MotD ook al een eigen topic. en eigenlijk is het talpa topic voornamelijk een discussie over de Wedstrijden. dus wat mij betreft hoeft neit alles per zender bij elkaar geschoven te worden in een centraal topic.
bovendien denk ik dat dan de discussies over BB dwars door de discussies over de cameramensen van de Wedstrijden gaan lopen.
Een precieze datum is er nog niet, maar de subforum komt er zeker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wanneer gaat het WK subforum open?![]()
Ik wil dat jij het topic opnieuw sluitquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij sprong even bij toen er niemand van ons aanwezig was. Vanaf nu neem ik de honneurs weer waar.
Tuurlijk. Maar huur mij dan de volgende keer even inquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan gebeuren.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Even tussendoor: het volgende topic zal ik weer openen met de benodigde updates in de OP. Ik hoop dat ik uiterlijk morgen klaar zal zijn met de nieuwe banners.
Maar jij hebt niet alle banners en updates en ik wel. Daarnaast moet ik eerst nog een indeling maken en beschouw ik dit topic als een beetje van mij waar ik letterlijk uren/dagen in heb gestoken. Daarvoor terug hoef ik alleen maar de OP te hebben, dat is het enige wat ik vraag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind je het erg als ik de OP van DeTolk wijzig en jouw usernaam er even bijzet. Ik snap je punt, maar je kunt het bijna niet voorkomen dat een ander het nieuwe centrale deel opent. Hij heeft je post waarschijnlijk niet opgemerkt. Verder zullen je banners zeker weer goed gebruikt worden in de pouletopics.
En SCH, ik zal de volgende keer aan je denken.
Dank je, hij komt er zo aan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, dan zal ik wel regelen dat de topics samengevoegd worden. Je kunt je topic openen.
issie er al ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dank je, hij komt er zo aan.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een precieze datum is er nog niet, maar de subforum komt er zeker.
Misschien Doc weer?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wie worden de mods aldaar?
Done, er was dus nog niks gebeurt qua samenvoegen. Dan maar deze optie toepassen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vaduz, kan je van het andere centrale WK topic geen loting napraat topic ofzo van maken? Minder rompslomp en alle reacties gaan bijna alleen over de loting.
[centraal] WK 2006 Duitsland # 3quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Done, er was dus nog niks gebeurt qua samenvoegen. Dan maar deze optie toepassen.
Wat denk je nou joh. Dat ik mijn verantwoording bij jou ga afleggen voor een paar dingen die ik heb gezegd. Rot op.quote:Triest hoe men hier vanmiddag weer bezig is geweest. Elkaar een beetje aanvallen, uitdagen en uitschelden
Waar is dat voor nodig en wat voegt het nou aan het topic toe?
Hebben de betrokkenen van vanmiddag (ik noem bijvoorbeeld een Cart_man, Jajong, Erwtensoep, Golfer, Nashje Soa-Holic) hier een goed antwoord op dan hoor ik die graag via de mail.
M'n adres staat in m'n profiel, ik ben benieuwd.
Ik ben uitermate tevreden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
De zaterdag is een beetje een modloze dag of niet?
Al is uberhaupt weinig mod-activiteit sinds Golfer er ook meegestopt is.
Ik bedoel meer dat iedereen eens bij zichzelf ten rade moet gaat, het is steeds vaker mis in een aantal topics. Heb je opmerkingen, adviezen dan hoor ik ze graag.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat denk je nou joh. Dat ik mijn verantwoording bij jou ga afleggen voor een paar dingen die ik heb gezegd. Rot op.![]()
Vaduz deugt best, hij is een beetje te lang en heeft een overbite en hapt teveel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:34 schreef Cart_man het volgende:
Omdat je het zo lief vraagt, schat.
Ben ik geen prioriteit meer?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:41 schreef Cart_man het volgende:
Geen tijd. Moet in Rotterdam zijn morgen. Andere keer.
Daar is het een konijn voor.quote:En ik weet best wel dat Vaduz deugt. Hij zeurt alleen.
Dat ben je nooit geweest...quote:
Als jij het zegt.quote:Daar is het een konijn voor.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:45 schreef Cart_man het volgende:
Dat ben je nooit geweest...
Vaduz vond blijkbaar van wel dus.quote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als men niet wil aangeven wat er stond zal het wel niet zo erg zijn geweest.
Ja doe maar, het kan niet gewijzigd worden. Open maar een nieuw Centraal topic, dan verander in die van DeTolk in het loting napraattopic.quote:Op zondag 11 december 2005 14:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[centraal] WK 2006 Duitsland # 3
Vaduz, dit topic is helemaal door elkaar gehusseld. Zullen we het weer uit elkaar halen en van het ene topic een lotingtopic maken?
Waarom staat er bij mij dan nog steeds vorquote:Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor de vorm reageer ik nog even dat het geregeld is inmiddels.
quote:Op zondag 11 december 2005 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Omdat Eend dat leuker vindt waarschijnlijk.
Zo te zien heb je er alleen maar meer typo's ingezetquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 09:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo te zien heb je er alleen maar meer typo's ingezet
Viel mij idd ook al op. Straks met de oefenwedstrijden kan dat ook al leuk zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het onderhand al niet eens tijd een WK forum te openen?
Misschien wat vroeg, maar als ik naar de wildgroei van WK topics kijk in VBL is er blijkbaar al behoefte aan...
Nieuw topic is geplaatst. [centraal] WK 2006 Duitsland # 3.1quote:Op zondag 11 december 2005 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja doe maar, het kan niet gewijzigd worden. Open maar een nieuw Centraal topic, dan verander in die van DeTolk in het loting napraattopic.
En Schiggie, ik zal ze even gelijk maken.
Er is nu natuurlijk een piek van WK topics maar het loopt nog niet de spuigaten uit. Ook zijn het tot nu toe redelijk normale topics (geen teletoeter gebeuren) en is er blijkbaar behoefte aan want ze lopen nog redelijk goed ook. Zodra het gaat over welke oranje vla je gaat kopen, grijpen we wel in.quote:Op maandag 12 december 2005 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou het openen nadat de competities afgerond zijn en selecties bekend worden. Dus begin Mei.
En dan een centraal WK-nieuws topic tot die tijd en de rest sluiten. Waarom zou je nu al moeten praten over wie het WK zou kunnen winnen en aan welk WK-land je een hekel hebt?
Oh en de WK-Groepen topics wel open natuurlijk.
dat mag je dan mooi aankomende zomer voorstellen als de Awards weer worden verdeeld.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Aangezien wij de 4e club van fok zijn. En (in ieder geval) relatief de meeste stadionbezoekers hebben. Hebben wij bij de volgende FOK!awards wel recht op een Blue White Army award.. Dacht ik zo..
Oh heerlijke suffiequote:Op zondag 18 december 2005 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik neem iedereen altijd serieus SCH, ook jou.![]()
ok is alleen in dit geval een beetje moeilijkquote:Op zondag 18 december 2005 13:31 schreef Suijk het volgende:
Ik heb het ook wel eens, soms even wachten op een andere reactie, dan zie je hem weer.
Verkeerde topicquote:Op maandag 19 december 2005 23:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan allebei de dagen niet.. Voetbal.
Okee.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
De houdbaarheidsdatum van die titel is veel korter. Nee, z'n fans (en criticasters) mogen zich in het topic blijven verzamelen.
er zijn meer mods dat vindenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn, we zijn in ieder geval voor mijn gevoel wel goed bezig heb ik het gevoel. Ik ben in ieder geval wel voor flexibele TT's als de discussie nog niet echt op gang is gekomen (die kunnen de onderwerpen goed dekken en zijn herkenbaar). Is er in een nieuw topic de discussie al flink gaande dan laten we die natuurlijk open.
Jij ging slapenquote:
De 1e blijft open. Ik heb 3 minuten zitten te F5 en voordat ik mijn topic de lucht ingooidequote:Op donderdag 22 december 2005 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
VBL [HOOLS] HET VBL café #1014: O Denneboom wat zijn je... borisz 2 7 22/12 09:29 - Lionheaad
VBL [HOOLS] Het VBL café #1014: Altijd een groene kerst Againzender 5 16 22/12 09:29 - DarkShine
VBL [HOOLS] Het VBL café #1014: Helemaal niets in... DarkShine 4 9 22/12 09:29 - Againzender
VBL [HOOLS] Het VBL Café #1014: Dan open ik de deur wel DeTolk 8 18 22/12 09:29 - Againzender
Misschien kunnen er afspraken gemaakt worden over wie die topics opent? Dit is een beetje belachelijk he![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:30 schreef DeTolk het volgende:
Live : Eindhoven - Ajax half negen SBS.
Je linkt het topic naar zichzelf Rubber.
Gaat ie eerst etenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeetje, ik moet er straks na het eten maar eens goed naar kijken...
En t eerste kwartaal van 2006 ook voor mijn part.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:27 schreef SCH het volgende:
Voor hen zit Fok 2005 er op hoop ik.
Ik ben al blij als ze terugnemen wat ze hebben gezegd, want volgens mij weten ze niet eens wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
En t eerste kwartaal van 2006 ook voor mijn part.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:27 schreef SCH het volgende:
Voor hen zit Fok 2005 er op hoop ik.
Ik heb het idee dat Vaduz toch geneigd is om de kant van de Feyenoorders te kiezen.quote:
Dat zou wel heel triest zijn. Ook al zouden we ze uitlokken, dan nog zijn dergelijke uitlatingen over Hitler volstrekt ongewenst lijkt me.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Vaduz toch geneigd is om de kant van de Feyenoorders te kiezen.
(Hoewel we amper iemand hebben uitgescholden en mensen van alles hebben toegewenst).
Maar wij zaten in hun topic en bovendien worden normale posts als trolls aangezien.
Zo ook dat lijstje met prijzen, zoals eerder aangegeven, terwijl dat gewoon een reactie was op de post van iemand anders en echt niet was geplaatst om een reactie uit te lokken, zoals Cart-Man denkt.
Lees anders even wat hij in dat topic schreef. Bovendien kan hij niks anders doen dan het melden bij de FA's. Hij heeft het topic opgeschoond, klasse toch?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Vaduz toch geneigd is om de kant van de Feyenoorders te kiezen.
[VBL meet] 14 januari in Utrechtquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed plan Eilanden, open jij het nieuwe deel even? Dan houden wij het wel bij.
Gefrustreerde joodjes enzo.quote:Op zondag 25 december 2005 12:12 schreef Eilanden het volgende:
Bans worden hier toch niet neergezet?
Lok het dan ook niet uit.quote:Op zondag 25 december 2005 12:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hetgeen wat echt kinderachtig is, is het voortdurende gemekker om bans. Daar wordt de sfeer zeker niet beter van.
Ach ja, hetgeen geroepen wordt door de gebanden kan natuurlijk niet. Maar waar twee kijven hebben toch ook 2 schuld?quote:
Dat vind ik nou zo'n ouderwetse opvattingquote:Op zondag 25 december 2005 13:05 schreef Noca het volgende:
Maar waar twee kijven hebben toch ook 2 schuld?
quote:Op zondag 25 december 2005 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo'n ouderwetse opvatting![]()
En dan gebruik je de volgende keer gewoon deze optie bovenaan het topicquote:Op zondag 25 december 2005 13:15 schreef Jajong het volgende:
Als t nou puur om "flamen" en "trollen" ging hadde ze mij er ook best uit mogen gooien maar hier ging t volgens mij over dingen die zelfs bij de NederlandSCHe wet verboden zijn, dus tja.
Juist, daarom is het hypocriet en zielig dat er wordt gezeurd om bans.quote:Op zondag 25 december 2005 13:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Ach ja, hetgeen geroepen wordt door de gebanden kan natuurlijk niet. Maar waar twee kijven hebben toch ook 2 schuld?
Er wordt van beide kanten uitgelokt, zo ook in dit geval.
Ik denk dat jij niet zoveel moet zeggen over hypocrisie eigenlijk.quote:Op zondag 25 december 2005 13:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Juist, daarom is het hypocriet en zielig dat er wordt gezeurd om bans.
Ik denk het wel, aangezien ik niet zo loop te zeuren om bans. Andere mensen die er een handje van hebben om zelf ook voortdurend te kloten doen dat wel. Beetje zielig.quote:Op zondag 25 december 2005 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet zoveel moet zeggen over hypocrisie eigenlijk.
quote:Op zondag 25 december 2005 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat jij niet zoveel moet zeggen over hypocrisie eigenlijk.
Ja, echt een aanwinst, iemand die Hitler verheerlijkt en alle joden dood wilde hebben.quote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef TC03 het volgende:
Football_Lad vond ik ook wel een 'aanwinst' eigenlijk. Achterlijk dat ie meteen voorgoed weg is.
Dat heb ik niet gelezen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, echt een aanwinst, iemand die Hitler verheerlijkt en alle joden dood wilde hebben.
Nee, dat is gelukkig terecht door de modjes verwijderd.quote:
Tuurlijk, maar hij zal heus niet uit het niets 100% serieus "Hitler is tof en alle joden moeten dood" hebben geroepen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat is gelukkig terecht door de modjes verwijderd.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij zal heus niet uit het niets 100% serieus "Hitler is tof en alle joden moeten dood" hebben geroepen.
Klopt.quote:
Daar kwam t wel op neer.quote:Op maandag 26 december 2005 01:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij zal heus niet uit het niets 100% serieus "Hitler is tof en alle joden moeten dood" hebben geroepen.
Ik zal je eerlijk zeggen. Ik kan mij echt niet voorstellen welke post op welke manier dan ook aanleiding heeft gegeven om zoiets te zeggen. Als er iemand is (desnoods een moderator), die enig idee heeft, dan hoor ik dat graag..quote:Op maandag 26 december 2005 01:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die posts heb ik niet gezien, ik had het eerder over andere dingen. Ik zal ook wel eens iets gezegd hebben wat niet kan, maar zonder eerdere bans voorgoed geband worden gaat wel wat ver.quote:Op maandag 26 december 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, echt een aanwinst, iemand die Hitler verheerlijkt en alle joden dood wilde hebben.
Het is het soort posts waar Fok! echt heel veel problemen mee zou kunnen krijgen dus een permban is wel logisch nog los van de volstrekte stupiditeit en kwetsendheid van dat soort bullocks. Van C_M is het vooral dommige napraterij en provocatie lijkt me.quote:Op maandag 26 december 2005 10:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die posts heb ik niet gezien, ik had het eerder over andere dingen. Ik zal ook wel eens iets gezegd hebben wat niet kan, maar zonder eerdere bans voorgoed geband worden gaat wel wat ver.
Maar goed, het zal me verder ook een zorg zijn.
Als je gaat bannen voor iedere "troll" zal de helft van de posters hier kunnen stoppen met posten. Vooral omdat wat voor de een een simpel feit is (Ajax ere-lijstjes in F'noord topics) voor anderen een troll is. Zo subjectief als de [banwaardigeziekte].quote:Op zondag 25 december 2005 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
De personen die geband zijn gingen echt veel te ver, als er in dit geval bans werden uitgedeeld voor trolls dan waren velen de klos geweest. Die hebben dit keer mazzel gehad, maar het betekent niet dat die niet extra goed in de gaten worden gehouden. Hier wil ik het bij laten.
Idd.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:08 schreef Urquhart het volgende:
Het grote Angelos "Harry" Charisteas topic is dichtgegooid, omdat er door pfaf wordt verwezen naar een ander Charisteas-topic, maar dat topic is echter vol
Huldequote:Op zondag 1 januari 2006 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had dit nog niet eens gezien, maar al wel de antwoorden verwerkt.
Je hebt mijn briljante grap in uitvoering weggehaaldquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en even opgeruimd, nu is er weer genoeg ruimte voorlopig
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
over domheid weer gesproken zeg.
Lazovic heeft 7 miljoen euro gekost. En cruz heeft 10 miljoen gunden gekost dus ongeveer 4,5 miljoen euro. Dus Lazovic is onze duurste speler ooit en daarna Cruz. Dat lezen niet makkelijk is voor jou is inmiddels duidelijk. Maar dat je nog niet eens het verschil weet tussen een euro en een gulden is echt erg.
Yvette is trouwens een "hij"quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:46 schreef Tomasso het volgende:
Kan iemand niet iets tegen die yvette doen? Ze is continue mensen aan het kleineren en uitschelden... Vrij irritant...
[..]
Hele tijd de vervuilen met foto's?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:50 schreef Ghost_Rider het volgende:
Vraagje ik heb een topic geopend over dat ik dove en slechthorende voetballers zoek nu zitten ze de hele topic te vervuilen met foto's en commentaar op blindenvoetbal zou iemand het even willen verwijderen of wat dan ook. Word er een beetje gek van van die spam
Is dat TS zijn probleem? Dacht het niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo kunnen we voor elke vraag dus een topic gaan openen, lekker bezig ja.
Wat doe jij in VBL man, tief op relnicht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat TS zijn probleem? Dacht het niet.
Bij deze nogmaals het verzoek het topic op te schonen wat nog altijd niet is gebeurd.
Dacht het wel eigenlijk. Beter lezen als je een soort van rel wil beginnenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat TS zijn probleem? Dacht het niet.
Bij deze nogmaals het verzoek het topic op te schonen wat nog altijd niet is gebeurd.
Denk je verkeerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dacht het wel eigenlijk. Beter lezen als je een soort van rel wil beginnen
Wat doe jij hier? Jij hoeft helemaal niet hierop te reagerenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat doe jij in VBL man, tief op relnicht.
Lees je maar eens beter in in VBL voordat je je mond opentrektquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Denk je verkeerdTopic gaat over iets anders, als jij vragen hebt over iets anders open je zelf maar een topic. Simpel toch?
Goed luisterenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar is die rel?
De TS kan prima van zich af bijten heb ik het idee. Geintjes houd je altijd wel. Vanaf nu is het afgelopen en zullen ze weggehaald worden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:58 schreef SolidasRock het volgende:
Ohw, voordat er verder wordt gereld, ik vraag iets aan de crew, reageren jullie maar op de crew, niet op mij.
Dank
Ja, we houden ook van jou!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Had wel iets van liefde terug verwacht![]()
Hey concurrentiequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat doe jij in VBL man, tief op relnicht.
Goh, wat toevallig, gisteren zei ik ook zoiets over andere users in VBL.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kan iemand iets aan Dirk Kut in de Ajaxtopics doen.
Lijkt wel alsof ie een vrijbrief heeft om te mogen etteren en zuigen.
`:)quote:
Of gooi deze gewoon weer open.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kan iemand iets aan Dirk Kut in de Ajaxtopics doen.
Lijkt wel alsof ie een vrijbrief heeft om te mogen etteren en zuigen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:28 schreef rubbereend het volgende:
toch leuk dat ze je als verlosser zien Vaduz
DK is niet LoekB.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:36 schreef popolon het volgende:
Of gooi deze gewoon weer open.
Centraal - Meld hier LoekB's nieuwe kloon.
Zijn er nog leuke meisjes(14>17) hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |