quote:Op maandag 5 december 2005 21:16 schreef Sassie het volgende:
Hmm er is iets misgegaan bij het posten van dit topic: GAE topic #3 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
Zou iemand dat even kunnen verhelpen?
oke dat geef ik ook nog even doorquote:Op maandag 5 december 2005 21:28 schreef Sassie het volgende:
Hmm ja even ter aanvulling: ik kreeg iets van een SML (fout?)melding ofzo (kan het niet meer terug halen - zal nog wel in m'n cache ff zoeken). Misschien was ik iets te enthousiast met m'n OP ofzo.![]()
Ja, ik dacht via text-only, maar dat werkte bij mij ook niet.quote:Op maandag 5 december 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan het wel even oplossen, is een truuk voor.
quote:Op maandag 5 december 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan het wel even oplossen, is een truuk voor.
Ok staat erin, maar kan wmb zo ook wel blijven zoals het nu is.quote:Op maandag 5 december 2005 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom maar op met deel 2!
Die had ik al gedaan, was een lange OP dus daar moet je een handigheidje toepassen.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:01 schreef Suijk het volgende:
Ik heb jong ac fok al gedaan.
Die andere kan ik niet wijzigen?
nog even dus een toelichting op die wiki (is een beetje overbodig maybe, maar nav emails) , die is geheel voor jullie en/of de de users van VBLquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:17 schreef Suijk het volgende:
Ah, bedankt! Dan zullen we binnenkort eens kijken hoe we die eens netjes gaan vullen. Dat plaatje, daar kan iemand van hier vast wel iets moois voor maken.
Dat gaat ook gewoon gebeuren denk ik, net als vorig jaar zo rond mei of niet?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:38 schreef DeTolk het volgende:
Is het niet handig om een apart forum te maken voor het WK 2006? Net als met het EK vorig jaar.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden?
ooww. okquote:Op donderdag 8 december 2005 10:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat gaat ook gewoon gebeuren denk ik, net als vorig jaar zo rond mei of niet?
Quasar heeft toch al 32 banners voor de landen gemaaktquote:Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neem aan dat Quasar of hoe die kerel ook heet weer banners gaat maken en de stukjes van MM in de OP komen?
Oke, dat had ik nog niet meegekregenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt helemaal Bos, maar hij wilde ze nog gaan vernieuwen.
de meeste programma's worden zelf al besproken in de desbetreffende topics zelf zoals bijvoorbeeld VI en SV. Voor de rest heeft MotD ook al een eigen topic. en eigenlijk is het talpa topic voornamelijk een discussie over de Wedstrijden. dus wat mij betreft hoeft neit alles per zender bij elkaar geschoven te worden in een centraal topic.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Talpa #8: Incompetent of een keuze..?
Ik bedoel niet persee de programma's zelf. Meer de samenvattingen, commentatoren, beeldweergave, uitzendingen. Als de NOS nu iets mist, kun je het nergens kwijt eigenlijk. Niet specifiek een programma.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de meeste programma's worden zelf al besproken in de desbetreffende topics zelf zoals bijvoorbeeld VI en SV. Voor de rest heeft MotD ook al een eigen topic. en eigenlijk is het talpa topic voornamelijk een discussie over de Wedstrijden. dus wat mij betreft hoeft neit alles per zender bij elkaar geschoven te worden in een centraal topic.
bovendien denk ik dat dan de discussies over BB dwars door de discussies over de cameramensen van de Wedstrijden gaan lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |