Ik kijk niet wekelijks, om niet te zeggen nooit, maar ik vind dit een erg irritant programma. Volgens mij is het commercieel onverantwoord om mensen: A te irriteren danwel treiteren, B ondeskundig voetbal voor te schotelen op de zondagavond.quote:Op zondag 4 december 2005 19:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan het hele seizoen er nog over door zeuren, maar er gaat niets aan veranderen hoor. Accepteer het nou maar dat de ENV de rechten verkocht heeft aan een COMMERCIELE zender. Dan is dit het gevolg.
Dacht nog steeds dat dit een discussieforum was waar je mag posten als je het ergens niet mee eens bent.quote:Op zondag 4 december 2005 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schrijf een brief, ga in een hoekje staan janken, sluit je zelf op.
Ja meer dan genoeg, NU NOG EEN!!!! jezus... en ik kijk die dingen niet eens, zap toch doorquote:Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef snabbi het volgende:
Hoeveel reclameblokken heb je al gezien?
Oh ik ook helemaal niet hoor, snap best dat ze geld moeten verdienen, maar moet dat nou echt op deze vieze manier? Vind et een beetje jammer...quote:Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef snabbi het volgende:
Overigens ben ik de laatste die zal zeuren over reclames. Dat is niet meer dan normaal op een commerciele zender.
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Maar als ik even reken hebben we denk ik nu hooguit 30 minuten voetbal van vandaag gezien (excl. ouwehoeren en deskundige analyses van supporters).
Daar kak ik nog het meest van.quote:Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
deskundige analyses van supporters
Als ik nu op de klok kijk, schat ik de eindtijd van vandaag om 20.36. Ook niet prettig dat ze dat niet kunnen plannen.quote:Op zondag 4 december 2005 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook.
Commercie, prima...maar een samenvattingsprogramma van wedstrijden van anderhalf uur verneuzelen met ruim een uur geouwehoer zonder wedstrijdverslagen maakt het kijken steeds vervelender.
Je mag van mij kritiek hebben wat je wil, je eigen mening hebben wat je wil. Het zal me aan mijn reet roesten. Maar na 4 maanden nog steeds janken over standaard commerciele dingen, zoals twee reclameblokken per uur, dus 3 in dit programma en dat ze de tijd vullen om anderhalfuur te vullen, moet je gewoon accepteren. Dat is een fout van de ENV diet het verkocht hebben aan een commerciele zender. Niet de fout van Talpa.quote:Op zondag 4 december 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht nog steeds dat dit een discussieforum was waar je mag posten als je het ergens niet mee eens bent.
Het zal me aan m'n reet roesten wiens fout het is. Talpa zou het anders gaan doen, en beloofden dat de reclame met mate zou worden gebruikt. Dat anders klopt, het is bagger en bagger en bagger, niks deugt van de opbouw van een samenvatting tot en met de lul-items tussendoor. En dan zwijg ik nog over de vreselijke commentatoren en verslaggevers.quote:Op zondag 4 december 2005 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je mag van mij kritiek hebben wat je wil, je eigen mening hebben wat je wil. Het zal me aan mijn reet roesten. Maar na 4 maanden nog steeds janken over standaard commerciele dingen, zoals twee reclameblokken per uur, dus 3 in dit programma en dat ze de tijd vullen om anderhalfuur te vullen, moet je gewoon accepteren. Dat is een fout van de ENV diet het verkocht hebben aan een commerciele zender. Niet de fout van Talpa.
Uh Talpa is verplicht om de tijd vol te lullen en geen beelden van een wedstrijd te laten zien? Er is ons meer voetbal beloofd en daar wachten we nog steeds op. Als ze nou ook gewoon meer van de wedstrijden zouden uitzenden zouden minder mensen klagen denk ik. Je kan namelijk zendtijd ook vullen door incidenten uit een wedstrijd te laten zien.quote:Op zondag 4 december 2005 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar na 4 maanden nog steeds janken over standaard commerciele dingen, zoals twee reclameblokken per uur, dus 3 in dit programma en dat ze de tijd vullen om anderhalfuur te vullen, moet je gewoon accepteren. Dat is een fout van de ENV diet het verkocht hebben aan een commerciele zender. Niet de fout van Talpa.
Klopt. Sommige samenvattingen zitten echt onder de 10 minuten en dat is vreemd gezien de lengte van het programma.quote:Op zondag 4 december 2005 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook.
Commercie, prima...maar een samenvattingsprogramma van wedstrijden van anderhalf uur verneuzelen met ruim een uur geouwehoer zonder wedstrijdverslagen maakt het kijken steeds vervelender.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:07 schreef zjroentje het volgende:
Geen enkele aandacht gewoon voor het overlijden van Di Tomasso.
Wat een blamage.
Het scheelt dat ze live mogen gaan en per dag eigenlijk maar 1 wedstrijd uitgebreid in beeld hoeven te brengenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Maar wel veel beter beeld en verslag!
Echt niet!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Maar wel veel beter beeld en verslag!
ja waarschijnlijk wel... De apparatuur waar Talpa mee werkt is vrijwel hetzelfde als de apparatuur van de NOS wat dat betreftquote:Op donderdag 8 december 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Alles, voetbal hoort gewoon op de NOS.
Sowieso veel scherper dan Talpa, maar dat kan ook aan CAI liggen.
Zeiken om het zeiken Calv.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:06 schreef calvobbes het volgende:
Maar is dat het enige verschil wat je aan kunt geven?
het sfeertje bij de nos is gewoon veel relaxter en fijner dan het sfeertje dat talpa uitstraaltquote:Op donderdag 8 december 2005 19:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Echt niet!
Kom op man, CL-voetbal bij de NOS is 100% zum kotzen, van mij mag Talpa het liever vandaag dan morgen overnemen. Als ik reclame wil kijken ga ik wel een middagje www.ster.nl surfen. En dan die onzinnige van Hanegem en v Hooijdonck, komt ook niets nuttigs uit.
Die flikkerende reclame-beelden met luide muziek en geschreeuw zijn inderdaad erg relaxt.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
het sfeertje bij de nos is gewoon veel relaxter en fijner dan het sfeertje dat talpa uitstraaltDat flashy sbs6-achtige manier van programma maken, maar goed de gemiddelde tokkie zal het wel fantastisch vinden.
![]()
wat waar hoe wanneer?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die flikkerende reclame-beelden met luide muziek en geschreeuw zijn inderdaad erg relaxt.
Talpa heeft ook zwakke cameramensen natuurlijk. En slecht beeld. En slechte analyses. En reclame. En slecht beeld. En geen traditie. En slecht beeld.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk wel... De apparatuur waar Talpa mee werkt is vrijwel hetzelfde als de apparatuur van de NOS wat dat betreft
Maar is dat het enige verschil wat je aan kunt geven?
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Talpa heeft ook zwakke cameramensen natuurlijk. En slecht beeld. En slechte analyses. En reclame. En slecht beeld. En geen traditie. En slecht beeld.
Talpa moet gewoon weg, zo snel mogelijk.
Jij gaat straks gelijk voor het nieuwe pakket van Canal+ met sportzender?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:46 schreef pfaf het volgende:
Talpa is alles behalve goed, maar NOS is ook kverschrikkelijke bagger. Laat ze allebij maar oprotten en er een goede sportzender voor in de plaats komen.
Wat ik vorige week in de VI las klinkt erg aantrekkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij gaat straks gelijk voor het nieuwe pakket van Canal+ met sportzender?
Misschien een idee voor de modjes om een centraal TV-zenders-die-voetbal-uitzenden-bespreek-topic ervan te maken? NOS, RTL5, Talpa, BBC, Sporza, ARD
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Talpa heeft ook zwakke cameramensen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |