abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:49:56 #61
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32793669
Niet ze zeiden dat eerst Feyenoord kwam. Homo!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_32794350
gaan we weer met die situatie tekentafel
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_32795326
geinig stukje op het eind wel
zielepoot vs. down syndroom.. leek wel jiskefet zo sneu
pi_32795481
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:49 schreef ErikT het volgende:
Niet ze zeiden dat eerst Feyenoord kwam. Homo!
pi_32795497
Puntje van irritatie is dat hele kleine vakje met de tussenstand en de tijd. Is niet te lezen.
pi_32796104
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik kan het wel raden. Het zal wel verband houden met dat eeuwige positieve commentaar. Ze willen geen vuil spel laten zien, ze willen alleen roepen dat elke goal in de kruising was.
Mensen worden gewoon betaald om positief te lullen. Echt superkut.
En dat was dus wel vermakelijk deze keer. Jan van Halst die over de "onterechte" strafschop voor PSV -zo las de ANP "nieuwslezer" het immers ook voor- begon met te zeggen dat hij dat positief ziet. Op het eind was het, als verdediger dacht ik vroeger ook al "wat slim van de aanvaller" Blijft bedenkelijk, maar goed Talpa brengt -positief getint- amusement, het gaat niet voor reëele verslaggeving.

Wat dat betreft ook de verslaggever bij PSV-NAC gisteravond; voor 100% op de voorgrond gebracht. Het idee is blijkbaar dat de beelden het commentaargeluid moeten begeleiden. Sneu voor de verslaggever is dat ik de uitslagen en wedstrijd voordien al gezien had en hem dus op zijn talrijke versprekingen betrapte. Wat mij betreft minder ernstig dan z'n onsamenhangend gebruik van de Nederlandse taal, maar ook zorg- en meelijwekkend.
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Niks in TV land is perfect. Anders zou een programma wel 16 miljoen kijkers trekken....
Er kan geen programma bestaan waar 16 miljoen Nederlanders naar zullen kijken. Vooral omdat er geen zestien miljoen Nederlanders met tv zijn. Maar goed, daar zul je je wel omheen kunnen lullen

De Nederlander behoort tot een kieskeurig volk, daarbij is er permanent een groep personen waarbij je geen sport, voetbal zelfs, door de strot krijgt. Perfect bestaat alleen binnen een afgekaderde doelgroep. Een begrip dat voor een voetbalprogramma niet zou moeten worden gebruikt, want als de bal maar rolt ... kijkt eenieder al.
pi_32796240
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:12 schreef okee6 het volgende:

Er kan geen programma bestaan waar 16 miljoen Nederlanders naar zullen kijken. Vooral omdat er geen zestien miljoen Nederlanders met tv zijn. Maar goed, daar zul je je wel omheen kunnen lullen
Om dat dat argument kan ik makkelijk heen lulllen.
Als er 4 mensen met een kijkcijferkastje naar één TV kijken, word dat ook al 4 TV kijkende mensen geteld hoor. Het gaat niet om het aantal TV's dat is afgestemd op een programma, maar om het aantal mensen dat naar die TV kijkt.
Maar je hebt gelijk dat er nooit 16 miljoen mensen naar de TV zullen kijken. Er zijn natuurlijk ook altijd daklozen e.d. die geen TV hebben en ook niet bij de buren kunnen kijken.
Het was alleen maar om aan te geven dat een TV programma pas perfect zou zijn als heel Nederland er naar keek.
pi_32799364
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:13 schreef mbn het volgende:
Overigens had onderzoekbureau multiscope eenzelfde idee. Wat cijfertjes uit het stukje van Sportweek daarvan:
- Talpa eredivisie-uitzendingen worden door voetbalkijkers (steekproef met 800 man) beoordeeld met een 5,2
- Terugkijkend beoordelen dezelfde mensen de uitzendingen van de NOS met een 8
- 77% van de ondervraagden vindt de overgang van het eredivisievoetbal van de NOS naar Talpa een achteruitgang
- 57% van de voetbalkijkers zegt dit seizoen minder eredivisievoetbal te kijken
Onder de laatste categorie val ik (tot m'n eigen verbazing moet ik zeggen) ook. 'Vroeger' zou ik op een zaterdag altijd de samenvattingen hebben bekeken, of hebben opgenomen, of 's nachts hebben gekeken en in een uitzondering zondags om 12.30 uur.

Nu laat ik regelmatig de zaterdag (en al helemaal de vrijdag) in z'n geheel schieten voor enkel de zondageditie, want daar komen die goals toch wel weer terug (op willekeurige momenten tussen reclame's en analyses door, dat dan weer wel)
pi_32812756
Ik ga het vanavond weer proberen. (het schijnt dat Ajax goed gespeeld heeft, en dat wordt toch een beetje een unicum dit seizoen ). Maar ik ga me dood vervelen aan die reclame blokken, waardoor ik toch ga afhaken nadat ik Ajax gezien heb. (duimen dus dat die niet als laatste komt want anders zie ik Ajax dus helemaal niet)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_32812855
quote:
Op zondag 4 december 2005 03:53 schreef belanov het volgende:

[..]

Onder de laatste categorie val ik (tot m'n eigen verbazing moet ik zeggen) ook. 'Vroeger' zou ik op een zaterdag altijd de samenvattingen hebben bekeken, of hebben opgenomen, of 's nachts hebben gekeken en in een uitzondering zondags om 12.30 uur.

Nu laat ik regelmatig de zaterdag (en al helemaal de vrijdag) in z'n geheel schieten voor enkel de zondageditie, want daar komen die goals toch wel weer terug (op willekeurige momenten tussen reclame's en analyses door, dat dan weer wel)
Ik kijk soms zelfs de zondaguitzending niet eens.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32814267
Al leuk, Talpa. Ajax is vandaag ook of niet?

Echt zin in vandaag. Lijkt me echt leuk!
pi_32814394
Mooie beelden van Ponk.
pi_32814430
Dat was een iets minder beeld van Ponk

Slecht gekeept zeg.
pi_32814440
De Vries
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:08:05 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_32814461
Lekkere keeprs.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32814506
Tjezis, mooie goal hoor.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:09:59 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_32814524
Die zit er mooi in

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32814582
Dat is wel een terechte rode kaart.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:12:13 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_32814592
Rood is wel zwaar gestraft, zie je niet vaak bij zo'n overtreding

Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:16:44 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_32814717
'Ga toch weg joh, zielepoot.'

pi_32814731
toch weer de topper als eerste
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_32814796
Als er een wissel in beeld komt (in letters heb ik het dan over), weet je al dat die invaller gaat scoren of de voorzet gaat geven bij de eerst volgende actie .
sig verwijderd door FA
pi_32814814
die 5 minuten blessuretijd zag je ook al ergens eerder in de wedstrijd
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:21:51 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_32814857
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Als er een wissel in beeld komt (in letters heb ik het dan over), weet je al dat die invaller gaat scoren of de voorzet gaat geven bij de eerst volgende actie .

Zal er eens op letten

pi_32815127
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Van den Bergh werd neergeschoffeld anders. Voor geel volgens talpa, voor rood volgens Wiedemeijer.
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:17 schreef Thetallguy het volgende:
toch weer de topper als eerste
Maar wel voorzien van droevig commentaar. Gister bij PSV-NAC iemand gehoord die geen volwaardige Nederlandse zin kon uitspreken en nu iemand die dacht dat ie de wedstrijd moest voorlezen. Daarbij, een waarschijnlijke achterbal was volgens hem zeker geen achterbal en ook de rode kaart was er geen, terwijl hij toch wel gegeven werd. Zeg dan precies waarom niet (?) als je een andere overtuiging bent toegedaan. Als ik "een mening" wil horen kan ik die hier ook wel lezen. Verder, er wordt gescoord door ADO Den Haag: "het is 2-3", onder in beeld verschijnt 2-3, wonderlijk wat een toevoeging van onze commentator! Of de veelgebruikte opmerking "dat is de beslissing, ... waarschijnlijk dan toch."

Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:33:50 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_32815245
Leuk van dat jonge gastje

pi_32815447
Dit gelul hoort dus in dat Café de Sport.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2005 @ 19:42:00 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_32815509
Mijn god ik ben Marianne en wil je ontmoeten.

Wat een Crap

Ik wil gvd voetballen zien. Ga een ander lastig vallen met je all you need is love

pi_32815511
Marianne Leiwakabessy

pi_32815517
Sierd de Vos

Leiwekabessy en Marianne
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')