Ze gaan toch wel door, ook al vindt niemand het goed genoegquote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar wel goed genoeg om door te gaan
Game on.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:46 schreef snabbi het volgende:
En iedereen blijft er toch wel naar kijken ook al hebben ze nog zoveel kritiek.
Ik hoorde van een vriend van me dat je kan voorspellen hoe ze de wedstrijden gaan uitzenden. Het schijnt dat de intro waarin alle clubsymbolen voorbijkomen in de volgorde staat van waarin ze de wedstrijden uitzenden. Ik ga dat komende zondag maar eens in de gaten houden.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze gaan toch wel door, ook al vindt niemand het goed genoeg.
Ik kijk alleen in het stadion. Heb ik het niet gezien dan moet ik maar volstaan met de uitslag en hetgeen wat de kranten erover schrijven de dag erna.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk heb je daar gewoon gelijk in Cart_man. Maar waar zie je dan je beelden of vind je alleen Feye in het stadion voldoende?
Was dat Talpa?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:33 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die live fragmeneten van het Cafetaria tijdens Sparta - Vitesse.
Unieke beelden.
Nee precies, ik vind de zaterdagavond beter te pruimen eigenlijk. Ze laten op zaterdag alles wat vlotter achter elkaar zien zonder heel veel poespas.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:05 schreef snabbi het volgende:
Ben ik niet met je eens. Zondag laten ze wel flitsen zien maar dat kan je geen samenvatting van een wedstrijd noemen natuurlijk (overigens deed de nos dit ook dus is nauwelijks als opvallend te beschouwen)
Die hebben de uitzendrechten en hebben de cameramensen in dienst.quote:
Fout.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die hebben de uitzendrechten en hebben de cameramensen in dienst.
Ik geef mijn fout toe.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fout.
Geproduceerd door WK Producties van of Reinout Oerlemans of die kale perschef van Oranje. Die maken de wedstrijdverslagen en beelden voor Versatel, Talpa en RTL5. Als je zeikt, zeik dan wel over het goede.
Kun je nagaan hoe de wedstrijd wasquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geef mijn fout toe.
Maar het was wel idioot om te zien.
Gelukkig maar, anders was het twee keer huilen met de pet op. Twee avonden Gullit, dat overleeft alleen Estelle.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee precies, ik vind de zaterdagavond beter te pruimen eigenlijk. Ze laten op zaterdag alles wat vlotter achter elkaar zien zonder heel veel poespas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |