abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32722538
game on...
pi_32722566
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:59 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee die meldt alleen maar dat Nevland met een blessure van het veld is gegaan. Niet dat die langer tijd is uitgeschakeld....
Toen dat verslag online kwam was dat ook nog niet bekend. Die stond een half uur na de wedstrijd al online.
pi_32722618
Dat maakt toch ook niet uit, dat het niet direct duidelijk was dat het om een langdurige enkelblessure ging? Het feit dat Nevland geblesseerd van het veld af moet, is al voldoende nieuwswaarde om het te laten zien
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_32722621
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:02 schreef MaxPower het volgende:

Toen dat verslag online kwam was dat ook nog niet bekend. Die stond een half uur na de wedstrijd al online.
En sinds die tijd heeft niemand het ook kunnen bijwerken?

Maar goed, fijn dat je zelf ook eindelijk inziet dat niet alle feiten direct bekend zijn en dat het daarom wel eens buiten het verslag kan worden gehouden
Jammer dat je dat niet eerder wilde inzien, dat had een hoop tijd bespaard....

Want ze gaan echt niet een half uur wachten met het maken van de samenvatting...
pi_32722651
Trouwens ook een lekkere argumentatie, dat we maar met z'n alle versatel moeten aanschaffen omdat de kwaliteit van samenvatitngen te wensen overlaat..
haha

[ Bericht 2% gewijzigd door Staanplaats op 01-12-2005 12:44:52 ]
pi_32722662
Dat is niet van belang zoals Staanplaats al terecht opmerkt. De aftocht van Nevland an sich is al nieuwswaarde genoeg, en dat heb ik al vaker gezegd.
pi_32723535
Ik vind het geen argument wat calvobbes steeds gebruikt: "blijkbaar maken de mensen die monteren andere keuzes"

Ja, he he, daar gaat het nou steeds over: zij maken andere keuzes en daar hebben andere mensen kritiek op.
pi_32723585
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En sinds die tijd heeft niemand het ook kunnen bijwerken?

Maar goed, fijn dat je zelf ook eindelijk inziet dat niet alle feiten direct bekend zijn en dat het daarom wel eens buiten het verslag kan worden gehouden
Jammer dat je dat niet eerder wilde inzien, dat had een hoop tijd bespaard....

Want ze gaan echt niet een half uur wachten met het maken van de samenvatting...
Kwestie van verkeerde inschatting dus - zo'n overtreding hoort er gewoon in te zitten, dat is een inschatting die gemaakt is en dat blijkt mis te zijn gegaan. Dat is inderdaad achteraf maar dat maakt het niet minder een fout.
pi_32730771
Kan het dan niet zo zijn dat de mensen van de montages bij Talpa geen gevoel hebben voor sport. voetbal in dit geval.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_32732442
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:05 schreef Staanplaats het volgende:
Trouwens ook een lekkere argumentatie, dat we maar met z'n alle versatel moeten aanschaffen omdat de kwaliteit van samenvatitngen te wensen overlaat..
haha
Het is geen argument, het is een advies. Als je perse alle ovetredingen wilt zien is dat ook het enige logische advies.
pi_32733110
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:28 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Het is geen argument, het is een advies. Als je perse alle ovetredingen wilt zien is dat ook het enige logische advies.
Niemand zegt alle overtredingen te willen zien maar wel de relevante sportmomenten uit de wedstrijd en zoals je kan lezen vinden veel liefhebbers dat er te vaak te veel van die momenten ontbreken. En Talpa maakt het tenslotte voor die mensen dus ik denk dat ze zich daar, itt jou, wel iets van deze opmerkingen aantrekken
pi_32733466
Had ze gemaild, maar tot op heden nog geen antwoord waarom ze het niet hadden laten zien en waarom er zo weinig gele kaarten in de samenvattingen voorkomen.
pi_32733508
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef SCH het volgende:

Niemand zegt alle overtredingen te willen zien maar wel de relevante sportmomenten uit de wedstrijd en zoals je kan lezen vinden veel liefhebbers dat er te vaak te veel van die momenten ontbreken.
En zoals je ook had kunnen lezen is niet meteen van alle momenten duidelijk dat het relevante momenten zijn of zijn daar blijkbaar mensen die daar anders over denken.
quote:
En Talpa maakt het tenslotte voor die mensen dus ik denk dat ze zich daar, itt jou, wel iets van deze opmerkingen aantrekken
Prima! Stuur een brief naar Talpa!
Misschien kun je ze dan ook duidelijke tips geven aan de hand waarvan ze exact kunnen bepalen wat relevant is of niet.
pi_32733662
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:08 schreef calvobbes het volgende:
Misschien kun je ze dan ook duidelijke tips geven aan de hand waarvan ze exact kunnen bepalen wat relevant is of niet.
Kwestie van voetbalkennis, die jij overduidelijk niet hebt.
pi_32733718
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:08 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En zoals je ook had kunnen lezen is niet meteen van alle momenten duidelijk dat het relevante momenten zijn
Dat is het wel - alleen vind jij dat niet.
quote:
Prima! Stuur een brief naar Talpa!
Ik ben niet zo'n nerd die brieven schrijft aan Talpa, ik neem aan dat ze de signalen vanzelf wel oppakken en ook hun eigen fouten wel onder ogen zien.
pi_32733773
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef SCH het volgende:

[..]

[..]

Ik ben niet zo'n nerd die brieven schrijft aan Talpa,
ik neem aan dat ze de signalen vanzelf wel oppakken en ook hun eigen fouten wel onder ogen zien.
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had ze gemaild, maar tot op heden nog geen antwoord waarom ze het niet hadden laten zien en waarom er zo weinig gele kaarten in de samenvattingen voorkomen.
Beledig je me nou indirect weer?

Kan ook nooit iets goed bij jou doen he
pi_32733854
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef SCH het volgende:

Zelfs een amataur fan van FC Groningen meldt in zijn bericht op internet niet eens dat Nevland een paar weken uit de running is.
quote:
Ik ben niet zo'n nerd die brieven schrijft aan Talpa, ik neem aan dat ze de signalen vanzelf wel oppakken en ook hun eigen fouten wel onder ogen zien.
Jij denkt dat ze bij Talpa dit forum uitgebreid bijhouden?
pi_32733903
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:12 schreef MaxPower het volgende:

Kwestie van voetbalkennis, die jij overduidelijk niet hebt.

Omdat ik een andere mening dan jij heb, heb ik totaal geen voetbalkennis
pi_32734295
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:06 schreef MaxPower het volgende:
Dat is niet van belang zoals Staanplaats al terecht opmerkt. De aftocht van Nevland an sich is al nieuwswaarde genoeg, en dat heb ik al vaker gezegd.
Inderdaad, ook al zou achteraf blijken dat het heel erg meeviel en hij de volgende dag alweer zou kunnen spelen, dan nog snapt bijna (!) iedereen dat zoiets in een samenvatting hoort te zitten. Het is simpelweg een belangrijke gebeurtenis in de wedstrijd als de beste speler van je elftal geblesseerd uitvalt. Of die blessure kwam omdat hij zich verstapt of omdat ie een doodschop krijgt doet ook helemaal niks ter zake.
pi_32734754
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:19 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Omdat ik een andere mening dan jij heb, heb ik totaal geen voetbalkennis
Jij interesseert je helemaal niet voor voetbal. Je post nooit in voetbaltopics en je komt alleen voor je werk in voetbalstadions. Daar is niks mis mee, maar je gaat hier nu niet beweren dat jij verstand van voetbal hebt. Dat blijkt alleen al uit het feit dat jij het uitvallen van Nevland niet belangrijk vindt.
pi_32734892
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:18 schreef calvobbes het volgende:
Jij denkt dat ze bij Talpa dit forum uitgebreid bijhouden?
nee want dan hadden ze jou allang teruggefloten want je maakt ze met jou reacties belachelijk mijn inziens.
pi_32735009
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:43 schreef MaxPower het volgende:

Jij interesseert je helemaal niet voor voetbal.
Ik interesseer me wel voor voetbal. Ik heb alleen geen zin om daar urenlang over te gaan discusieren in allerlei topics op een forum .
Ik vind al dat gezeik op Talpa zo zwaar overdreven. Nu ook weer één iemand roept dat die vind dat ze wat vergeten zijn, en meteen duiken een stel anderen er bovenop om precies hetzelfde te zeggen.
Vandaar dat ik daar wel uitgebreid op reageer.

Als ik voetbal echt geen reet aan zou vinden, dan zou ik er ook niet voor kunnen werken.

Ik word dat "jij post niet genoeg of niet in de goede topics in VBL, dus heb je geen verstand van voetbal" argument wel erg moe
pi_32735060
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef maril het volgende:

nee want dan hadden ze jou allang teruggefloten want je maakt ze met jou reacties belachelijk mijn inziens.
Ja vast

Dus het heeft geen enkele zin om bij elk mogelijk foutje zo te gaan lopen klagen hier.
Als je zo graag een signaal af wilt geven dan zul je toch moeten mailen
pi_32735136
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:18 schreef calvobbes het volgende:

[quote]Jij denkt dat ze bij Talpa dit forum uitgebreid bijhouden?
Die fouten vallen hen zelf ook wel op hoor.
pi_32735249
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:52 schreef calvobbes het volgende:
Ik word dat "jij post niet genoeg of niet in de goede topics in VBL, dus heb je geen verstand van voetbal" argument wel erg moe
Kom je wel eens voor je plezier in een stadion? Kijk je wel eens een hele wedstrijd op TV? Elk incident wat in deze topics besproken wordt, heb jij toevallig nooit gezien. Jij kijkt nooit naar voetbal joh.
pi_32735472
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:52 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind al dat gezeik op Talpa zo zwaar overdreven. Nu ook weer één iemand roept dat die vind dat ze wat vergeten zijn, en meteen duiken een stel anderen er bovenop om precies hetzelfde te zeggen.
Gullit en Genee waren het er overigens wel mee eens dat er teveel 'voetbal' wordt gemist en dat er aan de redactiekant nog flink moet worden geschaafd om tot een goede uitzending te komen. Wat jij dus als technicus als een goede uitzending ziet, blijken de mensen met ervaring met voetbaluitzendingen als "voldoende, maar nog niet goed" te beschouwen.

Ik ben blij dat er mensen van Talpa eindelijk eens niet in de verdediging schoten, maar gewoon eerlijk naar de kwaliteit durfden te kijken. Ik heb er nu ook wat meer geloof in dat er nog gewerkt gaat worden aan de kwaliteit van Talpa. Je mag niet van ze verwachten dat ze binnen een paar maanden op het niveau van de NOS zitten, daar hebben ze misschien nog een jaar voor nodig. Zolang ze maar aan de kwaliteit werken en kritiek niet afdoen als gezeur, komt het op termijn wel goed.
pi_32735518
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:01 schreef MaxPower het volgende:

Kom je wel eens voor je plezier in een stadion? Kijk je wel eens een hele wedstrijd op TV? Elk incident wat in deze topics besproken wordt, heb jij toevallig nooit gezien. Jij kijkt nooit naar voetbal joh.

Als je meent zo een discussie te moeten gaan voeren dan bekijk je het maar lekker. Ik kijk meer dan genoeg voetbal om daar een mening over te hebben
pi_32735526
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:08 schreef mbn het volgende:

[..]

Gullit en Genee waren het er overigens wel mee eens dat er teveel 'voetbal' wordt gemist en dat er aan de redactiekant nog flink moet worden geschaafd om tot een goede uitzending te komen. Wat jij dus als technicus als een goede uitzending ziet, blijken de mensen met ervaring met voetbaluitzendingen als "voldoende, maar nog niet goed" te beschouwen.

Ik ben blij dat er mensen van Talpa eindelijk eens niet in de verdediging schoten, maar gewoon eerlijk naar de kwaliteit durfden te kijken. Ik heb er nu ook wat meer geloof in dat er nog gewerkt gaat worden aan de kwaliteit van Talpa. Je mag niet van ze verwachten dat ze binnen een paar maanden op het niveau van de NOS zitten, daar hebben ze misschien nog een jaar voor nodig. Zolang ze maar aan de kwaliteit werken en kritiek niet afdoen als gezeur, komt het op termijn wel goed.
pi_32735747
Ik geef ze voorlopig een vier en een half. Dan ben ik vriendelijk.

Jammer, had meer ingezeten.

Misschien een idee om cijfers te posten en een gemiddelde te maken?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32736045
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:08 schreef mbn het volgende:

Zoals ik al veel vaker heb gezegd, het is ontzettend lastig om iedereen tevreden te houden bij een voetbalprogramma. Er staan telkens veel "trainers" naar de uitzending te kijken die het allemaal beter weten. Er zal altijd wel iemand zijn die vind dat het anders moest.

Als je dan ook nog eens programma moet maken van wedstrijden die net gespeeld zijn kan het wel een gebeuren dat er dingen wel of niet worden meegenomen die anderen wel of niet terecht vinden, gewoon omdat er geen tijd is om alles mee te nemen of om geen tijd alle relevante punten te herkennen. Dat zul je altijd wel hebben. Zeker nu heel veel mensen met argusogen kijken naar alles wat Talpa doet.

Als je dan ook nog eens bedenkt dat Talpa dit pas een paar maanden doet en ervoor heeft gekozen om het anders te doen dan Studio Sport is het ook wel erg lastig om meteen een programma neer te zetten dat iedereen altijd blij maakt. Dat kan gewoon niet.

Het zou fijn zijn als een aantal mensen hier eens gaan begrijpen en zich niet telkens zo kwaad gaan maken als ze menen een fout te zien.

Overigens is Genee zelf één van de eindredacteuren. Dus als hij niet tevreden is met de inhoud, moet die vooral zelf kijken wat die nou precies wilt.
pi_32736520
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:

Ik vind een heel cijfer lastig, ik vind sommige elementen ruk en andere best aardig of goed. Kan je niet wat categorieen aanmaken?
pi_32736703
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:

Ik kom ook niet veel hoger uit, ik hou het bij een vier zelfs.
sig verwijderd door FA
pi_32738422
Ik zou ze een 5,5 geven. Nipt voldoende, waarbij er nog genoeg is om aan te werken.

Goede punten:
-statistieken
-in beeld gebrachte momenten duidelijk
-lengte meeste samenvattingen
-spelers/trainers tijdens uitzending in studio (zolang het over hun eigen wedstrijden/ club gaat, als ze het over hun relatie met Gullit of over iets buiten de eigen club moeten hebben kan het onder kopje nutteloze tijdsvulling)
-leuk decor

Neutraal:
-commentaar (iets minder gemaakt positief en dat gaat naar goed)
-presentatie
-analyses (was bij de eerste paar uitzendingen slecht)

Slechte punten:
- duidelijkheid naar kijker toe (met name volgorde wedstrijden aankondigen)
-er worden teveel wedstrijdmomenten van belang weggeknipt
-te hoog gehalte nutteloze tijdvulling (interviews toeschouwers, onzinnige documentaires tussen wedstrijden door)
-veel nutteloze reclame in reclameblokken (voor eigen programma's)
pi_32739502
Ben het vrijwel helemaal met je eens mbn.

Bij mij gaat de presentatie onder het kopje 'goed'. Ik vind Genee op dit moment de beste sportpresentator. Hij mist echter de scherpte die hij bij Voetbal Insite had, misschien daarom toch nog ff onder neutraal.

De volgorde van de samenvattingen maakt me overigens niet uit, kijk in principe toch alles.

Ik hou het op een 5, een kleine onvoldoende met genoeg herkansingen.
pi_32742848
Ow, ze hadden de beelden van de overtreding toch wel. Alleen even niet gebruikt gisteren
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_32762127
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind een heel cijfer lastig, ik vind sommige elementen ruk en andere best aardig of goed. Kan je niet wat categorieen aanmaken?
Poldermodel voor Jaap:

- Presentatie
- Samenvattingen
- Analyses
- Camerawerk
- Verslaggevers
- Vernieuwing
www.thuisuiteten.nl
pi_32762258
Overigens had onderzoekbureau multiscope eenzelfde idee. Wat cijfertjes uit het stukje van Sportweek daarvan:
- Talpa eredivisie-uitzendingen worden door voetbalkijkers (steekproef met 800 man) beoordeeld met een 5,2
- Terugkijkend beoordelen dezelfde mensen de uitzendingen van de NOS met een 8
- 77% van de ondervraagden vindt de overgang van het eredivisievoetbal van de NOS naar Talpa een achteruitgang
- 57% van de voetbalkijkers zegt dit seizoen minder eredivisievoetbal te kijken
pi_32762578
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:26 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zoals ik al veel vaker heb gezegd, het is ontzettend lastig om iedereen tevreden te houden bij een voetbalprogramma. Er staan telkens veel "trainers" naar de uitzending te kijken die het allemaal beter weten. Er zal altijd wel iemand zijn die vind dat het anders moest.

Als je dan ook nog eens programma moet maken van wedstrijden die net gespeeld zijn kan het wel een gebeuren dat er dingen wel of niet worden meegenomen die anderen wel of niet terecht vinden, gewoon omdat er geen tijd is om alles mee te nemen of om geen tijd alle relevante punten te herkennen. Dat zul je altijd wel hebben. Zeker nu heel veel mensen met argusogen kijken naar alles wat Talpa doet.

Als je dan ook nog eens bedenkt dat Talpa dit pas een paar maanden doet en ervoor heeft gekozen om het anders te doen dan Studio Sport is het ook wel erg lastig om meteen een programma neer te zetten dat iedereen altijd blij maakt. Dat kan gewoon niet.

Het zou fijn zijn als een aantal mensen hier eens gaan begrijpen en zich niet telkens zo kwaad gaan maken als ze menen een fout te zien.

Overigens is Genee zelf één van de eindredacteuren. Dus als hij niet tevreden is met de inhoud, moet die vooral zelf kijken wat die nou precies wilt.
We mogen toch wel constateren dat de kwaliteit nog te wensen overlaat. Moeten we dan alles met de mantel der liefde bedekken. Clubs, de Mol, Eredivisie N.V. etc bliezen allemaal hoog van de toren, en wilden zo graag iets anders (lees: gewoon voor de centen gekozen). Mag ik als voetbalsupporter deze ontwikkeling dan ook gewoon kritisch volgen. Gebeurde ook bij de NOS hoor, die miste ook weleens ererondes van spelers die afscheid namen, lieten debutanten niet zien, of discutabele overtredingen. Maar vond het niveau van de NOS nog altijd vele malen beter, dan wat Talpa laat zien.

Maar goed daar mag je dan niks over zeggen, en moet je maar telkens zeggen dat nog allemaal in z'n kinderschoenen staat.. We hebben het verdomme over een miljoenenbedrijf dat professionals inhuurt.
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:27:07 #39
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32767175
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan het wel raden. Het zal wel verband houden met dat eeuwige positieve commentaar. Ze willen geen vuil spel laten zien, ze willen alleen roepen dat elke goal in de kruising was.
Mensen worden gewoon betaald om positief te lullen. Echt superkut.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_32768086
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:27 schreef Staanplaats het volgende:

Maar goed daar mag je dan niks over zeggen, en moet je maar telkens zeggen dat nog allemaal in z'n kinderschoenen staat.. We hebben het verdomme over een miljoenenbedrijf dat professionals inhuurt.
Dat je een miljoenenbedrijf bent en professionals inhuurt wil niet automatisch zeggen dat alles wat je maakt meteen perfect is hoor. Zelfs dan kan er nog vanalles misgaan en andere lopen dan je denkt.

Zo dachten de Tros en Endemol ook wel eens dat een programma over een kapper leuk zou zijn. Ook erg veel geld in gestoken maar wel één van de grotere TV flops van de laatste jaren.
Of het programma The Weakest Link. Dat duurde in Engeland ook een paar seizoenen voordat het de goede vorm had gevonden. Toen pas kwam het naar Nederland en werd het ook in de rest van de wereld een succes.
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:09:32 #41
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32770193
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:58 schreef calvobbes het volgende:
Dat je een miljoenenbedrijf bent en professionals inhuurt wil niet automatisch zeggen dat alles wat je maakt meteen perfect is hoor. Zelfs dan kan er nog vanalles misgaan en andere lopen dan je denkt.
Als je tussen de regels door leest geeft calvobbes hier toe dat het niet perfect is
pi_32770946
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:09 schreef ErikT het volgende:

[..]

Als je tussen de regels door leest geeft calvobbes hier toe dat het niet perfect is
Niks in TV land is perfect. Anders zou een programma wel 16 miljoen kijkers trekken....
pi_32772363
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:58 schreef calvobbes het volgende:

Of het programma The Weakest Link. Dat duurde in Engeland ook een paar seizoenen voordat het de goede vorm had gevonden. Toen pas kwam het naar Nederland en werd het ook in de rest van de wereld een succes.
Helaas is de tijd dat programma's nog wat tijd krijgen om te rijpen en een publiek te vergaren, zo goed als voorbij. Een programma moet nu en straks helemaal direct scoren en anders is het finito.
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:53:31 #44
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32772407
edit zag niet dat dit vooral over het voetbal op talpa ging

[ Bericht 81% gewijzigd door PLAE@ op 03-12-2005 02:01:19 ]
pi_32772496
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Poldermodel voor Jaap:
Ook namensch Wim Kok bedankt
quote:
- Presentatie
5, 5 Ik vind Genee een goede anchorman, af en toe nog wat te eager maar hij is goed op de hoogte en heeft al iets van een eigen stijl en reageert vaak scherp. Het cijfer valt laag uit door de mede-presentatoren, Gullit en nog een derde. Die derde moet meteen weg wmb en Gullit vind ik weinig toevoegen. Zonder die twee is het een 7.
quote:
- Samenvattingen
6 Cijfer is nog wat laag door de vele missers maar op zich is er verder niet veel mis mee. Het is dan ook niet zo'n kunst om een aardige samenvatting te maken.
quote:
- Analyses
4 Mogen van mij per direct geschrapt en naar een ander programma verhuizen. Lullen over voetbal moet losgekoppeld worden van de samenvattingen.
quote:
- Camerawerk

7,5 Niet veel mee mis maar ook niet anders dan het al was.
quote:
Verslaggevers
6 Kaf en koren. Het over-enthousiasme is wel iets gaan liggen maar er zitten nog weinig echte bikkels bij met ervaring en een betrouwbare gedegen uitstraling
quote:
- Vernieuwing
4 Dat gerommel met de volgorde bevalt me niks, dat gelul met supporters ook niet, statistiekjes zijn wel aardig maar ik heb er net veel mee.

Gemiddeld een dikke 5 dus.
pi_32775816
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Niks in TV land is perfect. Anders zou een programma wel 16 miljoen kijkers trekken....
een goed boek en een cdtje is ook lekker.
pi_32776341
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:24 schreef maril het volgende:
Kan het dan niet zo zijn dat de mensen van de montages bij Talpa geen gevoel hebben voor sport. voetbal in dit geval.
Een hoop beeldbandredacteuren zijn door WK producties overgenomen van Studio Sport, dus kan dat het niet zijn.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_32776857
Ik geef het tot nu toe een 6.
pi_32777307
Die derde meneer is Petrovic volgens mij SCH.
www.thuisuiteten.nl
pi_32777372
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 12:13 schreef methodmich het volgende:
Die derde meneer is Petrovic volgens mij SCH.
Nee, ik doel op de wisselende derde gast. Een trainer of speler - ik vind het echt belachelijk dat een trainer uit de competitie bij de samenvattingen commentaar gaat zitten geven.
pi_32777467
Oh zo. Ja, dat is inderdaad zeer onnodig. Zeker omdat ze vaak al veel verraden.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:34:34 #52
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32793062
Vanavond 5 minuten volgehouden. Ik ben dat geouwehoer nu al weer zat.
pi_32793138
Tjezis, die bal van Koevermans. Tering
pi_32793415
Ja hoor, eerste keer uit bij AZ opp Talpa en Heerenveen verliest meteen
pi_32793463
Allemaal een complot!
pi_32793518
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Allemaal een complot!
Van Talpa en Verdonk samen
pi_32793582
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
Ja hoor, eerste keer uit bij AZ opp Talpa en Heerenveen verliest meteen
Zal ik dan maar niet over ons seizoen beginnen?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32793596
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:46 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Zal ik dan maar niet over ons seizoen beginnen?
Dat ligt aan jullie zelf
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:48:28 #59
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32793633
Kan iemand ff hier zeggen als PSV begint, dan loop ik ff naar de TV.
pi_32793654
Nu Erik
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:49:56 #61
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32793669
Niet ze zeiden dat eerst Feyenoord kwam. Homo!
pi_32794350
gaan we weer met die situatie tekentafel
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_32795326
geinig stukje op het eind wel
zielepoot vs. down syndroom.. leek wel jiskefet zo sneu
pi_32795481
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:49 schreef ErikT het volgende:
Niet ze zeiden dat eerst Feyenoord kwam. Homo!
pi_32795497
Puntje van irritatie is dat hele kleine vakje met de tussenstand en de tijd. Is niet te lezen.
pi_32796104
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik kan het wel raden. Het zal wel verband houden met dat eeuwige positieve commentaar. Ze willen geen vuil spel laten zien, ze willen alleen roepen dat elke goal in de kruising was.
Mensen worden gewoon betaald om positief te lullen. Echt superkut.
En dat was dus wel vermakelijk deze keer. Jan van Halst die over de "onterechte" strafschop voor PSV -zo las de ANP "nieuwslezer" het immers ook voor- begon met te zeggen dat hij dat positief ziet. Op het eind was het, als verdediger dacht ik vroeger ook al "wat slim van de aanvaller" Blijft bedenkelijk, maar goed Talpa brengt -positief getint- amusement, het gaat niet voor reëele verslaggeving.

Wat dat betreft ook de verslaggever bij PSV-NAC gisteravond; voor 100% op de voorgrond gebracht. Het idee is blijkbaar dat de beelden het commentaargeluid moeten begeleiden. Sneu voor de verslaggever is dat ik de uitslagen en wedstrijd voordien al gezien had en hem dus op zijn talrijke versprekingen betrapte. Wat mij betreft minder ernstig dan z'n onsamenhangend gebruik van de Nederlandse taal, maar ook zorg- en meelijwekkend.
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Er kan geen programma bestaan waar 16 miljoen Nederlanders naar zullen kijken. Vooral omdat er geen zestien miljoen Nederlanders met tv zijn. Maar goed, daar zul je je wel omheen kunnen lullen

De Nederlander behoort tot een kieskeurig volk, daarbij is er permanent een groep personen waarbij je geen sport, voetbal zelfs, door de strot krijgt. Perfect bestaat alleen binnen een afgekaderde doelgroep. Een begrip dat voor een voetbalprogramma niet zou moeten worden gebruikt, want als de bal maar rolt ... kijkt eenieder al.
pi_32796240
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:12 schreef okee6 het volgende:

Er kan geen programma bestaan waar 16 miljoen Nederlanders naar zullen kijken. Vooral omdat er geen zestien miljoen Nederlanders met tv zijn. Maar goed, daar zul je je wel omheen kunnen lullen
Om dat dat argument kan ik makkelijk heen lulllen.
Als er 4 mensen met een kijkcijferkastje naar één TV kijken, word dat ook al 4 TV kijkende mensen geteld hoor. Het gaat niet om het aantal TV's dat is afgestemd op een programma, maar om het aantal mensen dat naar die TV kijkt.
Maar je hebt gelijk dat er nooit 16 miljoen mensen naar de TV zullen kijken. Er zijn natuurlijk ook altijd daklozen e.d. die geen TV hebben en ook niet bij de buren kunnen kijken.
Het was alleen maar om aan te geven dat een TV programma pas perfect zou zijn als heel Nederland er naar keek.
pi_32799364
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:13 schreef mbn het volgende:
Overigens had onderzoekbureau multiscope eenzelfde idee. Wat cijfertjes uit het stukje van Sportweek daarvan:
- Talpa eredivisie-uitzendingen worden door voetbalkijkers (steekproef met 800 man) beoordeeld met een 5,2
- Terugkijkend beoordelen dezelfde mensen de uitzendingen van de NOS met een 8
- 77% van de ondervraagden vindt de overgang van het eredivisievoetbal van de NOS naar Talpa een achteruitgang
- 57% van de voetbalkijkers zegt dit seizoen minder eredivisievoetbal te kijken
Onder de laatste categorie val ik (tot m'n eigen verbazing moet ik zeggen) ook. 'Vroeger' zou ik op een zaterdag altijd de samenvattingen hebben bekeken, of hebben opgenomen, of 's nachts hebben gekeken en in een uitzondering zondags om 12.30 uur.

Nu laat ik regelmatig de zaterdag (en al helemaal de vrijdag) in z'n geheel schieten voor enkel de zondageditie, want daar komen die goals toch wel weer terug (op willekeurige momenten tussen reclame's en analyses door, dat dan weer wel)
pi_32812756
Ik ga het vanavond weer proberen. (het schijnt dat Ajax goed gespeeld heeft, en dat wordt toch een beetje een unicum dit seizoen ). Maar ik ga me dood vervelen aan die reclame blokken, waardoor ik toch ga afhaken nadat ik Ajax gezien heb. (duimen dus dat die niet als laatste komt want anders zie ik Ajax dus helemaal niet)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_32812855
quote:
Op zondag 4 december 2005 03:53 schreef belanov het volgende:

[..]

Onder de laatste categorie val ik (tot m'n eigen verbazing moet ik zeggen) ook. 'Vroeger' zou ik op een zaterdag altijd de samenvattingen hebben bekeken, of hebben opgenomen, of 's nachts hebben gekeken en in een uitzondering zondags om 12.30 uur.

Nu laat ik regelmatig de zaterdag (en al helemaal de vrijdag) in z'n geheel schieten voor enkel de zondageditie, want daar komen die goals toch wel weer terug (op willekeurige momenten tussen reclame's en analyses door, dat dan weer wel)
Ik kijk soms zelfs de zondaguitzending niet eens.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32814267
Al leuk, Talpa. Ajax is vandaag ook of niet?

Echt zin in vandaag. Lijkt me echt leuk!
pi_32814394
Mooie beelden van Ponk.
pi_32814430
Dat was een iets minder beeld van Ponk

Slecht gekeept zeg.
pi_32814440
De Vries
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:08:05 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_32814461
Lekkere keeprs.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32814506
Tjezis, mooie goal hoor.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:09:59 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_32814524
Die zit er mooi in

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32814582
Dat is wel een terechte rode kaart.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:12:13 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_32814592
Rood is wel zwaar gestraft, zie je niet vaak bij zo'n overtreding

Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:16:44 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_32814717
'Ga toch weg joh, zielepoot.'

pi_32814731
toch weer de topper als eerste
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_32814796
Als er een wissel in beeld komt (in letters heb ik het dan over), weet je al dat die invaller gaat scoren of de voorzet gaat geven bij de eerst volgende actie .
sig verwijderd door FA
pi_32814814
die 5 minuten blessuretijd zag je ook al ergens eerder in de wedstrijd
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:21:51 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_32814857
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Als er een wissel in beeld komt (in letters heb ik het dan over), weet je al dat die invaller gaat scoren of de voorzet gaat geven bij de eerst volgende actie .

Zal er eens op letten

pi_32815127
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Van den Bergh werd neergeschoffeld anders. Voor geel volgens talpa, voor rood volgens Wiedemeijer.
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:17 schreef Thetallguy het volgende:
toch weer de topper als eerste
Maar wel voorzien van droevig commentaar. Gister bij PSV-NAC iemand gehoord die geen volwaardige Nederlandse zin kon uitspreken en nu iemand die dacht dat ie de wedstrijd moest voorlezen. Daarbij, een waarschijnlijke achterbal was volgens hem zeker geen achterbal en ook de rode kaart was er geen, terwijl hij toch wel gegeven werd. Zeg dan precies waarom niet (?) als je een andere overtuiging bent toegedaan. Als ik "een mening" wil horen kan ik die hier ook wel lezen. Verder, er wordt gescoord door ADO Den Haag: "het is 2-3", onder in beeld verschijnt 2-3, wonderlijk wat een toevoeging van onze commentator! Of de veelgebruikte opmerking "dat is de beslissing, ... waarschijnlijk dan toch."

Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:33:50 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_32815245
Leuk van dat jonge gastje

pi_32815447
Dit gelul hoort dus in dat Café de Sport.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:42:00 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_32815509
Mijn god ik ben Marianne en wil je ontmoeten.

Wat een Crap

Ik wil gvd voetballen zien. Ga een ander lastig vallen met je all you need is love

pi_32815511
Marianne Leiwakabessy

pi_32815517
Sierd de Vos

Leiwekabessy en Marianne
pi_32815539
Hahah dat was toch wel humor hoor.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:43:18 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_32815567
Nou ik lig dubbel.

pi_32815604
Het hoort idd niet tijdens de samenvattingen maar bij Cafe de Sport.
  zondag 4 december 2005 @ 19:44:18 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32815607
3 kwartier later en we hebben al 2 wedstrijden gezien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:44:59 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_32815628
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:44 schreef golfer het volgende:
Maar wel Marianne

pi_32815642
Leuk trouwens ook die pepernoten in het logo, vanaf dinsdag kerstballen?
sig verwijderd door FA
pi_32815775
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:44 schreef golfer het volgende:
Je kan het hele seizoen er nog over door zeuren, maar er gaat niets aan veranderen hoor. Accepteer het nou maar dat de ENV de rechten verkocht heeft aan een COMMERCIELE zender. Dan is dit het gevolg.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:49:57 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_32815794
Ik accepteer niks.

pi_32815827
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ik accepteer niks.

Goedzo
pi_32815960
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ik accepteer niks.

Schrijf een brief, ga in een hoekje staan janken, sluit je zelf op.
pi_32816072
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:49 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je kan het hele seizoen er nog over door zeuren, maar er gaat niets aan veranderen hoor. Accepteer het nou maar dat de ENV de rechten verkocht heeft aan een COMMERCIELE zender. Dan is dit het gevolg.
Ik kijk niet wekelijks, om niet te zeggen nooit, maar ik vind dit een erg irritant programma. Volgens mij is het commercieel onverantwoord om mensen: A te irriteren danwel treiteren, B ondeskundig voetbal voor te schotelen op de zondagavond.

Zoals golfer terecht opmerkt, we zijn driekwartier bezig en er is nog weinig voetbal te zien geweest. En als het te zien is dan is er een imho gejaagde commentator bij. Ook tijdens de analyse heb ik het idee dat de trein gehaald moet worden. Maar dat is natuurlijk ook een commerciële afweging
pi_32816093
Tjonge de topic reeks loopt nog steeds. Ik snap niet waarom mensen niet gewoon even stoom mogen afblazen hier. Als iets je irriteert zoek je soms ook even een uitlaatklep of bevestiging of andere mensen er ook zo over denken. Dat steeds maar weer alles proberen goed te praten van wat er fout gaat is gewoon lachwekkend. Iedereen snapt dat er iets fout kan gaan en dat er iets fout gaat, maar dat geeft je nog wel het recht om de fout op te merken en om te zeggen dat het fout is.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:59:55 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_32816161
Precies we worden als kijkers niet als serieuze voetballiefhebers gezien maar als kijkvee waar ook moeder de vrouw aan haar trekken moet komen met totaal irrelevante items over verliefde pubers die hun liefde verklarten aan hun helden. Mag van mij maar doe dat niet in dit programma, ik snap werkelijk niet dat mensen daar opzitten te wachten.

Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 20:01:03 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_32816204
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Schrijf een brief, ga in een hoekje staan janken, sluit je zelf op.
Dacht nog steeds dat dit een discussieforum was waar je mag posten als je het ergens niet mee eens bent.

pi_32816218
Precies. Er zijn echt mensen die wachten op deze rapportages. Maak er een apart programma voor. Cafe de Sport? Laat De Wedstrijden alleen De Wedstrijden zijn. Laat wat meer dingen zien van een wedstrijd, overtredingen enzo, buitenspel situaties.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 20:02:38 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_32816249
Maar goed eerst een samenvatting van een wedstrijd van Vrijdagavond.

pi_32816310
wtf, ze zeggen nu al drie kwartier lang dat we ajax te zien gaan krijgen, maar WTF er komen aldoor dingen tussen, eerst 2 wedstrijden, dan een special en nu de vrijdag en zaterdag wedstrijden!

jezusss, ik snap best als ajax pas op de helft komt, maar zeg dan fucking niet elke keer 'en natuurlijk zometeen ajax'
pi_32816408
Hehe, daar hebben de Feyenoorders al heel veel ervaring mee FLeSH-. Dat is commercieel ook heel goed te verklaren. Hoeveel reclameblokken heb je al gezien?

Overigens ben ik de laatste die zal zeuren over reclames. Dat is niet meer dan normaal op een commerciele zender.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 20:08:53 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_32816439
Veel protesten tegen Baantjer dat ze de uitzednding met de dode voetballer lieten doorgaan wegens het overlijden van Tommasso, maar bij Jack Spijkerbed gaat er een leuk item van maken vanavond laat.Dus iedereen kijken wordt vast hilarisch.

pi_32816468
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef snabbi het volgende:
Hoeveel reclameblokken heb je al gezien?
Ja meer dan genoeg, NU NOG EEN!!!! jezus... en ik kijk die dingen niet eens, zap toch door
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef snabbi het volgende:
Overigens ben ik de laatste die zal zeuren over reclames. Dat is niet meer dan normaal op een commerciele zender.
Oh ik ook helemaal niet hoor, snap best dat ze geld moeten verdienen, maar moet dat nou echt op deze vieze manier? Vind et een beetje jammer...
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 20:10:28 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_32816491
Mijn god het derde reclameblok. Het wordt gewoon lachwekkend

pi_32816518
Ik denk er steeds meer over om het op te gaan nemen, heb alleen zondagavond verder niet zoveel tijd om het te kijken.

Maar als ik even reken hebben we denk ik nu hooguit 30 minuten voetbal van vandaag gezien (excl. ouwehoeren en deskundige analyses van supporters).
sig verwijderd door FA
pi_32816562
Talpa verneukt gewoon dat hele samenvattingengedoe. Iedereen gaat toch pissen/schijten/vreten halen/koffie zetten als die reclame er op is. Bovendien heb je genoeg tijd om per reclameblok een diepvriespizza om te zetten in een eetbare variant.
pi_32816563
de lengte van de samenvattingen is trouwens ook echt dramatisch...dacht dat een van de uitgangspunten was dat er 'uitgebreidere samenvattingen' kwamen bij Talpa...het programma is ook een half uur langer dan Studio Sport was, maar zelfs als je de reclameblokken in acht neemt is het aantal minuten voetbal echt verschrikkelijk laag.

Net bij een van die wedstrijden de een na laatste actie in de 70e minuut en toen blessuretijd

en die items van Sierd de Vos mogen echt alleen om 2 uur 's nachts worden uitgezonden zo tenenkrommend slecht zijn die altijd
Jack does it in real time...
  zondag 4 december 2005 @ 20:13:33 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32816589
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef Ambrosius het volgende:

Maar als ik even reken hebben we denk ik nu hooguit 30 minuten voetbal van vandaag gezien (excl. ouwehoeren en deskundige analyses van supporters).
Dat gevoel heb ik ook.
Commercie, prima...maar een samenvattingsprogramma van wedstrijden van anderhalf uur verneuzelen met ruim een uur geouwehoer zonder wedstrijdverslagen maakt het kijken steeds vervelender.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32816642
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
deskundige analyses van supporters
Daar kak ik nog het meest van.
Zo'n analist, effe 2 minuutjes babbelen over de wedstrijd en dan volgende wedstrijd.
Maar al die 'leukigheidjes' tussendoor...
pi_32816694
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook.
Commercie, prima...maar een samenvattingsprogramma van wedstrijden van anderhalf uur verneuzelen met ruim een uur geouwehoer zonder wedstrijdverslagen maakt het kijken steeds vervelender.
Als ik nu op de klok kijk, schat ik de eindtijd van vandaag om 20.36. Ook niet prettig dat ze dat niet kunnen plannen.
sig verwijderd door FA
pi_32816797
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dacht nog steeds dat dit een discussieforum was waar je mag posten als je het ergens niet mee eens bent.

Je mag van mij kritiek hebben wat je wil, je eigen mening hebben wat je wil. Het zal me aan mijn reet roesten. Maar na 4 maanden nog steeds janken over standaard commerciele dingen, zoals twee reclameblokken per uur, dus 3 in dit programma en dat ze de tijd vullen om anderhalfuur te vullen, moet je gewoon accepteren. Dat is een fout van de ENV diet het verkocht hebben aan een commerciele zender. Niet de fout van Talpa.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 20:22:53 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_32816914
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je mag van mij kritiek hebben wat je wil, je eigen mening hebben wat je wil. Het zal me aan mijn reet roesten. Maar na 4 maanden nog steeds janken over standaard commerciele dingen, zoals twee reclameblokken per uur, dus 3 in dit programma en dat ze de tijd vullen om anderhalfuur te vullen, moet je gewoon accepteren. Dat is een fout van de ENV diet het verkocht hebben aan een commerciele zender. Niet de fout van Talpa.
Het zal me aan m'n reet roesten wiens fout het is. Talpa zou het anders gaan doen, en beloofden dat de reclame met mate zou worden gebruikt. Dat anders klopt, het is bagger en bagger en bagger, niks deugt van de opbouw van een samenvatting tot en met de lul-items tussendoor. En dan zwijg ik nog over de vreselijke commentatoren en verslaggevers.

pi_32816951
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar na 4 maanden nog steeds janken over standaard commerciele dingen, zoals twee reclameblokken per uur, dus 3 in dit programma en dat ze de tijd vullen om anderhalfuur te vullen, moet je gewoon accepteren. Dat is een fout van de ENV diet het verkocht hebben aan een commerciele zender. Niet de fout van Talpa.
Uh Talpa is verplicht om de tijd vol te lullen en geen beelden van een wedstrijd te laten zien? Er is ons meer voetbal beloofd en daar wachten we nog steeds op. Als ze nou ook gewoon meer van de wedstrijden zouden uitzenden zouden minder mensen klagen denk ik. Je kan namelijk zendtijd ook vullen door incidenten uit een wedstrijd te laten zien.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 20:25:09 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_32816982
Trouwens jaren geleden dat het Ajax-stadion zo leeg was. Maar daar zal wel niks over worden vermeld. Het moet wel leuk en posdtief blijven.

pi_32817028
Overigens zijn er meer mensen die bij een wedstrijd op tv de radio aanzet voor commentaar? Ik vind radio commentaar meestal beter omdat het meer van het spel verteld en vooral ook omdat je de sfeer uit het stadion beter te horen krijgt.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 20:27:36 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_32817065
Ik heb als het even kan beiden aan staan.Soms loopt het niet synchroon, dan doe ik het niet.

pi_32817073
"wanneer Ajax op bezoek gaat bij een andere concurrent in de subtop"

Het blijft een leuke quote
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32817269
wat een aflevering, hele tijd wachten, wint ajax ook nog
pi_32842066
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook.
Klopt. Sommige samenvattingen zitten echt onder de 10 minuten en dat is vreemd gezien de lengte van het programma.
www.thuisuiteten.nl
pi_32851466
naja ik vind ook niet dat een wedstrijd per definitie een aantal speelminuten moet krijgen. Als je nou bijvoorbeeld zo'n wedstrijd hebt aan het eind van het seizoen waar 2 ploegen afspreken om gelijk te spelen en een heel saai overspeel spel laten zien, hoef je dat niet 10 minuten in beeld te brengen.

Tis ff overdreven maar het gaat om het idee.
pi_32856360
Geen enkele aandacht gewoon voor het overlijden van Di Tomasso.

Wat een blamage.
pi_32856508
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:07 schreef zjroentje het volgende:
Geen enkele aandacht gewoon voor het overlijden van Di Tomasso.

Wat een blamage.

Heb je niet goed gekeken hoor. Genoeg Eredivisiejournaals gingen over het overlijden, het herdenken etc. Bij de wedstrijden lieten ze elke keer een stukje van de minuut stilte doen. Moet je het dan in den treure herhalen?
pi_32856539
Ik heb het dan over het programma de Wedstrijden, toch wel het uithangbord qua voetbal.

Daar had mijns inziens toch wel wat aandacht aan gegeven mogen worden. En dan bedoel ik niet een minuut stilte bij andere wedstrijden.

Maar goed, dat is mijn mening.
pi_32856635
Het is wel al op dinsdag gebeurd. Elke voetbalvolger heeft alles kunnen zien en volgen de hele week door. 's Avonds in die afleveringen is er dan dus ook al aandacht aan besteed en de woensdag erna bij de samenvattingen van die wedstrijden ook. En om bijna een week na dato nog maar weer alles te herhalen .. Tsja.

Maar dan verschillen we van mening, dat kan.
pi_32867505
Het is ook uit den treure in alle sportjournaals en normale journaals geweest. Ik vond het juist een verademing dat ze maar een stukje van een minuut stilte laten zien.
  woensdag 7 december 2005 @ 22:59:37 #133
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32905218
Vanavond maakt nog maar eens pijnlijk duidelijk dat NOS een irritanter reclame beleid voert dan Talpa.
pi_32924798
Maar wel veel beter beeld en verslag!
www.thuisuiteten.nl
pi_32924834
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Het scheelt dat ze live mogen gaan en per dag eigenlijk maar 1 wedstrijd uitgebreid in beeld hoeven te brengen

Maar wat was er dan allemaal zoveel beter aan?
pi_32924867
Alles, voetbal hoort gewoon op de NOS.

Sowieso veel scherper dan Talpa, maar dat kan ook aan CAI liggen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 december 2005 @ 19:04:51 #137
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32924878
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Echt niet!

Kom op man, CL-voetbal bij de NOS is 100% zum kotzen, van mij mag Talpa het liever vandaag dan morgen overnemen. Als ik reclame wil kijken ga ik wel een middagje www.ster.nl surfen. En dan die onzinnige van Hanegem en v Hooijdonck, komt ook niets nuttigs uit.
pi_32924921
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Alles, voetbal hoort gewoon op de NOS.

Sowieso veel scherper dan Talpa, maar dat kan ook aan CAI liggen.
ja waarschijnlijk wel... De apparatuur waar Talpa mee werkt is vrijwel hetzelfde als de apparatuur van de NOS wat dat betreft

Maar is dat het enige verschil wat je aan kunt geven?
pi_32924960
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:06 schreef calvobbes het volgende:
Zeiken om het zeiken Calv.

(Ik had nooit gedacht dat ik dat ooit tegen je zou zeggen.. )
pi_32925535
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:04 schreef pfaf het volgende:

[..]

Echt niet!

Kom op man, CL-voetbal bij de NOS is 100% zum kotzen, van mij mag Talpa het liever vandaag dan morgen overnemen. Als ik reclame wil kijken ga ik wel een middagje www.ster.nl surfen. En dan die onzinnige van Hanegem en v Hooijdonck, komt ook niets nuttigs uit.
het sfeertje bij de nos is gewoon veel relaxter en fijner dan het sfeertje dat talpa uitstraalt Dat flashy sbs6-achtige manier van programma maken, maar goed de gemiddelde tokkie zal het wel fantastisch vinden.
  donderdag 8 december 2005 @ 19:33:52 #141
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32925635
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:30 schreef ASroma het volgende:

[..]

het sfeertje bij de nos is gewoon veel relaxter en fijner dan het sfeertje dat talpa uitstraalt Dat flashy sbs6-achtige manier van programma maken, maar goed de gemiddelde tokkie zal het wel fantastisch vinden.
Die flikkerende reclame-beelden met luide muziek en geschreeuw zijn inderdaad erg relaxt.
pi_32925855
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:33 schreef pfaf het volgende:

[..]

Die flikkerende reclame-beelden met luide muziek en geschreeuw zijn inderdaad erg relaxt.
wat waar hoe wanneer?
  donderdag 8 december 2005 @ 19:43:32 #143
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32925886
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:42 schreef ASroma het volgende:

[..]

wat waar hoe wanneer?
Al die reclame bij de NOS is uiterst irritant.
pi_32925905
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:06 schreef calvobbes het volgende:

[..]

ja waarschijnlijk wel... De apparatuur waar Talpa mee werkt is vrijwel hetzelfde als de apparatuur van de NOS wat dat betreft

Talpa heeft ook zwakke cameramensen natuurlijk. En slecht beeld. En slechte analyses. En reclame. En slecht beeld. En geen traditie. En slecht beeld.

Talpa moet gewoon weg, zo snel mogelijk.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 december 2005 @ 19:46:30 #145
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32925943
Talpa is alles behalve goed, maar NOS is ook kverschrikkelijke bagger. Laat ze allebij maar oprotten en er een goede sportzender voor in de plaats komen.
pi_32925944
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Talpa heeft ook zwakke cameramensen natuurlijk. En slecht beeld. En slechte analyses. En reclame. En slecht beeld. En geen traditie. En slecht beeld.

Talpa moet gewoon weg, zo snel mogelijk.
pi_32925967
En mijn kat krijgt er ook uitslag van.
www.thuisuiteten.nl
pi_32925992
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:46 schreef pfaf het volgende:
Talpa is alles behalve goed, maar NOS is ook kverschrikkelijke bagger. Laat ze allebij maar oprotten en er een goede sportzender voor in de plaats komen.
Jij gaat straks gelijk voor het nieuwe pakket van Canal+ met sportzender?

Misschien een idee voor de modjes om een centraal TV-zenders-die-voetbal-uitzenden-bespreek-topic ervan te maken? NOS, RTL5, Talpa, BBC, Sporza, ARD
  donderdag 8 december 2005 @ 19:52:49 #149
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32926107
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jij gaat straks gelijk voor het nieuwe pakket van Canal+ met sportzender?

Misschien een idee voor de modjes om een centraal TV-zenders-die-voetbal-uitzenden-bespreek-topic ervan te maken? NOS, RTL5, Talpa, BBC, Sporza, ARD
Wat ik vorige week in de VI las klinkt erg aantrekkelijk inderdaad.
Voorwaarde voor mij is toch wel dat andere sporten ook aandacht krijgen. Maar het klonk inderdaad erg goed.
pi_32926379
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:

Talpa heeft ook zwakke cameramensen natuurlijk.

De NOS huurt dezelfde mensen en apparatuur in voor de voetbalwedstrijden als Talpa
De NOS staat ook bol van de reclame als het Champions league is. Dinsdag waren ze toch te laat voor de aftrap van de tweede helft omdat de reclame nog liep
En dat slechte beeld... Misschien moet je je TV maar eens laten nakijken.
pi_32926434
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:52 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wat ik vorige week in de VI las klinkt erg aantrekkelijk inderdaad.
Voorwaarde voor mij is toch wel dat andere sporten ook aandacht krijgen. Maar het klonk inderdaad erg goed.
Yup. Ik zou het ook wel overwegen, mits een redelijke prijs. Vooral de OS zelf bepalen wat je kijkt (ijshockey!!) vind ik een puik plan.
pi_32926550
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:03 schreef calvobbes het volgende:

[..]

De NOS huurt dezelfde mensen en apparatuur in voor de voetbalwedstrijden als Talpa
De NOS staat ook bol van de reclame als het Champions league is. Dinsdag waren ze toch te laat voor de aftrap van de tweede helft omdat de reclame nog liep
En dat slechte beeld... Misschien moet je je TV maar eens laten nakijken.
Alle andere zenders zijn wel goed.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 december 2005 @ 20:13:13 #153
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32926605
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Yup. Ik zou het ook wel overwegen, mits een redelijke prijs. Vooral de OS zelf bepalen wat je kijkt (ijshockey!!) vind ik een puik plan.
Precies, verder zijn NBA, NHL en MLB een vereiste. Rugby, skieen, etc.. zijn ook mooi natuurlijk, maar die mogen op de middaguurtjes.
pi_32969033
quote:
Maaskant analyseert duel Willem II
zaterdag 10 december 2005

Robert Maaskant maakt vanavond zijn debuut als analist bij het programma de wedstrijden van Talpa (22:30 uur). Pikant genoeg staat op zijn debuutavond het duel van Heerenveen tegen Willem II, de club waar hij onlangs als trainer is ontslagen, op het programma. Bij zijn ontslag moest Maaskant een verklaring ondertekenen. Hij mag zich niet negatief uitlaten over de club!

(bron: BD)
Wat een grap
pi_32969051
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat een grap
pi_32969100
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik heb nu Versatel en ik vind het zelf kunnen kiezen welke wedstrijd je kijkt heerlijk. Nu kan ik sowieso alle uitwedstrijden van Sparta zien, ookal ben ik er niet bij. Bovendien heb je 'de wedstrijden' niet echt meer nodig, dat is ook wel fijn.
pi_32969885
Mijn DVD-recorder doet het
pi_32969951
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat een grap
Die zal dan niet veel zeggen in de uitzending, want veel positiefs valt er (gelukkig) niet te zeggen over Willem II.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32981531
Nou Maaskant, zeg het eens jongen
pi_32981622
Lekker gekeept hoor
pi_32983009
Wat een baggersamenvattingen weer- als je dat vergelijkt met de samenvattingen die Studio Sport uitzendt van Engels voetbal.

Heracles scoort 2-1 in 81 en ze zappen zo door naar minuut 92.

Ongeveer hetzelfde gebeurt bij Heerenveen.

De spanning die er volgens Langs de Lijn was, is nergens meer te bekennen.
pi_32983076

Dat is echt kul SCH. Heb je die samenvattingen van de CL afgelopen week gezien bij de NOS? Dat was pas bagger. Ik zeg niet dat Talpa beter is, maar de NOS is echt absoluut meer bagger dan deze hoor.
pi_32983112
Barry toch
pi_32983138
Had ie beter niet kunnen doen, zal vast worden geschorst op basis van tv beelden.
pi_32983144
De NOS is echt niet beter qua samenvattingen hoor. Er valt weinig te klagen over deze samenvattingen. Ze doen absoluut niet onder voor de doorsnee samenvatting van de publieke omroep.

Donkerrode kaart voor van Galen trouwens. Triest dat de scheidsrechter geen kaart geeft.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 14:52:44 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_32988801
Heb het niet gezien, wat deed van Galen ?

pi_32988817
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:52 schreef tong80 het volgende:
Heb het niet gezien, wat deed van Galen ?

Kopstoot.
Zijn eigen reactie op de tv beelden na afloop: Duidelijk..kut.
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 14:54:36 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_32988856
Oe dat gaat hem een zooi wedstrijden kosten dus.

pi_32989144
Was maar een kopstootje hoor, ik mag Van galen niet maar ik begrijp wel dat je wat gefrustreerd raakt als het publiek zo onbehoorlijk is en de scheidsrechter niet ingrijpt. Dat mag de tuchtcommissie wel meerekenen.

En die samenvattingen van gisteravond waren gewoon kut, die opmerking blijft staan. Wordt het eindelijk spannend bij 2 wedstrijden en dan raffelen ze het af.
pi_32989168
Drie wedstrijden is wel voldoende.
That's all folks!
pi_32989209
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Drie wedstrijden is wel voldoende.
Ik zeg 1.
pi_32989236
Ik vond het ook geen hele zware als ik eerlijk ben. Hoort ook wel een beetje bij hem
pi_32989332
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zeg 1.
Maken we er twee van.
That's all folks!
pi_32989388
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Maken we er twee van.
En een berisping voor de scheidsrechter dat hij de wedstrijd niet heeft stilgelegd. Volgens LdL was het bar en boos.
pi_32989398
Vannacht was de Talpa server down trouwens. Heb je eens de kans om iets terug te kijken, helaas.
pi_32991158
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 23:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De NOS is echt niet beter qua samenvattingen hoor. Er valt weinig te klagen over deze samenvattingen. Ze doen absoluut niet onder voor de doorsnee samenvatting van de publieke omroep.

Donkerrode kaart voor van Galen trouwens. Triest dat de scheidsrechter geen kaart geeft.
Overdrijven is ook een vak. Ik ben absoluut tegenstander van dit soort reageren, maar ernstig was het niet. Van Galen maakt meer de beweging dan dat ie echt uitdeelt. Amateuristisch gevallen ook van zijn tegenstander. Vanuit de wedstrijdsituatie geredeneerd, publiek, was er voeding bij. Een kleine schorsing is op zijn plaats.

Wat Talpa betreft vind ik dat ze hier kinderachtig mee omgaan. Omdat het Van Galen van AZ betreft zien we dit fragment vijfmaal. Wordt dat eerst besproken door de commentator, vervolgens de gast (overbodig imho, kantinepraat), vervolgens de speler en dan nog eens ... meer dan anderhalve minuut aan zendtijd. Zendt daarvoor in de plaats eens meer voetbal uit
pi_32992938
Welke superlatieven zouden ze gebruiken voor Kuyts fenomenale goal
pi_32992973
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:20 schreef okee6 het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak. Ik ben absoluut tegenstander van dit soort reageren, maar ernstig was het niet. Van Galen maakt meer de beweging dan dat ie echt uitdeelt. Amateuristisch gevallen ook van zijn tegenstander. Vanuit de wedstrijdsituatie geredeneerd, publiek, was er voeding bij. Een kleine schorsing is op zijn plaats.

Wat Talpa betreft vind ik dat ze hier kinderachtig mee omgaan. Omdat het Van Galen van AZ betreft zien we dit fragment vijfmaal. Wordt dat eerst besproken door de commentator, vervolgens de gast (overbodig imho, kantinepraat), vervolgens de speler en dan nog eens ... meer dan anderhalve minuut aan zendtijd. Zendt daarvoor in de plaats eens meer voetbal uit
Ik ben het helemaal met je eens.

En integenstelling tot in Langs de Lijn is er geen 1 opmerking gemaakt over de aanhoudende spreekkoren van het Twentse publiek tegen Van Galen.
  zondag 11 december 2005 @ 18:19:29 #179
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32993118
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:53 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Kopstoot.
Zijn eigen reactie op de tv beelden na afloop: Duidelijk..kut.
Vind ik wel klasse van Barry. Er niet omheen draaien zoals zoveel doen, maar gewoon toegeven dat je een fout hebt begaan.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 18:29:03 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_32993294
Vanavond 2 wedstrijden in een uur. 3 keer reclame, wedstrijden van gisteren en vrijdag. En zo rond 20.15 uur de topper van vandaag.

zondag 11 december 2005 @ 18:34:38 #181
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32993423
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:29 schreef tong80 het volgende:
Vanavond 2 wedstrijden in een uur. 3 keer reclame, wedstrijden van gisteren en vrijdag. En zo rond 20.15 uur de topper van vandaag.

Je vergeet de interessante analyses nog
pi_32994173
Ik ga de tijd eens opnemen hoelang er sec voetbal in beeld is.
sig verwijderd door FA
  zondag 11 december 2005 @ 19:05:33 #183
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32994228
en we beginnen met de topper......RKC-Sparta
  zondag 11 december 2005 @ 19:05:33 #184
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_32994229
Ha, ze beginnen met de topper!

RKC -Sparta
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
  zondag 11 december 2005 @ 19:06:02 #185
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_32994243
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:05 schreef fanneke het volgende:
en we beginnen met de topper......RKC-Sparta
Wat jij zei...
Let's make life easy
  zondag 11 december 2005 @ 19:06:22 #186
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32994254
Als je nu nog niet weet dat ze toch niet met de topper starten dan kijk je echt nooit

Zijn we nu toch al wel aan gewend?
pi_32994273
waarom zit die irritante ringenvent nou weer in beeld, ga es weg met die kerel.. zo'n typische gymleraar
  zondag 11 december 2005 @ 19:09:26 #188
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_32994341
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:06 schreef Noca het volgende:
Als je nu nog niet weet dat ze toch niet met de topper starten dan kijk je echt nooit

Zijn we nu toch al wel aan gewend?
Ik kijk ook nooit
Let's make life easy
pi_32994517
Reclame na 13 minuten. Niet beginnen met Utrecht of de 'topper'.
Ik ben voorgoed klaar met talpa.
slettebak [@] gmail.com
pi_32994522
Ze beginnen wel vaak met Sparta! Fijn!
pi_32994532
8.12 voetbal (incl. reacties spelers/trainers) tot nu toe.
sig verwijderd door FA
pi_32994541
erg snelle samenvatting zeg, na 10 sec. was het eerste kwartier al voorbij
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 19:17:14 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_32994582
pi_32994606
De volgorde is inderdaad weer slecht gekozen vandaag..
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 19:18:01 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_32994613
Schandalig begin gvd met FC Utrecht en laat daar mooie beelden van zien

zondag 11 december 2005 @ 19:18:09 #196
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32994616
ze snappen niet dat dit een averechts effect heeft...zo snel en zo veel reclame uitzenden? ik zap meteen weg...hopelijk doen meer mensen dit en pikken de adverteerders het op

kut talpa
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32994642
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:15 schreef pascalheister het volgende:
erg snelle samenvatting zeg, na 10 sec. was het eerste kwartier al voorbij
Maar de hele eerste helft gebeurde er ook niets op die penalty na, dus dat is het lastig om een samenvatting te maken.
  zondag 11 december 2005 @ 19:19:24 #198
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32994665
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:07 schreef DrDentz het volgende:
waarom zit die irritante ringenvent nou weer in beeld, ga es weg met die kerel.. zo'n typische gymleraar
hij komt altijd zo labiel over
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 19:20:20 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_32994691
Krijg nou wat Feijenoord PSV, ik verwachtte het een uur later nu moet ik kouwe spaghettie eten straks

Onbetrouwbaar gedoe bij dat TALP

pi_32994698
2-0 tegen Schalke zitten slapen ofzo
pi_32994711
PSV won NIET met 2-0 van Schalke 04, en dat notabene terwijl Hiddink in de studio is
pi_32994722
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:20 schreef tong80 het volgende:
Krijg nou wat Feijenoord PSV, ik verwachtte het een uur later nu moet ik kouwe spaghettie eten straks

Onbetrouwbaar gedoe bij dat TALP

pi_32994736
Ja niet helemaal wakker daar
pi_32994796
Wat een kutgoal
  zondag 11 december 2005 @ 19:24:57 #205
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32994820
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:20 schreef tong80 het volgende:

Mooie goal hoor
  zondag 11 december 2005 @ 19:26:50 #206
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32994865
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:20 schreef pascalheister het volgende:
2-0 tegen Schalke zitten slapen ofzo
Idd Ik zat al van, WTF!?
pi_32994886
Dit is gewoon een verkeerd gepland opleidingsprogramma voor eerstejaars Journalistiek: zoek de fout! Dat kan toch niet anders? Genee is notabene zelf de verantwoordelijke van De Wedstrijden.
pi_32994933
van Basten en 't Schip met dat patatje
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 19:29:25 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_32994941
Van Basten met een zak patat Geweldig dat zie je Beckenbauer en Pele nooit doen

pi_32994961
Net van Basten & van 't Schip die een puntzak patat aten. . Zoals het hoort. .
Hoi.
pi_32994978
Dacht dat hij altijd een broodje hamburger at .

En ik geloof dat de samenvatting van RKC langer is dan die van Feyenoord .
slettebak [@] gmail.com
pi_32995000
Die van Feyenoord is nog niet afgelopen hoor!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32995014
Ja maar !
slettebak [@] gmail.com
pi_32995029
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:30 schreef JaWi het volgende:
Dacht dat hij altijd een broodje hamburger at .

En ik geloof dat de samenvatting van RKC langer is dan die van Feyenoord .
Jij was toch klaar met Talpa?
pi_32995061
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:31 schreef JaWi het volgende:
Ja maar !
Ja, maar vanaf de 60e minuut kwamen de meeste kansen dus dat deel van de samenvatting zal wel langer zijn
pi_32995143
Gomes
  zondag 11 december 2005 @ 19:35:16 #217
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32995156
Vennegoor
pi_32995161
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:34 schreef VoreG het volgende:
Gomes
Moet je dalijk eens kijken
pi_32995175
en vennegoor had weer problemen met zn armpjes
pi_32995222
Waarom laten ze die tackle in de 16 op Robert niet zien?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 11 december 2005 @ 19:37:12 #221
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32995223
matige wedstrijd zeg...prutsers
  zondag 11 december 2005 @ 19:37:45 #222
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_32995255
Tyf op met die interviews. Ik wil ajax zien.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_32995268
gelijkspel was verdient geweest.. maar helaas, wel een kutgoal zeg van Kuijt

Mooie acties van Gomes op het einde
pi_32995269
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
Ik heb de wedstrijd helemaal gezien en ik heb geen flauw idee over welk moment je het hebt .

Zal wel niet zoveel aan de hand geweest zijn, dus.
pi_32995290
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef pascalheister het volgende:
gelijkspel was verdient geweest.. maar helaas, wel een kutgoal zeg van Kuijt

Mooie acties van Gomes op het einde
Ik vond Feyenoord stukken sterker dan PSV hoor, verdiende overwinning
pi_32995291
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef Intergalactrick het volgende:
Tyf op met die interviews. Ik wil ajax zien.
subtoppers doen ze altijd aan het einde
pi_32995305
Volgens mij heeft Hiddink een andere wedstrijd gezien.
pi_32995312
Het valt me op dat er volgens Talpa vaak twee a drie spelers meer een kaart moeten hebben. Zijn ze gefascineerd?
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
Heb je de conclusie van de commentator gehoord? Feyenoord was superieur. Dus Robert paste waarschijnlijk niet in het wedstrijdbeeld.
pi_32995317
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef VoreG het volgende:

[..]

1e helft was voor PSV, 2e voor Feyenoord
pi_32995326
Gomes
pi_32995340
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ze hebben voortdurend onsuccesvol op de counter gespeeld, en dat terwijl PSV gokte
pi_32995377
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ze hebben voortdurend onsuccesvol op de counter gespeeld, en dat terwijl PSV gokte
Als je snel op 1 - 0 komt is dat ook niet zo gek, toch?
pi_32995459
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Als je snel op 1 - 0 komt is dat ook niet zo gek, toch?
Nou dat weet ik niet. Als je in de ogen van anderen zoveel sterker bent, zou je de wedstrijd ook moeten kunnen beslissen. Sibon was in de slotminuut nog erg dichtbij een goal voorts. Gomes ook zelfs notabene. Wat schoten van Kuijt, dat was het wel van Feyenoords zijde.
  zondag 11 december 2005 @ 19:44:02 #234
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32995490
Tegen Groningen gelijk gemaakt? Dacht et niet hè.
pi_32995508
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef Noca het volgende:
Tegen Groningen gelijk gemaakt? Dacht et niet hè.
Voor de rest heeft Gullit natuurlijk wel een punt.
  zondag 11 december 2005 @ 19:45:48 #236
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32995544
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Voor de rest heeft Gullit natuurlijk wel een punt.
Af en toe heeft ie dat.
pi_32995599
En we staan op 25.40.
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 19:50:46 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_32995687
Ga met je muis naar de rechter bovenhoek. Alsof ik me zelf zie

pi_32995737
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
Ga met je muis naar de rechter bovenhoek. Alsof ik me zelf zie

pi_32996415
Wat staat die Genee te blunderen zeg

Rosenberg is weer helemaal terug...

Das Harry!
  zondag 11 december 2005 @ 20:11:56 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32996450
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:11 schreef VoreG het volgende:
Wat staat die Genee te blunderen zeg

Rosenberg is weer helemaal terug...

Das Harry!
Ik zat het ook al net te bedenken. Hij maakt vanavond wel erg veel foutjes, die Genee.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32996456
'en we gaan uitgebreid naar Ajax - Vitesse kijken straks'

nou ik denk dat de reclame die nu bezig is langer duurt en dat we straks 4 minuten en 20 seconden voetbal te zien krijgen
pi_32996502
Wat is dat toch met die gozers de laatste tijd. Nu Genee weer niet in goede doen, laatst Tom E. bij de NOS ook al zo vaag.
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 20:13:18 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_32996505
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik zat het ook al net te bedenken. Hij maakt vanavond wel erg veel foutjes, die Genee.
En Barbarber Barend krijgt het steeds te horen dat ze genee zo missen

pi_32996535
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef clauwheee het volgende:
Wat is dat toch met die gozers de laatste tijd. Nu Genee weer niet in goede doen, laatst Tom E. bij de NOS ook al zo vaag.
Kan jij niet gaan presenteren? Eeen beetje commentaar gaan leveren op die gozers
  zondag 11 december 2005 @ 20:15:30 #246
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32996610
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef clauwheee het volgende:
laatst Tom E. bij de NOS ook al zo vaag.
die bakt er nooit iets van
pi_32996651
gvd wat duurt het lang
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 11 december 2005 @ 20:17:01 #248
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32996685
Wie telt volgende week het aantal minuten reclame tussen De wedstrijden door ?
pi_32996720
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef StarGazer het volgende:
gvd wat duurt het lang
konden we dat verdomme maar over de samenvattingen zeggen

maar ja, de hele opzet en reclames zijn al irritant genoeg, maar als de presentator ook nog eens een off-day heeft, is het helemaal niet te harden de opmerkingen van Genee tussen de wedstrijden door raakten ook al kant noch wal net...
  zondag 11 december 2005 @ 20:20:00 #250
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32996812
Blind weer met zijn imitatie van een toptrainer
pi_32996830
Dadelijk Stijn Vreven in zijn natuurlijke habitat.
pi_32996856
achtelijke overtreding van Vreven op Pienaar, wat een debiel is het ook
pi_32996886
En nog idioter op Boukhari
pi_32996895
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef VoreG het volgende:

[..]

Kan jij niet gaan presenteren? Eeen beetje commentaar gaan leveren op die gozers
Euh..neuh...
  zondag 11 december 2005 @ 20:22:13 #255
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32996904
wat een mongolen spelen er bij vitesse
pi_32996934
Ik heb een film bij de VPRO gekeken
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 20:23:09 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_32996945
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef BennyNL het volgende:
wat een mongolen spelen er bij vitesse
Mensen met het syndroom van Down

pi_32997106
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb een film bij de VPRO gekeken
laat de NCRV het niet horen
  zondag 11 december 2005 @ 20:28:39 #259
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32997185
hmm..het enige wat rosenberg kan met een bal is hard rennen

typische ajax speler
pi_32997207
"qua gevoel op het veld waren ze echt rijp voor de slacht"

Vreven
pi_32997210
Ik had gewoon helemaal geen zin meer, tijdens dat eerste reclameblok dacht ik: sterf er maar in.

Stoer he
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 20:29:55 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_32997246
Waarom spreekt Chisteas Duits ?

Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 20:30:22 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_32997266
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef SCH het volgende:
Ik had gewoon helemaal geen zin meer, tijdens dat eerste reclameblok dacht ik: sterf er maar in.

Stoer he
Nee

pi_32997311
Vreven is ook een randdebiel ook. Tering

Trouwens, wel wat foutjes weer dit keer. In de aankondiging een elleboog van Vreven vs Boukhari laten zien, niet in de samenvatting.

Verder zie je eerst De Jong erin komen, twee beelden later zit ie weer lachend op de bank.
pi_32997326
Wat nee?
pi_32997354
47.10 voetbal van vandaag.
5.52 voetbal van (eer)gisteren.

Inclusief spoelen maakt dat toch 35-40 minuten winst bij opnemen.
sig verwijderd door FA
  zondag 11 december 2005 @ 20:33:29 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32997376
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Waarom spreekt Chisteas Duits ?

Omdat we zijn Grieks niet kunnen verstaan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32997426
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
47.10 voetbal van vandaag.
5.52 voetbal van (eer)gisteren.

Inclusief spoelen maakt dat toch 35-40 minuten winst bij opnemen.
Jammer dat je het niet kan vergelijken met de cijfers van de NOS. Dan heeft het echt waarde.
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 20:35:52 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_32997460
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:31 schreef SCH het volgende:
Wat nee?
Gewoon nee

Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 20:36:18 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_32997478
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Omdat we zijn Grieks niet kunnen verstaan.
En dan ga je in Nederland Duits praten

pi_32997509
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Gewoon nee

Vreven moet dood (x 10)
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 20:37:13 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_32997516
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Vreven moet dood (x 10)
Now we are talking

pi_32997543
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Vreven moet dood (x 10)
Hij is in het echt ook een klootzak .
pi_32997581
Ik heb dat bij Utrecht eens echt in mijn eentje staan zingen.

Ging mijn reputatie van anti-spreekkoren strijder.
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2005 @ 20:41:10 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_32997632
Ik riep ooit in een Utrechts café AJAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXX

Doc trok me snel aan m'n schouders naar beneden en keek schielik om zich heen.

zondag 11 december 2005 @ 20:41:38 #276
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32997648
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, wel wat foutjes weer dit keer. In de aankondiging een elleboog van Vreven vs Boukhari laten zien, niet in de samenvatting.
Die viel mij ook op ja. Apart.
pi_32997671
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:41 schreef tong80 het volgende:
Ik riep ooit in een Utrechts café AJAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXX

Doc trok me snel aan m'n schouders naar beneden en keek schielik om zich heen.

Een Amsterdammertje bestellen in een kroeg in Rotterdam is ook niet verstandig
pi_32997747
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heet het daar Rotterdammertje?
pi_32997749
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zo'n ding heet ook gewoon een vaasje.
  zondag 11 december 2005 @ 20:52:59 #280
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_32997959
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

Verder zie je eerst De Jong erin komen, twee beelden later zit ie weer lachend op de bank.
Ik zag het ook ja. Erg vreemd. Die tussenshots van bank, tribune etc. gooien ze er dus duidelijk later maar een beetje tussendoor, zonder daarbij op de tijd te letten.
pi_32998040
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef VoreG het volgende:

[..]

Heet het daar Rotterdammertje?
Een vriend van mij studeert daar sinds september en bestelde, zoals hij gewend is, een Amsterdammertje. Opeens werd het rondom zijn barkruk stil en keek iedereen naar hem, waarnaar een gozer schreeuwde: "Dat noem je een vaasje" Hij heeft de raad maar opgevolgd
pi_32998132
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:52 schreef Flem het volgende:

[..]

Ik zag het ook ja. Erg vreemd. Die tussenshots van bank, tribune etc. gooien ze er dus duidelijk later maar een beetje tussendoor, zonder daarbij op de tijd te letten.
Daarom, is mijn logische conclusie, zie je ook alleen de tijd in beeld bij de overview camera in het midden. Dan kunnen ze die emoties en beelden mooi mixen zoals ze zelf willen.
  maandag 12 december 2005 @ 09:22:35 #283
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33007398
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:22 schreef pfaf het volgende:
SS zat gisteren ook weer bomvol fouten.
off-topic
  maandag 12 december 2005 @ 10:22:33 #285
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33008393
In zekere zin wel, toch blijkt nu ik er sinds een paar weken echt op let dat Studio Sport regelmatig vol fouten zit. Zoals gisteren toen de samenvatting van Everton begon terwijl Tom nog aan praten was, na een seconde sprong het beeld weer terug naar Tom.
Als zelfs een programma wat als sinds Tong bestaat fikse fouten maakt, mag een nieuw programma op een nieuwe zender daar mijns inziens nauwlijks op afgerekend worden.
pi_33008410
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:22 schreef pfaf het volgende:
een programma wat als sinds Tong bestaat
pi_33009026
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:22 schreef pfaf het volgende:
Als zelfs een programma wat als sinds Tong bestaat fikse fouten maakt, mag een nieuw programma op een nieuwe zender daar mijns inziens nauwlijks op afgerekend worden.
Die regiefoutjes zijn voor mij persoonlijk het probleem niet. De inhoudelijke fouten in de samenvattingen en foute journalistieke keuzes des te meer.
pi_33018741
Die samenvattingen zijn echt zo om. Bij FCU - FCG begonnen ze in de 40e minuut qua duel.

En bij Ajax klopte de volgorde niet, De Jong kwam erin en in een later shot zat ie op de bank.
www.thuisuiteten.nl
pi_33018988
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef SCH het volgende:

Stoer he
ben trots op je
pi_33021573
Ik hoop dat de mensen die roepen dat Talpa te weinig overtredingen in beeld brengt en ze zelfs bewust achter zou houden, gister naar de samenvatting van Vitesse - Ajax en Cafe de Sport hebben gekeken.

In de samenvatting waren de meeste van de ovetredingen, ook die niet belangrijk waren voor de wedstrijd, duidelijk te zien. En bij cafe de Sport hadden ze nog een apart blokje met die overtredingen en gingen ze er even over babbelen.
Dus dat Talpa overtredingen niet wilt laten zien lijkt me nu helemaal onzin.
  maandag 12 december 2005 @ 18:42:07 #291
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_33021608
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:41 schreef calvobbes het volgende:
Ik hoop dat de mensen die roepen dat Talpa te weinig overtredingen in beeld brengt en ze zelfs bewust achter zou houden, gister naar de samenvatting van Vitesse - Ajax en Cafe de Sport hebben gekeken.

In de samenvatting waren de meeste van de ovetredingen, ook die niet belangrijk waren voor de wedstrijd, duidelijk te zien. En bij cafe de Sport hadden ze nog een apart blokje met die overtredingen en gingen ze er even over babbelen.
Dus dat Talpa overtredingen niet wilt laten zien lijkt me nu helemaal onzin.
Waar was die elleboogstoot van Vreven dan? Die lieten ze in de vooruitblik wel zien en in de samenvatting niet.
pi_33021621
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:52 schreef Flem het volgende:

ja dat was zeker wel slordig

Dat shot op de bank was in de rust opgenomen
pi_33021702
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:42 schreef Flem het volgende:

Waar was die elleboogstoot van Vreven dan?
Die was er helemaal niet.
Mooi staaltje van acteren.

Gebeurd wel vaker dat er in aankondigingen andere dingen worden getoond dan in de samenvatting. Niks om je druk om te maken. Zou ik zeggen...
Want er zijn zat andere overtredingen WEL in beeld gebeeld, zelfs die er makkelijk uit gehaald hadden kunnen worden. Of is dat nu nog niet goed omdat ze in een teaser naar de reclame iets anders lieten zien?
  maandag 12 december 2005 @ 18:49:31 #294
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_33021879
Ik vind het vreemd om beelden in de aankondiging te brengen als quasi-hoogtepunt (of dieptepunt) en deze later in de samenvatting niet terug te laten komen. 't Was ook inderdaad niet de eerste keer.
pi_33022371
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef Flem het volgende:

't Was ook inderdaad niet de eerste keer.
En het gebeurd ook echt niet alleen maar bij Talpa hoor
Dat soort acties zijn gewoon bedoeld als lokkertje voor de mensen om te blijven kijken. Als je die zo "uit hun context haalt" zijn ze vaak spannender dan wanneer je alles laat zien.
En dat was in dit geval zeker zo.
pi_33087156
Is Willem II - Utrecht al geweest?
pi_33087475
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is Willem II - Utrecht al geweest?
Blijkbaar om 22.15 al
pi_33087537
Dat is vroeg.
  woensdag 14 december 2005 @ 23:04:53 #299
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33087606
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is vroeg.
Ja idd
Dacht dat het nog kwam.
pi_33087761
Normaal is het altijd of om half 11 voor Barend en Van Dorp of om half 12 erna.

Stom zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')