quote:Op zondag 11 december 2005 19:20 schreef tong80 het volgende:
Krijg nou wat Feijenoord PSV, ik verwachtte het een uur later nu moet ik kouwe spaghettie eten straks
Onbetrouwbaar gedoe bij dat TALP
quote:Op zondag 11 december 2005 19:20 schreef tong80 het volgende:
Krijg nou wat Feijenoord PSV, ik verwachtte het een uur later nu moet ik kouwe spaghettie eten straks
Iddquote:Op zondag 11 december 2005 19:20 schreef pascalheister het volgende:
2-0 tegen Schalkezitten slapen ofzo
Jij was toch klaar met Talpa?quote:Op zondag 11 december 2005 19:30 schreef JaWi het volgende:
Dacht dat hij altijd een broodje hamburger at.
En ik geloof dat de samenvatting van RKC langer is dan die van Feyenoord.
Ja, maar vanaf de 60e minuut kwamen de meeste kansen dus dat deel van de samenvatting zal wel langer zijnquote:
Ik heb de wedstrijd helemaal gezien en ik heb geen flauw idee over welk moment je het hebtquote:Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
Waarom laten ze die tackle in de 16 op Robert niet zien?
Ik vond Feyenoord stukken sterker dan PSV hoor, verdiende overwinningquote:Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef pascalheister het volgende:
gelijkspel was verdient geweest.. maar helaas, wel een kutgoal zeg van Kuijt
Mooie acties van Gomes op het einde
subtoppers doen ze altijd aan het eindequote:Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef Intergalactrick het volgende:
Tyf op met die interviews. Ik wil ajax zien.
Heb je de conclusie van de commentator gehoord? Feyenoord was superieur. Dus Robert paste waarschijnlijk niet in het wedstrijdbeeld.quote:Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
Waarom laten ze die tackle in de 16 op Robert niet zien?
1e helft was voor PSV, 2e voor Feyenoordquote:Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vond Feyenoord stukken sterker dan PSV hoor, verdiende overwinning
Ze hebben voortdurend onsuccesvol op de counter gespeeld, en dat terwijl PSV goktequote:Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vond Feyenoord stukken sterker dan PSV hoor, verdiende overwinning
Als je snel op 1 - 0 komt is dat ook niet zo gek, toch?quote:Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ze hebben voortdurend onsuccesvol op de counter gespeeld, en dat terwijl PSV gokte
Nou dat weet ik niet. Als je in de ogen van anderen zoveel sterker bent, zou je de wedstrijd ook moeten kunnen beslissen. Sibon was in de slotminuut nog erg dichtbij een goal voorts. Gomes ook zelfs notabene. Wat schoten van Kuijt, dat was het wel van Feyenoords zijde.quote:Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als je snel op 1 - 0 komt is dat ook niet zo gek, toch?
Voor de rest heeft Gullit natuurlijk wel een punt.quote:Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef Noca het volgende:
Tegen Groningen gelijk gemaakt? Dacht et niet hè.
Af en toe heeft ie dat.quote:Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor de rest heeft Gullit natuurlijk wel een punt.
quote:Op zondag 11 december 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
Ga met je muis naar de rechter bovenhoek. Alsof ik me zelf zie
Ik zat het ook al net te bedenken. Hij maakt vanavond wel erg veel foutjes, die Genee.quote:Op zondag 11 december 2005 20:11 schreef VoreG het volgende:
Wat staat die Genee te blunderen zeg
Rosenberg is weer helemaal terug...
Das Harry!
En Barbarber Barend krijgt het steeds te horen dat ze genee zo missenquote:Op zondag 11 december 2005 20:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zat het ook al net te bedenken. Hij maakt vanavond wel erg veel foutjes, die Genee.
Kan jij niet gaan presenteren? Eeen beetje commentaar gaan leveren op die gozersquote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef clauwheee het volgende:
Wat is dat toch met die gozers de laatste tijd. Nu Genee weer niet in goede doen, laatst Tom E. bij de NOS ook al zo vaag.
die bakt er nooit iets vanquote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef clauwheee het volgende:
laatst Tom E. bij de NOS ook al zo vaag.
konden we dat verdomme maar over de samenvattingen zeggenquote:
Euh..neuh...quote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan jij niet gaan presenteren? Eeen beetje commentaar gaan leveren op die gozers
Mensen met het syndroom van Downquote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef BennyNL het volgende:
wat een mongolen spelen er bij vitesse
Neequote:Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef SCH het volgende:
Ik had gewoon helemaal geen zin meer, tijdens dat eerste reclameblok dacht ik: sterf er maar in.
Stoer he
Omdat we zijn Grieks niet kunnen verstaan.quote:
Jammer dat je het niet kan vergelijken met de cijfers van de NOS. Dan heeft het echt waarde.quote:Op zondag 11 december 2005 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
47.10 voetbal van vandaag.
5.52 voetbal van (eer)gisteren.
Inclusief spoelen maakt dat toch 35-40 minuten winst bij opnemen.
En dan ga je in Nederland Duits pratenquote:Op zondag 11 december 2005 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat we zijn Grieks niet kunnen verstaan.
Now we are talkingquote:
Hij is in het echt ook een klootzakquote:
Die viel mij ook op ja. Apart.quote:Op zondag 11 december 2005 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, wel wat foutjes weer dit keer. In de aankondiging een elleboog van Vreven vs Boukhari laten zien, niet in de samenvatting.
Een Amsterdammertje bestellen in een kroeg in Rotterdam is ook niet verstandigquote:Op zondag 11 december 2005 20:41 schreef tong80 het volgende:
Ik riep ooit in een Utrechts café AJAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXX
Doc trok me snel aan m'n schouders naar beneden en keek schielik om zich heen.
Heet het daar Rotterdammertje?quote:Op zondag 11 december 2005 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een Amsterdammertje bestellen in een kroeg in Rotterdam is ook niet verstandig
Zo'n ding heet ook gewoon een vaasje.quote:Op zondag 11 december 2005 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een Amsterdammertje bestellen in een kroeg in Rotterdam is ook niet verstandig
Ik zag het ook ja. Erg vreemd. Die tussenshots van bank, tribune etc. gooien ze er dus duidelijk later maar een beetje tussendoor, zonder daarbij op de tijd te letten.quote:Op zondag 11 december 2005 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, wel wat foutjes weer dit keer. In de aankondiging een elleboog van Vreven vs Boukhari laten zien, niet in de samenvatting.
Verder zie je eerst De Jong erin komen, twee beelden later zit ie weer lachend op de bank.
Een vriend van mij studeert daar sinds september en bestelde, zoals hij gewend is, een Amsterdammertje. Opeens werd het rondom zijn barkruk stil en keek iedereen naar hem, waarnaar een gozer schreeuwde: "Dat noem je een vaasje" Hij heeft de raad maar opgevolgdquote:
Daarom, is mijn logische conclusie, zie je ook alleen de tijd in beeld bij de overview camera in het midden. Dan kunnen ze die emoties en beelden mooi mixen zoals ze zelf willen.quote:Op zondag 11 december 2005 20:52 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja. Erg vreemd. Die tussenshots van bank, tribune etc. gooien ze er dus duidelijk later maar een beetje tussendoor, zonder daarbij op de tijd te letten.
quote:Op maandag 12 december 2005 10:22 schreef pfaf het volgende:
een programma wat als sinds Tong bestaat
Die regiefoutjes zijn voor mij persoonlijk het probleem niet. De inhoudelijke fouten in de samenvattingen en foute journalistieke keuzes des te meer.quote:Op maandag 12 december 2005 10:22 schreef pfaf het volgende:
Als zelfs een programma wat als sinds Tong bestaat fikse fouten maakt, mag een nieuw programma op een nieuwe zender daar mijns inziens nauwlijks op afgerekend worden.
ben trots op jequote:Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef SCH het volgende:
Ik had gewoon helemaal geen zin meer, tijdens dat eerste reclameblok dacht ik: sterf er maar in.
Stoer he
Waar was die elleboogstoot van Vreven dan? Die lieten ze in de vooruitblik wel zien en in de samenvatting niet.quote:Op maandag 12 december 2005 18:41 schreef calvobbes het volgende:
Ik hoop dat de mensen die roepen dat Talpa te weinig overtredingen in beeld brengt en ze zelfs bewust achter zou houden, gister naar de samenvatting van Vitesse - Ajax en Cafe de Sport hebben gekeken.
In de samenvatting waren de meeste van de ovetredingen, ook die niet belangrijk waren voor de wedstrijd, duidelijk te zien. En bij cafe de Sport hadden ze nog een apart blokje met die overtredingen en gingen ze er even over babbelen.
Dus dat Talpa overtredingen niet wilt laten zien lijkt me nu helemaal onzin.
ja dat was zeker wel slordigquote:Op zondag 11 december 2005 20:52 schreef Flem het volgende:
Ik zag het ook ja. Erg vreemd. Die tussenshots van bank, tribune etc. gooien ze er dus duidelijk later maar een beetje tussendoor, zonder daarbij op de tijd te letten.
Die was er helemaal niet.quote:Op maandag 12 december 2005 18:42 schreef Flem het volgende:
Waar was die elleboogstoot van Vreven dan?
En het gebeurd ook echt niet alleen maar bij Talpa hoorquote:Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef Flem het volgende:
't Was ook inderdaad niet de eerste keer.
Blijkbaar om 22.15 alquote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is Willem II - Utrecht al geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |