abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32816072
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:49 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je kan het hele seizoen er nog over door zeuren, maar er gaat niets aan veranderen hoor. Accepteer het nou maar dat de ENV de rechten verkocht heeft aan een COMMERCIELE zender. Dan is dit het gevolg.
Ik kijk niet wekelijks, om niet te zeggen nooit, maar ik vind dit een erg irritant programma. Volgens mij is het commercieel onverantwoord om mensen: A te irriteren danwel treiteren, B ondeskundig voetbal voor te schotelen op de zondagavond.

Zoals golfer terecht opmerkt, we zijn driekwartier bezig en er is nog weinig voetbal te zien geweest. En als het te zien is dan is er een imho gejaagde commentator bij. Ook tijdens de analyse heb ik het idee dat de trein gehaald moet worden. Maar dat is natuurlijk ook een commerciėle afweging
pi_32816093
Tjonge de topic reeks loopt nog steeds. Ik snap niet waarom mensen niet gewoon even stoom mogen afblazen hier. Als iets je irriteert zoek je soms ook even een uitlaatklep of bevestiging of andere mensen er ook zo over denken. Dat steeds maar weer alles proberen goed te praten van wat er fout gaat is gewoon lachwekkend. Iedereen snapt dat er iets fout kan gaan en dat er iets fout gaat, maar dat geeft je nog wel het recht om de fout op te merken en om te zeggen dat het fout is.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:59:55 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_32816161
Precies we worden als kijkers niet als serieuze voetballiefhebers gezien maar als kijkvee waar ook moeder de vrouw aan haar trekken moet komen met totaal irrelevante items over verliefde pubers die hun liefde verklarten aan hun helden. Mag van mij maar doe dat niet in dit programma, ik snap werkelijk niet dat mensen daar opzitten te wachten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 20:01:03 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_32816204
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Schrijf een brief, ga in een hoekje staan janken, sluit je zelf op.
Dacht nog steeds dat dit een discussieforum was waar je mag posten als je het ergens niet mee eens bent.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32816218
Precies. Er zijn echt mensen die wachten op deze rapportages. Maak er een apart programma voor. Cafe de Sport? Laat De Wedstrijden alleen De Wedstrijden zijn. Laat wat meer dingen zien van een wedstrijd, overtredingen enzo, buitenspel situaties.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 20:02:38 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_32816249
Maar goed eerst een samenvatting van een wedstrijd van Vrijdagavond.

pi_32816310
wtf, ze zeggen nu al drie kwartier lang dat we ajax te zien gaan krijgen, maar WTF er komen aldoor dingen tussen, eerst 2 wedstrijden, dan een special en nu de vrijdag en zaterdag wedstrijden!

jezusss, ik snap best als ajax pas op de helft komt, maar zeg dan fucking niet elke keer 'en natuurlijk zometeen ajax'
pi_32816408
Hehe, daar hebben de Feyenoorders al heel veel ervaring mee FLeSH-. Dat is commercieel ook heel goed te verklaren. Hoeveel reclameblokken heb je al gezien?

Overigens ben ik de laatste die zal zeuren over reclames. Dat is niet meer dan normaal op een commerciele zender.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 20:08:53 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_32816439
Veel protesten tegen Baantjer dat ze de uitzednding met de dode voetballer lieten doorgaan wegens het overlijden van Tommasso, maar bij Jack Spijkerbed gaat er een leuk item van maken vanavond laat.Dus iedereen kijken wordt vast hilarisch.

pi_32816468
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef snabbi het volgende:
Hoeveel reclameblokken heb je al gezien?
Ja meer dan genoeg, NU NOG EEN!!!! jezus... en ik kijk die dingen niet eens, zap toch door
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef snabbi het volgende:
Overigens ben ik de laatste die zal zeuren over reclames. Dat is niet meer dan normaal op een commerciele zender.
Oh ik ook helemaal niet hoor, snap best dat ze geld moeten verdienen, maar moet dat nou echt op deze vieze manier? Vind et een beetje jammer...
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 20:10:28 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_32816491
Mijn god het derde reclameblok. Het wordt gewoon lachwekkend

pi_32816518
Ik denk er steeds meer over om het op te gaan nemen, heb alleen zondagavond verder niet zoveel tijd om het te kijken.

Maar als ik even reken hebben we denk ik nu hooguit 30 minuten voetbal van vandaag gezien (excl. ouwehoeren en deskundige analyses van supporters).
sig verwijderd door FA
pi_32816562
Talpa verneukt gewoon dat hele samenvattingengedoe. Iedereen gaat toch pissen/schijten/vreten halen/koffie zetten als die reclame er op is. Bovendien heb je genoeg tijd om per reclameblok een diepvriespizza om te zetten in een eetbare variant.
pi_32816563
de lengte van de samenvattingen is trouwens ook echt dramatisch...dacht dat een van de uitgangspunten was dat er 'uitgebreidere samenvattingen' kwamen bij Talpa...het programma is ook een half uur langer dan Studio Sport was, maar zelfs als je de reclameblokken in acht neemt is het aantal minuten voetbal echt verschrikkelijk laag.

Net bij een van die wedstrijden de een na laatste actie in de 70e minuut en toen blessuretijd

en die items van Sierd de Vos mogen echt alleen om 2 uur 's nachts worden uitgezonden zo tenenkrommend slecht zijn die altijd
Jack does it in real time...
  zondag 4 december 2005 @ 20:13:33 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32816589
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef Ambrosius het volgende:

Maar als ik even reken hebben we denk ik nu hooguit 30 minuten voetbal van vandaag gezien (excl. ouwehoeren en deskundige analyses van supporters).
Dat gevoel heb ik ook.
Commercie, prima...maar een samenvattingsprogramma van wedstrijden van anderhalf uur verneuzelen met ruim een uur geouwehoer zonder wedstrijdverslagen maakt het kijken steeds vervelender.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32816642
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
deskundige analyses van supporters
Daar kak ik nog het meest van.
Zo'n analist, effe 2 minuutjes babbelen over de wedstrijd en dan volgende wedstrijd.
Maar al die 'leukigheidjes' tussendoor...
pi_32816694
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook.
Commercie, prima...maar een samenvattingsprogramma van wedstrijden van anderhalf uur verneuzelen met ruim een uur geouwehoer zonder wedstrijdverslagen maakt het kijken steeds vervelender.
Als ik nu op de klok kijk, schat ik de eindtijd van vandaag om 20.36. Ook niet prettig dat ze dat niet kunnen plannen.
sig verwijderd door FA
pi_32816797
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dacht nog steeds dat dit een discussieforum was waar je mag posten als je het ergens niet mee eens bent.

Je mag van mij kritiek hebben wat je wil, je eigen mening hebben wat je wil. Het zal me aan mijn reet roesten. Maar na 4 maanden nog steeds janken over standaard commerciele dingen, zoals twee reclameblokken per uur, dus 3 in dit programma en dat ze de tijd vullen om anderhalfuur te vullen, moet je gewoon accepteren. Dat is een fout van de ENV diet het verkocht hebben aan een commerciele zender. Niet de fout van Talpa.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 20:22:53 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_32816914
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je mag van mij kritiek hebben wat je wil, je eigen mening hebben wat je wil. Het zal me aan mijn reet roesten. Maar na 4 maanden nog steeds janken over standaard commerciele dingen, zoals twee reclameblokken per uur, dus 3 in dit programma en dat ze de tijd vullen om anderhalfuur te vullen, moet je gewoon accepteren. Dat is een fout van de ENV diet het verkocht hebben aan een commerciele zender. Niet de fout van Talpa.
Het zal me aan m'n reet roesten wiens fout het is. Talpa zou het anders gaan doen, en beloofden dat de reclame met mate zou worden gebruikt. Dat anders klopt, het is bagger en bagger en bagger, niks deugt van de opbouw van een samenvatting tot en met de lul-items tussendoor. En dan zwijg ik nog over de vreselijke commentatoren en verslaggevers.

pi_32816951
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar na 4 maanden nog steeds janken over standaard commerciele dingen, zoals twee reclameblokken per uur, dus 3 in dit programma en dat ze de tijd vullen om anderhalfuur te vullen, moet je gewoon accepteren. Dat is een fout van de ENV diet het verkocht hebben aan een commerciele zender. Niet de fout van Talpa.
Uh Talpa is verplicht om de tijd vol te lullen en geen beelden van een wedstrijd te laten zien? Er is ons meer voetbal beloofd en daar wachten we nog steeds op. Als ze nou ook gewoon meer van de wedstrijden zouden uitzenden zouden minder mensen klagen denk ik. Je kan namelijk zendtijd ook vullen door incidenten uit een wedstrijd te laten zien.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 20:25:09 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_32816982
Trouwens jaren geleden dat het Ajax-stadion zo leeg was. Maar daar zal wel niks over worden vermeld. Het moet wel leuk en posdtief blijven.

pi_32817028
Overigens zijn er meer mensen die bij een wedstrijd op tv de radio aanzet voor commentaar? Ik vind radio commentaar meestal beter omdat het meer van het spel verteld en vooral ook omdat je de sfeer uit het stadion beter te horen krijgt.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 20:27:36 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_32817065
Ik heb als het even kan beiden aan staan.Soms loopt het niet synchroon, dan doe ik het niet.

pi_32817073
"wanneer Ajax op bezoek gaat bij een andere concurrent in de subtop"

Het blijft een leuke quote
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32817269
wat een aflevering, hele tijd wachten, wint ajax ook nog
pi_32842066
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook.
Klopt. Sommige samenvattingen zitten echt onder de 10 minuten en dat is vreemd gezien de lengte van het programma.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32851466
naja ik vind ook niet dat een wedstrijd per definitie een aantal speelminuten moet krijgen. Als je nou bijvoorbeeld zo'n wedstrijd hebt aan het eind van het seizoen waar 2 ploegen afspreken om gelijk te spelen en een heel saai overspeel spel laten zien, hoef je dat niet 10 minuten in beeld te brengen.

Tis ff overdreven maar het gaat om het idee.
pi_32856360
Geen enkele aandacht gewoon voor het overlijden van Di Tomasso.

Wat een blamage.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32856508
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:07 schreef zjroentje het volgende:
Geen enkele aandacht gewoon voor het overlijden van Di Tomasso.

Wat een blamage.

Heb je niet goed gekeken hoor. Genoeg Eredivisiejournaals gingen over het overlijden, het herdenken etc. Bij de wedstrijden lieten ze elke keer een stukje van de minuut stilte doen. Moet je het dan in den treure herhalen?
pi_32856539
Ik heb het dan over het programma de Wedstrijden, toch wel het uithangbord qua voetbal.

Daar had mijns inziens toch wel wat aandacht aan gegeven mogen worden. En dan bedoel ik niet een minuut stilte bij andere wedstrijden.

Maar goed, dat is mijn mening.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32856635
Het is wel al op dinsdag gebeurd. Elke voetbalvolger heeft alles kunnen zien en volgen de hele week door. 's Avonds in die afleveringen is er dan dus ook al aandacht aan besteed en de woensdag erna bij de samenvattingen van die wedstrijden ook. En om bijna een week na dato nog maar weer alles te herhalen .. Tsja.

Maar dan verschillen we van mening, dat kan.
pi_32867505
Het is ook uit den treure in alle sportjournaals en normale journaals geweest. Ik vond het juist een verademing dat ze maar een stukje van een minuut stilte laten zien.
  woensdag 7 december 2005 @ 22:59:37 #133
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32905218
Vanavond maakt nog maar eens pijnlijk duidelijk dat NOS een irritanter reclame beleid voert dan Talpa.
pi_32924798
Maar wel veel beter beeld en verslag!
www.thuisuiteten.nl
pi_32924834
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Het scheelt dat ze live mogen gaan en per dag eigenlijk maar 1 wedstrijd uitgebreid in beeld hoeven te brengen

Maar wat was er dan allemaal zoveel beter aan?
pi_32924867
Alles, voetbal hoort gewoon op de NOS.

Sowieso veel scherper dan Talpa, maar dat kan ook aan CAI liggen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 december 2005 @ 19:04:51 #137
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32924878
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Echt niet!

Kom op man, CL-voetbal bij de NOS is 100% zum kotzen, van mij mag Talpa het liever vandaag dan morgen overnemen. Als ik reclame wil kijken ga ik wel een middagje www.ster.nl surfen. En dan die onzinnige van Hanegem en v Hooijdonck, komt ook niets nuttigs uit.
pi_32924921
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Alles, voetbal hoort gewoon op de NOS.

Sowieso veel scherper dan Talpa, maar dat kan ook aan CAI liggen.
ja waarschijnlijk wel... De apparatuur waar Talpa mee werkt is vrijwel hetzelfde als de apparatuur van de NOS wat dat betreft

Maar is dat het enige verschil wat je aan kunt geven?
pi_32924960
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:06 schreef calvobbes het volgende:
Zeiken om het zeiken Calv.

(Ik had nooit gedacht dat ik dat ooit tegen je zou zeggen.. )
pi_32925535
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:04 schreef pfaf het volgende:

[..]

Echt niet!

Kom op man, CL-voetbal bij de NOS is 100% zum kotzen, van mij mag Talpa het liever vandaag dan morgen overnemen. Als ik reclame wil kijken ga ik wel een middagje www.ster.nl surfen. En dan die onzinnige van Hanegem en v Hooijdonck, komt ook niets nuttigs uit.
het sfeertje bij de nos is gewoon veel relaxter en fijner dan het sfeertje dat talpa uitstraalt Dat flashy sbs6-achtige manier van programma maken, maar goed de gemiddelde tokkie zal het wel fantastisch vinden.
  donderdag 8 december 2005 @ 19:33:52 #141
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32925635
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:30 schreef ASroma het volgende:

[..]

het sfeertje bij de nos is gewoon veel relaxter en fijner dan het sfeertje dat talpa uitstraalt Dat flashy sbs6-achtige manier van programma maken, maar goed de gemiddelde tokkie zal het wel fantastisch vinden.
Die flikkerende reclame-beelden met luide muziek en geschreeuw zijn inderdaad erg relaxt.
pi_32925855
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:33 schreef pfaf het volgende:

[..]

Die flikkerende reclame-beelden met luide muziek en geschreeuw zijn inderdaad erg relaxt.
wat waar hoe wanneer?
  donderdag 8 december 2005 @ 19:43:32 #143
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32925886
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:42 schreef ASroma het volgende:

[..]

wat waar hoe wanneer?
Al die reclame bij de NOS is uiterst irritant.
pi_32925905
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:06 schreef calvobbes het volgende:

[..]

ja waarschijnlijk wel... De apparatuur waar Talpa mee werkt is vrijwel hetzelfde als de apparatuur van de NOS wat dat betreft

Talpa heeft ook zwakke cameramensen natuurlijk. En slecht beeld. En slechte analyses. En reclame. En slecht beeld. En geen traditie. En slecht beeld.

Talpa moet gewoon weg, zo snel mogelijk.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 december 2005 @ 19:46:30 #145
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32925943
Talpa is alles behalve goed, maar NOS is ook kverschrikkelijke bagger. Laat ze allebij maar oprotten en er een goede sportzender voor in de plaats komen.
pi_32925944
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Talpa heeft ook zwakke cameramensen natuurlijk. En slecht beeld. En slechte analyses. En reclame. En slecht beeld. En geen traditie. En slecht beeld.

Talpa moet gewoon weg, zo snel mogelijk.
pi_32925967
En mijn kat krijgt er ook uitslag van.
www.thuisuiteten.nl
pi_32925992
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:46 schreef pfaf het volgende:
Talpa is alles behalve goed, maar NOS is ook kverschrikkelijke bagger. Laat ze allebij maar oprotten en er een goede sportzender voor in de plaats komen.
Jij gaat straks gelijk voor het nieuwe pakket van Canal+ met sportzender?

Misschien een idee voor de modjes om een centraal TV-zenders-die-voetbal-uitzenden-bespreek-topic ervan te maken? NOS, RTL5, Talpa, BBC, Sporza, ARD
  donderdag 8 december 2005 @ 19:52:49 #149
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32926107
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jij gaat straks gelijk voor het nieuwe pakket van Canal+ met sportzender?

Misschien een idee voor de modjes om een centraal TV-zenders-die-voetbal-uitzenden-bespreek-topic ervan te maken? NOS, RTL5, Talpa, BBC, Sporza, ARD
Wat ik vorige week in de VI las klinkt erg aantrekkelijk inderdaad.
Voorwaarde voor mij is toch wel dat andere sporten ook aandacht krijgen. Maar het klonk inderdaad erg goed.
pi_32926379
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:

Talpa heeft ook zwakke cameramensen natuurlijk.

De NOS huurt dezelfde mensen en apparatuur in voor de voetbalwedstrijden als Talpa
De NOS staat ook bol van de reclame als het Champions league is. Dinsdag waren ze toch te laat voor de aftrap van de tweede helft omdat de reclame nog liep
En dat slechte beeld... Misschien moet je je TV maar eens laten nakijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')