Ik zat het ook al net te bedenken. Hij maakt vanavond wel erg veel foutjes, die Genee.quote:Op zondag 11 december 2005 20:11 schreef VoreG het volgende:
Wat staat die Genee te blunderen zeg
Rosenberg is weer helemaal terug...
Das Harry!
En Barbarber Barend krijgt het steeds te horen dat ze genee zo missenquote:Op zondag 11 december 2005 20:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zat het ook al net te bedenken. Hij maakt vanavond wel erg veel foutjes, die Genee.
Kan jij niet gaan presenteren? Eeen beetje commentaar gaan leveren op die gozersquote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef clauwheee het volgende:
Wat is dat toch met die gozers de laatste tijd. Nu Genee weer niet in goede doen, laatst Tom E. bij de NOS ook al zo vaag.
die bakt er nooit iets vanquote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef clauwheee het volgende:
laatst Tom E. bij de NOS ook al zo vaag.
konden we dat verdomme maar over de samenvattingen zeggenquote:
Euh..neuh...quote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan jij niet gaan presenteren? Eeen beetje commentaar gaan leveren op die gozers
Mensen met het syndroom van Downquote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef BennyNL het volgende:
wat een mongolen spelen er bij vitesse
Neequote:Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef SCH het volgende:
Ik had gewoon helemaal geen zin meer, tijdens dat eerste reclameblok dacht ik: sterf er maar in.
Stoer he
Omdat we zijn Grieks niet kunnen verstaan.quote:
Jammer dat je het niet kan vergelijken met de cijfers van de NOS. Dan heeft het echt waarde.quote:Op zondag 11 december 2005 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
47.10 voetbal van vandaag.
5.52 voetbal van (eer)gisteren.
Inclusief spoelen maakt dat toch 35-40 minuten winst bij opnemen.
En dan ga je in Nederland Duits pratenquote:Op zondag 11 december 2005 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat we zijn Grieks niet kunnen verstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |