Jij was toch klaar met Talpa?quote:Op zondag 11 december 2005 19:30 schreef JaWi het volgende:
Dacht dat hij altijd een broodje hamburger at.
En ik geloof dat de samenvatting van RKC langer is dan die van Feyenoord.
Ja, maar vanaf de 60e minuut kwamen de meeste kansen dus dat deel van de samenvatting zal wel langer zijnquote:
Ik heb de wedstrijd helemaal gezien en ik heb geen flauw idee over welk moment je het hebtquote:Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
Waarom laten ze die tackle in de 16 op Robert niet zien?
Ik vond Feyenoord stukken sterker dan PSV hoor, verdiende overwinningquote:Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef pascalheister het volgende:
gelijkspel was verdient geweest.. maar helaas, wel een kutgoal zeg van Kuijt
Mooie acties van Gomes op het einde
subtoppers doen ze altijd aan het eindequote:Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef Intergalactrick het volgende:
Tyf op met die interviews. Ik wil ajax zien.
Heb je de conclusie van de commentator gehoord? Feyenoord was superieur. Dus Robert paste waarschijnlijk niet in het wedstrijdbeeld.quote:Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
Waarom laten ze die tackle in de 16 op Robert niet zien?
1e helft was voor PSV, 2e voor Feyenoordquote:Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vond Feyenoord stukken sterker dan PSV hoor, verdiende overwinning
Ze hebben voortdurend onsuccesvol op de counter gespeeld, en dat terwijl PSV goktequote:Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vond Feyenoord stukken sterker dan PSV hoor, verdiende overwinning
Als je snel op 1 - 0 komt is dat ook niet zo gek, toch?quote:Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ze hebben voortdurend onsuccesvol op de counter gespeeld, en dat terwijl PSV gokte
Nou dat weet ik niet. Als je in de ogen van anderen zoveel sterker bent, zou je de wedstrijd ook moeten kunnen beslissen. Sibon was in de slotminuut nog erg dichtbij een goal voorts. Gomes ook zelfs notabene. Wat schoten van Kuijt, dat was het wel van Feyenoords zijde.quote:Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als je snel op 1 - 0 komt is dat ook niet zo gek, toch?
Voor de rest heeft Gullit natuurlijk wel een punt.quote:Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef Noca het volgende:
Tegen Groningen gelijk gemaakt? Dacht et niet hè.
Af en toe heeft ie dat.quote:Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor de rest heeft Gullit natuurlijk wel een punt.
quote:Op zondag 11 december 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
Ga met je muis naar de rechter bovenhoek. Alsof ik me zelf zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |