abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 december 2005 @ 20:15:50 #1
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32816659
Jorge Costa op weg naar Standard

Jorge Costa heeft zijn contract bij FC Porto in onderling overleg verbroken. De Nederlandse trainer Co Adriaanse zette de 34-jarige verdediger op de bank. Jorge Costa is bijna rond met Standard Luik. De Rouches zijn sinds het vertrek van Ivica Dragutinovic op zoek naar een extra centrale verdediger.

Jorge Costa is goede maatjes met Sergio Conceiçao, de aanvoerder van Standard. Hij speelde bij FC Porto ook nog met Stéphane Demol, die nu assistent-trainer is op Sclessin.

Costa heeft al een principeakkoord met de Luikenaars over anderhalf seizoen. Maandag of dinsdag zakt hij naar de Vurige Stede af om de laatste details te bespreken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 4 december 2005 @ 20:27:08 #2
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32817046
quote:
Antwerp maakt komaf met reeks van KVSK

Dit weekend was het groot feest op de Bosuil. De Great Old won voor de derde keer op rij en is begonnen aan zijn opmars in de competitie. Antwerp won met overduidelijke 5-0 cijfers van KVSK United. De bezoekers waren favoriet na het behalen van de eerste periodetitel en de reeks van 42 wedstrijden zonder nederlaag. De laatste nederlaag van United dateerde van 2 mei 2004.

De Great Old begon goed aan de wedstrijd. Al na één minuut kon Kevin Jansen bijna een fout van Trommel afstraffen, maar zijn schot spatte uiteen op de dwarsligger. Het was slechts uitstel van executie. Stankovski kon in de tiende minuut een losgelaten bal van KVSK-doelman Boyen binnentikken. De thuisploeg bleef KVSK wegdrukken en doelman Boyen moest in de 25ste minuut al zijn kunnen tonen op een gevaarlijk schot van Stankovski. Op het halfuur verdubbelde Lukanovic de score. De aanvaller van Antwerp duwde de bal van op rechts binnen. Amper vier minuten later daverden de tribunes op de Bosuil opnieuw. Dong, die enkele weken geleden nog de volle laag kreeg van de Antwerp-fans, zorgde na slecht verdedigen van Luyten voor de 3-0. De eerste kans van United kwam vlak voor rust, maar een poging van Marcos Perreira (ex-Antwerp) ging voorlangs. De thuisploeg mocht gaan rusten met een verdiende 3-0 stand.

Ook in de tweede helft bleef Antwerp de betere ploeg. Toch was de eerste kans voor Perreira. De aanvaller van KVSK schoot op de voet van doelman Willockx. Het spitsenduo van Antwerp bleef kansen creëren. ‘Luka’ trapt met een halve omhaal over en Dong schoot rakelings over het doel van Boyen. In de 68ste minuut zorgde de Chinees Dong dan toch voor de 4-0 na een gemeten pas van Stankovski. De bezoekers kwamen er niet aan te pas en Dong zorgde, met zijn derde van de avond, voor de 5-0 forfaitcijfers.

Antwerp is de tweede periode uitstekend gestart. Met een negen op negen staat de ploeg op de eerste plaats in die periode. In de competitie is de opmars duidelijk begonnen. Voor KVSK United is er geen man overboord, maar een dergelijk einde van de succesreeks had niemand verwacht.

Bron: Voetbalkrant
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32822016
Stille St. Truiden volger meldt zich.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32822044
3-6 is trouwens wel weer heel matig.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 december 2005 @ 23:05:41 #5
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32822161
prachtige vrijetrap van Coelho
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 4 december 2005 @ 23:07:05 #6
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32822201
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:01 schreef Suijk het volgende:
3-6 is trouwens wel weer heel matig.
Ik heb ze weleens beter gezien ja
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32823293
Zo zonde, al 11x verloren. Het is dat Lierse helemaal niks is dit jaar...
Klik dan als je durft
  maandag 5 december 2005 @ 17:43:23 #8
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_32840183
KEERT MPENZA TERUG NAAR SCLESSIN ?
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Nee, Emile Mpenza heeft geen vaste stek
meer in Hamburg. Keert de international
daarom terug naar Standard? Le Soir wou
het graag weten.

Sinds oktober is Mpenza geen basispion
meer bij zijn Duitse club. "We zijn op
zoek naar een nieuwe spits", klinkt het
in Hamburg. "Een Argentijn in het bij-
zonder. En als we die van de winter ge-
vonden hebben, mag Mpenza vertrekken."

Mpenza zelf wacht af. "We zullen zien.
Elke transferperiode praten ze in Luik
over mijn terugkeer, maar volgens mij
wil Hamburg me aan mijn contract hou-
den." En dat contract geldt nog 2 jaar.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_32845454
Standard gaat weer eens grote namen halen. Ben benieuwd. Een echte afmaker zou er wel bijmogen, willen ze kampioen worden.
  maandag 5 december 2005 @ 21:14:12 #10
pi_32846192
Obsessie houdt Luik in wurggreep

Ze staan nog altijd eerste. Zeggen ze in Luik. Klopt als een bus, want ondanks het kwalijke puntenverlies tegen Roeselare heeft Standard nog altijd één keer meer gewonnen dan Anderlecht. Maar of ze op Sclessin echt koest te houden zijn met die zoethouder?
Michel Preud'homme studeerde cum laude af aan de universiteit van het voetballeven, hij moet beter weten. Gegarandeerd herinnert de man die straks de nieuwe bondscoach aanstelt zich nog perfect de eerste lessen van de lagere balschool. Wie te veel punten te grabbel gooit tegen mindere goden, speelt nooit kampioen. Beveren, Germinal Beerschot, Brussels, Moeskroen: zelfs in een competitie waar de nivellering hoogtij viert, glijd je niet ongestraft uit tegen opponenten van dit kaliber.

Winnen zonder Conceicao. Op Moeskroen is al bewezen hoe moeilijk die klus voor Standard te klaren valt. Zonder Tchite en Onyewu is het blijkbaar niet anders, daar kan Dennis van Wijk alles over vertellen. In de sterkte van Standard schuilt meteen ook zijn zwakte. Te afhankelijk van zijn dragende spelers en dat is nergens goed voor. Maar de grootste vijand van de Rouches zijn toch de Rouches zelf. Het 22 jaar lange wachten heeft de club en bij uitbreiding een hele regio opgezadeld met een obsessionele neurose. De gedachte aan de vele gemiste landstitels houdt Luik in een wurggreep.

Daarbij volstaat het niet langer om het licht ontvlambare temperament van Conceicao onder controle te houden. Het explosiegevaar is overgeslagen op de rest van de spelersgroep. De hard bevochten zege tegen Charleroi ligt nog vers in het geheugen. Léonard kreeg ook tegen Roeselare weer rood. De Fransman Beda, die andere verdediger, mocht wel op het veld blijven staan. Zijn loffelijke poging om een tegenstander een been te amputeren, bleef onbestraft. Zelfs Wamberto, een vriendelijke jongen die nog geen vlieg doodslaat, rook zaterdag bloed. Dat kan alleen maar te maken hebben met het opgefokte sfeertje dat weer rond de club dreigt te hangen, en dat twee seizoenen geleden scheidsrechter Joeri Van de Velde in het Ottenstadion als een splinterbom in het gezicht vloog. Hopelijk blijft Standard nu wel de emoties kanaliseren.

Gokpolitie

Ondertussen beroert de heer Zheyun Ye verder het Belgische voetbal. De Profliga heeft er wat op gevonden: de zogenaamde gokpolitie moet alle verdachte fasen tot op het bot uitbenen. Aan STVV-Moeskroen had die een formidabele kluif gehad. Lullige tegendoelpunten bij de vleet. Moeten doelman Boeckx en verdediger Debroux daarom aan de schandpaal? Nee, alstublieft niet. Als achter elke slechte voorzet in het Belgische voetbal straks het vermoeden van omkoping schuilt, raken onze gevangenissen straks overvol. Voetballers die de boel verlinken, doen dat in de regel meesterlijk onopvallend. Kankers zaaien vaak uit zonder dat u en ik iets merken. Zo is het jammer genoeg ook met het netwerk van verkochte matchen.
pi_32869265
Ben benieuwd wat het gaat worden met Jorge Costa bij Standard. Als hij puur als mandekker mag fungeren, dicht bij de zestien, heb je er nog een goede aan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32910684
Die Joost is lachwekkend,ben jij gewoon dom of echt vlaams autistisch?Der schijnt een pingelmarokkaantje bij Gent te spelen die in het nederlands elftal hoort,Standard zou in de CL wel doorgaan,hou toch je katholieke inteelt dorpsmuil met je vlaamse zwakbegaafde geleuter.Wat voor leraar ben jij?Iek benne Godsdienstleraar,de paus is de enige die me begrijpt?Stelletje reetkevers.
pi_32911844
Wat heeft Joost jou aangedaan?
Klik dan als je durft
  donderdag 8 december 2005 @ 10:15:20 #14
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32912678
quote:
Op donderdag 8 december 2005 06:40 schreef klootje het volgende:
Die Joost is lachwekkend,ben jij gewoon dom of echt vlaams autistisch?Der schijnt een pingelmarokkaantje bij Gent te spelen die in het nederlands elftal hoort,Standard zou in de CL wel doorgaan,hou toch je katholieke inteelt dorpsmuil met je vlaamse zwakbegaafde geleuter.Wat voor leraar ben jij?Iek benne Godsdienstleraar,de paus is de enige die me begrijpt?Stelletje reetkevers.
En de grootste autischtische reetkever roept het...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32913806
quote:
Op donderdag 8 december 2005 09:26 schreef Suijk het volgende:
Wat heeft Joost jou aangedaan?
Klootje is ooit gepest door een Vlaming en die frustraties komen er nu uit.
pi_32974928
Anderlecht 1-0 achter.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32975036
1 - 1, goal van Kompany.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32976180
quote:
Op donderdag 8 december 2005 06:40 schreef klootje het volgende:
zegt een marginale randdebiel.
pi_32976250
Intussen staat het nog altijd 1-1. Anderlecht gaat puntverlies lijden, mits de scheidsrechter het niet op zijn heupen krijgt.
pi_32976571
1-2

KANKER ANDERLECHT!
  zondag 11 december 2005 @ 15:59:06 #21
pi_32990648
En Standard blijft Standard ... Verloren op Gent waardoor Anderlecht nu 3 punten los aan de leiding staat. De frustraties moeten groot geweest zijn, want Standard eindigde de match met ... 9 In totaal pakte Standard trouwens al 7 ! rode kaarten dit seizoen.

Woensdag ontvangen ze in Luik leider Anderlecht. Ze hadden het zich een paar weken geleden wellicht anders voorgesteld.
  zondag 11 december 2005 @ 16:22:27 #22
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_32991176
Als Anderlecht dan wint, is het verschil al 6 punten. Het zou me niet verbazen mocht Standard alweer falen, daar zijn en blijven ze erg goed in.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_32993214
1-0 Genk tegen Brugge.

Goed uitgespeelde goal. Zowaar een goede bal van Soetaers.
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 18:42:19 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_32993626
Eindelijk eens een wedstrijd op de Belg die wel het aanschouwen waard is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 18:49:13 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_32993786
De spelers worden in de rust uitgebreid geïnterviewd over de wedstrijd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')