beide zijn dus niet van toepassing op Boroquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:55 schreef LuukBes het volgende:
Heerlijk zo'n vol sfeervol Engels stadion
Die is vast de kantine bij AZ aan het versieren met het oog op het komende kampioenschap. Yildiz zorgt er voor de ballonnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar is FS eigenlijk gebleven?
Niet vol ? Neem aan dat Europees voetbal ze wel meer aanspreekt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
beide zijn dus niet van toepassing op Boro
Molenaarsnest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kooimeerplaza zal niet de nieuwe naam worden. Voor wat het uitmaakt.![]()
Juist niet,PL first is de gedachte in Engeland.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Niet vol ? Neem aan dat Europees voetbal ze wel meer aanspreekt.
Zal wel het Molenaarstadion worden of zo..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Kooimeerplaza zal niet de nieuwe naam worden. Voor wat het uitmaakt.![]()
read my postquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:08 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Zal wel het Molenaarstadion worden of zo..
Hoe liggen die prijzen eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
Mensen betalen d'r eigen al scheel aan toegangsgelden voor PL wedstrijden
Als Scheringa dood gaat dopen ze die tent toch om in Scheringastadion.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:13 schreef DeTolk het volgende:
dhr scheringa
bron : www.az-alkmaar.nlquote:Van Galen: 'Mooi om tegen Middlesbrough te spelen!'
Barry van Galen: ‘Middlesbrough is uiteraard de meest aansprekende naam in onze poule. Ik had gehoopt op een Engelse tegenstander en hoop ook dat we tegen hen uit spelen. De sfeer, de fans, ik heb dat altijd al een keer willen meemaken. Verder weet ik niet veel van de tegenstanders. Grasshoppers doet het goed in Zwitserland, ik zag dat ze in de vorige ronde van de Finse kampioen MyPa hebben gewonnen. Van de tegenstander uit Bulgarije weet ik op dit moment nog weinig, maar we worden vast snel bijgepraat door de trainers. Dnjepr staat laag in de competitie van de Oekraïne, maar dat stond Krylia ook in Rusland, en die konden toch ook best voetballen, dacht ik zo…’
Kew Jaliens: ‘Ik ben blij met Middlesbrough. Het is uiteraard wel een hele goede ploeg, maar ik denk dat het Engelse voetbal ons wel ligt, het is in ieder geval niet zo verdedigend. Verder vind ik het leuk om tegen George Boateng te spelen, ik ken hem van vroeger uit Rotterdam en we zoeken elkaar af en toe op wanneer hij in Nederland is. Ik had niet echt voorkeur voor teams, maar ik denk dat het wel jammer is wanneer we weer ver moeten reizen, dan is de kans ook klein dat er veel supporters meegaan. Maar als je zo kijkt naar de tegenstanders en de andere poules, dan denk ik dat we een redelijke kans maken om door te gaan. We hebben een goede en brede selectie, zeker nu Joris Mathijsen en Martijn Meerdink weer terug zijn bij de groep, dus het moet lukken.’
Grétar Steinsson: ‘Voor mij is Grasshoppers de meest bekende naam, naast Middlesbrough uiteraard. Ik heb met Young Boys nog tegen ze gevoetbald. Leuk dat we die hebben geloot. Het is een sterk team dat ook veel individuele kwaliteiten heeft. Ze spelen in de Zwitserse competitie redelijk aanvallend, misschien dat ze in Europees verband wat defensiever zullen spelen. Er lopen een paar goede Zuid-Amerikanen in rond, ik kan me vooral de spits Eduardo, een Braziliaan, herinneren. Hij viel me echt op.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |