quote:Antwerp maakt komaf met reeks van KVSK
Dit weekend was het groot feest op de Bosuil. De Great Old won voor de derde keer op rij en is begonnen aan zijn opmars in de competitie. Antwerp won met overduidelijke 5-0 cijfers van KVSK United. De bezoekers waren favoriet na het behalen van de eerste periodetitel en de reeks van 42 wedstrijden zonder nederlaag. De laatste nederlaag van United dateerde van 2 mei 2004.
De Great Old begon goed aan de wedstrijd. Al na één minuut kon Kevin Jansen bijna een fout van Trommel afstraffen, maar zijn schot spatte uiteen op de dwarsligger. Het was slechts uitstel van executie. Stankovski kon in de tiende minuut een losgelaten bal van KVSK-doelman Boyen binnentikken. De thuisploeg bleef KVSK wegdrukken en doelman Boyen moest in de 25ste minuut al zijn kunnen tonen op een gevaarlijk schot van Stankovski. Op het halfuur verdubbelde Lukanovic de score. De aanvaller van Antwerp duwde de bal van op rechts binnen. Amper vier minuten later daverden de tribunes op de Bosuil opnieuw. Dong, die enkele weken geleden nog de volle laag kreeg van de Antwerp-fans, zorgde na slecht verdedigen van Luyten voor de 3-0. De eerste kans van United kwam vlak voor rust, maar een poging van Marcos Perreira (ex-Antwerp) ging voorlangs. De thuisploeg mocht gaan rusten met een verdiende 3-0 stand.
Ook in de tweede helft bleef Antwerp de betere ploeg. Toch was de eerste kans voor Perreira. De aanvaller van KVSK schoot op de voet van doelman Willockx. Het spitsenduo van Antwerp bleef kansen creëren. ‘Luka’ trapt met een halve omhaal over en Dong schoot rakelings over het doel van Boyen. In de 68ste minuut zorgde de Chinees Dong dan toch voor de 4-0 na een gemeten pas van Stankovski. De bezoekers kwamen er niet aan te pas en Dong zorgde, met zijn derde van de avond, voor de 5-0 forfaitcijfers.
Antwerp is de tweede periode uitstekend gestart. Met een negen op negen staat de ploeg op de eerste plaats in die periode. In de competitie is de opmars duidelijk begonnen. Voor KVSK United is er geen man overboord, maar een dergelijk einde van de succesreeks had niemand verwacht.
Bron: Voetbalkrant
Ik heb ze weleens beter gezien jaquote:Op zondag 4 december 2005 23:01 schreef Suijk het volgende:
3-6 is trouwens wel weer heel matig.
En de grootste autischtische reetkever roept het...quote:Op donderdag 8 december 2005 06:40 schreef klootje het volgende:
Die Joost is lachwekkend,ben jij gewoon dom of echt vlaams autistisch?Der schijnt een pingelmarokkaantje bij Gent te spelen die in het nederlands elftal hoort,Standard zou in de CL wel doorgaan,hou toch je katholieke inteelt dorpsmuil met je vlaamse zwakbegaafde geleuter.Wat voor leraar ben jij?Iek benne Godsdienstleraar,de paus is de enige die me begrijpt?Stelletje reetkevers.
Klootje is ooit gepest door een Vlaming en die frustraties komen er nu uit.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:26 schreef Suijk het volgende:
Wat heeft Joost jou aangedaan?
zegt een marginale randdebiel.quote:Op donderdag 8 december 2005 06:40 schreef klootje het volgende:
Die Joost is lachwekkend,ben jij gewoon dom of echt vlaams autistisch?Der schijnt een pingelmarokkaantje bij Gent te spelen die in het nederlands elftal hoort,Standard zou in de CL wel doorgaan,hou toch je katholieke inteelt dorpsmuil met je vlaamse zwakbegaafde geleuter.Wat voor leraar ben jij?Iek benne Godsdienstleraar,de paus is de enige die me begrijpt?Stelletje reetkevers.
In Nederland kennen ze Rick de Leeuw al helemaal niet meer idd.quote:Op zondag 11 december 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
Wat hebben de belgen toch met Hollanders en Rick de Leeuw in het bijzonder ?
Vanavond is ie weer gast bij de VRT samen met Jan Boskamp.
Daar heeft de gemiddelde TV-kijker zelfs nog nooit van hem gehoord.Als er een EK-of WK is is ie steevast een paar maal te gast bij de Belgenquote:Op zondag 11 december 2005 18:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
In Nederland kennen ze Rick de Leeuw al helemaal niet meer idd.
Waren ze terecht,de rode kaarten?quote:Op zondag 11 december 2005 15:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Standard blijft Standard ... Verloren op Gent waardoor Anderlecht nu 3 punten los aan de leiding staat. De frustraties moeten groot geweest zijn, want Standard eindigde de match met ... 9 In totaal pakte Standard trouwens al 7 ! rode kaarten dit seizoen.
Woensdag ontvangen ze in Luik leider Anderlecht. Ze hadden het zich een paar weken geleden wellicht anders voorgesteld.
Ja, daar viel niets op af te dingen. Twee hele domme rode kaarten ook. Absoluut onnodig.quote:Op zondag 11 december 2005 20:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waren ze terecht,de rode kaarten?
Zolang Luciano D'Onofrio daar blijft kunnen ze dit volhouden. Er stond vorige week hier nog een uitgebreid artikel over de man in de krant, en eigenlijk is dat "formidabel" wat die als zoon van een Italiaanse "mijnmigrant" in België allemaal bereikt heeft. Op een gegeven moment was hij zelfs de spelersmakelaar die de transfer van Zidane naar Real geregeld heeft.quote:Op maandag 12 december 2005 11:07 schreef Masanga het volgende:
Eigenlijk is dit doodjammer, een ploeg met (naar Belgische normen) zoveel topspelers/ grote namen en zo een heerlijke supporters zou om de paar jaar moeten kunnen kampioen spelen! Het blijft zinloos ook maar een eurocent in te zetten op Standaard, ik zie ze zelfs zo weer "moeiteloos" een Europees ticketl vergooien, en dit tot ze me eindelijk het tegendeel kunnen bewijzen!
Hoe lang zouden ze dit spelletje financieel nog kunnen aanhouden? Hoe leefbaar zijn ze nu bezig? Of moeten we ons binnen de paar jaar aan een zo goed als failliete ploeg verwachten?
Goed nieuws voor de volgende tegenstander van Standard, die hebben de knullig verkwiste 3 punten alweer binnen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Standard op voorsprong in de topper tegen Anderlecht door Moreira. Sclessin ontploft zo te horen ...
Najah, ze moeten naar Lierse volgende weekquote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de volgende tegenstander van Standard, die hebben de knullig verkwiste 3 punten alweer binnen.
Ik wilde er nog bijzetten dat ze dan waarschijnlijk wel tegen Lierse of Sint-Truiden moesten spelen. Het blijkt nog te kloppen ook.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Najah, ze moeten naar Lierse volgende week![]()
En ondertussen staat Lierse zelfs ook alweer achter bij Moeskroen ...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
De beste ploeg van het land en de ploeg die eigenlijk eerste zou moeten staan (Zulte Waregem) staat ook voor.
Ik had het wel verwacht. Standard laat het eigenlijk altijd al zelden afweten in de toppers (zeker thuis)quote:Op woensdag 14 december 2005 21:51 schreef Masanga het volgende:
2-0. Ik zal mijn woorden moeten terugnemen denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |