quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:49 schreef ErikT het volgende:
Niet ze zeiden dat eerst Feyenoord kwam. Homo!
En dat was dus wel vermakelijk deze keer. Jan van Halst die over de "onterechte" strafschop voor PSV -zo las de ANP "nieuwslezer" het immers ook voor- begon met te zeggen dat hij dat positief ziet. Op het eind was het, als verdediger dacht ik vroeger ook al "wat slim van de aanvaller"quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik kan het wel raden. Het zal wel verband houden met dat eeuwige positieve commentaar. Ze willen geen vuil spel laten zien, ze willen alleen roepen dat elke goal in de kruising was.Mensen worden gewoon betaald om positief te lullen. Echt superkut.
Er kan geen programma bestaan waar 16 miljoen Nederlanders naar zullen kijken. Vooral omdat er geen zestien miljoen Nederlanders met tv zijn. Maar goed, daar zul je je wel omheen kunnen lullenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Niks in TV land is perfect. Anders zou een programma wel 16 miljoen kijkers trekken....
Om dat dat argument kan ik makkelijk heen lulllen.quote:Op zondag 4 december 2005 00:12 schreef okee6 het volgende:
Er kan geen programma bestaan waar 16 miljoen Nederlanders naar zullen kijken. Vooral omdat er geen zestien miljoen Nederlanders met tv zijn. Maar goed, daar zul je je wel omheen kunnen lullen
Onder de laatste categorie val ik (tot m'n eigen verbazing moet ik zeggen) ook. 'Vroeger' zou ik op een zaterdag altijd de samenvattingen hebben bekeken, of hebben opgenomen, of 's nachts hebben gekeken en in een uitzondering zondags om 12.30 uur.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:13 schreef mbn het volgende:
Overigens had onderzoekbureau multiscope eenzelfde idee. Wat cijfertjes uit het stukje van Sportweek daarvan:
- Talpa eredivisie-uitzendingen worden door voetbalkijkers (steekproef met 800 man) beoordeeld met een 5,2
- Terugkijkend beoordelen dezelfde mensen de uitzendingen van de NOS met een 8
- 77% van de ondervraagden vindt de overgang van het eredivisievoetbal van de NOS naar Talpa een achteruitgang
- 57% van de voetbalkijkers zegt dit seizoen minder eredivisievoetbal te kijken
Ik kijk soms zelfs de zondaguitzending niet eens.quote:Op zondag 4 december 2005 03:53 schreef belanov het volgende:
[..]
Onder de laatste categorie val ik (tot m'n eigen verbazing moet ik zeggen) ook. 'Vroeger' zou ik op een zaterdag altijd de samenvattingen hebben bekeken, of hebben opgenomen, of 's nachts hebben gekeken en in een uitzondering zondags om 12.30 uur.
Nu laat ik regelmatig de zaterdag (en al helemaal de vrijdag) in z'n geheel schieten voor enkel de zondageditie, want daar komen die goals toch wel weer terug (op willekeurige momenten tussen reclame's en analyses door, dat dan weer wel)
quote:Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Als er een wissel in beeld komt (in letters heb ik het dan over), weet je al dat die invaller gaat scoren of de voorzet gaat geven bij de eerst volgende actie.
Van den Bergh werd neergeschoffeld anders. Voor geel volgens talpa, voor rood volgens Wiedemeijer.quote:Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Als er een wissel in beeld komt (in letters heb ik het dan over), weet je al dat die invaller gaat scoren of de voorzet gaat geven bij de eerst volgende actie.
Maar wel voorzien van droevig commentaar. Gister bij PSV-NAC iemand gehoord die geen volwaardige Nederlandse zin kon uitspreken en nu iemand die dacht dat ie de wedstrijd moest voorlezen. Daarbij, een waarschijnlijke achterbal was volgens hem zeker geen achterbal en ook de rode kaart was er geen, terwijl hij toch wel gegeven werd. Zeg dan precies waarom niet (?) als je een andere overtuiging bent toegedaan. Als ik "een mening" wil horen kan ik die hier ook wel lezen. Verder, er wordt gescoord door ADO Den Haag: "het is 2-3", onder in beeld verschijnt 2-3, wonderlijk wat een toevoeging van onze commentator! Of de veelgebruikte opmerking "dat is de beslissing, ... waarschijnlijk dan toch."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |